Ja dat klopt, maar waarom haar dan zo lopen afzeiken...... ze blijft gewoon leuk.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:15 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
De meesten vinden Wendy wel leuk, maar dit presenteren is niet echt haar ding. Daar kan ik ze geen ongelijk in geven, helaas.
Ook daar ben ik het mee eens.. Wendy vind ik zeker leuk maar vind dit niks voor haar.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:15 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
De meesten vinden Wendy wel leuk, maar dit presenteren is niet echt haar ding. Daar kan ik ze geen ongelijk in geven, helaas.
Inderdaad. Geef dan ook even aan waar.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:15 schreef Lynx666 het volgende:
Henk probeert zich eruit te lullen " Dat weet ze zelf wel "
Nee, niet echtquote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik bedoel dit ermee... dat ik het een eikel vind... ik dahct dat het wel duidelijk was met mijn opmerking
[..]
Dat is ook het enige wat je misschien nog geloofwaardig negatief over sharon kan zeggenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:15 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Valt wel mee. Hij heeft duidelijk gemaakt dat ie haar stem soms niet mooi vindt, en dat moet ie eigenlijk nu elke week zeggen.
quote:Dat is niet geknepen, dat is gewoon heel hoog
Liever niet.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:17 schreef Karina het volgende:
Mag Henk ook nog wat zeggen?
hallo, ze is PRESENTATRICE.... op locatie doet ze het wel leuk maar livequote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:17 schreef bloem123 het volgende:
[..]
Ja dat klopt, maar waarom haar dan zo lopen afzeiken...... ze blijft gewoon leuk.
Mjah, en dat haar optredens soms saai zijnquote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:17 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Dat is ook het enige wat je misschien nog geloofwaardig negatief over sharon kan zeggen
Ze doet elke week dezelfde bewegingen. Hoor je niemand over.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:18 schreef Fir3fly het volgende:
Sharon beweegt sierlijk? Ik vond het vorige week nogal overdreven.
Jij bent ook ongeloofwaardigquote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:18 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Mjah, en dat haar optredens soms saai zijn.
Ach, ieder zijn eigen mening. Ik vind haar ook leuk hoorquote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:17 schreef bloem123 het volgende:
[..]
Ja dat klopt, maar waarom haar dan zo lopen afzeiken...... ze blijft gewoon leuk.
Hej, het is wel X Factor. Alles en iedereen afzeiken wat je niet goed vind hoort erbij.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:17 schreef bloem123 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |