'T lijkt me inderdaad wel geil eens een klein, compact Joods wijf uit te wonen.quote:Op woensdag 24 januari 2007 01:47 schreef Jajong het volgende:
[..]
Normaal vind ik dat ook. Maar voor haar maak ik maar al te graag een uitzondering.
Hij weegt 140ish pond, en walst door de 155 pond vechters alsof ze er niet staan. En in MMA/Boksen of whatever vechtsport is 15 pond een heeel groot verschilquote:Op woensdag 24 januari 2007 01:49 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Ah dat had ik neit gezien, allebei grote vechters btw!
Maar dat kleine ventje maakte wel indruk op me.![]()
Of je kijkt naar een PI...quote:Op woensdag 24 januari 2007 01:11 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Dus je vindt jezelf leuk en knap! Aan de hand van je wazige foto's kan ik dit nog niet zo bevestigen...![]()
Paar jaar terug? Nu nog steeds hoorquote:Op woensdag 24 januari 2007 15:19 schreef Urquhart het volgende:
Paar jaar terug wordt hij door heel Nederland afgekraakt als Jantje Smit, en nu loopt hij met de mooiste vrouwen weg![]()
sorry maar ik ben een vrouwquote:Op woensdag 24 januari 2007 19:07 schreef cultheld het volgende:
Heerlijk: Al die gefrustreerde nerds die het niet kunnen verkroppen dat Jan Smit een lekker wijf neukt.
Ja, en dat is een probleem?quote:Op woensdag 24 januari 2007 19:39 schreef Roellio het volgende:
Zij heeft hetzelfde probleem als Katja Schuurman. Op tv lijkt het een enorm lekker wijf, maar in het echt zijn ze allebei 3 tot 4 koppen kleiner.
aha, dus lekkere wijven horen lang te zijnquote:Op woensdag 24 januari 2007 19:39 schreef Roellio het volgende:
Zij heeft hetzelfde probleem als Katja Schuurman. Op tv lijkt het een enorm lekker wijf, maar in het echt zijn ze allebei 3 tot 4 koppen kleiner.
Nee hoor, maar 3 turven hoog is me iets te veel (haha) van het goede.quote:Op woensdag 24 januari 2007 19:55 schreef Flashwin het volgende:
[..]
aha, dus lekkere wijven horen lang te zijn![]()
quote:Op woensdag 24 januari 2007 01:26 schreef Jajong het volgende:
[..]
Als dat zo was, had jij Natalie Portman aan de ene, en Jessica Alba aan de andere arm hangen.
Eens.quote:Op woensdag 24 januari 2007 20:26 schreef cultheld het volgende:
1.60 - 1.70 is juist perfect voor een vrouw.
quote:Op woensdag 24 januari 2007 20:26 schreef cultheld het volgende:
1.60 - 1.70 is juist perfect voor een vrouw.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |