Je kunt ook ff kijken bij de advertenties binnen hattrickquote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:55 schreef Boomstam het volgende:
ben vergeten vriendschappelijk te regelen voor morgen
iemand hier ook nog geen vriendaschappelijk geregelt?
daag me uit :p
fc boomstam
quote:Gaizka Chaler (90704473)
20 jaar, zwak in vorm, gezond
Ik spreek Español!
Een gemeen persoon die evenwichtig en oprecht is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een matig leider.
Nationaliteit: España
Total Skill Index (TSI): 65 400
Loon: 36 456 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Sys rq
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: waardeloos Keepen: mythisch
Positiespel: waardeloos Passen: rampzalig
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: slecht
Scoren: waardeloos Spelhervatting: waardeloos
Nog steeds tekoop ^^quote:Transferlijst: Keeper
Deadline: 24-01-2007 om 23:22
Vraagprijs: 3 250 000 ¤
Sessie time out, dat is vrij normaal wel. En je kan bijna alles ook opzoeken als je niet bent ingelogd; je kan namelijk gewoon zoeken. De TL is niet beschikbaar, maar als je dus spelernamen/-id's weet, kom je een heel eind. Bieden wordt wel lastig.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:25 schreef Daemon19 het volgende:
Hebben jullie ook, dat als je vroeger te lang niks deed op Hattrick dat je dan een 'Time-out' kreeg, waardoor je opnieuw moest inloggen. En tegenwoordig als je ook niet meer ingelogd ben, kan je nog wel veel bekijken (ook al staat alles in het Engels)..
Ga naar de pagina wat je wil laten zien.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:17 schreef TheVulture het volgende:
Hoe plak je je competitie hier in dit topic
Krijg het niet voor elkaar
Sta in ieder geval bovenaan
quote:Op woensdag 24 januari 2007 15:38 schreef Lennox het volgende:
Die Lamalle zou ik vervangen, maar blijft een leuke B-spits (reserve)
3 levels passen is 1 level scoren. Verder is een specialiteit ala [koppen], [onvoorspelbaar], [snel] altijd wel mooi meegenomen.
En een beetje ervaring natuurlijk
Holger Gruenauer (74832383)quote:Op woensdag 24 januari 2007 15:47 schreef Daemon19 het volgende:
Matti vervangen, want philippe heeft goed vleugelspel.
En bij spitsen is scoren belangrijk en daarna passen.
Vleugelspel is leuk, maar zeker niet noodzakelijk.
Suc6 VK en Qyn!!quote:Op woensdag 24 januari 2007 15:49 schreef Egamer het volgende:
Over één uur en tien minuten moeten VK en qyn weer een bekerwedstrijd spelen. Veel succes, jongens.![]()
quote:Op woensdag 24 januari 2007 16:04 schreef Lennox het volgende:
Je kan niet meer promoveren dit seizoen, dus zijn versterkingen in principe nutteloos. Daarom zou ik als ik jou was lekker sparen. Wat schiet je met andere goed spits met iets meer passen op?
Weinig in ieder geval. Beter hou je dat geld even in je zak en ga je lekker door met sparen
Is mijn mening.
Ok thxquote:Op woensdag 24 januari 2007 16:06 schreef Daemon19 het volgende:
Wat lennox zegt..
Een kale goed vervangen voor een goed/redelijk is ook zo nutteloos..
Ga in ieder geval één niveau omhoog in zn hoofdskill..
Spaar dan nog effe door voor een formidabele spits, dan merk je in ieder geval nog verschil..
ik heb gemerkt dat passen bij spitsen behoorlijk belangrijk is, als je er tenminste winst op wilt makenquote:Op woensdag 24 januari 2007 15:36 schreef Outpost76 het volgende:
Nu ff een vraagje aan de spitsen trainers. Ik ben op zoek naar een versterking voor mn spitsen trio en eigenlijk om 1 van de 3 te vervangen. Waar moet ik op letten bij de aankoop van een spits?? Heeft ie nog bij skils nodig?? Is passen bv belangrijk voor een spits? en vleugel spel?? Dit is mn huidige spitsen trio:
[afbeelding]
Matti johnson is zeker aan vervanging toe net als Phillipe Lamalle maar welke zou ik eerst vervangen? Ik denk zelf Matti.
quote:Op woensdag 24 januari 2007 15:49 schreef Egamer het volgende:
Over één uur en tien minuten moeten VK en qyn weer een bekerwedstrijd spelen. Veel succes, jongens.Ik moet tegen iemand uit VI, ik heb geld nodig.
quote:De spelers van RKDEO hadden duidelijk problemen om elkaar te vinden en de organisatie liep terug naar matig.
Er was wat verwarring bij RKDEO over de speelwijze van het team, waardoor de organisatie daalde naar matig.
RKDEO stond nogal opportunistisch te spelen en de organisatie binnen het team viel terug naar matig.
ik heb je sollicitatie even bekeken en.. ik moet zeggen.. ik ben bang.. Nee, tuurlijk zit je er eindelijk bijquote:Op woensdag 24 januari 2007 19:16 schreef Outpost76 het volgende:
Ik zie net dat ik niet eens lid ben van de Fok federatie.
![]()
Meteen gesolliciteerd.![]()
quote:24-01-2007 FC_Rkdeo werd lid van de federatie.
quote:Op woensdag 24 januari 2007 19:25 schreef nicomart het volgende:
[..]
ik heb je sollicitatie even bekeken en.. ik moet zeggen.. ik ben bang.. Nee, tuurlijk zit je er eindelijk bij![]()
[..]
Ik weet het ook niet...laat het me ff weten, ik heb er ook zo eentjequote:Op woensdag 24 januari 2007 19:27 schreef roelofjan het volgende:
[afbeelding]
Voor hoeveel gaan zulke spelers doorgaans weg?
Iemand een idee?
Ik probeer de mijne eind dit seizoen op uitstekend/uitstekend te hebbenquote:Op woensdag 24 januari 2007 19:36 schreef Lennox het volgende:
Uitstekend/goed van begin 18 gaat er voor dik 5 ton uit (is mijn ervaring), dus reken uit je winst
Kijk dan wel ff aan welke kant zijn vleugel verdediging het laagst is en zet daar dan je winger op aanvallend en dan desnoods een spits `naar de (bewuste) vleugel´. Dan worden je aanvals ratings op zijn zwakste verdedigingsvleugel het sterkst en heb je meer kans er door heen te komen. Maar zet nooit 2 wingers als xtra mids want volgens mij maak je je team dan slechter omdat ze elkaar `in de weg lopen´quote:Op woensdag 24 januari 2007 21:07 schreef TheVulture het volgende:
Effe gekeken
Ik denk dat ik mijn vleugel eens een keer gewoon laat staan voor aanstaande zondag... positiespel van de winger wordt toch wel meegenomen in de midrating... en het komt mijn aanval ten goede... en dan mijn andere winger als extra middenvelder want daar heb ik geen ander alternatief... tenzij mijn 34-jarige bejaarde middenvelder een pleister krijgt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |