Die OP was te kut voor woorden, en topic is bijna vol. Maargoed.quote:Op maandag 29 januari 2007 13:05 schreef koningdavid het volgende:
Jij denkt ik maak er nog een?
Het zij je vergevenquote:Op maandag 29 januari 2007 13:09 schreef BiMeWet het volgende:
Oops, ik regel nog wel even een lijstje Ajax-Feyenoord. Altijd wel iets wat je over het hoofd ziet...
Een vol uitvak in de arena is niet zo natuurlijk hoorquote:Op maandag 29 januari 2007 13:04 schreef BiMeWet het volgende:Uitvak zit (natuurlijk) vol! Grootste ME-operatie ooit in voetbalgeschiedenis, uit angst voor rellen
Inderdaad, klopt weinig van. Gewoon de gebruikelijke hoeveelheid.quote:Op maandag 29 januari 2007 13:15 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
En dat van die ME-operatie, waar haal je dat vandaan? Lijkt me meer van feyenoord - ajax.
Vanaf volgend jaar gewoon weer alles om 14:30!quote:Op maandag 29 januari 2007 13:22 schreef BoNi het volgende:
Het blijft natuurlijk een kl*te tijdstip!
Altijd eerste, kampioenen!quote:Op maandag 29 januari 2007 13:25 schreef Jasza het volgende:
We zijn de beste van het hele land.
En toch postenquote:Op maandag 29 januari 2007 13:26 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Altijd eerste, kampioenen!
Niet heel erg toepasselijk..
Hij klopt nuquote:Op maandag 29 januari 2007 13:28 schreef BiMeWet het volgende:
Lijstje wordt geupdate op 't moment, en die ME-operatie bedoelde ik de grootste operatie in Amsterdam mee (zal het ook maar meteen ff updaten). Stond ergens op een ajax-supporterssite waar men zat te kloten met feyenoord supporters (las 't net toen ik een foto zocht).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |