Dat spel laat ik dus mooi even liggenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 10:10 schreef R_B het volgende:
Diddy kong racing
IGN review hier!
7.1....
Mario kart vinden ze beter bij ign...
Hoezo dan?! Ik vind er echt weinig spannends aan, maar misschien kun jij me uitleggen waarom het zo geweldig is dan!? Ik heb echt het idee dat ik een beetje een interactief stripverhaal aan het doorklikken ben...quote:
Ja, maar het is geen aanrader. Maar een paar clubteams (geen Nederlandse), rare vertragingen tijdens het spel, een beperkte edit mode, maar 1 stadion en nog wat rare dingen...quote:Op vrijdag 9 februari 2007 09:32 schreef Neoktheone het volgende:
Vanaf vandaag is PES 6 te koop bij cd-wow. Op Fok! staat hij echter te naam als Winning Eleven: pro evolution soccer 2007. Dat is toch gewoon hetzelfde spel?
edit:typo
quote:Amerikaanse zender ziet DS als pedofiel-device
Nieuws | 9 februari 2007 - Volgens FOX 6 Milwaukee’s Brad Hicks kunnen pedofielen Pictochat gebruiken om contact met kinderen te leggen en houdt niets ze meer tegen. Zelfs als je met je kids in de auto zit ben je niet veilig van de pedo’s, want als er eentje in een auto naast je rijdt kan hij nog steeds via Pictochat met je kinderen chatten.
Natuurlijk moet dit nieuws met een korreltje zout genomen worden, omdat Pictochat niet met het internet in verbinding staat. In de reportage van Fox 6 Milwaukee wordt gezegd dat mensen binnen een straal van 100 meter berichtjes naar elkaar kunnen versturen, maar Nintendo zegt zelf dat je via Pictochat alleen binnen een straal van zo’n 20 meter met andere DS-gebruikers kunt chatten.
Opnieuw kalibreren in het DS besturingssysteem?quote:Op zondag 11 februari 2007 14:34 schreef Gierewiet het volgende:
Hey, ik heb een probleemje!!! Als ik mijn DS gebruik dan schiet alsvanzelf de cursor steeds naar links en boven toe, net als of de pijltjestoetsen links en boven in gedrukt zijn. Hoe maak ik dat euvel? Zijn er meer met gelijksoortige problemen?
Laat me weten wat die antwoord is! Aub.
Dat hielp niks! Shit he!quote:Op zondag 11 februari 2007 14:37 schreef BMH het volgende:
[..]
Opnieuw kalibreren in het DS besturingssysteem?
Mijne moet nog komen, maar na jouw verhaal ga ik het nu al proberen te annuleren... Bestel wel iets andersquote:Op maandag 12 februari 2007 09:33 schreef R_B het volgende:
Gisteren PES voor de DS gespeeld...
het is een directe copy van de japanse versie....
Ik ga hem weer ruilen...het kan gewoon totaal niet vergleken worden met de console versie...
Tuurlijk kan de game het grafisch niet aan dat is duidelijk dat had ik ook totaal niet verwacht.., maar ik bedoel kwa spel/gameplay had ik wel zoiets verwacht ala pes.....
De volgende punten vond ik negatief aan deze game:
- Er zitten wel veel landen teams in, maar misschien maar 9 clubteams..(ac milan/man utd. etc geen eredivisie of andere hele competities)
- Geen truucjes met spelers, om een man uit te spelen..
- Spel zelf speelt echt als een voetbalspelletje voor een mobiel
- Camera is niet aan te passen (iets wat bij fifa wel kan)
Verder vraag ik me af waarom het zolang heeft geduurd voordat deze game uit was...de game is alleen maar vertaald.....
Thanks voor deze link, ben meteen gaan schrijven..........quote:Op maandag 12 februari 2007 12:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nee, hij wordt ook niet gemaakt, maar het heet wel nog steeds 'reparatiekosten'
Anyway:
Win een Roze Nintendo DS lite met Action Loop!
Als je een fan bent van de oude sonic spellen is het een aanrader. Het is een platform spel op hoge snelheid.quote:Op maandag 12 februari 2007 13:26 schreef Marcussi het volgende:
Iemand die weet of Sonic Rush een leuk spel is?
Ik vind hem wel leuk, maar hij is niet zoals de spellen op de mega drive vroegâh, je bent nu grotendeels alleen aan het rennen en dan ram je ergens tegenaan zonder te weten watquote:Op maandag 12 februari 2007 13:26 schreef Marcussi het volgende:
Iemand die weet of Sonic Rush een leuk spel is?
Ik heb hem ook net uitgespeeld en ben het met je eens, zo had Another Code ook moeten zijn. Het vastzitten vond ik echter meevallen. Er werd meedere malen gehint naar de oplossing en als je game over was werd je weer teruggezet naar het moment waarop het fout ging.quote:Op maandag 12 februari 2007 15:12 schreef StupidByNature het volgende:
Net klaar met Hotel Dusk. Wat mij betreft een toppertje: meeslepend verhaal, het blijft lang een mysterie hoe het nu precies zit, en vrij pittig. Eigenlijk is het net een spannend boek wat je leest. Een paar gave innovatieve gimmicks zitten er in het spel verstopt (die ik denk ik niet kan verklappen zonder geëdit te worden. Laat ik het er maar op houden dat ik vast zat en gefrustreerd een drankje ging halen. Toen ik terug kwam gelopen, keek ik tijdens het teruglopen in een bepaalde hoek op het scherm van de ds. Wat denk je: fokking oplossing!
Nadeel is dat er behoorlijk wat trial en error in het spel zit, waardoor het soms wat frustrerend kan zijn. Zit je in een bepaalde situatie, en heb je een bepaald item niet? Game over. Geef je een bepaald antwoord niet, wil de persoon naderhand niet meer met je praten en zit je vast. Vaak heb je dan niet eens door of het nou zo hoort, of dat je een fout hebt gemaakt en speel je urenlang verder voordat je er achter komt. Veel saven dus en hopen dat je geen drie "dead saves" achter elkaar maakt![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat mij vooral verbaasde aan deze game was de tijd dat ik ermee bezig ben geweest. Bij Another Code had ik hem de eerste keer binnen 6 uur uitgespeeld, Hotel dusk duurde ongeveer 22 uur om uit te spelen. Maar al met al is dit zeker een aanrader, heb de game met veel plezier gespeeld en zal hem dan ook met veel plezier over een half jaartje weer oppakken
Fok!Wormskampioen '09
Live en PSN: geemfriek
Mario Kart Wii: 0216-0895-3770
quote:Op maandag 12 februari 2007 15:28 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Ik heb hem ook net uitgespeeld en ben het met je eens, zo had Another Code ook moeten zijn. Het vastzitten vond ik echter meevallen. Er werd meedere malen gehint naar de oplossing en als je game over was werd je weer teruggezet naar het moment waarop het fout ging.Nou, ik heb dus echt een hele tijd vastgezeten omdat ik vergat nog een vraag te stellen aan een bepaald versoon en gewoon de kamer uitliep. Hier was niets meer tegen te doen. Dom natuurlijk, normaal werk je je hele lijstje af, maar goed. Tegen het eind komt er ook een tricky moment waar je vast kunt hangen. Maar inderdaad viel het over het algemeen wel mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat mij vooral verbaasde aan deze game was de tijd dat ik ermee bezig ben geweest. Bij Another Code had ik hem de eerste keer binnen 6 uur uitgespeeld, Hotel dusk duurde ongeveer 22 uur om uit te spelen. Maar al met al is dit zeker een aanrader, heb de game met veel plezier gespeeld en zal hem dan ook met veel plezier over een half jaartje weer oppakken![]()
Ik ben ook 23 uur bezig geweest met het spel. Vooral door de voor mijn gevoel traag op het beeld komende dialogen denk ik. Jammer dat er geen knop was om gewoon direct de tekst op het beeld te krijgen.
Heb je al een walktrough geraadpleegt?quote:Op maandag 12 februari 2007 14:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind hem wel leuk, maar hij is niet zoals de spellen op de mega drive vroegâh, je bent nu grotendeels alleen aan het rennen en dan ram je ergens tegenaan zonder te weten wat.
Ik zit al een paar weken vast in zone 7, act 2.
Touch & Go is een veredelde minigame. Als je zulke gameplay leuk vind, kun je beter voor het veel verder uitgewerkte Kirby Power Paintbrush gaan.quote:Op maandag 12 februari 2007 17:54 schreef super-muffin het volgende:
Is Yoshi Touch & Go een aanrader of niet? Of is Yoshi Island leuker?
Wat is dat?quote:Op maandag 12 februari 2007 18:17 schreef Maraca het volgende:
[..]
Heb je al een walktrough geraadpleegt?
een stap-voor-stap handleiding die je alles uitlegt hoe het te spelenquote:
Veel gameplezierquote:Op maandag 12 februari 2007 18:38 schreef CherryLips het volgende:
pfff ik moest de r-button indrukken. crisis zeg, die gebruik ik nooit.
Nog bedanktquote:
Het gaat mij ook iets te snel. Soms druk je alleen maar constant naar rechts en dan ineens ben je er al. Maar vind het zeker geen slecht spel.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 10:49 schreef __Saviour__ het volgende:
ik kan echt maar niet aan sonic wennen. die hele gameplay van constant rennen en af en toe springen vind ik maar niks.
Gewoon importeren, sneller en goedkoperquote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:32 schreef PastoorPeter het volgende:
Wanneer komt FFIII nou, dan weet ik wanneer ik een DS moet aanschaffen.
Of kijken bij je lokale gamesboer. Scheelt weer wat moeitequote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:36 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Gewoon importeren, sneller en goedkoper![]()
Of gewoon "Waarschijnlijk 1 april" zeggen zodat hij gewoon de eu release kan halen en punten scoren op de nintendo site !!!!111quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:38 schreef BMH het volgende:
[..]
Of kijken bij je lokale gamesboer. Scheelt weer wat moeite
Ik hou wel van platformers, dan gaat deze op mijn 'nog-te-kopen' lijstjequote:Op maandag 12 februari 2007 17:58 schreef StupidByNature het volgende:
Yoshi's Island, zeker weten! Als je van echte platformers houdt is dit je ding.
Touch & Go lijkt me wel een leuk spelletje, die Kirby lijkt me veel minder leuk, ziet er ook niet tof uit. Ik vraag wel of ik Touch & Go mag lenen van een vriend van mequote:Op maandag 12 februari 2007 18:20 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Touch & Go is een veredelde minigame. Als je zulke gameplay leuk vind, kun je beter voor het veel verder uitgewerkte Kirby Power Paintbrush gaan.
Yoshi's Island DS is in ieder geval vele malen beter dan Touch & Go. Het is gewoon een volwaardige platformer game met volop toffe levels en gameplay
Hahaha...en terecht!!quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:35 schreef Deacon_Tigra het volgende:
vorig jaar een normale ds gehad
was niet zoveel aan, volgens mijn vriendin , na een half jaar weer verkocht wegens geen intresse
nou heeft ze bij een vriendin die 41 in 1 shit klassiekers gezien![]()
en nou moet ze inneens weer een roze lite hebben en dat spel erbij![]()
want het is zooo tof dingen dan kunnen ze leuk tegen elkaar spelen
![]()
dus....vanavond weer zo'n ding ophalenvrouwen
![]()
veel plezier met triti alvastquote:Op woensdag 14 februari 2007 15:23 schreef bobbe het volgende:
Ik ben (net) bezig in Trauma Center: Under the Knife, en ik zit nu al vast....![]()
Ik zit in Chapter 2, Episode 4, een operatie met 'multiple aneurisms'. Heb het al tig keer geprobeerd, maar de patient blijft overlijden...![]()
Is er een truukje voor, of ben ik gewoon te traag?![]()
Ok, ik verkoop hem welquote:Op woensdag 14 februari 2007 11:51 schreef Fir3fly het volgende:
Ik ga dat ding maar verkopen denk ik, of moet ik toch maar op Zelda wachten? Metroid Prime en Advance Wars zijn de enige leuke spellen, en daar word ik na een tijdje ook wel zat van.
Ach joh.. iedereen heeft soms van die momenten.. er komen elk jaar zoveel nieuwe spellen uit.. er komt vast wel iets wat jij ook leuk zal vindenquote:
Ik had hem eigenlijk gekocht in de hoop op meer spellen als Metroid Prime en Advance Wars, maar het enige wat er tegenwoordig nog uitkomt is oldskool Nintendo crapquote:Op woensdag 14 februari 2007 17:42 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ach joh.. iedereen heeft soms van die momenten.. er komen elk jaar zoveel nieuwe spellen uit.. er komt vast wel iets wat jij ook leuk zal vinden![]()
het barst van de ds-games. iets moet je toch wel aanspreken.quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:47 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik had hem eigenlijk gekocht in de hoop op meer spellen als Metroid Prime en Advance Wars, maar het enige wat er tegenwoordig nog uitkomt is oldskool Nintendo crap.
Dat dacht ik ookquote:Op woensdag 14 februari 2007 19:55 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
het barst van de ds-games. iets moet je toch wel aanspreken.
Veel zijn uberhaupt nog niet uitgebracht. Denk dat degene die je vroeger in het topic ziet ondertussen mischien wel al zou kunnen importeren. Zeker de moeite waard, want van dat wachten tot spellen in Europa uitkomen wordt je ook niet jonger.quote:Op maandag 19 februari 2007 11:14 schreef PBateman1978 het volgende:
Zoals ik al eerder zei heb ik mijn DS Lite echt al maanden niet meer aan gehad, maar als ik dan in dit topic kijk http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=133530&page=11 dan zie ik zo ontzettend veel toffe games…
Vraag me echt af of Europa alleen de kut-releases krijgt, of dat al die games nog lang niet uitkomen ?
Pogo Islandquote:Op maandag 19 februari 2007 11:14 schreef PBateman1978 het volgende:
Zoals ik al eerder zei heb ik mijn DS Lite echt al maanden niet meer aan gehad, maar als ik dan in dit topic kijk http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=133530&page=11 dan zie ik zo ontzettend veel toffe games…
Vraag me echt af of Europa alleen de kut-releases krijgt, of dat al die games nog lang niet uitkomen ?
Inderdaad, of Professor Layton, of Theme Park, of Sim City DS, of Warlords, of Disciples, of Pirates of Emerald Island of Anno 1701 of Wario : Master of Disguise, of die nieuwe Bomberman of Treasure Quest of FF XII enz enzquote:
Ik heb 'm vrijdag helemaal uitgespeeld! Heb 3 sterren achter m'n file!!quote:Op maandag 19 februari 2007 12:24 schreef Deacon_Tigra het volgende:
new super mario uitgespeeld![]()
die laatste 2 levels waren toch echt wel killing![]()
![]()
Yoshi's Island DS is een top platformer.quote:Op maandag 19 februari 2007 17:46 schreef miss-scofield het volgende:
Ik heb 'm vrijdag helemaal uitgespeeld! Heb 3 sterren achter m'n file!!
Ik vind het erg jammer, was een tof spel!
Welk spel lijkt erop?
Misschien ondersteunt NSMB alleen download play, probeer het zo eens.quote:Trouwens, m'n zus heeft zaterdag een DS gekocht, maar het lukte niet om te Mario-en tegen elkaar. Mario Kart lukt wel..maar NSMB niet.. geen verbinding..
Iemand een tip?
Thanks, dan zal ik vd week Yoshi kopenquote:Op maandag 19 februari 2007 19:42 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Yoshi's Island DS is een top platformer.
Super Princess Peach is ook te doen, alleen wel simpeler en erg girly natuurlijk,
[..]
Misschien ondersteunt NSMB alleen download play, probeer het zo eens.
www.budgetgaming.nlquote:Op maandag 19 februari 2007 20:41 schreef Nielz. het volgende:
Waar kun je goedkoop DS spellen kopen?
Ja, zo hadden we het ook al geprobeerd. In het boekje staat dat je linksonderin, de streepjes wit moet zien worden, en dat gebeurt gewoon niet. Echt stom!quote:Op maandag 19 februari 2007 20:21 schreef __Saviour__ het volgende:
dat is gewoon op één ds waar het spel in zit, een multiplayer spel starten en op de andere ds in het hoofdmenu van de DS zelf kiezen voor download play.
Of probeerde je het zo al?
Canadeesquote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:04 schreef Thomper het volgende:
Als het geen Chinese/illegale versie is, Lexie, moet het saven gewoon werken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |