Klein lcd scherm en een overhead projector is voldoende.quote:
Voor 1045.50. Inclusief verzending, als het wel is.quote:* AMD Athlon64 4200+ DC
* Microsoft Media Center editie (NL)
* 2048MB DDR2(2x 1GB)
* 500GB (2x250GB SATA)
* ATI X1600SE 256MB DVI&VGA TV-out PCIE
* DVD-RW Multi
* 9-in1 memory reader
* Lan 10/100/1000
* Incl. USB Keyboard
* USB optical mouse
Productbeschrijving: Acer AL2017 - vlak scherm - TFT - 20"
Alsof ze wat weten? Dat er een in allerijl gehouden gesprek is geweest tussen moskeebestuur en Aboutaleb?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:20 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
[..]
Opmerkelijk dat een woordvoerder van de gemeente dat laat weten. Alsof ze het weten.
met 4launch heb ik goede ervaringenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:36 schreef Monidique het volgende:
Dan heb ik via 4launch.nl het volgende:
[..]
Voor 1045.50. Inclusief verzending, als het wel is.
Hoe kan de gemeente weten dat het om een bezoeker ging? Waren zij er bij op het moment van delict? Waarom verklaart een gemeente dat eigenlijk? Is zij de spreekbuis voor de moskee? Aboutaleb speelt weer een dubieuze rol.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:40 schreef sigme het volgende:
[..]
Alsof ze wat weten? Dat er een in allerijl gehouden gesprek is geweest tussen moskeebestuur en Aboutaleb?
Dat hoorde ik ook al van iemand anders, ja.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:44 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
met 4launch heb ik goede ervaringen
Mooie prijs.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:36 schreef Monidique het volgende:
Dan heb ik via 4launch.nl het volgende:
[..]
Voor 1045.50. Inclusief verzending, als het wel is.
Nou, volgens mij is het niet zo raar dat een wethouder (ofzo) zich persoonlijk op de hoogte stelt als er ergens een relletje uitbreekt, en vervolgens laat weten wat z'n bevindingen zijn.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:44 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Hoe kan de gemeente weten dat het om een bezoeker ging? Waren zij er bij op het moment van delict? Waarom verklaart een gemeente dat eigenlijk? Is zij de spreekbuis voor de moskee? Aboutaleb speelt weer een dubieuze rol.
niks over openbaar vervoer?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:53 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Bush wil zuinige en schone auto's
` President Bush wil dat de Amerikanen
binnen tien jaar hun benzineverbruik
met twintig procent omlaag brengen.Hij
zal daarover voorstellen doen in de
State of the Union,zijn jaarlijkse
toespraak tot het congres.
Bush wil zijn doel onder meer bereiken
door verhoging van de productie van
alternatieve brandstoffen en verhoging
van de milieu-eisen voor nieuwe auto's.
Het is de zesde State of the Union voor
de Republikein Bush,maar de eerste voor
een Congres waarin de Democraten de
meerderheid hebben.De verwachting is
dan ook dat hij zich zal concentreren
op de binnenlandse politiek.
De gemeente (eigenlijk: lokale politici), laten toch heel vaak weten wat er volgens hun gebeurd is?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:58 schreef Aaahikwordgek het volgende:
De gemeente is geen spreekbuis van de moskee, net zo min als dat ze iets voor jou gaat verklaren. Als er geen aangifte was, waarom kwam dan de wethouder in allerijl? Is dat pvda-style? Zo snel mogelijk een poltiek statement maken om juist te voorkomen dat er iets wordt uitgezocht?
Ik denk dat een gemeente zich aan feiten moet houden. Zij zegt nu iets wat ze vermoeden, dat roept achterdocht op. Zeker met Aboutaleb.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:01 schreef sigme het volgende:
[..]
De gemeente (eigenlijk: lokale politici), laten toch heel vaak weten wat er volgens hun gebeurd is?
bek houden. (gemeente a'dam that is).quote:Maar wat had het Amsterdams bestuur moeten doen volgens jou?
http://hosted.ap.org/dynamic/stories/C/CIA_LEAK_TRIAL?SITE=1010WINS&SECTION=HOME&TEMPLATE=DEFAULTquote:"They're trying to set me up. They want me to be the sacrificial lamb," attorney Theodore Wells said, recalling a conversation between Libby and his boss, Vice President Dick Cheney, as the leak investigation heated up in 2003. "I will not be sacrificed so Karl Rove can be protected."
Ik denk eigenlijk niet dat het achterdocht oproept, alleen achterdochtigen gaan ervan uit dat er mogelijk opzettelijk glashard gelogen wordt. Wie daarvan uitgaat wás al achterdochtig.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:03 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik denk dat een gemeente zich aan feiten moet houden. Zij zegt nu iets wat ze vermoeden, dat roept achterdocht op. Zeker met Aboutaleb.
Dan krijgen ze het verwijt dat ze doodzwijgen. Dat weet je best; er zou gehuil opstijgen dat de gemeente juist nu zich zou moeten uitspreken, dit niet zwijgend laten passeren.quote:[..]
bek houden. (gemeente a'dam that is).
Nederland is nu eenmaal niet zo groot vergeleken met de rest van de wereldquote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:09 schreef Yildiz het volgende:
Ben ik het, of valt het me nu gewoon op dat echt het grootste deel op FOK! - NWS over buitenlanders gaat?
De gemeente moet zich niet uitspreken, hooguit onderzoeken.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:08 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk niet dat het achterdocht oproept, alleen achterdochtigen gaan ervan uit dat er mogelijk opzettelijk glashard gelogen wordt. Wie daarvan uitgaat wás al achterdochtig.
[..]
Dan krijgen ze het verwijt dat ze doodzwijgen. Dat weet je best; er zou gehuil opstijgen dat de gemeente juist nu zich zou moeten uitspreken, dit niet zwijgend laten passeren.
Wees eerlijk: ze kunnen in zo'n situatie geen goed doen.
Een gesprekje *is* een onderzoek, niet heel uitgebreid, maar toch. En je kan toch moeilijk menen dat de gemeente z'n mond stijf dicht moet houden over de bevindingenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:12 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
De gemeente moet zich niet uitspreken, hooguit onderzoeken.
Rept de moskee überhaupt?quote:De moskee zelf rept met geen woord over de tolk.
Een wethouder die op bezoek komt is een onderzoeker?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:20 schreef sigme het volgende:
[..]
Een gesprekje *is* een onderzoek, niet heel uitgebreid, maar toch. En je kan toch moeilijk menen dat de gemeente z'n mond stijf dicht moet houden over de bevindingen![]()
en een pvda wethouder die zijn eigen zus gek maakte wel?quote:Rept de moskee überhaupt?
Ik zie dat het universiteitsblaadje Folia claimt dat hun geinterviewde een tolk van de moskee is, ik vind dat nou niet enorm betrouwbaar, als ik zo vrij mag zijn. Het zou best waar kunnen zijn, maar als het woord van Folia tegenover dat van anderen is, heb ik Folia niet direct heel hoog zitten.
De gemeente heeft geen onderzoeksrecht zoals de politie ofzo, en ja, een onderzoekje is een onderzoekje. Maak er niet meer van dan wat het is, maar er is ook geen reden om te doen of een gesprekje geen waarde heeft.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:21 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Een wethouder die op bezoek komt is een onderzoeker?![]()
Ik heb de rel niet gevolgd, ik heb wel maanden geleden al eens gevraagd (aan GL) of er een bron bij die roddel is. Is die er al?quote:[..]
en een pvda wethouder die zijn eigen zus gek maakte wel?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |