Inderdaad, als de deur niet volledig kan sluiten gaat hij sowieso weer automatisch open. Maargoed, misschien was de beveiliging wel kaduukquote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:26 schreef gebrokenglas het volgende:
Dus de deur ging volledig dicht en gaf bij de machine groen licht? Dat de fiets verder nog heel is.![]()
Dat is een goede, helaas stond ik buiten en daar bevind zich geen noodremquote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:30 schreef Schotse_Hooglander het volgende:
Voor dit soort gevallen is toch een noodrem bedacht?![]()
Ow godver, vekeerd gelezen, ik dacht dat jij ook al binnen stond en je fiets dus maar half.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:31 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Dat is een goede, helaas stond ik buiten en daar bevind zich geen noodrem
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:31 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Dat is een goede, helaas stond ik buiten en daar bevind zich geen noodrem
Wadlopersquote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:45 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Die leuke wadlopers die hier in het noorden reden hadden daar ook last van.. Die ging al rijden voordat de deur dicht was![]()
iddquote:
Tuurlijk kan ik er inmiddels ook wel een beetje om lachen, neemt niet weg dat ik het nog steeds schandalig vind dat het kon gebeuren.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:05 schreef Lllaura het volgende:
Raar dat de trein gewoon ging rijden. Je zou denken dat de deuren niet helemaal dicht zaten met een fiets ertussen...
Wel een grappig verhaal trouwens. Kun je er zelf ondertussen ook om lachen?
Wat heeft iedereen toch tegen vouwfietsen? Ik vouw hem altijd netjes op en zet hem netjes weg waar niemand er last van heeft... Tussen de deur dusquote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:38 schreef Palomar het volgende:
Dat is gewoon je straf voor het meenemen van zo'n kl*te vouwfiets in de trein.
Nee hoor, oudere treinen (tot de IRMs) hebben helemaal geen klemdetectie.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:30 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Inderdaad, als de deur niet volledig kan sluiten gaat hij sowieso weer automatisch open. Maargoed, misschien was de beveiliging wel kaduuk
Sneltram in Utrecht had dat vroeger ook niet. M'n ma heeft zoiets als TS gehad, maar dan met de kinderwagen met m'n broertje erin toen.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:00 schreef Q. het volgende:
[..]
Nee hoor, oudere treinen (tot de IRMs) hebben helemaal geen klemdetectie.
Heb je ook nog een eigen persoonlijkheid?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:25 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Heb je ook nog een eigen persoonlijkheid?
Laatst telde ik 5 a 6 vouwfietsen op het balkon.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:28 schreef karr-1 het volgende:
Die vouwfietsen zijn echt mega irritant in de trein.
de zogenaamde guillotine-deurenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:37 schreef __Saviour__ het volgende:
Zodra je merkt dat de deuren sluiten gelijk de fiets terugtrekken. Moet makkelijk lukken, zo snel gaan die dingen niet dicht.
Of was het zo'n 19e eeuwse coupetrein met enkelvoudige deurtjes die binnen een halve seconde keihard dichtklappen?
ken ik jou?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:25 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Heb je ook nog een eigen persoonlijkheid?
Ik denk dat meeste conducteurs te dom zijn om vroeger ooit tot de 1e klas toegelaten te zijn gewordenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:23 schreef kyraaa het volgende:
das niet zow leuk![]()
de conducteur zat zeker in de eerste klas koffie te drinken?
wtf lul jij nou weerquote:Op woensdag 24 januari 2007 11:53 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
Ik denk dat meeste conducteurs te dom zijn om vroeger ooit tot de 1e klas toegelaten te zijn geworden![]()
dat ies grapje, snap datquote:
De Wadslopers rijden hier nog steeds en idd ze kunnen op lage snelheid met de deuren open rijden. Heb het vaak genoeg gezien op het rangeer terrein in Groningen, maar ook wel onderweg. Dan reed de trein al weg, voordat de laatste deur gesloten was.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:45 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Die leuke wadlopers die hier in het noorden reden hadden daar ook last van.. Die ging al rijden voordat de deur dicht was![]()
. ,quote:Op woensdag 24 januari 2007 16:27 schreef adoruler het volgende:
Heb ook een keer meegemaakt vrouw (leek wel een vent) zat tussen de deur dus wil de deur weer openmaken maar toen schoot de deur weer hard dicht. Toen ik in wou stappen ging dat wijf mij ineens wurgen ze zij dat ik haar de trein had uitproberen te duwen. Toen ze me begonj te slaan heb ik haar een aschop tegen haar schenen gegeven![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
. Was op de trein van zoetermeer naar den haag cs al een tijd geleden wijf was gek ze bleef maar schreeuwen door de trein heen toen ik haar stoep hoer noemde werd ik uit de trein gezet want de condecteur kwam er net aan. stond ik om 17:15 op voorburg station.
Moeilijk he om goed te lezen?quote:Op woensdag 24 januari 2007 15:25 schreef Devlinsect het volgende:
Vouwfietsen zijn irritant. Ze staan in de weg. Nemen nog net die ene zitplaats in beslag. Flikker maar op met je vouwfiets.
En dan nog, als het fluitsignaal is gegaan, mag je niet meer in de trein springen. Blijkbaar heb je dat wel geflikt, anders was je mooie stoere fiets niet tussen de deur gekomen.
Vouwfietsen
Je bent zelf irritantquote:zonder dat ik een fluitje van de conducteur heb gehoord
ik vind je irritantquote:Op woensdag 24 januari 2007 10:03 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
als je jezelf al niet kent, betwijfel ik dat...
Heb ik gedaan, vandaag antwoord:quote:Op woensdag 24 januari 2007 20:03 schreef Eix het volgende:
Klacht indienen bij de NS.
Een conducteur mag zonder te fluiten namelijk nooit de deuren sluiten. Daarbij mag hij volgens mij de deur waaruit hij de andere deuren sluit pas sluiten nadat hij gecontroleerd heeft (vanuit zijn deur) dat de andere deuren goed gesloten zijn.
Misschien kun je wel schadevergoeding krijgen.![]()
Welke bewijsstukken? Moet ik mijn fiets soms opsturen? In dat geval: gelukkig is het een VOUWfietsquote:Onze oprechte excuses. Ik ga deze klacht direct doorgeven aan de betreffende afdeling. U kunt het best alle bewijsstukken met een beschrijving naar onze klantenservice sturen. Ik kan u geen vergoeding garanderen maar zij zullen dit dan verder in behandeling nemen.
Foto maken ofzo?quote:Op woensdag 24 januari 2007 20:23 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Heb ik gedaan, vandaag antwoord:
[..]
Welke bewijsstukken? Moet ik mijn fiets soms opsturen? In dat geval: gelukkig is het een VOUWfiets
Zit het station in een bocht? Want dan kan de conduteur sowieso niet alles zienquote:Op woensdag 24 januari 2007 20:23 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Heb ik gedaan, vandaag antwoord:
[..]
Welke bewijsstukken? Moet ik mijn fiets soms opsturen? In dat geval: gelukkig is het een VOUWfiets
Nee, station Enschede is het startpunt voor deze trein en heeft een lang en recht perronquote:Op woensdag 24 januari 2007 20:32 schreef optifree het volgende:
[..]
Zit het station in een bocht? Want dan kan de conduteur sowieso niet alles zien![]()
Dan ben je gewoon genaaidquote:Op woensdag 24 januari 2007 20:35 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Nee, station Enschede is het startpunt voor deze trein en heeft een lang en recht perron
Jij bent zeker ook een conducteurquote:
Zou ik zoveel geluk hebben?quote:Op donderdag 25 januari 2007 13:19 schreef Stommie het volgende:
met een beetje geluk heb je dus en een gaar topic op FOK! en een schadevergoeding!!![]()
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |