quote:Op woensdag 24 januari 2007 15:38 schreef Lennox het volgende:
Die Lamalle zou ik vervangen, maar blijft een leuke B-spits (reserve)
3 levels passen is 1 level scoren. Verder is een specialiteit ala [koppen], [onvoorspelbaar], [snel] altijd wel mooi meegenomen.
En een beetje ervaring natuurlijk
Holger Gruenauer (74832383)quote:Op woensdag 24 januari 2007 15:47 schreef Daemon19 het volgende:
Matti vervangen, want philippe heeft goed vleugelspel.
En bij spitsen is scoren belangrijk en daarna passen.
Vleugelspel is leuk, maar zeker niet noodzakelijk.
Suc6 VK en Qyn!!quote:Op woensdag 24 januari 2007 15:49 schreef Egamer het volgende:
Over één uur en tien minuten moeten VK en qyn weer een bekerwedstrijd spelen. Veel succes, jongens.![]()
quote:Op woensdag 24 januari 2007 16:04 schreef Lennox het volgende:
Je kan niet meer promoveren dit seizoen, dus zijn versterkingen in principe nutteloos. Daarom zou ik als ik jou was lekker sparen. Wat schiet je met andere goed spits met iets meer passen op?
Weinig in ieder geval. Beter hou je dat geld even in je zak en ga je lekker door met sparen
Is mijn mening.
Ok thxquote:Op woensdag 24 januari 2007 16:06 schreef Daemon19 het volgende:
Wat lennox zegt..
Een kale goed vervangen voor een goed/redelijk is ook zo nutteloos..
Ga in ieder geval één niveau omhoog in zn hoofdskill..
Spaar dan nog effe door voor een formidabele spits, dan merk je in ieder geval nog verschil..
ik heb gemerkt dat passen bij spitsen behoorlijk belangrijk is, als je er tenminste winst op wilt makenquote:Op woensdag 24 januari 2007 15:36 schreef Outpost76 het volgende:
Nu ff een vraagje aan de spitsen trainers. Ik ben op zoek naar een versterking voor mn spitsen trio en eigenlijk om 1 van de 3 te vervangen. Waar moet ik op letten bij de aankoop van een spits?? Heeft ie nog bij skils nodig?? Is passen bv belangrijk voor een spits? en vleugel spel?? Dit is mn huidige spitsen trio:
[afbeelding]
Matti johnson is zeker aan vervanging toe net als Phillipe Lamalle maar welke zou ik eerst vervangen? Ik denk zelf Matti.
quote:Op woensdag 24 januari 2007 15:49 schreef Egamer het volgende:
Over één uur en tien minuten moeten VK en qyn weer een bekerwedstrijd spelen. Veel succes, jongens.Ik moet tegen iemand uit VI, ik heb geld nodig.
quote:De spelers van RKDEO hadden duidelijk problemen om elkaar te vinden en de organisatie liep terug naar matig.
Er was wat verwarring bij RKDEO over de speelwijze van het team, waardoor de organisatie daalde naar matig.
RKDEO stond nogal opportunistisch te spelen en de organisatie binnen het team viel terug naar matig.
ik heb je sollicitatie even bekeken en.. ik moet zeggen.. ik ben bang.. Nee, tuurlijk zit je er eindelijk bijquote:Op woensdag 24 januari 2007 19:16 schreef Outpost76 het volgende:
Ik zie net dat ik niet eens lid ben van de Fok federatie.
![]()
Meteen gesolliciteerd.![]()
quote:24-01-2007 FC_Rkdeo werd lid van de federatie.
quote:Op woensdag 24 januari 2007 19:25 schreef nicomart het volgende:
[..]
ik heb je sollicitatie even bekeken en.. ik moet zeggen.. ik ben bang.. Nee, tuurlijk zit je er eindelijk bij![]()
[..]
Ik weet het ook niet...laat het me ff weten, ik heb er ook zo eentjequote:Op woensdag 24 januari 2007 19:27 schreef roelofjan het volgende:
[afbeelding]
Voor hoeveel gaan zulke spelers doorgaans weg?
Iemand een idee?
Ik probeer de mijne eind dit seizoen op uitstekend/uitstekend te hebbenquote:Op woensdag 24 januari 2007 19:36 schreef Lennox het volgende:
Uitstekend/goed van begin 18 gaat er voor dik 5 ton uit (is mijn ervaring), dus reken uit je winst
Kijk dan wel ff aan welke kant zijn vleugel verdediging het laagst is en zet daar dan je winger op aanvallend en dan desnoods een spits `naar de (bewuste) vleugel´. Dan worden je aanvals ratings op zijn zwakste verdedigingsvleugel het sterkst en heb je meer kans er door heen te komen. Maar zet nooit 2 wingers als xtra mids want volgens mij maak je je team dan slechter omdat ze elkaar `in de weg lopen´quote:Op woensdag 24 januari 2007 21:07 schreef TheVulture het volgende:
Effe gekeken
Ik denk dat ik mijn vleugel eens een keer gewoon laat staan voor aanstaande zondag... positiespel van de winger wordt toch wel meegenomen in de midrating... en het komt mijn aanval ten goede... en dan mijn andere winger als extra middenvelder want daar heb ik geen ander alternatief... tenzij mijn 34-jarige bejaarde middenvelder een pleister krijgt...
wat zou dan het beste zijn denk je, eentje aanvallend op zijn zwakke verdedigingskant en eentje naar het midden?quote:Op woensdag 24 januari 2007 21:18 schreef komrad het volgende:
geloof je het zelf vulture, een winger zet je of TM of aanvallend en zeker niet normaal. aanvallend doet veel voor je aanvalsrating en TM veel voor je MF maar geen enkele order laat je winger substantieel bijdragen aan beide ratings
Ja op zich speelde ik afgelopen pot en aankomende zondag tegen het sterkste middenveld van mijn league, daarom had ik mijn oude vertrouwde WTM-tactiek weer uit de kast gehaald.... ik won met 2-1 ondanks dat ik het op het middenveld aflegde maar zijn verdediging en aanval zijn zwakker dan dat van mij.quote:Op woensdag 24 januari 2007 21:24 schreef komrad het volgende:
ligt er maar net aan. Jij heb veel multifunctionele spelers begrijp ik (veel gelijkwaardige ratings in 1 speler) dat staat je toe te switchen, ik heb daar bv de spelers niet voor. Of je met WTM speelt hangt van je tegenstander af. Ik speel atijd met een WTM (uitmuntend PM/uitstekend vleugelspel) omdat ik die train en ik MF rating nodig heb. Had ik dat niet omdat ik het MF toch wel win zou ik altijd kiezen voor 2 aanvallende wingers omdat ze je aanvalsratings boosten. Het hangt ook nog af of je kiest voor normaal, centrumaanval of vleugelaanval. En tenslotte is voor de keuze MF vs vleugelaanvalsrating ook je defensie van belang.
Hattrick is een complex spelletje
Inderdaad, normaal is echt zonde van de skills van je speler.quote:Op woensdag 24 januari 2007 21:18 schreef komrad het volgende:
geloof je het zelf vulture, een winger zet je of TM of aanvallend en zeker niet normaal. aanvallend doet veel voor je aanvalsrating en TM veel voor je MF maar geen enkele order laat je winger substantieel bijdragen aan beide ratings
quote:Op woensdag 24 januari 2007 19:27 schreef roelofjan het volgende:
[afbeelding]
Iemand een idee?
Ik haak af....quote:Deadline: 24-01-2007 om 21:42
Vraagprijs: 170 000 ¤
Hoogste bod:
520 000 ¤ door Steaua Suki
4-4-2... ik weet dat ik daarmee 2 trainingsplaatsen weggooi op het moment maar ik heb op dit moment maar 5 trainees.... dus dat bijt elkaar (nog) niet...quote:Op woensdag 24 januari 2007 21:38 schreef komrad het volgende:
ik begrijp je redenering maar je kunt beter met 1 WTM en 1 aanvallende winger spelen dan met 2 wingers normaal. Voorwaarde is wel dat je er de spelers voor hebt. Je staat aan het begin en moet dus vooral roeien met de riemen die je hebt maar er komt een punt dat je spelers specifiek voor een bepaalde doeleinde koopt.
Terug naar je situatie. Kijk niet naar 1 wedstrijd maar de grote lijn, als je deze wedstrijd mag verliezen zonder daarmee iets in gevaar te brengen, gebruik dan je eigen spelers en koop niets. Nogmaals alles is in verhouding, je kunt met weinig possession winnen als je je team er maar op ingesteld hebt, en ook zonder vleugelaanval kun je winnen. Daarmee wil ik zeggen dat je met name in verhoudingen moet denken. Wat meestel wel goed werkt is vol voor je concept te gaan en niet te kiezen voor een halfslachtig compromis. Je traint defs, wat voor opstelling speel je?
Maar ipv WTM kan dat dus ook een extra centrale middenvelder zijnquote:Op woensdag 24 januari 2007 21:38 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Inderdaad, normaal is echt zonde van de skills van je speler.
Zet er of een middenvelder (WTM) of een vleugelspeler (aanvallend).
Als je de mids naar het midden opstelt is het dan ook logisch om AIM te spelen... ik speel eigenlijk altijd 'normaal'....quote:Op woensdag 24 januari 2007 21:47 schreef komrad het volgende:
je kunt je vleugelaanval opkrikken door aanvallers naar de wing op te stellen maar dat kost je centrale ratings. Een groot MF overwicht met AIM kan ook werken, maw het is maar net waar je voor kiest
Nee, een speler die positiespel heeft als WTM opstellen, aangezien degene positiespel nodig heeft om bij te dragen aan het middenveld.quote:Op woensdag 24 januari 2007 21:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Maar ipv WTM kan dat dus ook een extra centrale middenvelder zijn
ok, maar als die speler dan niet of nauwelijks vleugelskills heeft is dat niet erg?quote:Op woensdag 24 januari 2007 21:52 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Nee, een speler die positiespel heeft als WTM opstellen, aangezien degene positiespel nodig heeft om bij te dragen aan het middenveld.
AIm heeft weer effect op je centrale en wingdef ratings en de effectiviteit hangt af van de passingkwaliteit in je teamquote:Op woensdag 24 januari 2007 21:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als je de mids naar het midden opstelt is het dan ook logisch om AIM te spelen... ik speel eigenlijk altijd 'normaal'....
ja en dat aanvallers naar de vleugels is inderdaad geen verbetering, heb ik al een keer geprobeerd
ok thanks... ik ga nog even verder puzzelenquote:Op woensdag 24 januari 2007 21:55 schreef komrad het volgende:
[..]
AIm heeft weer effect op je centrale en wingdef ratings en de effectiviteit hangt af van de passingkwaliteit in je team
Nee, want omdat ie naar het midden staat, draagt hij toch maar weinig bij aan je vleugel..quote:Op woensdag 24 januari 2007 21:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
ok, maar als die speler dan niet of nauwelijks vleugelskills heeft is dat niet erg?
Rond de 520kquote:Op woensdag 24 januari 2007 19:27 schreef roelofjan het volgende:
[afbeelding]
Iemand een idee?
dat kunnen alleen de HT's je vertellen maar de bijdrag (als die er al is) is erg kleinquote:Op woensdag 24 januari 2007 21:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
ok thanks... ik ga nog even verder puzzelen
nog een vraagje... als ik een winger aanvallend zet... draagt zijn positiespel dan nog op enigerwijze bij aan de midrating?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |