Er wordt alleen gesaved als je twee levels van een wereld hebt gehaald. Dus als je game over gaat in level twee van wereld 8 dan moet je weer bij level 1 beginnen. Dat kan af en toe heel frustrerend zijn. Heb het spel dan ook nog niet uitgespeeld. NSMB is vele malen leuker (ook al is opslaan hier ook niet even makkelijk)quote:Op vrijdag 23 februari 2007 14:59 schreef Lexie het volgende:
Kan Sonic Rush eigenlijk gesaved worden? Mijn vriendin is er mee bezig maar moet steeds vooraan beginnen.
Thumbstrap is nutteloos.quote:Op zondag 25 februari 2007 15:48 schreef Bafnek het volgende:
Hey.
Ik heb een DS lite en daar zat geen thumbstrap (ofzo) bij waar kan ik die bijbestellen?
Je zou eigenlijk niet tussen die games mogen kiezen, aangezien ze allemaal de aanschaf waard zijn.quote:Op zondag 25 februari 2007 15:39 schreef Gravybrain het volgende:
Ik wil een nieuwe DS game halen, maar ik kom er niet uit welke... Tot nu toe al gespeeld:
New Super Mario Bros
Castlevania: DoS
Elite Beat Agents
Vooral met EBA voelde mijn DS aanschaf gerechtvaardigd aan, in geen tijden zo'n verslavende game gespeeldWat raden jullie me aan als absolute must have? Ik twijfel vooral tussen Phoenix Wright, Hotel Dusk en Mario Kart DS. Is MK leuk online en is het idd de beste MK ooit? Dan wil ik toch die eens proberen, maar Phoenix Wright spreekt me ook wel aan. Keuzes, keuzes, ...
FFXIIRW in maart dacht ik, en Dragon Quest als het goed is de eerste helft van 2007.quote:Op zondag 25 februari 2007 22:43 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
waneer komt
Final Fantasy XII RW & die Dragon Quest voor de DS uit?
hopelijk maken ze snel europese/amerikaanse release datas bekendquote:Op maandag 26 februari 2007 00:01 schreef Thomper het volgende:
[..]
FFXIIRW in maart dacht ik, en Dragon Quest als het goed is de eerste helft van 2007.
Wel beide Japanse data; kleine kans dat we die snel in Europa gaan zien.
Zal voor Zelda niet eerder rekenen dan eind 2007/begin 2008.quote:Op maandag 26 februari 2007 00:13 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
[..]
hopelijk maken ze snel europese/amerikaanse release datas bekend
en Zelda Phantom Hourglass waneer komt die ook al weer?
want ik ben toe aan een leuke(goed uitziende) RPG op de DS
WTF??? Die Siedler op de DS???? Wanneer? Hebbuh! Daar gaat mijn sociale levenquote:Op maandag 26 februari 2007 00:31 schreef HAL9000S het volgende:
Ik heb zin in deze game!
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik hoop alleen niet dat ze 'm in het Duits uit gaan brengen.
Ik ookquote:Op maandag 26 februari 2007 00:30 schreef __Saviour__ het volgende:
zelda zit ook wel erg op te wachten, hij lijkt me erg leuk!
daar ben ik ook nieuwschierig naquote:Op maandag 26 februari 2007 10:35 schreef RaymanNL het volgende:
Heeft iemand hier trouwens al Mario Slam Basketball gekocht? Ervaringen?
Of wat dacht je van Yoshi's island? Ook een topperquote:Op zondag 25 februari 2007 15:39 schreef Gravybrain het volgende:
Ik wil een nieuwe DS game halen, maar ik kom er niet uit welke... Tot nu toe al gespeeld:
New Super Mario Bros
Castlevania: DoS
Elite Beat Agents
Vooral met EBA voelde mijn DS aanschaf gerechtvaardigd aan, in geen tijden zo'n verslavende game gespeeldWat raden jullie me aan als absolute must have? Ik twijfel vooral tussen Phoenix Wright, Hotel Dusk en Mario Kart DS. Is MK leuk online en is het idd de beste MK ooit? Dan wil ik toch die eens proberen, maar Phoenix Wright spreekt me ook wel aan. Keuzes, keuzes, ...
Als je linkshandig bent, kun je deze game laten liggen...de besturing is dan gewoon supermoeilijk...quote:Op maandag 26 februari 2007 10:35 schreef RaymanNL het volgende:
Heeft iemand hier trouwens al Mario Slam Basketball gekocht? Ervaringen?
Dus...quote:Op zondag 25 februari 2007 15:48 schreef Bafnek het volgende:
Hey.
Ik heb een DS lite en daar zat geen thumbstrap (ofzo) bij waar kan ik die bijbestellen?
[DS] Animal Crossing Wild World # 38 Hybrid's 4 Puff's!!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:20 schreef marteh het volgende:
yay! ,vandaag kwam een vriend van mij terug uit hong kong MET een exemplaar van jump stars ultimated:D:D en diddy kong racing kwam vndaag ook binnen
![]()
wat een games terwijl ik stiekem ook nog verslaafd ben aan ac:ww![]()
Ik moest mijn geencrypte WEP wachtwoord invoeren, niet mijn letterlijke wachtwoord zelf.quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:05 schreef __Saviour__ het volgende:
Je moet eerst de verbinding instellen in de DS. En waarschijnlijk de WEP-sleutel invoeren. En eventueel de DS toestemming geven in de router.
hoe kan je 42 gameklassiekers nu uitspelen?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:32 schreef RacerDKB het volgende:
Nog aanraders van spellen?
ik heb star wars III, new super mario bros, pacman world 3, 42 spel klassiekers en mario kart al uitgespeeld.
Tof, maar ook een beetje ouderwets. Ik hoop dat een volgend deel toch weer eens wat meer vernieuwing gaat bieden.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 08:59 schreef Xrenity het volgende:
Castlevania PoR is weer ouderwets tof!
Mja dat wel.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:22 schreef Lexie het volgende:
[..]
Tof, maar ook een beetje ouderwets. Ik hoop dat een volgend deel toch weer eens wat meer vernieuwing gaat bieden.
Wow 11!!! Ik heb er 3 en kom er af en toe niet aan om te gamen.quote:Op zondag 4 maart 2007 21:45 schreef Simsfan88 het volgende:
Gisteren 42 spel klassiekers gekocht, mijn 11de nintendo DS spel. Ik vind hem redelijk, er zitten wel leuke spelletjes bij, maar voor hoe lang die nou leuk blijven...
Zonder 42 spel klassiekers:quote:Op zondag 4 maart 2007 22:21 schreef Sammetje het volgende:
[..]
Wow 11!!! Ik heb er 3 en kom er af en toe niet aan om te gamen.
Wow! Ik heb ACWW, Mario Kart en Dr. Kawashime (en die laatst ligt stof te happen sinds Mario Kart)quote:Op zondag 4 maart 2007 22:25 schreef Simsfan88 het volgende:
[..]
Zonder 42 spel klassiekers:
[afbeelding]
![]()
DS Sims is wel geinig, maar niks vergeleken met The Sims 2quote:Op zondag 4 maart 2007 22:27 schreef Sammetje het volgende:
[..]
Wow! Ik heb ACWW, Mario Kart en Dr. Kawashime (en die laatst ligt stof te happen sinds Mario Kart)
Maarre, waarom geen Sims voor de DS? Is het op de pc leuker??
yups dat kloptquote:Op maandag 5 maart 2007 11:16 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
het uber cute MySims komt toch ook naar de DS?
oeh leuk, dacht dat die alleen naar de Wii kwamquote:Op maandag 5 maart 2007 11:16 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
het uber cute MySims komt toch ook naar de DS?
Dat zou voor mij juist de reden zijn om het te kopen...quote:Op maandag 5 maart 2007 11:39 schreef CherryLips het volgende:
Alhowel, is het niet gewoon ongeveer hetzelfde als Animal Crossing?
Had hem besteld, maar dezelfde dag weer gecanceld door de slechte reacties overal. Ik kan dus niet oordelen, maar over het algemeen lees ik weinig positieve verhalen.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 12:30 schreef jpg97 het volgende:
Is Pro evo op de DS aan te raden?
Hmmm, ik moet vanmiddag 'toevallig' nog naar de Intertoysquote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:40 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik zag bij de Intertoys vandaag Trauma Center voor 20 euro (gekocht) en verder ook oa Mario Party Advance en Mario Power Tennis voor diezelfde prijs.
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:40 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik zag bij de Intertoys vandaag Trauma Center voor 20 euro (gekocht) en verder ook oa Mario Party Advance en Mario Power Tennis voor diezelfde prijs.
Ja, ik heb het ook even gespeeld. Bij PES 6 wordt de beperkte kracht van de DS pijnlijk duidelijk. Tijdens de wedstrijd heb ik meer dan eens gehad dat de snelheid opeens met 50% terugliep. Dit hield aan tot de bal uit of achter ging...quote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:30 schreef Erwtensoep het volgende:
PES6 is een boutspel. Maar 1 stadion, 1 weertype, een handjevol clubteams, slowdown, lelijk.
Kortom bagger.
Ze leverden voor de SNES al een goed voetbalspel af (ISS), die op de N64 nog eens sterk verbeterd werd. Voor de DS moet dat dus ook gewoon kunnen. Dus ik denk dat je gelijk hebt.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:27 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik denk ook dat het meer aan Konami ligt dan aan de DS.
Hoe hoog heb je de backlight van het scherm staan? Als die op zijn hoogste stand staat kost het heel veel stroom. Beter zet je die op zn laagst.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:25 schreef LocoRoco het volgende:
Ik heb sinds een paar dagen ook weer is een DS Lite. Ik heb hem eigenlijk al een stuk of 5 keer gekocht maar telkens teruggebracht omdat het schermpje erg scheef zat of er zaten een paar dode pixels op. Dit had ik allemaal een flink aantal maanden geleden gedaan.
Maar nu lijkt het erop dat ik eindelijk een goede te pakken heb! Althans kwa schermen dan.
Wat ik me nu eigenlijk afvraag is, hoeveel uur moet ongeveer de accu meegaan op het 3e lichtstand? Ik speel namelijk op deze stand en dan in combinatie met het spelletje Animal Crossing. Bij mij geeft hij ongeveer na 5 uur al een rode lichtje, hoort dit zo? Hoelang kan ik nog ongeveer doorspelen met het rode lichtje?
Als je het online speelt is de batterij idd erg snel leeg. Offline moet hij wel wat uurtjes meegaan. Maar waarom gebruik je de 3e stand? De 2e stand is naar mijn mening vel zat... Ik speel dan ook vaak 's nachts in het donker... maar toch!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:25 schreef LocoRoco het volgende:
Ik heb sinds een paar dagen ook weer is een DS Lite. Ik heb hem eigenlijk al een stuk of 5 keer gekocht maar telkens teruggebracht omdat het schermpje erg scheef zat of er zaten een paar dode pixels op. Dit had ik allemaal een flink aantal maanden geleden gedaan.
Maar nu lijkt het erop dat ik eindelijk een goede te pakken heb! Althans kwa schermen dan.
Wat ik me nu eigenlijk afvraag is, hoeveel uur moet ongeveer de accu meegaan op het 3e lichtstand? Ik speel namelijk op deze stand en dan in combinatie met het spelletje Animal Crossing. Bij mij geeft hij ongeveer na 5 uur al een rode lichtje, hoort dit zo? Hoelang kan ik nog ongeveer doorspelen met het rode lichtje?
Morgen langs de Intertoysquote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:40 schreef I.R.Baboon het volgende:
mwah, die heb ik al he-le-maal grijs gespeeld op de 64quote:Op woensdag 7 maart 2007 10:47 schreef super-muffin het volgende:
Super Mario 64 DS!
New Super Mario Bros heb je wel zo uit gespeeld, maar de mini games zijn wel leuk. Poker bijvoorbeeld
die vond ik eerst ook erg lastig spelen. maar dat bleek te liggen aan de d-pad van m'n lite, die had moeite met schuinindrukken goed registreren.quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:30 schreef jpg97 het volgende:
Besturing van Mario64 DS vind ik wel bagger
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |