als ajax moet, falen ze altijdquote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:08 schreef Erwtensoep het volgende:
Omdat we nu met minstens 3 doelpunten verschil moeten winnen.
In de play-offs lukte het anders wel..quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:14 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
als ajax moet, falen ze altijd![]()
die heb ik niet mee gemaaktquote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:16 schreef VonHinten het volgende:
[..]
In de play-offs lukte het anders wel..
Het kan jou misschien niet veel schelen, maar voor mij zijn dit de wedstrijden van het jaar. Verder zijn die play offs kut ja.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:17 schreef Backdoorman het volgende:
nogmaals who cares, het gaat enkel en alleen om de eerste plek en wat dat betreft ligt psv lichtjaren voor op zowel ajax als feyenoord. die steken er met kop en schouders bovenuit en is de enige echte overgebleven topclub van nederland en of je nou 3, 4 of 5 wordt in de stand: het gaat er pas om in de play-offs dus eigenlijk doet deze wedstrijd er niet eens toe...kutsysteem.
Ik heb de play offs wel geboycot. Maar de overwinningen bleven even lekker.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:19 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Boycot?
Maar werd 3-0 en 2-4 in Ajax' voordeel iig.
wtf ben jij voor rare neusquote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:23 schreef Cheiron het volgende:
Ja ja, je zult net zien dat Feyenoord er tegen Ajax op eens wel weer zin in heeft. Laten we eerlijk wezen, Utrecht kreeg wel een 100% kans of 2-3 tegen Ajax, en Feyenoord had ook best wat pech tegen NAC.
Ik vind het gevaarlijk om nu al van een overwinning uit te gaan.
Een dvd, wat moet je daar nou mee?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:29 schreef M0NTANA het volgende:
Als we met 6-0 (of meer) winnen, dan vind ik dat Ajax niet kan achterblijven met een DVD.
tuurlijk die DVD komt er wel wel na de playoffsquote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:29 schreef M0NTANA het volgende:
Als we met 6-0 (of meer) winnen, dan vind ik dat Ajax niet kan achterblijven met een DVD.
playoffs fuck offquote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:24 schreef WEST het volgende:
[..]
tuurlijk die DVD komt er wel wel na de playoffs
onee daar doet f'noord niet aan mee![]()
voor de CL plaats komt F'noord daar niet in aanmerking meerquote:
was er beide wedstrrijden, uitslag niet geteltquote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:19 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Boycot?
Maar werd 3-0 en 2-4 in Ajax' voordeel iig.
gelukkig verneukte ajax nog de play-offs door niet te winnen van kopenhagenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:36 schreef WEST het volgende:
[..]
voor de CL plaats komt F'noord daar niet in aanmerking meer
Hebben we de Feyenoorders dit seizoen toch nog een keer laten juichen, sympathiek hequote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:44 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
gelukkig verneukte ajax nog de play-offs door niet te winnen van kopenhagen![]()
Aardig van zequote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:45 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Hebben we de Feyenoorders dit seizoen toch nog een keer laten juichen, sympathiek he
Moet je daar geen DVD van uitbrengen?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:44 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
gelukkig verneukte ajax nog de play-offs door niet te winnen van kopenhagen![]()
Al was ik een jood dan moest ik er nog niet om lachenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:15 schreef Baklap het volgende:
[..]
Moet je daar geen DVD van uitbrengen?
Je ziet er wel uit als een jood anders.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:18 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Al was ik een jood dan moest ik er nog niet om lachen
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:15 schreef Baklap het volgende:
[..]
Haha ventjequote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:21 schreef Baklap het volgende:
[..]
Je ziet er wel uit als een jood anders.
Heb je die nog niet gezien danquote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:15 schreef Baklap het volgende:
[..]
ach slippertje kan gebeuren F'noord heeft de winter niet overleefd met uefa cup en dat voor de 2e jaar op rijquote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:44 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Playoffs speelt een beetje mee, ja. Seizoen ook. Zijn ergere dingen aan de hand. De wedstrijd en ajax 'interesseert' me niet op dit moment.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:18 schreef mcyodogg het volgende:
Vanwege de playoffs dan? Of gewoon vanwege dit hele seizoen?
Gek, dat zeggen een hoop Feyenoorders uit m'n omgeving opeens ook al.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:16 schreef Happel het volgende:
Die hele wedstrijd interesseert me, vreemd genoeg, niet. En dat is niet eens, omdat ik bang ben voor een afstraffing...
Pfff, zeg dan niks, stumper...quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:24 schreef Silenus het volgende:
[..]
Gek, dat zeggen een hoop Feyenoorders uit m'n omgeving opeens ook al.![]()
Feyenoord? Ah, k volg het niet meer zo, joh. Die wedstrijd? Boeiend.
Ben benieuwd of ze het nog steeds zo oninteressant vinden als Feyenoord onverhoopt weet te winnen.
"De klassieker" boeit me al jaren niet meer.De sfeer tijdens die wedstrijden is geen ene reet meer aan en dat zal alleen nog maar minder worden.Vroeger in 't Olympisch Stadion,maar ook bij ons in de Kuip was de sfeer veel beter.Was je al weken van te voren helemaal in de ban van de wedstrijd.Dat klapvee publiek tegenwoordig met hun vlaggetjes,het zal wel allemaal.Enige uitwedstrijd waar ik elk jaar naar uitkijk is Twente uit.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:22 schreef Happel het volgende:
[..]
Playoffs speelt een beetje mee, ja. Seizoen ook. Zijn ergere dingen aan de hand. De wedstrijd en ajax 'interesseert' me niet op dit moment.
Problemen met/ binnen de club zijn vele malen groter/ belangrijker dan ajax en deze wedstrijd.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:18 schreef mcyodogg het volgende:
Vanwege de playoffs dan? Of gewoon vanwege dit hele seizoen?
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:48 schreef footbal_lad het volgende:
"De klassieker" boeit me al jaren niet meer.De sfeer tijdens die wedstrijden is geen ene reet meer aan en dat zal alleen nog maar minder worden.Vroeger in 't Olympisch Stadion,maar ook bij ons in de Kuip was de sfeer veel beter.Was je al weken van te voren helemaal in de ban van de wedstrijd.Dat klapvee publiek tegenwoordig met hun vlaggetjes,het zal wel allemaal.Enige uitwedstrijd waar ik elk jaar naar uitkijk is Twente uit.
Same here, maar dan FCU-uit ipv FCT-uit.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:48 schreef footbal_lad het volgende:
[..]
"De klassieker" boeit me al jaren niet meer.De sfeer tijdens die wedstrijden is geen ene reet meer aan en dat zal alleen nog maar minder worden.Vroeger in 't Olympisch Stadion,maar ook bij ons in de Kuip was de sfeer veel beter.Was je al weken van te voren helemaal in de ban van de wedstrijd.Dat klapvee publiek tegenwoordig met hun vlaggetjes,het zal wel allemaal.Enige uitwedstrijd waar ik elk jaar naar uitkijk is Twente uit.
Wel gewonnen, maar in de tweede helft zijn ze 1x op de helft van Ajax geweest. Laat dat net die goal zijn.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 07:48 schreef Keltie het volgende:
Mjah, vorig jaar riep ook iedereen dat ajax wel even van Feijenoord zou winnen (ontmoeting in amsterdam), dat pakte toen ook gunstig uit voor ons.
Dit zijn wedstrijden waar je geen reet van kan zeggen, zijn soort van finales.
Pff.. Hoop dat ik zaterdag een kaart heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |