erg veel weesjes gezien met aids. Was daar niet voor mij lolquote:Op maandag 29 januari 2007 11:23 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ben erg druk geweest afgelopen week. Zou dat het zijn heintje?
Hoe was het daar? Erg veel negers zeker?
Heb je nog wat kunnen doen?quote:Op maandag 29 januari 2007 11:30 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
erg veel weesjes gezien met aids. Was daar niet voor mij lol
Avond brossers! UItnodiging komt nog door de brievenbus, of mag ik mij bij deze aanmelden?quote:Op maandag 29 januari 2007 08:42 schreef Armageddon het volgende:
9 maart is pokertoernooi @ arma
Gefeliciteerd! Waar ga je naar toe verhuizen?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 08:27 schreef Joene het volgende:
Ja Hoi , nu met geaccepteerd bod op een huis
minuut of 7 lopen vanwaar ik nu woon , alleen dan op een Hoek en dan koop ipv huur.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 10:47 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Waar ga je naar toe verhuizen?
Hey gaaf man!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 08:27 schreef Joene het volgende:
Ja Hoi , nu met geaccepteerd bod op een huis
Jahoor gaat prima !quote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:33 schreef Ripley het volgende:
Hoi Schatjes![]()
even een snel zwaaitje vanuit Sydney.![]()
Gedragen jullie je een beetje?![]()
Bleuquote:
Oeeeehhhh!!!!!!! Hoe cool is het, alles wat je ervan verwacht had?quote:Op woensdag 31 januari 2007 09:21 schreef Ripley het volgende:
[..]
Bleu![]()
Vandaag Darling Harbour, Sydney Tower and Sydney Aquarium gezien en nog heel wat mooie gebouwen gezien. 10 uur rondgelopen
Jogyquote:Op woensdag 31 januari 2007 09:23 schreef jogy het volgende:
[..]
Oeeeehhhh!!!!!!! Hoe cool is het, alles wat je ervan verwacht had?
Vertel!.
Klinkt erg ok allemaalquote:Op woensdag 31 januari 2007 09:26 schreef Ripley het volgende:
[..]
Jogy![]()
Ik moest nog aan je denken vandaag want ik was in een hele leuke stripwinkel en daar hadden ze allemaal leuke transformer collectables![]()
Ja, alles is supertofVandaag eerste nachtje in hostelkamer met 3 andere meiden, ben benieuwd
![]()
Alleen het weer moet wel even op klaren - ik wil morgen namelijk een dagje niksen op Bondi Beach![]()
Zaterdag en zondag naar de blue mountains waarschijnlijk en verder trekken langs de kust - qua natuur ga ik waarschijnlijk nog wel naar fraser island en natuurlijk great barrier reefquote:Op woensdag 31 januari 2007 09:29 schreef jogy het volgende:
[..]
Klinkt erg ok allemaal. Ga je ook de bush-bush in of blijf je in de steden?
quote:Op woensdag 31 januari 2007 09:21 schreef Ripley het volgende:
[..]
Bleu![]()
Vandaag Darling Harbour, Sydney Tower and Sydney Aquarium gezien en nog heel wat mooie gebouwen gezien. 10 uur rondgelopen
Hé Rip, vergeet je niet een paar aantrekkelijke sheila's voor ons mee te nemen?quote:Op woensdag 31 januari 2007 09:33 schreef Ripley het volgende:
[..]
Zaterdag en zondag naar de blue mountains waarschijnlijk en verder trekken langs de kust - qua natuur ga ik waarschijnlijk nog wel naar fraser island en natuurlijk great barrier reef
Been there, done thatquote:Op woensdag 31 januari 2007 09:33 schreef Ripley het volgende:
[..]
Zaterdag en zondag naar de blue mountains waarschijnlijk en verder trekken langs de kust - qua natuur ga ik waarschijnlijk nog wel naar fraser island en natuurlijk great barrier reef
Laat maar, ik wíl het eigenlijk nog nieteens weten.quote:Op woensdag 31 januari 2007 09:33 schreef Ripley het volgende:
[..]
Bierfeesten ookquote:
Mogguh !, Altijd handig !quote:Op donderdag 1 februari 2007 09:26 schreef UIO_AMS het volgende:
De dag leek matig te beginnen, maar toen ik op kantoor binnenkwam lag er een blaadje met informatie over Valencia. Weet nu waar de beste paella van de stad te vinden is. Dat soort informatie stemt mij vrolijk.
Ah menquote:Op donderdag 1 februari 2007 09:39 schreef Armageddon het volgende:
Bij mij lagen er twee kaarten op het bureau a 50 euro per stuk met parkeerkaart voor Nederland Rusland.
Gooi d'r een ei op en je ziet het verschil niet meerquote:Op donderdag 1 februari 2007 10:53 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Paëlla? Da's toch gewoon een soort nassie?
R! Je bent er nog!quote:Op donderdag 1 februari 2007 10:56 schreef Ripley het volgende:
Gooi d'r een ei op en je ziet het verschil niet meer
Mooie reclame is dat
Nogquote:Op donderdag 1 februari 2007 10:57 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
R! Je bent er nog!!
Of weer?
Wat een ongekende luxequote:Op donderdag 1 februari 2007 11:00 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nog
Mijn hostel heeft internet nl
Godver.. je zou bijna uit neid een Oversight uit gaan halen he?quote:Op donderdag 1 februari 2007 16:37 schreef Joene het volgende:
Of je laat pasfoto's maken bij de fotograaf speciaal voor een passport en de gemeente belt je 3 dagen later op dat je pasfoto's niet goed zijn.
quote:Op donderdag 1 februari 2007 16:37 schreef Joene het volgende:
Of je laat pasfoto's maken bij de fotograaf speciaal voor een passport en de gemeente belt je 3 dagen later op dat je pasfoto's niet goed zijn.
Ik heb wel even gezegd hoe is het in hemelsnaam mogelijk dat gvd als je een clown bent je wel een passport krijgt en omdat ik gloeiende gvd een bril draag ze lopen te zeiken.quote:Op donderdag 1 februari 2007 16:39 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Godver.. je zou bijna uit neid een Oversight uit gaan halen he?
quote:Op donderdag 1 februari 2007 16:55 schreef Joene het volgende:
[..]
Ik heb wel even gezegd hoe is het in hemelsnaam mogelijk dat gvd als je een clown bent je wel een passport krijgt en omdat ik gloeiende gvd een bril draag ze lopen te zeiken.![]()
Als het aan de linkse vrienden lag mocht je dit nu niet meer zeggen omdat de Sharia was ingevoerdquote:Op donderdag 1 februari 2007 16:43 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]Dankzij onze rechtse vrienden is Nederland nu veilig met alle bijbehorende wet en regelgeving.
Blonde jesters ook nog.quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:07 schreef Joene het volgende:
Gelukkig denk ik nu even aan de jesters.
http://www.dumpert.nl/mediabase/1412/1dd2be8/index.html
quote:
Bolletjequote:
Beige Meisjesquote:Op zondag 4 februari 2007 01:20 schreef Ripley het volgende:
[..]
Bolletje![]()
Update voor de oldbies - het is hier nog steeds tof, de meisjes en ik zijn al een paar keer naar het strand geweest en zijn dus beige aan het worden, ik ben lekker aan het feesten met de hostel kiddies. Over en uit.
Whehee, "hostel kiddies".quote:Op zondag 4 februari 2007 01:20 schreef Ripley het volgende:
Bolletje![]()
Update voor de oldbies - het is hier nog steeds tof, de meisjes en ik zijn al een paar keer naar het strand geweest en zijn dus beige aan het worden, ik ben lekker aan het feesten met de hostel kiddies. Over en uit.
Heb je d'r een?quote:Op zondag 4 februari 2007 18:45 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hond uitlaten?
quote:
Goud geel ook goed? En ze leggen genoeg eieren, ik wacht alleen nog op die ene van goud.quote:
Zo ongeveerquote:Op zondag 4 februari 2007 13:39 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Whehee, "hostel kiddies".
Ben je nu oppasmoeder?
quote:Op zondag 4 februari 2007 23:37 schreef Ripley het volgende:
[..]
Zo ongeveer
Ik ben niemand ouder dan 25 tegengekomen qua backpackers
Gelukkig zijn ze zo beleefd om te schrikken als ik zeg hoe oud ik ben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |