Ik kick overal op tegenwoordig. Geef me een post-it en ik ben twee dagen door de dolle heen.quote:
Eh. Wie zegt dat het vrouwelijk is?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:09 schreef Jimbo het volgende:
**oldbie meld**
maaruh waar is t vrouwlijk naakt nou?
had dr iig wel op gehooptquote:
Vooruit dan maarquote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:04 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik kick overal op tegenwoordig. Geef me een post-it en ik ben twee dagen door de dolle heen.
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:12 schreef UIO_AMS het volgende:
Dinsdagavond snookeravond! Of zo.
Laten we er dinsdagmiddag snookermiddag van maken.quote:
Bij mij helaas de komende anderhalf uur nog nietquote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:14 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Is de werkdag al voorbij?
Ik neem aan dat die laatste anderhalf uur een borrel was ter ere van je verjaardag? Lijkt me stug dat je door gaat zitten werken toto 19.00 op een dergelijke legendarische dag.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:30 schreef Ripley het volgende:
[..]
Bij mij helaas de komende anderhalf uur nog niet
Het is gewoon puur onethisch, naar mijn bescheiden mening.quote:Op woensdag 24 januari 2007 08:48 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
[..]
Ik neem aan dat die laatste anderhalf uur een borrel was ter ere van je verjaardag? Lijkt me stug dat je door gaat zitten werken toto 19.00 op een dergelijke legendarische dag.
Helaas welquote:Op woensdag 24 januari 2007 08:48 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
[..]
Ik neem aan dat die laatste anderhalf uur een borrel was ter ere van je verjaardag? Lijkt me stug dat je door gaat zitten werken toto 19.00 op een dergelijke legendarische dag.
Dan zit er tenminste nog één spelletje tussen dat ik kan winnenquote:Op woensdag 24 januari 2007 11:11 schreef UIO_AMS het volgende:
Niet verbazingwekkend natuurlijk dat wanneer Mitä een snookeravondje regelt, het gekozen etablissement geen snookertafels heeft. Dat werd dus poolen en darten.
Zodra het je geen flikker meer boeitquote:
Ik kan het me voorstellenquote:Op donderdag 25 januari 2007 11:07 schreef UIO_AMS het volgende:
Het journaal aanzetten en als eerste item een actie uit LEF zien geeft toch wel een goed gevoel.
Ah vanaf post 1 dus alquote:Op donderdag 25 januari 2007 11:10 schreef jogy het volgende:
[..]
Zodra het je geen flikker meer boeit.
Zo een gouden ?quote:Op donderdag 25 januari 2007 10:11 schreef Armageddon het volgende:
Ik heb hier nog een sjiek hendige koets staan om de hoek in den haag,
Maar natuurlijk. Ik kwam er ook achter dat ik via 4 mensen bij Bush ben.quote:Op donderdag 25 januari 2007 11:22 schreef SignOTheTimes het volgende:
Vorderingen? Heb je thuis al wat te vertellen?
Tofquote:
Nou regelt hem maar danquote:Op donderdag 25 januari 2007 12:04 schreef Armageddon het volgende:
Als ik hem vannacht ophaal helemaal niets.
Neuh een Rolls of een Bentley wrsquote:Op donderdag 25 januari 2007 13:25 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Geen Traction Avant dus?
Speel alleen thuis en bij vrienden. Dat is besloten en dat mag wel.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 09:38 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hé, Arma, al gelezen?
Justitie pakt illegaal pokeren aan
Hoedt U voor Oom Agent!
Dag R!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 16:36 schreef Ripley het volgende:
Doei Jongens!
Ik zal af en toe proberen in te loggen vanuit australie!![]()
Heel veel plezier daar beeb!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 16:36 schreef Ripley het volgende:
Doei Jongens!
Thanks lieffie! En daarna gaan we weer Arcen he?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:54 schreef Jerruh het volgende:
ripley! succes met reizen! ik hoop dat je een hele mooie tijd tegemoet gaat!!!![]()
![]()
Waar blijft je Australië-topic?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 16:36 schreef Ripley het volgende:
Doei Jongens!
Zonder Ripquote:Op maandag 29 januari 2007 08:42 schreef Armageddon het volgende:
9 maart is pokertoernooi @ arma
Het is meer een komen en gaan op de diverse dagen die de week telt?quote:Op maandag 29 januari 2007 10:01 schreef miss_bleu het volgende:
dat soort gevoel heb ik niet, daarvoor moet je op rip weer wachten
ben een week weg geweest ariequote:Op maandag 29 januari 2007 10:06 schreef Armageddon het volgende:
Weer terug uit KeniaBen je een weekend geweest ofzo?
Ben erg druk geweest afgelopen week. Zou dat het zijn heintje?quote:
erg veel weesjes gezien met aids. Was daar niet voor mij lolquote:Op maandag 29 januari 2007 11:23 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ben erg druk geweest afgelopen week. Zou dat het zijn heintje?
Hoe was het daar? Erg veel negers zeker?
Heb je nog wat kunnen doen?quote:Op maandag 29 januari 2007 11:30 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
erg veel weesjes gezien met aids. Was daar niet voor mij lol
Avond brossers! UItnodiging komt nog door de brievenbus, of mag ik mij bij deze aanmelden?quote:Op maandag 29 januari 2007 08:42 schreef Armageddon het volgende:
9 maart is pokertoernooi @ arma
Gefeliciteerd! Waar ga je naar toe verhuizen?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 08:27 schreef Joene het volgende:
Ja Hoi , nu met geaccepteerd bod op een huis
minuut of 7 lopen vanwaar ik nu woon , alleen dan op een Hoek en dan koop ipv huur.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 10:47 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Waar ga je naar toe verhuizen?
Hey gaaf man!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 08:27 schreef Joene het volgende:
Ja Hoi , nu met geaccepteerd bod op een huis
Jahoor gaat prima !quote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:33 schreef Ripley het volgende:
Hoi Schatjes![]()
even een snel zwaaitje vanuit Sydney.![]()
Gedragen jullie je een beetje?![]()
Bleuquote:
Oeeeehhhh!!!!!!! Hoe cool is het, alles wat je ervan verwacht had?quote:Op woensdag 31 januari 2007 09:21 schreef Ripley het volgende:
[..]
Bleu![]()
Vandaag Darling Harbour, Sydney Tower and Sydney Aquarium gezien en nog heel wat mooie gebouwen gezien. 10 uur rondgelopen
Jogyquote:Op woensdag 31 januari 2007 09:23 schreef jogy het volgende:
[..]
Oeeeehhhh!!!!!!! Hoe cool is het, alles wat je ervan verwacht had?
Vertel!.
Klinkt erg ok allemaalquote:Op woensdag 31 januari 2007 09:26 schreef Ripley het volgende:
[..]
Jogy![]()
Ik moest nog aan je denken vandaag want ik was in een hele leuke stripwinkel en daar hadden ze allemaal leuke transformer collectables![]()
Ja, alles is supertofVandaag eerste nachtje in hostelkamer met 3 andere meiden, ben benieuwd
![]()
Alleen het weer moet wel even op klaren - ik wil morgen namelijk een dagje niksen op Bondi Beach![]()
Zaterdag en zondag naar de blue mountains waarschijnlijk en verder trekken langs de kust - qua natuur ga ik waarschijnlijk nog wel naar fraser island en natuurlijk great barrier reefquote:Op woensdag 31 januari 2007 09:29 schreef jogy het volgende:
[..]
Klinkt erg ok allemaal. Ga je ook de bush-bush in of blijf je in de steden?
quote:Op woensdag 31 januari 2007 09:21 schreef Ripley het volgende:
[..]
Bleu![]()
Vandaag Darling Harbour, Sydney Tower and Sydney Aquarium gezien en nog heel wat mooie gebouwen gezien. 10 uur rondgelopen
Hé Rip, vergeet je niet een paar aantrekkelijke sheila's voor ons mee te nemen?quote:Op woensdag 31 januari 2007 09:33 schreef Ripley het volgende:
[..]
Zaterdag en zondag naar de blue mountains waarschijnlijk en verder trekken langs de kust - qua natuur ga ik waarschijnlijk nog wel naar fraser island en natuurlijk great barrier reef
Been there, done thatquote:Op woensdag 31 januari 2007 09:33 schreef Ripley het volgende:
[..]
Zaterdag en zondag naar de blue mountains waarschijnlijk en verder trekken langs de kust - qua natuur ga ik waarschijnlijk nog wel naar fraser island en natuurlijk great barrier reef
Laat maar, ik wíl het eigenlijk nog nieteens weten.quote:Op woensdag 31 januari 2007 09:33 schreef Ripley het volgende:
[..]
Bierfeesten ookquote:
Mogguh !, Altijd handig !quote:Op donderdag 1 februari 2007 09:26 schreef UIO_AMS het volgende:
De dag leek matig te beginnen, maar toen ik op kantoor binnenkwam lag er een blaadje met informatie over Valencia. Weet nu waar de beste paella van de stad te vinden is. Dat soort informatie stemt mij vrolijk.
Ah menquote:Op donderdag 1 februari 2007 09:39 schreef Armageddon het volgende:
Bij mij lagen er twee kaarten op het bureau a 50 euro per stuk met parkeerkaart voor Nederland Rusland.
Gooi d'r een ei op en je ziet het verschil niet meerquote:Op donderdag 1 februari 2007 10:53 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Paëlla? Da's toch gewoon een soort nassie?
R! Je bent er nog!quote:Op donderdag 1 februari 2007 10:56 schreef Ripley het volgende:
Gooi d'r een ei op en je ziet het verschil niet meer
Mooie reclame is dat
Nogquote:Op donderdag 1 februari 2007 10:57 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
R! Je bent er nog!!
Of weer?
Wat een ongekende luxequote:Op donderdag 1 februari 2007 11:00 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nog
Mijn hostel heeft internet nl
Godver.. je zou bijna uit neid een Oversight uit gaan halen he?quote:Op donderdag 1 februari 2007 16:37 schreef Joene het volgende:
Of je laat pasfoto's maken bij de fotograaf speciaal voor een passport en de gemeente belt je 3 dagen later op dat je pasfoto's niet goed zijn.
quote:Op donderdag 1 februari 2007 16:37 schreef Joene het volgende:
Of je laat pasfoto's maken bij de fotograaf speciaal voor een passport en de gemeente belt je 3 dagen later op dat je pasfoto's niet goed zijn.
Ik heb wel even gezegd hoe is het in hemelsnaam mogelijk dat gvd als je een clown bent je wel een passport krijgt en omdat ik gloeiende gvd een bril draag ze lopen te zeiken.quote:Op donderdag 1 februari 2007 16:39 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Godver.. je zou bijna uit neid een Oversight uit gaan halen he?
quote:Op donderdag 1 februari 2007 16:55 schreef Joene het volgende:
[..]
Ik heb wel even gezegd hoe is het in hemelsnaam mogelijk dat gvd als je een clown bent je wel een passport krijgt en omdat ik gloeiende gvd een bril draag ze lopen te zeiken.![]()
Als het aan de linkse vrienden lag mocht je dit nu niet meer zeggen omdat de Sharia was ingevoerdquote:Op donderdag 1 februari 2007 16:43 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]Dankzij onze rechtse vrienden is Nederland nu veilig met alle bijbehorende wet en regelgeving.
Blonde jesters ook nog.quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:07 schreef Joene het volgende:
Gelukkig denk ik nu even aan de jesters.
http://www.dumpert.nl/mediabase/1412/1dd2be8/index.html
quote:
Bolletjequote:
Beige Meisjesquote:Op zondag 4 februari 2007 01:20 schreef Ripley het volgende:
[..]
Bolletje![]()
Update voor de oldbies - het is hier nog steeds tof, de meisjes en ik zijn al een paar keer naar het strand geweest en zijn dus beige aan het worden, ik ben lekker aan het feesten met de hostel kiddies. Over en uit.
Whehee, "hostel kiddies".quote:Op zondag 4 februari 2007 01:20 schreef Ripley het volgende:
Bolletje![]()
Update voor de oldbies - het is hier nog steeds tof, de meisjes en ik zijn al een paar keer naar het strand geweest en zijn dus beige aan het worden, ik ben lekker aan het feesten met de hostel kiddies. Over en uit.
Heb je d'r een?quote:Op zondag 4 februari 2007 18:45 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hond uitlaten?
quote:
Goud geel ook goed? En ze leggen genoeg eieren, ik wacht alleen nog op die ene van goud.quote:
Zo ongeveerquote:Op zondag 4 februari 2007 13:39 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Whehee, "hostel kiddies".
Ben je nu oppasmoeder?
quote:Op zondag 4 februari 2007 23:37 schreef Ripley het volgende:
[..]
Zo ongeveer
Ik ben niemand ouder dan 25 tegengekomen qua backpackers
Gelukkig zijn ze zo beleefd om te schrikken als ik zeg hoe oud ik ben
quote:Op zondag 4 februari 2007 23:37 schreef Ripley het volgende:
[..]
Zo ongeveer
Ik ben niemand ouder dan 25 tegengekomen qua backpackers
Gelukkig zijn ze zo beleefd om te schrikken als ik zeg hoe oud ik ben
Nou die andere nog beebquote:Op dinsdag 6 februari 2007 13:27 schreef miss_bleu het volgende:
* miss_bleu danst rondje!
[afbeelding]
schattig ben je op je 12dequote:Op dinsdag 6 februari 2007 13:34 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Schattig hoor.
Gefeliciteerd..
Je doet jezelf tekort!quote:
Zo jong nog? Dacht dat je ouder was.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 13:27 schreef miss_bleu het volgende:
* miss_bleu danst rondje!
[afbeelding]
kreeg al te horen dat ik met mijn praktijk rustiger moet rijden moehahahahquote:Op dinsdag 6 februari 2007 14:58 schreef Jerruh het volgende:
gefeliciteerd Bleu!
tja, ze willen meet blauw op straat en bleu denkt: "deh kenne ze krijge ook!"
ach gelukkig dat je ergens in de randstad woontquote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:07 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
kreeg al te horen dat ik met mijn praktijk rustiger moet rijden moehahahah
... en dat de binnenstad van eindhoven autovrij is...quote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:08 schreef miss_bleu het volgende:
ik kom naar eindhoven he jer
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:14 schreef Ripley het volgende:
Hai mates
Alles nog steeds helemaal tof hier - heb vandaag met koala's geknuffeld, een bushwalk gedaan, een wijproeverij bezocht, een ferry ride en daarna uit eten en naar de film. In gezellig gezelschap.
Kan niet beter dus
Vanmorgen in de straat ook, maar hier op het Weesperplein niets van dat alles.quote:
LoLz... bazar... je bedoeld die in Beverwijk offuhhhh...?quote:Op maandag 5 februari 2007 11:46 schreef Jerruh het volgende:
[..].
zoals ik elke keer beleefd voor je doe als we bij de bazar zitten: popping eyes, spitting out drink and saying: "dat meeeeeen je niet!".
GAAF! Koala's zijn uitermatequote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:14 schreef Ripley het volgende:
Hai mates
Alles nog steeds helemaal tof hier - heb vandaag met koala's geknuffeld, een bushwalk gedaan, een wijproeverij bezocht, een ferry ride en daarna uit eten en naar de film. In gezellig gezelschap.
Kan niet beter dus
Heel gaaf!quote:
Mogguh!quote:Op woensdag 7 februari 2007 10:04 schreef Armageddon het volgende:
Goeiesmorgens!
Of zoals wij Beverwijkers altijd zeggen: de zwarte markt. Tot groot ongenoegen van de eigenaar en zijn familie. In elk interview met de pers blijft die man er maar op hameren dat het de Beverwijkse Bazaar is. Om vervolgens een zweverig verhaal op te hangen met z'n kin leunend op de toppen van z'n vingers en een Panama-hoed op zijn hoofd, mijmerend in de verte starend.quote:Op woensdag 7 februari 2007 17:24 schreef n00cL30n het volgende:
LoLz... bazar... je bedoeld die in Beverwijk offuhhhh...?
Het ging eigenlijk over restaurant Bazar op de Albert Cuypquote:Op donderdag 8 februari 2007 09:29 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Of zoals wij Beverwijkers altijd zeggen: de zwarte markt. Tot groot ongenoegen van de eigenaar en zijn familie. In elk interview met de pers blijft die man er maar op hameren dat het de Beverwijkse Bazaar is. Om vervolgens een zweverig verhaal op te hangen met z'n kin leunend op de toppen van z'n vingers en een Panama-hoed op zijn hoofd, mijmerend in de verte starend.
Weet ik.quote:Op donderdag 8 februari 2007 09:34 schreef Ripley het volgende:
Het ging eigenlijk over restaurant Bazar op de Albert Cuyp
Ach ja, het topic sloeg een beetje dood. Dan kun je net zo goed iets onzinnigs over je geboorteplaats melden.quote:Maar bedankt voor deze couleur locale
Ach ja, waarom nietquote:Op donderdag 8 februari 2007 09:39 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Weet ik.
[..]
Ach ja, het topic sloeg een beetje dood. Dan kun je net zo goed iets onzinnigs over je geboorteplaats melden.
Zwin en drechtquote:Op donderdag 8 februari 2007 09:39 schreef UIO_AMS het volgende:
Ach ja, het topic sloeg een beetje dood. Dan kun je net zo goed iets onzinnigs over je geboorteplaats melden.
Daar moet je idd ook helemaal voor naar Australiequote:Op donderdag 8 februari 2007 09:42 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ach ja, waarom niet
Ben eergisteren naar de film geweest btw. Geen koreaanse stomme, maar The Pursuit of Happiness
De titel klinkt al te zoetsappig om ook maar een seconde te overwegen de film te gaan zien.quote:Op donderdag 8 februari 2007 09:42 schreef Ripley het volgende:
Ach ja, waarom niet
Ben eergisteren naar de film geweest btw. Geen koreaanse stomme, maar The Pursuit of Happiness
Bijzonder boeiend. Ik zal eens nagaan waar de naam Beverwijk vandaan komt.quote:Op donderdag 8 februari 2007 09:42 schreef GI het volgende:
Zwin en drecht
De naam Zwijndrecht is een samenvoeging van het West-Frankische woord Suin (Zwin, Zwijn) en het woord drecht dat van het latijnse trajectum afgeleid is. Zwin komt van 'Swinen' en kan worden vertaald als het weglopen van water als in het afnemen van diepte tijdens eb. Drecht betekent oversteekplaats, overvaart of veer. Zwijndrecht betekent dus letterlijk ‘getijdengeul waar kan worden overgestoken’. Deze uitleg doet vermoeden dat Zwijndrecht vroeger bij laag water aan Dordrecht vastzat, tijdens hoog water waren beide nederzettingen gescheiden. Een situatie die zou dateren van voor de twaalfde eeuw. Deze situatie zou hebben bestaan tot aan de Elisabethvloed in 1421.
De gelijknamige Vlaamse gemeente Zwijndrecht heeft dezelfde ligging ten opzichte van Antwerpen.
De benaming Zwijndrecht gold eerst voor de hele Zwijndrechtse Waard, die werd begrensd door de rivieren de Pelster, de Noord, de Oude Maas en het Waaltje, tussen Heerjansdam en Oostendam. Bewoners van dat gebied moeten al in de vroege Middeleeuwen (900 - 1300) hun land (beperkt) hebben bedijkt, als bescherming tegen veelvuldige overstromingen.
quote:De naam Beverwijk heeft niets met de knaagdieren te maken, maar is een verbastering van "Bedevaartswijk". Het plaatsje Sint Aagtenkerke (waar Beverwijk uit ontstaan is) was in de Middeleeuwen een doel voor pelgrims, omdat de heilige Agatha hier zou zijn verschenen aan een maagd uit Velsen, die op de vlucht was voor Rorik (een Noorman en hertog van Kennemerland). Beverwijk kreeg in 1298 stadsrechten.
quote:
altijd fijn als je dag bij de start al verneukt wordtquote:Op donderdag 8 februari 2007 09:49 schreef miss_bleu het volgende:
HOERIGE KLOTE NS!
Ze is net offline, tis al donker aan het worden daarquote:Op donderdag 8 februari 2007 10:01 schreef jogy het volgende:
[..]
reizende ripley
.
Is het wat, die film?
Nooit geweten. Dat van die naam. Dat van die stadsrechten in 1298 dan weer wel.quote:
Wikipedia FTW.quote:Op donderdag 8 februari 2007 10:13 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Nooit geweten. Dat van die naam. Dat van die stadsrechten in 1298 dan weer wel.
Ik ga nu eens zoeken waarom ze die naam überhaupt gewijzigd hebben.quote:Op donderdag 8 februari 2007 10:20 schreef GI het volgende:
Wikipedia FTW.
'Hier ook!11!quote:Op donderdag 8 februari 2007 10:47 schreef FlyingFox het volgende:
D'r vallen ammel witte dingen uit de lucht.
Lekker belangrijk, leest ze het misschien morgen wel.quote:Op donderdag 8 februari 2007 10:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ze is net offline, tis al donker aan het worden daar.
Jups, heb zelf ook een jaartje of 3, 4 op de zwarte markt gestaan met computer onderdelen. Vond Van Kampen altijd wel een grappige verschijning. Zijn dochters waren wel mooi, maar zo arrogant als de tyfus!quote:Op donderdag 8 februari 2007 09:29 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Of zoals wij Beverwijkers altijd zeggen: de zwarte markt. Tot groot ongenoegen van de eigenaar en zijn familie. In elk interview met de pers blijft die man er maar op hameren dat het de Beverwijkse Bazaar is. Om vervolgens een zweverig verhaal op te hangen met z'n kin leunend op de toppen van z'n vingers en een Panama-hoed op zijn hoofd, mijmerend in de verte starend.
Jups... Old Boy was de bom! Net zoals "Tale of Two Sisters"quote:Op donderdag 8 februari 2007 09:50 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
De titel klinkt al te zoetsappig om ook maar een seconde te overwegen de film te gaan zien.
En Koreaanse films zijn niet stom.![]()
Mennnnnn... Ik zou bijna gaan vertellen over de plaatsnaam "Zwanenburg"quote:Op donderdag 8 februari 2007 09:54 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Bijzonder boeiend. Ik zal eens nagaan waar de naam Beverwijk vandaan komt.
Ik dacht eerder dat ze die naam op de zwarte markt hadden gekocht!quote:
INderdaadquote:Op donderdag 8 februari 2007 15:58 schreef jogy het volgende:
[..]
Lekker belangrijk, leest ze het misschien morgen wel..
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 01:00 schreef Ripley het volgende:
[..]
INderdaad
Reizende ripley klinkt een beetje als Reizende Oom Roel van de Freggels
Hij was wel okay ja - een tikje amerikaans sentiment op zijn tijd, maar toch wel erg ontroerend en goed gespeeld
quote:Vandaag ga ik surfen! En morgen naar een hippiekolonie! Zie je wel dat je mee had moeten gaan Jogy, dat lijkt me nu echt iets voor jou![]()
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 07:40 schreef jogy het volgende:
[..], Goed om te weten
oom roel
![]()
.
[..]. Dan ga ik nooit meer weg
.
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 08:06 schreef Ripley het volgende:
b
[..]Ik begin me ook steeds meer af te vragen waarom ik ook alweer in Nederland woon
Vet! Jammer dat de situatie zo is dat ik ( hopelijk ) dit jaar niet kan gaan, had zeker wel leuk geweestquote:Ik heb vandaag dus gesurfd, Jogy. Eerst was ik een totale ramp, totdat ik doorhad wat ik fout deed en daarna had ik elke golf zo ongeveerDe surfdude moest daar erg om lachen
Zijn er beelden van?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 08:06 schreef Ripley het volgende:
b
Ik heb vandaag dus gesurfd, Jogy. Eerst was ik een totale ramp, totdat ik doorhad wat ik fout deed en daarna had ik elke golf zo ongeveerDe surfdude moest daar erg om lachen
Ja, Kiton, de Koreaan zonder clue heeft foto's gemaaktquote:
Volgens mij hoef jij alleen maar te knipperen met je ogen en krijg je die foto's zo van clueless!! Posten dus!!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 08:21 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, Kiton, de Koreaan zonder clue heeft foto's gemaakt
Aardige jongen, maar hij begreep alleen gebarentaalGelukkig ben ik best goed in gebarentaal
Ze staan op mijn cameraquote:Op vrijdag 9 februari 2007 09:03 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
[..]
Volgens mij hoef jij alleen maar te knipperen met je ogen en krijg je die foto's zo van clueless!! Posten dus!!
Hoelang mag je nog blijven beeb ?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 10:11 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ze staan op mijn camera
Ik zal van de week eens kijken of ik wat foto's kan uploaden. Die met de koala die bijna op mijn hoofd springt is ook hilarisch
Maakt mij dat uitquote:Op vrijdag 9 februari 2007 10:11 schreef Joene het volgende:
[..]
Hoelang mag je nog blijven beeb ?Mist Arnie je niet ?
Daar heb ik dan ook een bikini van gescoord, iddquote:
Moet lukken! We benne benieuwd!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 10:11 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ze staan op mijn camera
Ik zal van de week eens kijken of ik wat foto's kan uploaden. Die met de koala die bijna op mijn hoofd springt is ook hilarisch
Ah, de dochters van.quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:01 schreef n00cL30n het volgende:
Jups, heb zelf ook een jaartje of 3, 4 op de zwarte markt gestaan met computer onderdelen. Vond Van Kampen altijd wel een grappige verschijning. Zijn dochters waren wel mooi, maar zo arrogant als de tyfus!
Ik ben meer van de rustigere films. Bin Jip bijvoorbeeld. Schitterend liefdesverhaal. Vreemd ook.quote:Jups... Old Boy was de bom! Net zoals "Tale of Two Sisters"
Gewoon doen!quote:Mennnnnn... Ik zou bijna gaan vertellen over de plaatsnaam "Zwanenburg"
Is weer eens wat anders dan de tandarts assistente...quote:
Hmmm.... zou even moeten weten wat de engels naam is, dan weet ik of ik deze gezien heb of niet.quote:Ik ben meer van de rustigere films. Bin Jip bijvoorbeeld. Schitterend liefdesverhaal. Vreemd ook.
[..]
quote:Gewoon doen!
Een beetje erg karig beschreven op wikipedia.quote:Zwanenburg
Zwanenburg is een dorp in de gemeente Haarlemmermeer, in de provincie Noord-Holland met (in 2006) 7800 inwoners. Zwanenburg vormt feitelijk één dorp met Halfweg in de gemeente Haarlemmerliede en Spaarnwoude. De ringvaart scheidt beide dorpen. Het dorp is genoemd naar het gelijknamige huis in Halfweg dat eertijds dienst deed als gemeenlandshuis van Rijnland.
Zwanenburg dankt haar bestaan aan de vestiging van landarbeiders na de drooglegging van de Haarlemmermeer. Deze mensen bouwden hun huizen de dijk op de goedkopere gronden. De ontwikkeling van Zwanenburg is niet los te zien van die van Halfweg. In de jaren na de Eerste Wereldoorlog vond er een uitbreiding plaats van het dorp, en in de jaren '60 werd Zwanenburg nog verder uitgebreid.
Zwanenburg ligt onder de aanvliegroute van de Zwanenburgbaan van Schiphol.
Deze is ook in Nederland uitgebracht onder de naam Bin Jip, maar kennelijk is de Engelse naam 3-iron.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:17 schreef n00cL30n het volgende:
Is weer eens wat anders dan de tandarts assistente...
Hmmm.... zou even moeten weten wat de engels naam is, dan weet ik of ik deze gezien heb of niet.
(ik ben met een hoop film namen goed, alleen die aziatische films kan ik nogwel eens een ramp in zijn.)
Maar waar komt de naam nou vandaan?quote:Een beetje erg karig beschreven op wikipedia.
Ze hadden toch ook zeer zeker mogen noemen dat Leeghwater ervoor zorgde dat er de techniek was van de stoomgemaal waarmee de Haarlemmermeer drooggepompt is tussen 1852 en 1856.
Ook dat het huis "De Zwanenburgcht" nogsteeds te aanschouwen is bij de oude CSM Suikerbietenfabriek in Halfweg.
* Paxlie schopt Dubbeldrank omverquote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:38 schreef Dubbeldrank het volgende:
Hallo
* Dubbeldrank reanimeert het topic
quote:Op woensdag 14 februari 2007 11:10 schreef Armageddon het volgende:
Vinden jullie van mijn valentijn ondertitel?
quote:Op woensdag 14 februari 2007 11:43 schreef Jerruh het volgende:
ik ga zo Klussen Met Sararaats!!
*stofzuiger pakt en zich concentreert op de 12 m2 die mgezogen moeten worden*
Ik wens je dan ook heel veel succes!quote:
en waar blijft jouw PM? he? he? HE?quote:Op woensdag 14 februari 2007 11:46 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik wens je dan ook heel veel succes!.
waar blijft de mijnequote:Op woensdag 14 februari 2007 11:49 schreef Jerruh het volgende:
[..]
en waar blijft jouw PM? he? he? HE?
Valentijnquote:Op woensdag 14 februari 2007 11:49 schreef Jerruh het volgende:
[..]
en waar blijft jouw PM? he? he? HE?
Kusjequote:
Scheer je weg, dyslectquote:Op woensdag 14 februari 2007 12:54 schreef vallentijnfokkloon het volgende:. Alleen een beetje jammer van de spelfout
.
Het gaat omquote:Op woensdag 14 februari 2007 12:54 schreef vallentijnfokkloon het volgende:. Alleen een beetje jammer van de spelfout
.
Die kloon zei tegen mij dat jij daar te 'quote:Op vrijdag 16 februari 2007 08:21 schreef Ripley het volgende:
Ik heb geen een PM gehad voor valentijn mensen
Het is dat ik in australie zit, anders zou ik teleurgesteld zijn
ik had nog zo gezegd geen bommetjequote:Op vrijdag 16 februari 2007 08:53 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Is het leuk daar?
Merel en ik gaan volgende week zondag om 10:00 de lucht in!![]()
Wat gaan jullie samen opblazen?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 08:53 schreef Armageddon het volgende:
Is het leuk daar?
Merel en ik gaan volgende week zondag om 10:00 de lucht in!![]()
Ah, daar heb je een puntquote:Op vrijdag 16 februari 2007 08:45 schreef jogy het volgende:
[..]
Die kloon zei tegen mij dat jij daar te '' voor was, dus deed hij het niet.
Een beetje, maar ik ga die laatste week nog even er aan werkenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:22 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Ben je al bruin Ripley?
bijnaquote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:48 schreef jogy het volgende:
Oeh volgende week wordt Nederland dus alweer net een stukje leuker?.
Hihiquote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:57 schreef Ripley het volgende:
[..]
bijna
Ik kom 26 februari weer aan in Nederland
Jammer genoeg
Ow, en![]()
![]()
Wedermaal bevestigd... Zeker ook te luw in mijn PM box.quote:
Sorry, ik maak er net 1 uitquote:Op dinsdag 20 februari 2007 08:50 schreef jogy het volgende:
Porno!
De okayheid bloeit welig in mij, FF.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 09:10 schreef FlyingFox het volgende:
alles okay met jullie?
In mijn hoofd, visualisaties van alles en nog wat.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 09:06 schreef miss_bleu het volgende:
waar?!
Ik ook, ik geef t leven momenteel een 8,5. U?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 09:27 schreef jogy het volgende:
[..]
De okayheid bloeit welig in mij, FF.
Ik doe met je mee, het zou een 9 zijn als de zon ook nog zichtbaar zou zijn.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 09:29 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Ik ook, ik geef t leven momenteel een 8,5. U?
Maar dan nog is het geen pornoquote:Op dinsdag 20 februari 2007 10:27 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Jij weet heul niet wat ik d'r allemaal mee kan
Bewijsquote:Op dinsdag 20 februari 2007 10:29 schreef Armageddon het volgende:
[..]
M'n lul is één en al porno begrepen
Mafkees.quote:Op woensdag 21 februari 2007 12:07 schreef Armageddon het volgende:
Zo, ik heb mijn portie aandacht ook weer gehad voor vandaag.
Mag ik op je PS3 komen spelen?quote:Op woensdag 21 februari 2007 12:07 schreef Armageddon het volgende:
Zo, ik heb mijn portie aandacht ook weer gehad voor vandaag.
Jij wel! Neem je wel bier mee dan?quote:Op woensdag 21 februari 2007 12:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mag ik op je PS3 komen spelen?.
Uiteraard!quote:Op woensdag 21 februari 2007 12:09 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Jij wel! Neem je wel bier mee dan?
quote:Op woensdag 21 februari 2007 12:56 schreef Armageddon het volgende:
Heineken ouwe!
Bock van Stadsbrouwerij De Pelgrim.quote:Op woensdag 21 februari 2007 13:50 schreef Armageddon het volgende:
Ik vind Grolsch niet te zuipen.
Dag Jarno.quote:Op woensdag 21 februari 2007 14:23 schreef Jarno het volgende:
Tvp.
Wanneer gaan we naar de flevopolder?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |