Bierfeesten ookquote:
Mogguh !, Altijd handig !quote:Op donderdag 1 februari 2007 09:26 schreef UIO_AMS het volgende:
De dag leek matig te beginnen, maar toen ik op kantoor binnenkwam lag er een blaadje met informatie over Valencia. Weet nu waar de beste paella van de stad te vinden is. Dat soort informatie stemt mij vrolijk.
Ah menquote:Op donderdag 1 februari 2007 09:39 schreef Armageddon het volgende:
Bij mij lagen er twee kaarten op het bureau a 50 euro per stuk met parkeerkaart voor Nederland Rusland.
Gooi d'r een ei op en je ziet het verschil niet meerquote:Op donderdag 1 februari 2007 10:53 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Paëlla? Da's toch gewoon een soort nassie?
R! Je bent er nog!quote:Op donderdag 1 februari 2007 10:56 schreef Ripley het volgende:
Gooi d'r een ei op en je ziet het verschil niet meer
Mooie reclame is dat
Nogquote:Op donderdag 1 februari 2007 10:57 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
R! Je bent er nog!!
Of weer?
Wat een ongekende luxequote:Op donderdag 1 februari 2007 11:00 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nog
Mijn hostel heeft internet nl
Godver.. je zou bijna uit neid een Oversight uit gaan halen he?quote:Op donderdag 1 februari 2007 16:37 schreef Joene het volgende:
Of je laat pasfoto's maken bij de fotograaf speciaal voor een passport en de gemeente belt je 3 dagen later op dat je pasfoto's niet goed zijn.
quote:Op donderdag 1 februari 2007 16:37 schreef Joene het volgende:
Of je laat pasfoto's maken bij de fotograaf speciaal voor een passport en de gemeente belt je 3 dagen later op dat je pasfoto's niet goed zijn.
Ik heb wel even gezegd hoe is het in hemelsnaam mogelijk dat gvd als je een clown bent je wel een passport krijgt en omdat ik gloeiende gvd een bril draag ze lopen te zeiken.quote:Op donderdag 1 februari 2007 16:39 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Godver.. je zou bijna uit neid een Oversight uit gaan halen he?
quote:Op donderdag 1 februari 2007 16:55 schreef Joene het volgende:
[..]
Ik heb wel even gezegd hoe is het in hemelsnaam mogelijk dat gvd als je een clown bent je wel een passport krijgt en omdat ik gloeiende gvd een bril draag ze lopen te zeiken.![]()
Als het aan de linkse vrienden lag mocht je dit nu niet meer zeggen omdat de Sharia was ingevoerdquote:Op donderdag 1 februari 2007 16:43 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]Dankzij onze rechtse vrienden is Nederland nu veilig met alle bijbehorende wet en regelgeving.
Blonde jesters ook nog.quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:07 schreef Joene het volgende:
Gelukkig denk ik nu even aan de jesters.
http://www.dumpert.nl/mediabase/1412/1dd2be8/index.html
quote:
Bolletjequote:
Beige Meisjesquote:Op zondag 4 februari 2007 01:20 schreef Ripley het volgende:
[..]
Bolletje![]()
Update voor de oldbies - het is hier nog steeds tof, de meisjes en ik zijn al een paar keer naar het strand geweest en zijn dus beige aan het worden, ik ben lekker aan het feesten met de hostel kiddies. Over en uit.
Whehee, "hostel kiddies".quote:Op zondag 4 februari 2007 01:20 schreef Ripley het volgende:
Bolletje![]()
Update voor de oldbies - het is hier nog steeds tof, de meisjes en ik zijn al een paar keer naar het strand geweest en zijn dus beige aan het worden, ik ben lekker aan het feesten met de hostel kiddies. Over en uit.
Heb je d'r een?quote:Op zondag 4 februari 2007 18:45 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hond uitlaten?
quote:
Goud geel ook goed? En ze leggen genoeg eieren, ik wacht alleen nog op die ene van goud.quote:
Zo ongeveerquote:Op zondag 4 februari 2007 13:39 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Whehee, "hostel kiddies".
Ben je nu oppasmoeder?
quote:Op zondag 4 februari 2007 23:37 schreef Ripley het volgende:
[..]
Zo ongeveer
Ik ben niemand ouder dan 25 tegengekomen qua backpackers
Gelukkig zijn ze zo beleefd om te schrikken als ik zeg hoe oud ik ben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |