quote:Op woensdag 24 januari 2007 03:33 schreef dndiek het volgende:
rubbereend, waarom staat er in je OP onze?
boeiend, gaat om de puntenquote:Op woensdag 24 januari 2007 00:58 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Wel gewonnen, maar in de tweede helft zijn ze 1x op de helft van Ajax geweest. Laat dat net die goal zijn.
Verder was het waardeloos van 010
Ik hoop iig niet tot en met zaterdagquote:Op woensdag 24 januari 2007 09:10 schreef M0NTANA het volgende:
Raakt de wedstrijd aan Feyenoord-zijde uitverkocht?
Jawelquote:Op woensdag 24 januari 2007 09:10 schreef M0NTANA het volgende:
Raakt de wedstrijd aan Feyenoord-zijde uitverkocht?
Ik heb nog eens een oranje schoen overgehouden aan zo'n rookbom die ik expres richting de ME moest schoppenquote:Op woensdag 24 januari 2007 11:05 schreef M0NTANA het volgende:
Dat opwachten stelt ook niets meer voor, de laatste jaren. Mag van mij wel iets pittiger: zónder ME en mét vuurpijlen ofzo, lekker de vlam in de pan alvast.
Niks mis mee, toch? Laatste tijd is gewoon veel te braaf, veel te georganiseerd.quote:Op woensdag 24 januari 2007 11:06 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Ik heb nog eens een oranje schoen overgehouden aan zo'n rookbom die ik expres richting de ME moest schoppen. jaaaaaren terug hoor
Dat was in 2005, voorafgaand aan Feyenoord - Ajax.quote:Op woensdag 24 januari 2007 11:31 schreef Dos37 het volgende:
Wanneer was dat gedonder met die treinen ook alweer in 2005 of al eerder.
duh, wat mij betreft is het elke week choas en gaan mensen zich eens op andere dingen dan mooie plaatjes richtenquote:Op woensdag 24 januari 2007 11:24 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Niks mis mee, toch? Laatste tijd is gewoon veel te braaf, veel te georganiseerd.
Nee nee dat was 2004quote:Op woensdag 24 januari 2007 11:35 schreef Erwtensoep het volgende:
Dat moet je toch weten Dos, toen was je nog voor Ajax.
Volgens mij denken heel veel mensen zo, maar er wordt niets met die gedachtes gedaan.quote:Op woensdag 24 januari 2007 11:35 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
duh, wat mij betreft is het elke week choas en gaan mensen zich eens op andere dingen dan mooie plaatjes richten![]()
100 % was met de 1-2 he. 1e trein was ditquote:Op woensdag 24 januari 2007 11:07 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
ga weg man zo druk is het toch nooit meer.
Gewoon zonde dat Sunrise er niet meer is, was ideaal met Feyenoord-thuis.quote:Op woensdag 24 januari 2007 11:07 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
ga weg man zo druk is het toch nooit meer.
Ja, ik geloof dat je dan niet het hele speelveld kan zien. Vandaar dat je 50% korting krijgt.quote:Op woensdag 24 januari 2007 16:33 schreef DJ90 het volgende:
'Beperkt zicht' plaatsen op 424 wat houdt dat in? Staat er een glazen wand in dat vak ofzo?
je bent te laatquote:Op woensdag 24 januari 2007 16:33 schreef DJ90 het volgende:
'Beperkt zicht' plaatsen op 424 wat houdt dat in? Staat er een glazen wand in dat vak ofzo?
Volgens mij is dat onzin, had dat laatst ook, maar nergens last van gehad. Het zou wel kunnen dat er een stukje glazen want voorzit ofzo.quote:Op woensdag 24 januari 2007 16:35 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ja, ik geloof dat je dan niet het hele speelveld kan zien. Vandaar dat je 50% korting krijgt.
Lachwekkend dat er ook slecht zicht plaatsen op 409 voor de helft van de prijs worden verkocht.
Normaal gebruiken ze toch altijd de foto met Markus Rosenberg en Mauro Rosales?quote:Op woensdag 24 januari 2007 16:36 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
je bent te laat
[afbeelding]
Ja, die zijn dus afgeschrevenquote:Op woensdag 24 januari 2007 16:43 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Normaal gebruiken ze toch altijd de foto met Markus Rosenberg en Mauro Rosales?![]()
![]()
Ze passen het alvast aanquote:Op woensdag 24 januari 2007 16:43 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Normaal gebruiken ze toch altijd de foto met Markus Rosenberg en Mauro Rosales?![]()
![]()
quote:Op woensdag 24 januari 2007 03:33 schreef dndiek het volgende:
rubbereend, waarom staat er in je OP onze?
Kaarten zijn al binnenquote:Op woensdag 24 januari 2007 16:37 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Misschien heeft hij de kaarten al gekocht.
Helaas waren die de eerste dag dat ze verkocht werden al om 9:10 (werden vanaf 9:00 verkocht) uitverkochtquote:Op woensdag 24 januari 2007 16:35 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Lachwekkend dat er ook slecht zicht plaatsen op 409 voor de helft van de prijs worden verkocht.
Stuk of 3/4 van dezes:quote:Op donderdag 25 januari 2007 10:13 schreef Erwtensoep het volgende:
[afbeelding]
Kunnen de kakkerlakken alvast even wennen.
Een foto van Leonardo zonder traantjes ookquote:Op donderdag 25 januari 2007 11:08 schreef Erwtensoep het volgende:
Een charisteas die scoort is zeker wennen.
Wanne be Ronaldinhoquote:Op donderdag 25 januari 2007 10:13 schreef Erwtensoep het volgende:
[afbeelding]
Daarna zingen jullie constant zeker,quote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:33 schreef Erwtensoep het volgende:
Moet je wel snel zingen voordat Ajax scoort.
Buijs is gewoon irritant, ik gun hem niks, alleen datgene wat er stond. Wat je ervan vind maakt me niet uitquote:Op vrijdag 26 januari 2007 16:25 schreef Jasza het volgende:
-doe ff normaal-
Hij praat haast nooitquote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:41 schreef Jasza het volgende:
[..]
Alsof jij weet wat er stond, ik haat die gozer met ze praatjes. Dat ie een keer vol doormidden word gezaagd door iemand![]()
Alle Ajacieden wel denk ik, iig 90% ervanquote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:42 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik weet wat er stond
Kon me er wel in vinden![]()
Leg eens uit?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 18:05 schreef mcyodogg het volgende:
Het is toch grappig dat er zulke types rondlopen. Beetje de Heitinga of Sneijder van Feyenoord wat dat betreft.
Nou hoe Buijs het uit, is nog heel iets anders als Johny of Wesley zou doen. Dan heb ik het over dat Buijs het woord Amsterdam niet uit kan spreken en het constant 020 noemtquote:Op vrijdag 26 januari 2007 18:08 schreef mcyodogg het volgende:
Als fan zijnde van de club waar je speelt. En nooit voor de concurrent zou spelen, no matter what.
Aan weer 'n zwarte in 'n Ajax-shirt???Hmmmm,ben ik al gewend hoor.quote:Op donderdag 25 januari 2007 10:13 schreef Erwtensoep het volgende:
[afbeelding]
Ja, hele stoere jongen ben je nu.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 18:12 schreef footbal_lad het volgende:
[..]
Aan weer 'n zwarte in 'n Ajax-shirt???Hmmmm,ben ik al gewend hoor.
Ik ben zelf donker simpele.Van mij mogen jullie al die gasten hebben....quote:Op vrijdag 26 januari 2007 18:14 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ja, hele stoere jongen ben je nu.
Wat boeit het trouwens hoe iemand eruit ziet als hij maar goed kan ballen, en voor zover ik weet heeft Ajax de laatste jaren bijna altijd 5 nederlanders in de basis.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 18:16 schreef footbal_lad het volgende:
[..]
Ik ben zelf donker simpele.Van mij mogen jullie al die gasten hebben....
jij hebt nota bene 010 in je onderschrift staanquote:Op vrijdag 26 januari 2007 18:10 schreef stefmans het volgende:
Dan heb ik het over dat Buijs het woord Amsterdam niet uit kan spreken en het constant 020 noemt![]()
haha, het gevoel is dan ook tanende.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 19:07 schreef Cruoninga het volgende:
Elkaars grootte erkennen jullie in ieder geval. Iemand waar je echt boven staat, kan immers nooit je rivaal zijn.
Ja bezig, ik gooi er wel een tijdelijk slotje in.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 19:14 schreef Ajaxfan het volgende:
Ik verwacht een moeizame zege. Feyenoord is uit altijd extra gebrand op een overwinning.
Edit: Messenga verwijder dan ook dat bericht van Jajong. Gaat ook nergens over.
morgen om 9 uur jaquote:Op vrijdag 26 januari 2007 19:23 schreef denthemen het volgende:
nog maar ehhh niet zoveel dagen meerUitvak al uitverkocht?
jij heb rekenen laten vallen op de basisschool?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 19:23 schreef denthemen het volgende:
nog maar ehhh niet zoveel dagen meerUitvak al uitverkocht?
Ja en ik kwam er niet meer bijquote:Op vrijdag 26 januari 2007 19:25 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
jij heb rekenen laten vallen op de basisschool?![]()
Je praat poep.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 18:10 schreef stefmans het volgende:
Dan heb ik het over dat Buijs het woord Amsterdam niet uit kan spreken en het constant 020 noemt![]()
Ja hoor.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 19:38 schreef MrSleep het volgende:
Zijn er hier eigelijk Feyenoordsupporters die in een goeie afloop voor hun club geloven?
Nou, m'n chef, die een echte kakkerlak is, gelooft er niet meer in.quote:
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 09:59 schreef jorienvdherik het volgende:
en ja hoor 9.01 was het uitverkocht
in 1 minuut 800 kaarten er door heen
Kom je ff langs ja?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 10:16 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ik weet hoe je van het uitvak naar een ajax vak kan lopen![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Ja die Boys zegt zoveel, die relschopper heeft zeker een ruit gebrokenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 10:18 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
NIet alleenmaar het is echt mogelijk , was tip van ons aller boys
![]()
ik heb de foto's hoe het moetquote:Op zaterdag 27 januari 2007 10:19 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ja die Boys zegt zoveel, die relschopper heeft zeker een ruit gebroken![]()
Laat maar zien op 4 Februari, niet boos worden als het niet lukt hequote:Op zaterdag 27 januari 2007 10:19 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ik heb de foto's hoe het moet![]()
check je pmquote:Op zaterdag 27 januari 2007 10:20 schreef Jasza het volgende:
[..]
Laat maar zien op 4 Februari, niet boos worden als het niet lukt he![]()
Nou bewijs je voor alle topboys, ren het jodenvak in en sla kindervak410 wegquote:Op zaterdag 27 januari 2007 10:19 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ik heb de foto's hoe het moet![]()
Hij is zelf nog een kind?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 10:21 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Nou bewijs je voor alle topboys, ren het jodenvak in en sla kindervak410 weg![]()
Die grafhoer van de ticketbox kwam toen pas aanzetten.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 09:59 schreef jorienvdherik het volgende:
en ja hoor 9.01 was het uitverkocht
in 1 minuut 800 kaarten er door heen
Staat die ticketbox nog overeind?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 10:37 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Die grafhoer van de ticketbox kwam toen pas aanzetten.
Dat jij er serieus op in gaatquote:Op zaterdag 27 januari 2007 11:21 schreef denthemen het volgende:
Jorien, waarom ga je hier vertellen over hoe je los kan breken en zo terwijl jij het 100% NIET doet?
Je kan ook gewoon die deur om naar de omloop op noord te komen kapot trappenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 10:25 schreef jorienvdherik het volgende:
trek zelf je conclusie eens
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
![]()
deze klassieker gaat niet om het voetbal (alleen de uitslag telt), de rivaliteit komt voort uit hele andere dingen, die hebben de klassieker gemaakt.quote:
Dat er sowieso serieus op jorien wordt gereageertquote:
OK, dan is alle hoop verlorenquote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:36 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Nou, m'n chef, die een echte kakkerlak is, gelooft er niet meer in.
wat een uuuh contradictie in deze zin.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 10:21 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Nou bewijs je voor alle topboys, ren het jodenvak in en sla kindervak410 weg![]()
Joh, we scoren nog wel?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:38 schreef PLAE@ het volgende:
gewoon een half uurtje lang hamassen. Misschien valt er dan naast de 5-1 nog wat te lachen joh![]()
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:28 schreef Max-Westerman het volgende:
Deze al geweest?
http://www.youtube.com/watch?v=d5Mpc8duKP0&eurl=
Jammer dat de titel al verraad wat er gaat gebeuren, maar voor de restquote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:28 schreef Max-Westerman het volgende:
Deze al geweest?
Hij blijft grappig.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:28 schreef Max-Westerman het volgende:
Deze al geweest?
Die reacties daaronder.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:28 schreef Max-Westerman het volgende:
Deze al geweest?
Die stuurde een vriend (feyenoord supporter) me ook laatst, whahaquote:Op zaterdag 27 januari 2007 22:56 schreef Vakkie_W het volgende:
Deze ook:
http://www.youtube.com/watch?v=D8FnA26OA4g
quote:
quote:Wousuhr (1 week ago)
Het zijn maar kuuuuut kakkerlakken
Kuuuuut kakkerlakken
Joden schaam je niet
Wees een echte Ajacied
En zing het anti-kakkerlakken lied
Feestje bij ome jan?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 22:56 schreef Vakkie_W het volgende:
Deze ook:
http://www.youtube.com/watch?v=D8FnA26OA4g
Ik versta er geen reet van. Net zoals ik geen reet verstond van die Haarlem-fans, hun doek met tekst niet kon lezen en me nog steeds afvraag wat er op dat grote doek stond.quote:
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:23 schreef bergkampf het volgende:
Dit word er gezongen:
Heb je ook zo'n hekel aan die club uit Amsterdam
Schop ze op hun neuzen, ja zo als je maar kan.
Want het leven, duurt maar even
Alle joden aan het gas!
Ik begin alvast.quote:rotterdam is KUT,
rotterdam is KLOTE,
heel dat feyenoord,
bestaat alleen uit poten!
had ooit begrip voor nieuw dier maar nuquote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:28 schreef Max-Westerman het volgende:
Deze al geweest?
quote:Op zondag 28 januari 2007 04:07 schreef PLAE@ het volgende:
godverdomme wat heb ik er alelmaal weer zin in![]()
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:23 schreef bergkampf het volgende:
Dit word er gezongen:
Schop ze op hun neuzen, ja zo hard als je maar kan.
Alle ***** aan het gas!
Bom op die hele zaal graagquote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:23 schreef bergkampf het volgende:
Dit word er gezongen:
Schop ze op hun neuzen, ja zo als je maar kan.
Alle ***** aan het gas!
quote:Op zondag 28 januari 2007 11:55 schreef StarGazer het volgende:
AJAAAAAAAX
Idd wordt 010 alleen sterker doorquote:Op zondag 28 januari 2007 16:35 schreef BigFire het volgende:
maar nog erger: Drenthe er niet bij. de slechtste man in de Kuip bij de 0-4. de vervanger zal ook niet best zijn maar toch..
Dan kunnen ze bij Feyenoord eindelijk een keer op buitenspel spelenquote:Op zondag 28 januari 2007 16:35 schreef BigFire het volgende:
maar nog erger: Drenthe er niet bij. de slechtste man in de Kuip bij de 0-4. de vervanger zal ook niet best zijn maar toch..
En geen Zdeněk Grygera.quote:
Voor Charisteas hebben we niet zoveel man nodig hoorquote:Op zondag 28 januari 2007 17:04 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Hoe zal de verdediging er dan uit zien ?
4-0 ofzoquote:Op zondag 28 januari 2007 17:10 schreef dlebrok het volgende:
Drenthe geschorst, homofiele scheids/KNVBGelukkig doen Stam en Grygera ook niet mee dus dat scheelt.
Geen zin in zondag, ik heb een naar voorgevoel dat judas er nog wel eentje in gaat prikken![]()
![]()
quote:Op zondag 28 januari 2007 17:10 schreef Aanvoerder het volgende:
We zetten Stam achter het doel van Stekelenburg en zorgen dat 'ie kwaad kijkt. Dat schrikt al genoeg af om ze het scoren te beletten.
We zetten Stam achter het doel van Stekelenburg en zorgen dat 'ie kwaad kijkt. Dat schrikt al genoeg af om ze het scoren te beletten.
Moeten ze eens flikken dan mogen ze wel politiebescherming gaan gebruiken op de eerstvolgende trainingquote:
Triest om zo je club te laten vallen.quote:Op zondag 28 januari 2007 17:13 schreef dlebrok het volgende:
[..]
Moeten ze eens flikken dan mogen ze wel politiebescherming gaan gebruiken op de eerstvolgende training![]()
![]()
http://www.youtube.com/watch?v=0p_6Vajzttg
Mag dat tegenwoordig?quote:Op zondag 28 januari 2007 17:22 schreef MarkNMGN het volgende:
De gele kaart van Drenthe zal wel kwijtgescholden worden denk ik?
quote:Op zondag 28 januari 2007 17:23 schreef Jasza het volgende:
[..]
Mag dat tegenwoordig?
Volgens mij niet he![]()
Het waren de spelers die hun club lieten vallen.quote:Op zondag 28 januari 2007 17:20 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Triest om zo je club te laten vallen.
Die was 'terecht' want van die kut-Knvb mag je neit meer protesteren.quote:Op zondag 28 januari 2007 17:22 schreef MarkNMGN het volgende:
De gele kaart van Drenthe zal wel kwijtgescholden worden denk ik?
Drenthe werd nog gespaard, als hij bij een andere club had gespeeld had ie waarschijnlijk rood gekregen.quote:Op zondag 28 januari 2007 17:39 schreef dlebrok het volgende:
[..]
Die was 'terecht' want van die kut-Knvb mag je neit meer protesteren.
Mein Kuipfquote:Op zondag 28 januari 2007 17:13 schreef dlebrok het volgende:
[..]
Moeten ze eens flikken dan mogen ze wel politiebescherming gaan gebruiken op de eerstvolgende training![]()
![]()
http://www.youtube.com/watch?v=0p_6Vajzttg
Ja kakkerlakkenbondquote:Op zondag 28 januari 2007 17:47 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Drenthe werd nog gespaard, als hij bij een andere club had gespeeld had ie waarschijnlijk rood gekregen.
Nee dat niet, ik bedoel dat Sneijder er rood voor kreeg.quote:
bedankt voor je nuttige bijdragequote:Op zondag 28 januari 2007 17:46 schreef markisboer het volgende:
ajax feyenoord
Die overtreding was al niks, die gast struikelt over z'n eigen benen terwijl Drenthe er achteraan rentquote:Op zondag 28 januari 2007 17:52 schreef dlebrok het volgende:
Kreeg ie direct rood? 2e gele kaart toch? Bovendien schold ie terwijl Drenthe alleen maar riep dat ie het er niet mee eens was.
Eerst geel en toen direct rood volgens mij.quote:Op zondag 28 januari 2007 17:52 schreef dlebrok het volgende:
Kreeg ie direct rood? 2e gele kaart toch? Bovendien schold ie terwijl Drenthe alleen maar riep dat ie het er niet mee eens was.
Volgende week is de herhaling te zien.quote:Op zondag 28 januari 2007 18:01 schreef MarkNMGN het volgende:
Iemand nog een filmpje van dat handsballetje van Leonardo tijdens de klassieker waaruit die goal kwam.
Echt waar ?quote:Op zondag 28 januari 2007 18:07 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Volgende week is de herhaling te zien.
zeker fixed zoals vandaagquote:Op zondag 28 januari 2007 18:09 schreef Erwtensoep het volgende:
Ja op Talpa.
Vroeger was de rivaliteit veel groter joh.Toen was 't veel meer Amsterdam tegen Rotterdam.Wij liggen elkaar sowieso al niet,gooi daar 't voetbal bij en je hebt haat en nijd.Tegenwoordig roept elke boerenpummel uit welk gat dan ook 010 en 020.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 19:07 schreef Cruoninga het volgende:
Wat voor gevoel hangt er voor jullie rondom dit treffen? Waar zit hem de tegenstelling in? Door de felheid waarmee het beleefd wordt, zou je toch denken dat de rivaliteit op een dieper gelegen idee gestoeld is.
In alle gaten in het land - van Drenthe tot Zeeland - die niet in de directe invloedsfeer van een andere profclub vallen, zijn Ajax en Feyenoord de twee grootste clubs (PSV blijft qua uitstraling achter). Wat doet die mensen daar, die vaak geen enkele band hebben met Amsterdam of Rotterdam, voor de één of de ander kiezen?
Nou ja een half lege Kuip is ook niets natuurlijk dus liever iemand uit Drenthe ofzo ( als je van zover komt ben je wel een echte fan) die er altijd is dan een Rotterdammer die niet op komt dagen.quote:Op zondag 28 januari 2007 18:11 schreef footbal_lad het volgende:
[..]
Vroeger was de rivaliteit veel groter joh.Toen was 't veel meer Amsterdam tegen Rotterdam.Wij liggen elkaar sowieso al niet,gooi daar 't voetbal bij en je hebt haat en nijd.Tegenwoordig roept elke boerenpummel uit welk gat dan ook 010 en 020.
Wij zijn nu eenmaal de 2 grootste clubs in NL,daarom zitten de suporters overal.Het is alleen triest dat je tegenwoordig in de Kuip af en toe 'n woordenboek nodig hebt om sommige gasten te verstaan.
10quote:Op zondag 28 januari 2007 18:09 schreef Erwtensoep het volgende:
Ja op Talpa.
?quote:Op zondag 28 januari 2007 17:57 schreef mcyodogg het volgende:
Ik ga hier niet als Lucius roepen: 'versla 020 even' (),
Zal ik me ene avater er bij pakken deze weekquote:Op zondag 28 januari 2007 18:41 schreef Erwtensoep het volgende:
Dat riep hij na de 0-4 voor een wedstrijd van psv.
Ipv zelf goed te voetballen
Bij het afscheid bij PSV, vlak voor Ajax-PSV was dat.quote:
Nou niet meerquote:Op zondag 28 januari 2007 18:45 schreef Erwtensoep het volgende:
Jaaaaa doen. Die brengt geluk!
Slaat echt nergens opquote:Op zondag 28 januari 2007 18:55 schreef Cantona_No.7 het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=d5Mpc8duKP0
Zo ken ik je weer jorien!quote:Op zondag 28 januari 2007 19:12 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Slaat echt nergens op![]()
![]()
![]()
http://www.youtube.com/watch?v=EMIRZI8qaSI
Eeey Leonardo
huldequote:Op zondag 28 januari 2007 21:05 schreef Edenoniphobic het volgende:
Feyenoord slacht Ajax in de eigen Arena af tegen alle verwachtingen in. Het te hoge nichtengehalte gaat ze weer eens opbreken zonder Stam en Grygera.
Feyenoord komt in de 89e minuut tegen alle verhouding in op voorsprong...de havenslaven zullen huilen van geluk. Maar dan diep in de blessuretijd scoort Ajax vanuit buitenspel positie de gelijkmaker...en in de 4e minuut van de 3 minuten extra speeltijd scoort Leonardo met behulp van de hand van God het winnende doelpunt...the end.quote:Op zondag 28 januari 2007 21:05 schreef Edenoniphobic het volgende:
Feyenoord slacht Ajax in de eigen Arena af tegen alle verwachtingen in. Het te hoge nichtengehalte gaat ze weer eens opbreken zonder Stam en Grygera.
quote:Op zondag 28 januari 2007 21:21 schreef Adidah het volgende:
en in de 4e minuut van de 3 minuten extra speeltijd
jol die weet de uitslag alquote:Op zondag 28 januari 2007 21:21 schreef Adidah het volgende:
[..]
Feyenoord komt in de 89e minuut tegen alle verhouding in op voorsprong...de havenslaven zullen huilen van geluk. Maar dan diep in de blessuretijd scoort Ajax vanuit buitenspel positie de gelijkmaker...en in de 4e minuut van de 3 minuten extra speeltijd scoort Leonardo met behulp van de hand van God het winnende doelpunt...the end.
Hij maakt de 5-1, maar niet het verschilquote:Op zondag 28 januari 2007 23:59 schreef jorienvdherik het volgende:
[afbeelding]
Maakt hij het verschil zondag ?
Hij kan het evenals Huntelaar.quote:14 November 1992:
Feyenoord - Ajax 0-3 (0-0). '60 Davids 0-1.
18 May 1995:
Feyenoord - Ajax 0-5 (0-1). '83 Davids 0-4.
Dat zou je denken gezien z'n leeftijd en z'n bouw, maar Stam is echt retesnel.quote:
maar zondag even nietquote:Op maandag 29 januari 2007 10:47 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Die 'kale' rent heel Feyenoord uit..
Ja, maar hij kán het wel....quote:
Daar sprak de ie-see-tee-r.quote:Op maandag 29 januari 2007 10:55 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ze kunnen al hard rennen daar
quote:Op maandag 29 januari 2007 10:59 schreef Erwtensoep het volgende:
Weet je wie ook heel vlug aan het janken is?
[afbeelding]
jij?quote:Op maandag 29 januari 2007 11:06 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Weet jie wie ook gaan huilen zondag?
We zullen zien. Ik verwacht ook een overwinning van Ajax, maar zeker ben ik er nog niet van. Dit zijn altijd aparte wedstrijden. Maar ik heb er wel vertrouwen in.quote:Op maandag 29 januari 2007 11:16 schreef Grimm het volgende:
Ooooeee en straks gaat ajax 2-0 op de bek, dan staan de heren hier voor lul
quote:Op maandag 29 januari 2007 11:16 schreef Grimm het volgende:
Temminkquote:Op maandag 29 januari 2007 11:20 schreef vitessezuid113 het volgende:
Kijken welke scheids ze op deze wedstrijd gaan zetten.
morgen maar ff kijken als het bekend wordt![]()
Ze hebben sowieso al 5% meer kans vanwege de afwezigheid van Grygera en Stam, maargoed normaal gesproken winnen we wel jaquote:Op maandag 29 januari 2007 11:21 schreef Wopper1 het volgende:
Feyenoord mag hopen dat ajax het niet op de heupen krijgt.. Alleen dan maken ze een kansje(aldus: neutraal toeschouwer).
nou daar komen we zondag niet achter heh tyfusjoodquote:Op maandag 29 januari 2007 10:47 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Die 'kale' rent heel Feyenoord uit..
Of wordt feyenoord weer afgemaakt, en dan zijn alle supporters weer boosquote:Op maandag 29 januari 2007 11:16 schreef Grimm het volgende:
en krijg jij weer tikke en ga je weer snel bij mammie uithuilequote:Op maandag 29 januari 2007 11:24 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Of wordt feyenoord weer afgemaakt, en dan zijn alle supporters weer boos![]()
Helaas..quote:Op maandag 29 januari 2007 11:24 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
nou daar komen we zondag niet achter heh tyfusjood![]()
Vertel me nog ff hoeveel het is geworden in de Kuip, ik ben het vergetenquote:Op maandag 29 januari 2007 11:26 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
en krijg jij weer tikke en ga je weer snel bij mammie uithuile![]()
Ik krijg er tranen in men ogen vanquote:Op maandag 29 januari 2007 13:24 schreef BoNi het volgende:
"Dit is de mooiste club van allemaal...!
Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet..!
Het kan dooien, het kan vriezen, we kunnen winnen of verliezen!
Maar een betere club dan deze is er niet...!!!"
Rot voor je...quote:Op maandag 29 januari 2007 13:25 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Ik krijg er tranen in men ogen van![]()
quote:Op maandag 29 januari 2007 13:25 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Ik krijg er tranen in men ogen van![]()
gayenoord?quote:Op maandag 29 januari 2007 13:26 schreef dlebrok het volgende:
NIETS IS STERKER DAN DAT ENE WOORD
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |