Inderdaad, als de deur niet volledig kan sluiten gaat hij sowieso weer automatisch open. Maargoed, misschien was de beveiliging wel kaduukquote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:26 schreef gebrokenglas het volgende:
Dus de deur ging volledig dicht en gaf bij de machine groen licht? Dat de fiets verder nog heel is.![]()
Dat is een goede, helaas stond ik buiten en daar bevind zich geen noodremquote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:30 schreef Schotse_Hooglander het volgende:
Voor dit soort gevallen is toch een noodrem bedacht?![]()
Ow godver, vekeerd gelezen, ik dacht dat jij ook al binnen stond en je fiets dus maar half.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:31 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Dat is een goede, helaas stond ik buiten en daar bevind zich geen noodrem
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:31 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Dat is een goede, helaas stond ik buiten en daar bevind zich geen noodrem
Wadlopersquote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:45 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Die leuke wadlopers die hier in het noorden reden hadden daar ook last van.. Die ging al rijden voordat de deur dicht was![]()
iddquote:
Tuurlijk kan ik er inmiddels ook wel een beetje om lachen, neemt niet weg dat ik het nog steeds schandalig vind dat het kon gebeuren.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:05 schreef Lllaura het volgende:
Raar dat de trein gewoon ging rijden. Je zou denken dat de deuren niet helemaal dicht zaten met een fiets ertussen...
Wel een grappig verhaal trouwens. Kun je er zelf ondertussen ook om lachen?
Wat heeft iedereen toch tegen vouwfietsen? Ik vouw hem altijd netjes op en zet hem netjes weg waar niemand er last van heeft... Tussen de deur dusquote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:38 schreef Palomar het volgende:
Dat is gewoon je straf voor het meenemen van zo'n kl*te vouwfiets in de trein.
Nee hoor, oudere treinen (tot de IRMs) hebben helemaal geen klemdetectie.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:30 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Inderdaad, als de deur niet volledig kan sluiten gaat hij sowieso weer automatisch open. Maargoed, misschien was de beveiliging wel kaduuk
Sneltram in Utrecht had dat vroeger ook niet. M'n ma heeft zoiets als TS gehad, maar dan met de kinderwagen met m'n broertje erin toen.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:00 schreef Q. het volgende:
[..]
Nee hoor, oudere treinen (tot de IRMs) hebben helemaal geen klemdetectie.
Heb je ook nog een eigen persoonlijkheid?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:25 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Heb je ook nog een eigen persoonlijkheid?
Laatst telde ik 5 a 6 vouwfietsen op het balkon.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:28 schreef karr-1 het volgende:
Die vouwfietsen zijn echt mega irritant in de trein.
de zogenaamde guillotine-deurenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:37 schreef __Saviour__ het volgende:
Zodra je merkt dat de deuren sluiten gelijk de fiets terugtrekken. Moet makkelijk lukken, zo snel gaan die dingen niet dicht.
Of was het zo'n 19e eeuwse coupetrein met enkelvoudige deurtjes die binnen een halve seconde keihard dichtklappen?
ken ik jou?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:25 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Heb je ook nog een eigen persoonlijkheid?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |