Moet je me breinaald lenen!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 09:20 schreef appelsientje het volgende:
Dat was flink krabben
Nu maar eens richting werk
dat had ik moeten doen, had mij een hoop geklooi met verfrollertjes en kleine kwastjes bespaardquote:Op dinsdag 23 januari 2007 08:51 schreef Bjoro het volgende:
ff een cross-post uit het Mascotte topic !
Als je een witte tafel voor een kind een beetje saai vindt, kun je natuurlijk met een kwast aan de slag gaan.
Je kunt ook een paar potjes vingerverf kopen en het kindje zelf aan de slag laten gaan.
Voor de 2e optie kozen wij en dat levert, behalve een leuk tafeltje, ook leuke foto's op !
hier is er 1
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 09:22 schreef sjimz het volgende:
[..]
Moet je me breinaald lenen!
Ideaal om onder gips te krabben
Ben je er nu al mee bezig.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 09:22 schreef sjimz het volgende:
[..]
Moet je me breinaald lenen!
Ideaal om onder gips te krabben
begin april denk ik dat we een elfstedentocht kunnen doenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 08:43 schreef appelsientje het volgende:
Wel grappig gisteren zag ik de vogel trek op gang komenallemaal richting het zuiden...
*hoopt nog steeds op een strenge winter...*
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:05 schreef Suijk het volgende:
Ga je nog naar Eindhoven om de Super Eagles Vicks Chicks aan te moedigen, Vaduz?
oja met het oog daarop, mijn merk is Heineken Vaduzquote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:05 schreef Suijk het volgende:
Ga je nog naar Eindhoven om de Super Eagles aan te moedigen, Vaduz?
Een soort ADO, wou je zeggen?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 08:06 schreef Bjoro het volgende:
nou daar zijn we weer.......wat was fok gisteren in vorm zeg
Hehe idd.quote:
Ja.. Ik voorzie ook dat het gips de 12 dagen niet haaltquote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:04 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ben je er nu al mee bezig.
Goeiemiddag allen!
Hoeveel vrouwen lagen er onder het dekbed dan?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 10:12 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Mogge.
't bed was nogal warm.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |