abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45611323
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 21:11 schreef SuperUli het volgende:

[..]

Als je hem gaat bedreigen krijgt ie alleen nog maar meer aandacht. .
macht van racistische mensen die net als hem denken
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
  dinsdag 23 januari 2007 @ 21:14:37 #102
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_45611409
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 21:12 schreef A_L_N_F het volgende:

[..]

dus met andere woorden:

je vind dat wij als nederlander/westerling ons maar moeten aanpassen aan de moslims omdat zij in de toekomst een meerderheid hebben en ons dan wel terug pakken?

nou dan klinkt dit misschien heel cru maar dan hoop ik dat we binnen 30 jaar nog een hele grote burgeroorlog krijgen...

ik geef wel om mijn kleinkinderen namelijk ...
Het is geven en nemen. Je leeft met elkaar samen. In een huwelijk is het toch ook zo om het goed te laten verlopen? Of dring je altijd je zin door..
  Donald Duck held dinsdag 23 januari 2007 @ 21:15:12 #103
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_45611433
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 21:12 schreef A_L_N_F het volgende:
nou dan klinkt dit misschien heel cru maar dan hoop ik dat we binnen 30 jaar nog een hele grote burgeroorlog krijgen...
Dat komt echt nog wel. We hebben het beginstadium ervan al gezien in Frankrijk.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_45611446
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 21:12 schreef Meki het volgende:

[..]

macht van racistische mensen die net als hem denken
Zo'n vaart zal dat toch niet lopen?
In het verleden zijn dat over het algemeen toch alleen maar "hypejes" geweest? Dat kreeg eventjes veel aandacht, veel stemmen. En daarna ging het gewoon weer eens mis.
  Donald Duck held dinsdag 23 januari 2007 @ 21:16:14 #105
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_45611486
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 21:14 schreef TimmyAsd het volgende:
Of dring je altijd je zin door..
De moslims dringen hun zin door. Logisch dat steeds meer autotochtonen dat niet pikken.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  dinsdag 23 januari 2007 @ 21:16:16 #106
121315 LENUS
UFC undisputed 2009
pi_45611487
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 20:56 schreef MaGNeT het volgende:
Het is uitschot!
Het is het laagste volk dat er is!
Het zijn ondermensen!
Het zijn minderwaardige mensen!
Het is een achterlijke groepering!
Ik zou het niet erg vinden als ze morgen allemaal dood zijn!

.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op een doodverwensing stond toch een ban?
JFK: "Ask not what your country can do for you; ask what you can do for your country".
pi_45611488
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 21:12 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Het is geen provocatie. Dat maken de moslims ervan en zij laten het escaleren.
nee geen provocatie natuurlijk
voor jou niet .... natuurlijk zie jij dat niet als een provocatie ... want je bent het met hem eens...
pi_45611516
quote:

[..]

Het is geven en nemen. Je leeft met elkaar samen. In een huwelijk is het toch ook zo om het goed te laten verlopen? Of dring je altijd je zin door..
Dwaal je niet een beetje af?
Het ging er om wat wilders riep en niet hoe we in dit land met elkaar om gaan.

Want anders wil ik nog even klagen over alle televisie programma's die alle contact gestoorde boeren uitmelken enkel om daar geld aan te verdienen!
pi_45611536
- knip -

[ Bericht 97% gewijzigd door sp3c op 23-01-2007 21:29:59 ]
  dinsdag 23 januari 2007 @ 21:19:38 #110
151582 A_L_N_F
Blanche-Meki :')
pi_45611625
quote:

[..]

als het aankomt op de islam dan kunnen ze oprotten.
elk islamitisch land is een ramp voor mensenrechten, vrijheid en gelijke rechten.
en jij vind dat we doodleuk dat maar moeten accepteren?

met andere woorden, jouw kleindochter moet maar accepteren dat ze een hoofddoek om moet en je homofiele kleinzoon moet niet klagen als hij weer veroordeeld word tot 10 zweepslagen als hij met zijn partner door het park wandelde hand in hand?

wat ben jij een persoon zonder ruggegraat zeg...
ik ben lief :)
  dinsdag 23 januari 2007 @ 21:21:24 #111
126836 Super7fighter
Obedience brings victory.
pi_45611685
Ik zet me graag in voor de Nederlandse maatschappij. Had tot enkele jaren geleden een boel Nederlandse vrienden. Maar sinds 2001 en beyond, vooral na Pim en Geert, is dat zeker niet het geval. Als politiek of religie ter sprake kwam, was het steevast bonje. Het leken net geherspoelde zielen met hun anti-islamretoriek.

Nu kan ik gelukkig zeggen dat ik nu enkel allochtone vrienden hebt. En het bevalt me zo wel. Want dat samenleven dat gaat gewoon niet lukken met mensen als Magan en Wilders. Een multiculturele samenleving, dat is een utopie geworden. En daar zijn haatzaaiers als Wilders debet aan.
We will export death and violence to the four corners of the earth in defence of our great nation.
pi_45611692
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 20:44 schreef Meki het volgende:

[..]

Waarom zou iemand dit zeggen ??
Omdat hij dom is? Maar waarom zou je je druk maken omdit soort domme uitspraken? Ieder normaal mens zou er toch rustig met zijn leven door gaan...Als ze een stuk schrijven over kruistochten en martelingen van de kerk, dan hooor je alleen de mensen uit staphorst voor 1dagje moord en brand schreeuwen en dan is het weer goed
  dinsdag 23 januari 2007 @ 21:24:18 #113
151582 A_L_N_F
pi_45611786
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 21:21 schreef Super7fighter het volgende:
Ik zet me graag in voor de Nederlandse maatschappij. Had tot enkele jaren geleden een boel Nederlandse vrienden. Maar sinds 2001 en beyond, vooral na Pim en Geert, is dat zeker niet het geval. Als politiek of religie ter sprake kwam, was het steevast bonje. Het leken net geherspoelde zielen met hun anti-islamretoriek.

Nu kan ik gelukkig zeggen dat ik nu enkel allochtone vrienden hebt. En het bevalt me zo wel. Want dat samenleven dat gaat gewoon niet lukken met mensen als Magan en Wilders. Een multiculturele samenleving, dat is een utopie geworden. En daar zijn haatzaaiers als Wilders debet aan.
dus wat jij in principe zegt is dat jij en je vriendjes je nooit zullen aanpassen aan het land dat jouw en je ouders ooit gastvrij hebben ontvangen?

wordt het dan niet eens tijd dat je weer terug gaat naar het land waar jij of je ouders vandaan kwamen?

als jij op een feestje bent met allemaal mensen die je niet mag dan ga je ook naar huis of ben je zo'n schooier die blijft voor het gratis drank en eten?
  dinsdag 23 januari 2007 @ 21:26:46 #114
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_45611866
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 21:21 schreef Super7fighter het volgende:
Op wat details na ben ik het geheel met je eens.
pi_45611905
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 21:16 schreef LENUS het volgende:

[..]

Op een doodverwensing stond toch een ban?
Waar staat er een verwensing dan?

Ik geef aan dat ik het niet erg zou vinden. Dat is wat anders dan wensen

Overigens vat ik puur wat standaard reacties uit diverse "Moslim bash topics" samen en is de "spoiler" de verrassing in het geheel. Het is je helaas ontgaan... Of ik doe het niet goed
  dinsdag 23 januari 2007 @ 21:28:23 #116
126836 Super7fighter
pi_45611937
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 21:24 schreef A_L_N_F het volgende:

[..]

dus wat jij in principe zegt is dat jij en je vriendjes je nooit zullen aanpassen aan het land dat jouw en je ouders ooit gastvrij hebben ontvangen?

wordt het dan niet eens tijd dat je weer terug gaat naar het land waar jij of je ouders vandaan kwamen?

als jij op een feestje bent met allemaal mensen die je niet mag dan ga je ook naar huis of ben je zo'n schooier die blijft voor het gratis drank en eten?
Wat zijn dit voor domme vragen?

Je bent niet echt constructief bezig. Probeer je de zaken op macroniveau soms op de spits te drijven? Daar lijkt het wel op gezien je opruiend taalgebruik.
We will export death and violence to the four corners of the earth in defence of our great nation.
pi_45611970
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 21:21 schreef optifree het volgende:

[..]

Omdat hij dom is? Maar waarom zou je je druk maken omdit soort domme uitspraken? Ieder normaal mens zou er toch rustig met zijn leven door gaan...Als ze een stuk schrijven over kruistochten en martelingen van de kerk, dan hooor je alleen de mensen uit staphorst voor 1dagje moord en brand schreeuwen en dan is het weer goed
Heel Nederland is rep en roer door een mening van een bezoeker van een Moskee
heel Nederland slaapt en weigert iets te zeggen over de racistische opmerkingen van de racist Wilders
  dinsdag 23 januari 2007 @ 21:29:39 #118
151582 A_L_N_F
pi_45611983
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 21:28 schreef Super7fighter het volgende:

[..]

Wat zijn dit voor domme vragen?

Je bent niet echt constructief bezig. Probeer je de zaken op macroniveau soms op de spits te drijven? Daar lijkt het wel op gezien je opruiend taalgebruik.
ach gossie, je hebt zo "elke dag een moeilijk woord" scheurkalender op je wc hangen?
pi_45612087
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 21:29 schreef A_L_N_F het volgende:

[..]

ach gossie, je hebt zo "elke dag een moeilijk woord" scheurkalender op je wc hangen?
En jij een "trek je af op Wilders" rukkalender?
  dinsdag 23 januari 2007 @ 21:34:50 #120
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_45612187
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 21:29 schreef Meki het volgende:

[..]

Heel Nederland is rep en roer door een mening van een bezoeker van een Moskee
heel Nederland slaapt en weigert iets te zeggen over de racistische opmerkingen van de racist Wilders
En meki generaliseert nederlanders net zo hard als hij claimt dat diezelfde nederlanders moslims generaliseren.

Je bent een hypokriet stuk vreten.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
  dinsdag 23 januari 2007 @ 21:36:10 #121
126836 Super7fighter
pi_45612234
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 21:29 schreef A_L_N_F het volgende:

[..]

Ik kan er toch niks aan doen dat jij je school nooit afgemaakt hebt en jij nu met de gebakken peren zit.
pi_45612272
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 21:36 schreef Super7fighter het volgende:

[..]

Ik kan er toch niks aan doen dat jij je school nooit afgemaakt hebt en jij nu met de gebakken peren zit.
pi_45612274
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 21:34 schreef SpecialK het volgende:

[..]

En meki generaliseert nederlanders net zo hard als hij claimt dat diezelfde nederlanders moslims generaliseren.

Je bent een hypokriet stuk vreten.
onzin dat doe ik niet
pi_45612354
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 21:37 schreef Meki het volgende:

[..]

onzin dat doe ik niet
Beste Meki.

Het enige wat men hier doet is jouw reactie uitlokken.
Ik doe overigens vrolijk met je mee.
Maar toch; laat je niet zo op de kast jagen.

Ik denk dat je meer indruk achterlaat door gewoon gezellig en geïntegreerd mee te reageren in Ongezond leven dan door je hier te verdedigen tegen vooringenomen mensen.

Met vriendelijke groeten,

MaGNeT
pi_45612470
Typisch Wilders, iets zegt me dat de man graag als martelaar ten onder wil gaan.
Dat gaat hem vast prima lukken.
I'm just a Soul whose Intentions are Good
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')