Precies, waarom zou je je bezighouden met je dood en al helemaal of je internetvriendjes t wel te weten komenquote:Op zondag 21 januari 2007 17:44 schreef Christine het volgende:
OMG.
Daar heb ik werkelijk waar nog geen seconde aan gedacht. Mensen die ik ken en die het zouden moeten weten als ik dood ben, ken ik allemaal IRL.
En daarnaast zijn er vast wel een stel mensen die - indien nuttig - mijn dood op fok zullen plaatsen, aangezien een aantal van mijn vrienden hier ook rondhangen.
bronquote:Op zondag 21 januari 2007 18:07 schreef postmortum het volgende:
gelukkig zijn we na morgn van Sunchaser af , zodat we kunnen doen of die nooit heeft bestaan
Nou, geweldigquote:Op zondag 21 januari 2007 18:22 schreef gebrokenglas het volgende:
Maarja, dat bestand staat op m'n computer, en niemand anders dan ikzelf kan erbij. Zelfs hackers zullen een beste kluif gaan krijgen. Nog erger: niemand weet van het bestaan ervan af.
En gaan die dan ook een toespraak houden enzo?quote:Op maandag 22 januari 2007 11:00 schreef Lucille het volgende:
Wie van FOK! zou er op mijn crematie willen komen? Dat vraag ik me dus echt af (serieus).
Grutjes, daar heb ik nooit zozeer bij stilgestaan ...quote:Op zondag 21 januari 2007 17:33 schreef KlootMajoor het volgende:
wat te doen als je bijvoorbeeld op een dag onder een bus loopt en tegelijkertijd sturen je internetcontacten je emailtjes, offline/online messages op MSN e.d.
quote:Op maandag 22 januari 2007 11:05 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
En gaan die dan ook een toespraak houden enzo?
'Lucille, je was een toffe user / FA' ofzo?
Bron ?quote:Op maandag 22 januari 2007 11:13 schreef TJDoornbos het volgende:
Mijn rouwkaart word op de FP gezet heb ik gehoord
Dat is idd bizar, dat heb ik ook bij een paar mensen en ik schrik dan altijd toch wel even.quote:Op zondag 21 januari 2007 19:07 schreef wonderer het volgende:
Een vriend van me is een tijdje terug overleden, maar "hij" komt nog wel regelmatig online (z'n partner dan). Dat is best wel bizar...
Ik liever niet. Als in: "ik hoop niet dat je de pijp uitgaat, want ik vind je een toffe userquote:Op maandag 22 januari 2007 11:00 schreef Lucille het volgende:
Wie van FOK! zou er op mijn crematie willen komen? Dat vraag ik me dus echt af (serieus).
Niet samen in één auto stappen dus.quote:Op maandag 22 januari 2007 11:56 schreef boegschroef het volgende:
Een vriend van me heeft mijn wachtwoord en ik ook het zijne. Het is alleen lullig als we beide tegelijk het loodje leggen. Maar daar gaan we maar even niet vanuit.
Ik zal een toespraak houden waardoor heel de zaal in een staande ovatie uitbarst babe.quote:Op maandag 22 januari 2007 11:00 schreef Lucille het volgende:
PM me maar.quote:Op maandag 22 januari 2007 12:39 schreef TheSorrow het volgende:
Vaak over zitten denken idd... Ik denk dat ik met de tijd maar es een blaadje op bestand aanmaak met daarin wat wachtwoorden ofzo, voor mn oudersOf voor wie dan ook
quote:Op maandag 22 januari 2007 12:38 schreef Poncho het volgende:
[..]
Ik zal een toespraak houden waardoor heel de zaal in een staande ovatie uitbarst babe.
Wow, hoe kreeg je dat voor mekaar?quote:Op zondag 21 januari 2007 17:37 schreef soylent het volgende:
Nou, ik had een paar jaar terug heel goed contact op internet met een meisje dat overleden was
in case of dWc_DriveBy:quote:Op zondag 21 januari 2007 18:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Nou, geweldig.
M'n beste vriend(inn)en in m'n MSN-lijst zullen d'r wel achter komen als ik er niet meer ben, die zullen het wel doorgeven. De rest van m'n lijst kan me niet zoveel schelen eigelijk.
hoe stoer van je bestaan wel proggy's om die wachtwoorden te achterhalenquote:Op zondag 21 januari 2007 17:58 schreef KlootMajoor het volgende:
Veel verder dan de computer aanzetten zullen ze hier overigens niet komen, daar zit al een wachtwoord op
Dan nog eens een keer al die messengers/emailaccounts
My name is Earl ken ik trouwens niet :p
Lijkt me in jouw geval wel handig. Je hebt namelijk alleen internetvrienden.quote:Op zondag 21 januari 2007 17:57 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Precies, waarom zou je je bezighouden met je dood en al helemaal of je internetvriendjes t wel te weten komen
kom kom, van sommige negersletjes vinden we het wél erg hoorquote:Op maandag 22 januari 2007 14:43 schreef Jett het volgende:
Alsof het jullie wat boeit als ik dood ben... come on
quote:Op maandag 22 januari 2007 14:47 schreef Herald het volgende:
[..]
kom kom, van sommige negersletjes vinden we het wél erg hoor
De racisten zelfs Fok is er niet veilig voor.quote:Op maandag 22 januari 2007 14:21 schreef Herald het volgende:
in case of dWc_DriveBy:
zet een [afbeelding] voor je naam
KIP aan de nabestaanden!
bah.quote:Op maandag 22 januari 2007 12:38 schreef Poncho het volgende:
[..]
Ik zal een toespraak houden waardoor heel de zaal in een staande ovulatie uitbarst babe.
of minstens willen we wel weten wiens geslachtsdeel dan uiteindelijk zo groot was dat het de definitieve uitscheurpartij veroorzaakt zal hebbenquote:Op maandag 22 januari 2007 14:47 schreef Herald het volgende:
[..]
kom kom, van sommige negersletjes vinden we het wél erg hoor
RIP games?quote:Op maandag 22 januari 2007 16:45 schreef Beach het volgende:
meegemaakt met een RTW clan
was een jongen dood (kanker) en zn broer die postte dat
dus allemaal RIP games gehouden voor die dooie
bleek ie niet dood te zijn![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 22 januari 2007 16:54 schreef Beach het volgende:
ja zn clanmaten gingen een 3vs3 en een 4vs4 doen ter nagedachtenis
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 06:14 schreef RottePeer het volgende:
haha tantoe neppe topic mang
Drink een biertje of 20 en je kunt het lezen, mocht dat niet lukken vraag het de marokaan op de hoek, die kan het ook vertalen.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 07:29 schreef staticdata het volgende:
[..]
ben ik de enige die dit niet begrijp
![]()
quote:Op maandag 22 januari 2007 16:54 schreef Beach het volgende:
ja zn clanmaten gingen een 3vs3 en een 4vs4 doen ter nagedachtenis
Ik snapte die quote al niet, maar gister heb ik hem ook gezien.. en het is inderdaad wel heel erg toeval dat de TS er nu ook aan denktquote:Op zondag 21 januari 2007 17:38 schreef vanOekelen het volgende:
Jij hebt zeker "my name is Earl" s2e14 gekeken
Mensen met een CU2 vragenlijst in hun fotoboek, die hebben pas écht geen levenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 04:23 schreef _van_puffelen het volgende:
omg als je hier echt aan denkt, dan heb je echt geen leven
Lig hier echt dubbel dat er echt mensen zijn die hier serieus op reageren
Dude, ikquote:Op maandag 22 januari 2007 11:00 schreef Lucille het volgende:
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:35 schreef Richboy het volgende:
[..]
Mensen met een CU2 vragenlijst in hun fotoboek, die hebben pas écht geen leven
Inderdaad. Boeiend. Je digitale contacten denken dan waarschijnlijk dat je een leven hebt gekregenquote:Op zondag 21 januari 2007 17:34 schreef SunChaser het volgende:
Wat boeit jou de vage internetcontacten als je doodgaat. Echte kennissen vrienden en familie enzo horen t wel via de nabestaanden
Whhaaah, dan schik je je toch de tyfus als ie ineens weer online komt!!!quote:Op maandag 22 januari 2007 14:16 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik heb ook nog een jongen in m'n msn staan die dood is![]()
Mischien is het je vriend welquote:Op zondag 21 januari 2007 19:07 schreef wonderer het volgende:
Een vriend van me is een tijdje terug overleden, maar "hij" komt nog wel regelmatig online (z'n partner dan). Dat is best wel bizar...
Och waarom niet leuk dagje uitquote:Op maandag 22 januari 2007 11:00 schreef Lucille het volgende:
ik ook niet, maar zal wel eens over nadenkenquote:Op zondag 21 januari 2007 17:35 schreef teamlead het volgende:
werkelijk nog nooit een seconde bij stilgestaan
misschien toch maar eens over nadenken
quote:Op woensdag 24 januari 2007 12:49 schreef SeLang het volgende:
Ik maak me er meer zorgen over dat als ik dood ben en ze mijn PC gaan opruimen mensen uit mijn echte leven er achter komen dat ik allemaal bullshit op een of ander kansloos forum heb gepost
Het is toch RIB aan de nabestaanden?quote:Op maandag 22 januari 2007 14:21 schreef Herald het volgende:
[..]
in case of dWc_DriveBy:
zet een [afbeelding] voor je naam
KIP aan de nabestaanden!
Klinkt als een heel avontuur!!!quote:Op zaterdag 27 januari 2007 03:14 schreef Rocho het volgende:
Mijn buurman (23) is ruim een maand geleden overleden. Ik kende hem voordat hij hier kwam wonen al een paar jaar uit een irc-kanaal. De avond waarop hij gevonden was, heb ik het vrij snel gemeld in dat kanaal. Dat was wel erg moeilijk, hoe zeg je zoiets? "Jongens, Jan is overleden"? "-!- Jan (jan@huis) has quit life"?
Vanuit 't kanaal zijn we toen gaan denken met welke projecten hij bezig was. Hij had zich voor een bepaald open source project veel ingezet en daar hebben we het aan doorgegeven. Tevens hebben we nog een mailtje gestuurd over een mailinglist van wat vrienden en hebben we 't doorgegeven aan de vereniging waar hij bij zat. Dit doordat we wisten dat z'n ouders daar geen contact mee hadden.
Op verschillende internetfora zijn toen kleine condoleance registers geplaatst, vanuit dat OSS project. Dit heeft zijn vader gevonden en was zeer onder de indruk. Op de crematie was 75% van het irc-kanaal aanwezig.
Als ik de reacties hierboven lees, dan heb ik 't gevoel dat mensen IRL en OLL apart zien. Voor mij is het anders. De meeste mensen waar ik veel contact mee heb online, zie ik ook heel veel irl. Sterker nog, 't internet is voor mij een groot verlengstuk op het echte leven. Een deel woont wel verspreid over heel Nederland, maar er is altijd wel iemand die mij regelmatig ziet.
Is er cake?quote:Op maandag 22 januari 2007 11:00 schreef Lucille het volgende:
dat is ook gevaarlijk iddquote:Op woensdag 24 januari 2007 12:49 schreef SeLang het volgende:
Ik maak me er meer zorgen over dat als ik dood ben en ze mijn PC gaan opruimen mensen uit mijn echte leven er achter komen dat ik allemaal bullshit op een of ander kansloos forum heb gepost
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |