Ik hou wel van platformers, dan gaat deze op mijn 'nog-te-kopen' lijstjequote:Op maandag 12 februari 2007 17:58 schreef StupidByNature het volgende:
Yoshi's Island, zeker weten! Als je van echte platformers houdt is dit je ding.
Touch & Go lijkt me wel een leuk spelletje, die Kirby lijkt me veel minder leuk, ziet er ook niet tof uit. Ik vraag wel of ik Touch & Go mag lenen van een vriend van mequote:Op maandag 12 februari 2007 18:20 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Touch & Go is een veredelde minigame. Als je zulke gameplay leuk vind, kun je beter voor het veel verder uitgewerkte Kirby Power Paintbrush gaan.
Yoshi's Island DS is in ieder geval vele malen beter dan Touch & Go. Het is gewoon een volwaardige platformer game met volop toffe levels en gameplay
Hahaha...en terecht!!quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:35 schreef Deacon_Tigra het volgende:
vorig jaar een normale ds gehad
was niet zoveel aan, volgens mijn vriendin , na een half jaar weer verkocht wegens geen intresse
nou heeft ze bij een vriendin die 41 in 1 shit klassiekers gezien![]()
en nou moet ze inneens weer een roze lite hebben en dat spel erbij![]()
want het is zooo tof dingen dan kunnen ze leuk tegen elkaar spelen
![]()
dus....vanavond weer zo'n ding ophalenvrouwen
![]()
veel plezier met triti alvastquote:Op woensdag 14 februari 2007 15:23 schreef bobbe het volgende:
Ik ben (net) bezig in Trauma Center: Under the Knife, en ik zit nu al vast....![]()
Ik zit in Chapter 2, Episode 4, een operatie met 'multiple aneurisms'. Heb het al tig keer geprobeerd, maar de patient blijft overlijden...![]()
Is er een truukje voor, of ben ik gewoon te traag?![]()
Ok, ik verkoop hem welquote:Op woensdag 14 februari 2007 11:51 schreef Fir3fly het volgende:
Ik ga dat ding maar verkopen denk ik, of moet ik toch maar op Zelda wachten? Metroid Prime en Advance Wars zijn de enige leuke spellen, en daar word ik na een tijdje ook wel zat van.
Ach joh.. iedereen heeft soms van die momenten.. er komen elk jaar zoveel nieuwe spellen uit.. er komt vast wel iets wat jij ook leuk zal vindenquote:
Ik had hem eigenlijk gekocht in de hoop op meer spellen als Metroid Prime en Advance Wars, maar het enige wat er tegenwoordig nog uitkomt is oldskool Nintendo crapquote:Op woensdag 14 februari 2007 17:42 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ach joh.. iedereen heeft soms van die momenten.. er komen elk jaar zoveel nieuwe spellen uit.. er komt vast wel iets wat jij ook leuk zal vinden![]()
het barst van de ds-games. iets moet je toch wel aanspreken.quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:47 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik had hem eigenlijk gekocht in de hoop op meer spellen als Metroid Prime en Advance Wars, maar het enige wat er tegenwoordig nog uitkomt is oldskool Nintendo crap.
Dat dacht ik ookquote:Op woensdag 14 februari 2007 19:55 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
het barst van de ds-games. iets moet je toch wel aanspreken.
Veel zijn uberhaupt nog niet uitgebracht. Denk dat degene die je vroeger in het topic ziet ondertussen mischien wel al zou kunnen importeren. Zeker de moeite waard, want van dat wachten tot spellen in Europa uitkomen wordt je ook niet jonger.quote:Op maandag 19 februari 2007 11:14 schreef PBateman1978 het volgende:
Zoals ik al eerder zei heb ik mijn DS Lite echt al maanden niet meer aan gehad, maar als ik dan in dit topic kijk http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=133530&page=11 dan zie ik zo ontzettend veel toffe games…
Vraag me echt af of Europa alleen de kut-releases krijgt, of dat al die games nog lang niet uitkomen ?
Pogo Islandquote:Op maandag 19 februari 2007 11:14 schreef PBateman1978 het volgende:
Zoals ik al eerder zei heb ik mijn DS Lite echt al maanden niet meer aan gehad, maar als ik dan in dit topic kijk http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=133530&page=11 dan zie ik zo ontzettend veel toffe games…
Vraag me echt af of Europa alleen de kut-releases krijgt, of dat al die games nog lang niet uitkomen ?
Inderdaad, of Professor Layton, of Theme Park, of Sim City DS, of Warlords, of Disciples, of Pirates of Emerald Island of Anno 1701 of Wario : Master of Disguise, of die nieuwe Bomberman of Treasure Quest of FF XII enz enzquote:
Ik heb 'm vrijdag helemaal uitgespeeld! Heb 3 sterren achter m'n file!!quote:Op maandag 19 februari 2007 12:24 schreef Deacon_Tigra het volgende:
new super mario uitgespeeld![]()
die laatste 2 levels waren toch echt wel killing![]()
![]()
Yoshi's Island DS is een top platformer.quote:Op maandag 19 februari 2007 17:46 schreef miss-scofield het volgende:
Ik heb 'm vrijdag helemaal uitgespeeld! Heb 3 sterren achter m'n file!!
Ik vind het erg jammer, was een tof spel!
Welk spel lijkt erop?
Misschien ondersteunt NSMB alleen download play, probeer het zo eens.quote:Trouwens, m'n zus heeft zaterdag een DS gekocht, maar het lukte niet om te Mario-en tegen elkaar. Mario Kart lukt wel..maar NSMB niet.. geen verbinding..
Iemand een tip?
Thanks, dan zal ik vd week Yoshi kopenquote:Op maandag 19 februari 2007 19:42 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Yoshi's Island DS is een top platformer.
Super Princess Peach is ook te doen, alleen wel simpeler en erg girly natuurlijk,
[..]
Misschien ondersteunt NSMB alleen download play, probeer het zo eens.
www.budgetgaming.nlquote:Op maandag 19 februari 2007 20:41 schreef Nielz. het volgende:
Waar kun je goedkoop DS spellen kopen?
Ja, zo hadden we het ook al geprobeerd. In het boekje staat dat je linksonderin, de streepjes wit moet zien worden, en dat gebeurt gewoon niet. Echt stom!quote:Op maandag 19 februari 2007 20:21 schreef __Saviour__ het volgende:
dat is gewoon op één ds waar het spel in zit, een multiplayer spel starten en op de andere ds in het hoofdmenu van de DS zelf kiezen voor download play.
Of probeerde je het zo al?
Canadeesquote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:04 schreef Thomper het volgende:
Als het geen Chinese/illegale versie is, Lexie, moet het saven gewoon werken.
Er wordt alleen gesaved als je twee levels van een wereld hebt gehaald. Dus als je game over gaat in level twee van wereld 8 dan moet je weer bij level 1 beginnen. Dat kan af en toe heel frustrerend zijn. Heb het spel dan ook nog niet uitgespeeld. NSMB is vele malen leuker (ook al is opslaan hier ook niet even makkelijk)quote:Op vrijdag 23 februari 2007 14:59 schreef Lexie het volgende:
Kan Sonic Rush eigenlijk gesaved worden? Mijn vriendin is er mee bezig maar moet steeds vooraan beginnen.
Thumbstrap is nutteloos.quote:Op zondag 25 februari 2007 15:48 schreef Bafnek het volgende:
Hey.
Ik heb een DS lite en daar zat geen thumbstrap (ofzo) bij waar kan ik die bijbestellen?
Je zou eigenlijk niet tussen die games mogen kiezen, aangezien ze allemaal de aanschaf waard zijn.quote:Op zondag 25 februari 2007 15:39 schreef Gravybrain het volgende:
Ik wil een nieuwe DS game halen, maar ik kom er niet uit welke... Tot nu toe al gespeeld:
New Super Mario Bros
Castlevania: DoS
Elite Beat Agents
Vooral met EBA voelde mijn DS aanschaf gerechtvaardigd aan, in geen tijden zo'n verslavende game gespeeldWat raden jullie me aan als absolute must have? Ik twijfel vooral tussen Phoenix Wright, Hotel Dusk en Mario Kart DS. Is MK leuk online en is het idd de beste MK ooit? Dan wil ik toch die eens proberen, maar Phoenix Wright spreekt me ook wel aan. Keuzes, keuzes, ...
FFXIIRW in maart dacht ik, en Dragon Quest als het goed is de eerste helft van 2007.quote:Op zondag 25 februari 2007 22:43 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
waneer komt
Final Fantasy XII RW & die Dragon Quest voor de DS uit?
hopelijk maken ze snel europese/amerikaanse release datas bekendquote:Op maandag 26 februari 2007 00:01 schreef Thomper het volgende:
[..]
FFXIIRW in maart dacht ik, en Dragon Quest als het goed is de eerste helft van 2007.
Wel beide Japanse data; kleine kans dat we die snel in Europa gaan zien.
Zal voor Zelda niet eerder rekenen dan eind 2007/begin 2008.quote:Op maandag 26 februari 2007 00:13 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
[..]
hopelijk maken ze snel europese/amerikaanse release datas bekend
en Zelda Phantom Hourglass waneer komt die ook al weer?
want ik ben toe aan een leuke(goed uitziende) RPG op de DS
WTF??? Die Siedler op de DS???? Wanneer? Hebbuh! Daar gaat mijn sociale levenquote:Op maandag 26 februari 2007 00:31 schreef HAL9000S het volgende:
Ik heb zin in deze game!
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik hoop alleen niet dat ze 'm in het Duits uit gaan brengen.
Ik ookquote:Op maandag 26 februari 2007 00:30 schreef __Saviour__ het volgende:
zelda zit ook wel erg op te wachten, hij lijkt me erg leuk!
daar ben ik ook nieuwschierig naquote:Op maandag 26 februari 2007 10:35 schreef RaymanNL het volgende:
Heeft iemand hier trouwens al Mario Slam Basketball gekocht? Ervaringen?
Of wat dacht je van Yoshi's island? Ook een topperquote:Op zondag 25 februari 2007 15:39 schreef Gravybrain het volgende:
Ik wil een nieuwe DS game halen, maar ik kom er niet uit welke... Tot nu toe al gespeeld:
New Super Mario Bros
Castlevania: DoS
Elite Beat Agents
Vooral met EBA voelde mijn DS aanschaf gerechtvaardigd aan, in geen tijden zo'n verslavende game gespeeldWat raden jullie me aan als absolute must have? Ik twijfel vooral tussen Phoenix Wright, Hotel Dusk en Mario Kart DS. Is MK leuk online en is het idd de beste MK ooit? Dan wil ik toch die eens proberen, maar Phoenix Wright spreekt me ook wel aan. Keuzes, keuzes, ...
Als je linkshandig bent, kun je deze game laten liggen...de besturing is dan gewoon supermoeilijk...quote:Op maandag 26 februari 2007 10:35 schreef RaymanNL het volgende:
Heeft iemand hier trouwens al Mario Slam Basketball gekocht? Ervaringen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |