Niet alleen zijn opmerking in dit topic hoorquote:Op woensdag 24 januari 2007 10:50 schreef du_ke het volgende:
[..]
* du_ke denkt dat je weinig kans maakt gezien je eerste opmerking in dit topic.
Daar waar ik me aanpas aan de gebruiken van het land waar ik te gast ben probeer jij je eigen gebruiken er door te drukkenquote:Op woensdag 24 januari 2007 10:52 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik heb Joodse, Christelijke, atheistische, homo's als vrienden. Daar waar jij haat zaait, zaai ik geen haat. Daar waar jij leugens vertelt vertel ik geen leugens.
Opzich zonde want je zou ze er zo uitlullen volgens mijquote:Op woensdag 24 januari 2007 10:54 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Niet alleen zijn opmerking in dit topic hoorIk zou ook niet in discussie willen gaan met Smit bijv.
Lees mij vorige posts eens zou ik zeggen.quote:Op woensdag 24 januari 2007 10:54 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nou ik heb zo'n vaag vermoeden dat jij niet openstaat voor welke discussie dan ook.
Nee? Bang dat je het niet redt zekerquote:Op woensdag 24 januari 2007 10:54 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Niet alleen zijn opmerking in dit topic hoorIk zou ook niet in discussie willen gaan met Smit bijv.
Welke regel probeer ik door te drukken? Toe maar? Probeer het eens? Je gaat hard falen.quote:Op woensdag 24 januari 2007 10:54 schreef niet_links het volgende:
[..]
Daar waar ik me aanpas aan de gebruiken van het land waar ik te gast ben probeer jij je eigen gebruiken er door te drukken![]()
Nu jij weer.
Nutteloze discussies met nutteloze mensen, dat ga ik zeker niet redden nee.quote:Op woensdag 24 januari 2007 10:57 schreef DenniZZ het volgende:
[..]
Nee? Bang dat je het niet redt zeker![]()
Maar je bent toch zo overtuigd van je eigen geloof, dat verdedig je dan toch? Dat beeld wil je dan toch rechtzetten? Lafaard.quote:Op woensdag 24 januari 2007 10:59 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nutteloze discussies met nutteloze mensen, dat ga ik zeker niet redden nee.
Ik ben zeer overtuigd van mijn eigen geloof, maar gelukkig leef ik in een land waarin ik niets moet verdedigen.quote:Op woensdag 24 januari 2007 11:00 schreef DenniZZ het volgende:
[..]
Maar je bent toch zo overtuigd van je eigen geloof, dat verdedig je dan toch? Dat beeld wil je dan toch rechtzetten? Lafaard.
Nou laat ik het zo zeggen je posts stralen bepaald niet uit dat je ook maar ergens voor open staat. Vol met kotssmilies en ander gehuilquote:Op woensdag 24 januari 2007 10:56 schreef DenniZZ het volgende:
[..]
Lees mij vorige posts eens zou ik zeggen.
Ik probeer de dialoog juist aan te gaan door voorbeelden van intolerantie uit de Koran aan te dragen en ik vraag daar een reactie op. Alleen krijg ik die niet. Dus wie staat er hier nou niet open voor een discussie over dit onderwerp?
Ben het met je eens maar wat ik mij heb laten vertellen in Thailand is dat boedhisme een levenswijze en geen absolute religie is. De ervaringen die ik met het boedhisme heb zijn uitermate positief.quote:Op woensdag 24 januari 2007 10:40 schreef niet_links het volgende:
[..]
Ben atheist.. vriendin is boedhist. Totaal geen problemen. Gaat er gewoon om wat voor geloof het is en hoe strickt iemand erin is.
Waarom mag die jongen z'n geloof niet beleiden zonder het constant te verdedigen tegenover een stel neonazi's?quote:Op woensdag 24 januari 2007 11:00 schreef DenniZZ het volgende:
[..]
Maar je bent toch zo overtuigd van je eigen geloof, dat verdedig je dan toch? Dat beeld wil je dan toch rechtzetten? Lafaard.
Neonazi'squote:Op woensdag 24 januari 2007 11:02 schreef du_ke het volgende:
[..]
Waarom mag die jongen z'n geloof niet beleiden zonder het constant te verdedigen tegenover een stel neonazi's?
Ik heb het recht om hier te posten. Jammer he, de normen en waarden van Nederland.quote:Op woensdag 24 januari 2007 11:03 schreef DenniZZ het volgende:
[..]
Neonazi's
Weet je nou echt niks beters?
En als je je geloof niet wil bespreken moet je niet in dit soort threads posten
Neonazi, Pimmist, volgeling van de chlorixkoning van Venlo het maakt niet zoveel uit. Het beeld van de jongeman zonder veel opleiding uit een achterstandsbuurt is overduidelijkquote:Op woensdag 24 januari 2007 11:03 schreef DenniZZ het volgende:
[..]
Neonazi's
Weet je nou echt niks beters?
En als je je geloof niet wil bespreken moet je niet in dit soort threads posten
Jongen van mij mag je hier posten hoor. Graag zelfs.quote:Op woensdag 24 januari 2007 11:05 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik heb het recht om hier te posten. Jammer he, de normen en waarden van Nederland.
Rot toch op met je nazigejank.quote:Op woensdag 24 januari 2007 11:02 schreef du_ke het volgende:
[..]
Waarom mag die jongen z'n geloof niet beleiden zonder het constant te verdedigen tegenover een stel neonazi's?
Ik ga 1 x in de week naar de moskee. En dat vrouwen en mannen gescheiden worden is typisch een invloed van traditie binnen religie. In Saoedie Arabie (Mekka) bidden mannen en vrouwen ook gewoon door elkaar, het is vreemd dat het in een gewone moskee dan ineens niet kan.quote:Op woensdag 24 januari 2007 11:06 schreef A_L_N_F het volgende:
mutant, ben je net zo activistisch in de moskee als hier?
van wat ik begrijp worden mannen en vrouwen gescheiden en moeten vrouwen achteraan.
je reinste discriminatie toch...
Ik moet niks, ik ga hier niet mijn geloof zitten verdedigen alleen omdat jij dat wil.quote:Op woensdag 24 januari 2007 11:06 schreef DenniZZ het volgende:
[..]
Jongen van mij mag je hier posten hoor. Graag zelfs.
Maar dan moet er niet gejankt worden dat je je geloof moet verdedigen.
Ik denk dat ze best wel met je om de tafel willen zitten hoor.quote:Op woensdag 24 januari 2007 11:09 schreef Hathor het volgende:
Mwah, er zal best wel weer een andere voor in de plaats terugkomen, desnoods op een andere lokatie. Alleen bij mij in de wijk al zitten er 3 behoorlijk grote, en ik moet ook eerlijk toegeven dat het best mooie gebouwen zijn. Alleen van onderhoud hebben die gasten geen kaas gegeten lijkt het wel. Wanneer het pand klaar is en bouwschoon opgeleverd, lijkt het wel alsof er vanaf dat moment niets meer aan gedaan word. Elke keer als ik langs een van die panden loop, krijg ik een steek in mijn glazenwassershart.Ik zit er echt aan te denken om vandaag of morgen eens bij het bestuur van zo'n moskee naar binnen te stappen en en mijn diensten aan te bieden voor een nader te bepalen prijs uiteraard. Allah wil toch ook dat de ramen in zijn moskeeen mooi glanzen ?
![]()
Zozo wat een vooroordelen. Is dat niet iets wat in jouw kringen altijd zo veracht wordt?quote:Op woensdag 24 januari 2007 11:06 schreef du_ke het volgende:
[..]
Neonazi, Pimmist, volgeling van de chlorixkoning van Venlo het maakt niet zoveel uit. Het beeld van de jongeman zonder veel opleiding uit een achterstandsbuurt is overduidelijk.
Overigens, volgens mij is dit een topic over een moskee niet over de essentie van de Islam.
Je zou natuurlijk kunnen overwegen om het gebouw helemaal niet te bouwen. O wacht, daar zorgen die intolerante leugenaars zelf wel voorquote:Op woensdag 24 januari 2007 10:53 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dit gebouw is in dezelfde stijl en kleur als de rest van de wijk en volgens mij door een Nederlandse architect ontworpen. Veel beter passend in een wijk kan je het niet krijgen volgens mij.
Joh dan ga je toch lekker de discussie uit de weg.quote:Op woensdag 24 januari 2007 11:08 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik moet niks, ik ga hier niet mijn geloof zitten verdedigen alleen omdat jij dat wil.
Inderdaad, maar dan vooral met jou hoor. Rationele mensen kunnen een fijne discussie met mij verwachten.quote:Op woensdag 24 januari 2007 11:11 schreef DenniZZ het volgende:
[..]
Joh dan ga je toch lekker de discussie uit de weg.
Ik heb het over gebruiken, jij maakt er regels van dat is het verdraaien van een post.quote:Op woensdag 24 januari 2007 10:58 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Welke regel probeer ik door te drukken? Toe maar? Probeer het eens? Je gaat hard falen.
Welke discussie? Als jij vindt dat de islam een achterlijk en dom geloof is valt daar verder weinig aan toe te voegen of af te doen.quote:Op woensdag 24 januari 2007 11:11 schreef DenniZZ het volgende:
[..]
Joh dan ga je toch lekker de discussie uit de weg.
Wat is er zo irrationeel aan het aandragen van voorbeeldteksten uit de Koran en daar een reactie op te vragen? Ik vind het veel merkwaardiger dat de moslims hier allemaal weigeren daarop in te gaan.quote:Op woensdag 24 januari 2007 11:12 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Inderdaad, maar dan vooral met jou hoor. Rationele mensen kunnen een fijne discussie met mij verwachten.
Je hebt deels wel gelijk hoor, het is echter ook een religie. Ik zie mijn vrienin af en toe bidden of wat bloemen offeren (om een beeldje hangen). Het komt overigens niet vaak voor en ze is niet extreem in haar opvattingen (als dat al mogelijk is bij een boedhist).quote:Op woensdag 24 januari 2007 11:02 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Ben het met je eens maar wat ik mij heb laten vertellen in Thailand is dat boedhisme een levenswijze en geen absolute religie is. De ervaringen die ik met het boedhisme heb zijn uitermate positief.
En ik ben ook atheïst. Van mij mag iedereen geloven wat hij of zij wil maar ik wens niet dat welk een religie dan ook mijn vrijheden in denken, doen en laten aantast die indruisen tegen de algemeen aanvaarde wetten, normen en waarden van het land waar ik leef.
Noem maar gebruiken? Ja? Welke gebruiken? Zeg het maar jongen?quote:Op woensdag 24 januari 2007 11:13 schreef niet_links het volgende:
[..]
Ik heb het over gebruiken, jij maakt er regels van dat is het verdraaien van een post.
Jij vind het bijvoorbeeld normaal dat een moslima geen handen wil schudden of een man in vole moslim gewaad leidingevende in een uitkeringsinstantie kan worden.Dat is dus niet aanpassen maar het doordrukken van gewoontes uit eigen cultuur.
Dat denk ik ook wel, probleem is dat ik niet precies weet waar of bij wie ik aan moet kloppen. Maar ja, dan heb ik wat te doen de komende tijd.quote:Op woensdag 24 januari 2007 11:10 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze best wel met je om de tafel willen zitten hoor.
Je posts zijn alles behalve rationeel, net als je manier van discussieren. Dingen aandragen kan iedereen, erover praten is alleen weggelegd voor een bepaalde slag mensen.quote:Op woensdag 24 januari 2007 11:15 schreef DenniZZ het volgende:
[..]
Wat is er zo irrationeel aan het aandragen van voorbeeldteksten uit de Koran en daar een reactie op te vragen? Ik vind het veel merkwaardiger dat de moslims hier allemaal weigeren daarop in te gaan.
Gewoon het bestuur, vraag een van de bezoekers of ie weet wie deel uit maakt van het bestuur.quote:Op woensdag 24 januari 2007 11:19 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel, probleem is dat ik niet precies weet waar of bij wie ik aan moet kloppen. Maar ja, dan heb ik wat te doen de komende tijd.![]()
Ja wij kuffaars moeten ons niet bemoeien met die zaken natuurlijk. Rot toch op man.quote:Op woensdag 24 januari 2007 11:19 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je posts zijn alles behalve rationeel, net als je manier van discussieren. Dingen aandragen kan iedereen, erover praten is alleen weggelegd voor een bepaalde slag mensen.
Ach nazi of op een andere manier extreem rechts wat is precies het verschil? Waar schaar jij je jezelf dan onderquote:
Te pas en te onpas nazi's aanhalen in een discussie is een gebrek aan woorden of intelligentie.quote:Op woensdag 24 januari 2007 11:13 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Waarom voel jij je aangesproken?
Dit is een goed voorbeeld.quote:Op woensdag 24 januari 2007 11:20 schreef DenniZZ het volgende:
[..]
Ja wij kuffaars moeten ons niet bemoeien met die zaken natuurlijk. Rot toch op man.
Maar het is toch zo? Zie het voorbeeld maar weer in Engeland met die politieagente? Je ziet toch dat dit wrijving oplevert?quote:Op woensdag 24 januari 2007 11:18 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Noem maar gebruiken? Ja? Welke gebruiken? Zeg het maar jongen?
En nou niet LIEGEN zoals je nu al doet, met je "jij vind het normaal dat een moslima geen handen wil schudden". Want dat is gewoon LASTER.
Behalve als het daadwerkelijk een nazi is.quote:Op woensdag 24 januari 2007 11:21 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Te pas en te onpas nazi's aanhalen in een discussie is een gebrek aan woorden of intelligentie.
LULKOEK, wat is "toch zo". Of ben je er zo een die met alle winden meewaait? Wat hij zegt is namelijk bullshit, of kan jij zijn post bewijzen?quote:Op woensdag 24 januari 2007 11:22 schreef Goochie het volgende:
[..]
Maar het is toch zo? Zie het voorbeeld maar weer in Engeland met die politieagente? Je ziet toch dat dit wrijving oplevert?
Ja wel hoor, we zijn weer op het punt waar alle extreem rechtsen nazi's zijnquote:Op woensdag 24 januari 2007 11:21 schreef du_ke het volgende:
Ach nazi of op een andere manier extreem rechts wat is precies het verschil? Waar schaar jij je jezelf dan onder?
Waarom zou een groep geen gebedshuis mogen bouwenquote:Op woensdag 24 januari 2007 11:10 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Je zou natuurlijk kunnen overwegen om het gebouw helemaal niet te bouwen. O wacht, daar zorgen die intolerante leugenaars zelf wel voor![]()
Was jij niet een ex-mod.quote:Op woensdag 24 januari 2007 11:23 schreef FJD het volgende:
[..]
Ja wel hoor, we zijn weer op het punt waar alle extreem rechtsen nazi's zijn![]()
traditie binnen religie.quote:Op woensdag 24 januari 2007 11:08 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik ga 1 x in de week naar de moskee. En dat vrouwen en mannen gescheiden worden is typisch een invloed van traditie binnen religie. In Saoedie Arabie (Mekka) bidden mannen en vrouwen ook gewoon door elkaar, het is vreemd dat het in een gewone moskee dan ineens niet kan.
Leef jij nou echt nog in het "iedereen die niet links is is EXTREEMRECHTS!!!!" tijdperk?quote:Op woensdag 24 januari 2007 11:21 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ach nazi of op een andere manier extreem rechts wat is precies het verschil? Waar schaar jij je jezelf dan onder?
Oh gezien de kruistocht tegen mensen met een bepaald geloof leek het me hier wel te pasquote:Op woensdag 24 januari 2007 11:21 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Te pas en te onpas nazi's aanhalen in een discussie is een gebrek aan woorden of intelligentie.
Nee.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |