Whehehehe.quote:Op donderdag 25 januari 2007 15:34 schreef XL het volgende:
[..]
ik bookmark hem even, schop ik hem in december wel terug omhoog.
Ik bedacht die zin omdat Sampras altijd zo'n moeite had met Krajicek en ik vind dat Roddick en Krajicek wel in hetzelfde straatje passen.quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:18 schreef suus21 het volgende:
[..]
hahaha echt niet! Sampras had zeker een betere (geen hardere) service dan Roddick. En Roddick heeft vrij slechte returns waardoor Sampras makkelijk zijn eerste volley zou kunnen weg tikken.
Ze zou bij de mannen mee moeten doen, maar Karsten Braasch heeft al aangetoond dat dat geen zin heeft.quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:52 schreef Thisbe het volgende:
[..]
![]()
Ben ik trouwens de enige die Serena Williams angstaanjagend vindt? Tijdens haar laatste wedstrijd had ze een of ander gifgroen gevalletje aan, rolde ze met haar armspieren, en slaakte een krachtige brul.![]()
Sampras was een veel completere speler, met een prima forehand en prima spel aan het net. Ook gebruikte hij zijn service veel beter om (al dan niet indirect) punten te maken.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:05 schreef XL het volgende:
[..]
Ik bedacht die zin omdat Sampras altijd zo'n moeite had met Krajicek en ik vind dat Roddick en Krajicek wel in hetzelfde straatje passen.
Roddick slaat ook zo'n slechte oploopballen; dan is het ook geen kunst (zeker niet voor Fed) om te passeren. Roddick moet gewoon serve & volley spelen tegen Fed dat is zijn enige kans...na zijn service heeft ie de beste kans op een goeie volley en dus een winner.quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:37 schreef FJD het volgende:
Net een 10 minuten highlight gezien en wat mij betreft is het een combinatie van het eenzijdige spel van Roddick (zoals hier al eerder werd aangegeven) en de genialiteit van Federer.
Ik heb geloof ik nog nooit een wedstrijd gezien waarbij een speler zo vaak gepasseerd werd aan het net. Roddick wordt keer op keer gepasseerd door Federer op het moment dat hij naar het net toe komt en toch flikt ie t elke keer weer. Dan kun je zeggen dat Federer hem daar toe dwingt maar Roddick hapt gewoon elke keer en krijgt elke keer weer de deksel op z'n neus.
Vervolgens zie ik Roddick ook belachelijk veel om z'n backhand heen lopen en prompt krijgt hij de return in de andere hoek om z'n oren. Als je dat weet en je blijft dat proberen dan weet je dat je ontzettend op je flikker krijgt van Federer. Federer maakt er dan ook geweldig gebruik van en stond werkelijk geniaal te tennissen.
Maar goed, zo zag ik het![]()
Dan zal ie eerst beter moeten serveren (afwisselen in plaatsing en snelheid), blinde kanonskogels hebben tegen Federer geen zin.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:24 schreef suus21 het volgende:
[..]
Roddick slaat ook zo'n slechte oploopballen; dan is het ook geen kunst (zeker niet voor Fed) om te passeren. Roddick moet gewoon serve & volley spelen tegen Fed dat is zijn enige kans...na zijn service heeft ie de beste kans op een goeie volley en dus een winner.
http://www.youtube.com/watch?v=VtiFbZlAU4oquote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:12 schreef wimderon het volgende:
[..]
Sampras was een veel completere speler, met een prima forehand en prima spel aan het net. Ook gebruikte hij zijn service veel beter om (al dan niet indirect) punten te maken.
Krajicek is denk ik ook niet met Roddick te vergelijken, Krajicek beheerste service-volley veel beter en kon flink uithalen met fore- en enkelhandige backhand, als hij zijn dag had, terwijl Roddick het doorgaans houdt bij passief balletjes terugbrengen.
AO Radioquote:
Net op de radio ook: Ja als de tegenstander geen punt pakt dan heet dat een Golden Set. Heb zoiets eigenlijk nog nooit gezien in prof. tennis.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 09:52 schreef TheGeneral het volgende:
Haas heeft nog geen punt gepakt.
Een goed begin is het halve werk?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 09:50 schreef pfaf het volgende:
Hoe zeggen ze dat ook al weer: En half begin is het fout, nee: het goede begin een half begin.. ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |