Joh dan ga je toch lekker de discussie uit de weg.quote:Op woensdag 24 januari 2007 11:08 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik moet niks, ik ga hier niet mijn geloof zitten verdedigen alleen omdat jij dat wil.
Inderdaad, maar dan vooral met jou hoor. Rationele mensen kunnen een fijne discussie met mij verwachten.quote:Op woensdag 24 januari 2007 11:11 schreef DenniZZ het volgende:
[..]
Joh dan ga je toch lekker de discussie uit de weg.
Ik heb het over gebruiken, jij maakt er regels van dat is het verdraaien van een post.quote:Op woensdag 24 januari 2007 10:58 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Welke regel probeer ik door te drukken? Toe maar? Probeer het eens? Je gaat hard falen.
Welke discussie? Als jij vindt dat de islam een achterlijk en dom geloof is valt daar verder weinig aan toe te voegen of af te doen.quote:Op woensdag 24 januari 2007 11:11 schreef DenniZZ het volgende:
[..]
Joh dan ga je toch lekker de discussie uit de weg.
Wat is er zo irrationeel aan het aandragen van voorbeeldteksten uit de Koran en daar een reactie op te vragen? Ik vind het veel merkwaardiger dat de moslims hier allemaal weigeren daarop in te gaan.quote:Op woensdag 24 januari 2007 11:12 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Inderdaad, maar dan vooral met jou hoor. Rationele mensen kunnen een fijne discussie met mij verwachten.
Je hebt deels wel gelijk hoor, het is echter ook een religie. Ik zie mijn vrienin af en toe bidden of wat bloemen offeren (om een beeldje hangen). Het komt overigens niet vaak voor en ze is niet extreem in haar opvattingen (als dat al mogelijk is bij een boedhist).quote:Op woensdag 24 januari 2007 11:02 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Ben het met je eens maar wat ik mij heb laten vertellen in Thailand is dat boedhisme een levenswijze en geen absolute religie is. De ervaringen die ik met het boedhisme heb zijn uitermate positief.
En ik ben ook atheïst. Van mij mag iedereen geloven wat hij of zij wil maar ik wens niet dat welk een religie dan ook mijn vrijheden in denken, doen en laten aantast die indruisen tegen de algemeen aanvaarde wetten, normen en waarden van het land waar ik leef.
Noem maar gebruiken? Ja? Welke gebruiken? Zeg het maar jongen?quote:Op woensdag 24 januari 2007 11:13 schreef niet_links het volgende:
[..]
Ik heb het over gebruiken, jij maakt er regels van dat is het verdraaien van een post.
Jij vind het bijvoorbeeld normaal dat een moslima geen handen wil schudden of een man in vole moslim gewaad leidingevende in een uitkeringsinstantie kan worden.Dat is dus niet aanpassen maar het doordrukken van gewoontes uit eigen cultuur.
Dat denk ik ook wel, probleem is dat ik niet precies weet waar of bij wie ik aan moet kloppen. Maar ja, dan heb ik wat te doen de komende tijd.quote:Op woensdag 24 januari 2007 11:10 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze best wel met je om de tafel willen zitten hoor.
Je posts zijn alles behalve rationeel, net als je manier van discussieren. Dingen aandragen kan iedereen, erover praten is alleen weggelegd voor een bepaalde slag mensen.quote:Op woensdag 24 januari 2007 11:15 schreef DenniZZ het volgende:
[..]
Wat is er zo irrationeel aan het aandragen van voorbeeldteksten uit de Koran en daar een reactie op te vragen? Ik vind het veel merkwaardiger dat de moslims hier allemaal weigeren daarop in te gaan.
Gewoon het bestuur, vraag een van de bezoekers of ie weet wie deel uit maakt van het bestuur.quote:Op woensdag 24 januari 2007 11:19 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel, probleem is dat ik niet precies weet waar of bij wie ik aan moet kloppen. Maar ja, dan heb ik wat te doen de komende tijd.![]()
Ja wij kuffaars moeten ons niet bemoeien met die zaken natuurlijk. Rot toch op man.quote:Op woensdag 24 januari 2007 11:19 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je posts zijn alles behalve rationeel, net als je manier van discussieren. Dingen aandragen kan iedereen, erover praten is alleen weggelegd voor een bepaalde slag mensen.
Ach nazi of op een andere manier extreem rechts wat is precies het verschil? Waar schaar jij je jezelf dan onderquote:
Te pas en te onpas nazi's aanhalen in een discussie is een gebrek aan woorden of intelligentie.quote:Op woensdag 24 januari 2007 11:13 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Waarom voel jij je aangesproken?
Dit is een goed voorbeeld.quote:Op woensdag 24 januari 2007 11:20 schreef DenniZZ het volgende:
[..]
Ja wij kuffaars moeten ons niet bemoeien met die zaken natuurlijk. Rot toch op man.
Maar het is toch zo? Zie het voorbeeld maar weer in Engeland met die politieagente? Je ziet toch dat dit wrijving oplevert?quote:Op woensdag 24 januari 2007 11:18 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Noem maar gebruiken? Ja? Welke gebruiken? Zeg het maar jongen?
En nou niet LIEGEN zoals je nu al doet, met je "jij vind het normaal dat een moslima geen handen wil schudden". Want dat is gewoon LASTER.
Behalve als het daadwerkelijk een nazi is.quote:Op woensdag 24 januari 2007 11:21 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Te pas en te onpas nazi's aanhalen in een discussie is een gebrek aan woorden of intelligentie.
LULKOEK, wat is "toch zo". Of ben je er zo een die met alle winden meewaait? Wat hij zegt is namelijk bullshit, of kan jij zijn post bewijzen?quote:Op woensdag 24 januari 2007 11:22 schreef Goochie het volgende:
[..]
Maar het is toch zo? Zie het voorbeeld maar weer in Engeland met die politieagente? Je ziet toch dat dit wrijving oplevert?
Ja wel hoor, we zijn weer op het punt waar alle extreem rechtsen nazi's zijnquote:Op woensdag 24 januari 2007 11:21 schreef du_ke het volgende:
Ach nazi of op een andere manier extreem rechts wat is precies het verschil? Waar schaar jij je jezelf dan onder?
Waarom zou een groep geen gebedshuis mogen bouwenquote:Op woensdag 24 januari 2007 11:10 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Je zou natuurlijk kunnen overwegen om het gebouw helemaal niet te bouwen. O wacht, daar zorgen die intolerante leugenaars zelf wel voor![]()
Was jij niet een ex-mod.quote:Op woensdag 24 januari 2007 11:23 schreef FJD het volgende:
[..]
Ja wel hoor, we zijn weer op het punt waar alle extreem rechtsen nazi's zijn![]()
traditie binnen religie.quote:Op woensdag 24 januari 2007 11:08 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik ga 1 x in de week naar de moskee. En dat vrouwen en mannen gescheiden worden is typisch een invloed van traditie binnen religie. In Saoedie Arabie (Mekka) bidden mannen en vrouwen ook gewoon door elkaar, het is vreemd dat het in een gewone moskee dan ineens niet kan.
Leef jij nou echt nog in het "iedereen die niet links is is EXTREEMRECHTS!!!!" tijdperk?quote:Op woensdag 24 januari 2007 11:21 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ach nazi of op een andere manier extreem rechts wat is precies het verschil? Waar schaar jij je jezelf dan onder?
Oh gezien de kruistocht tegen mensen met een bepaald geloof leek het me hier wel te pasquote:Op woensdag 24 januari 2007 11:21 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Te pas en te onpas nazi's aanhalen in een discussie is een gebrek aan woorden of intelligentie.
Nee.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |