Waarom ?? Mijn ziektekosten zijn evenveel (of misschien minder) dan die van een steuntrekker.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:05 schreef sizzler het volgende:
Nee, alleen als je meer verdient moet je meer betalen.
Het was ook ironisch bedoeld.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:14 schreef Pikkebaas het volgende:
[..]
Waarom ?? Mijn ziektekosten zijn evenveel (of misschien minder) dan die van een steuntrekker.
Da's nou precies het soort verkapte jaloezie waardoor ik hier nog eens wegga.
Een roker spekt wel weer de staatskas.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:29 schreef michez het volgende:
Maar ondertussen draait wel een niet roker op voor de behaldeling van een roker die mede door het roken kanker heeft gekregen!
Maar ondertussen betaalt diezelfde roker zich blauw aan accijnsen om dat te compenseren.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:29 schreef michez het volgende:
Maar ondertussen draait wel een niet roker op voor de behaldeling van een roker die mede door het roken kanker heeft gekregen!
Ik ken mensen die echt ongezond veel verdienen.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:49 schreef ikke_ook het volgende:
Waarom hoeft iemand die ongezond leeft niet meer premie te betalen, en iemand die veel verdient wel eigenlijk
Ik niet, ze zullen er wel voor werken en of iets goeds gedaan hebbenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:50 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik ken mensen die echt ongezond veel verdienen.
We willen alles in geld uitdrukken.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:52 schreef optifree het volgende:
Het grappig is dat ongezonde mensen die lekker vroeg dood gaan, vaak minder zorg nodig hebben dan mensen die gezond leven en hen leven rekken...
Hellaas kan ik zo niet meer vinden waar ik het gelezen heb, het was een onderzoek....dus als mensen het zich ook kunnen heugen?
Het om je heen hebben van iemand die zijn hele leven depressief is omdat hij perse gezond moet leven daar wordt je pas vrolijk van.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:00 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
We willen alles in geld uitdrukken.
Het verlies van iemand die ongezond heeft geleefd is niet in geld uit te drukken.
Je hebt vet nodig om te levenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:04 schreef ikke_ook het volgende:
De enige manier om dit te doen is een vet-accijns invoeren... mensen meer belasting laten betalen voor ongezond eten....
Alleen dan zit je nog met de mensen die wel gezond eten, maar verder wel ongezond leven...
Ja, maar als je niet elke dag patat eet ga je niet dood.quote:
"Gezond leven" is overigens al iets om een discussie over te voeren.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:02 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Het om je heen hebben van iemand die zijn hele leven depressief is omdat hij perse gezond moet leven daar wordt je pas vrolijk van.
Volgens mij is er niet veel mis met patat. Het zout en de saus maakt het ongezond. Tevens niet teveel laten bruinen.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:15 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Ja, maar als je niet elke dag patat eet ga je niet dood.
Gewoon accijns op patat etc. En groenten en fruit goedkoper maken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |