En gaan die dan ook een toespraak houden enzo?quote:Op maandag 22 januari 2007 11:00 schreef Lucille het volgende:
Wie van FOK! zou er op mijn crematie willen komen? Dat vraag ik me dus echt af (serieus).
Grutjes, daar heb ik nooit zozeer bij stilgestaan ...quote:Op zondag 21 januari 2007 17:33 schreef KlootMajoor het volgende:
wat te doen als je bijvoorbeeld op een dag onder een bus loopt en tegelijkertijd sturen je internetcontacten je emailtjes, offline/online messages op MSN e.d.
quote:Op maandag 22 januari 2007 11:05 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
En gaan die dan ook een toespraak houden enzo?
'Lucille, je was een toffe user / FA' ofzo?
Bron ?quote:Op maandag 22 januari 2007 11:13 schreef TJDoornbos het volgende:
Mijn rouwkaart word op de FP gezet heb ik gehoord
Dat is idd bizar, dat heb ik ook bij een paar mensen en ik schrik dan altijd toch wel even.quote:Op zondag 21 januari 2007 19:07 schreef wonderer het volgende:
Een vriend van me is een tijdje terug overleden, maar "hij" komt nog wel regelmatig online (z'n partner dan). Dat is best wel bizar...
Ik liever niet. Als in: "ik hoop niet dat je de pijp uitgaat, want ik vind je een toffe userquote:Op maandag 22 januari 2007 11:00 schreef Lucille het volgende:
Wie van FOK! zou er op mijn crematie willen komen? Dat vraag ik me dus echt af (serieus).
Niet samen in één auto stappen dus.quote:Op maandag 22 januari 2007 11:56 schreef boegschroef het volgende:
Een vriend van me heeft mijn wachtwoord en ik ook het zijne. Het is alleen lullig als we beide tegelijk het loodje leggen. Maar daar gaan we maar even niet vanuit.
Ik zal een toespraak houden waardoor heel de zaal in een staande ovatie uitbarst babe.quote:Op maandag 22 januari 2007 11:00 schreef Lucille het volgende:
PM me maar.quote:Op maandag 22 januari 2007 12:39 schreef TheSorrow het volgende:
Vaak over zitten denken idd... Ik denk dat ik met de tijd maar es een blaadje op bestand aanmaak met daarin wat wachtwoorden ofzo, voor mn oudersOf voor wie dan ook
quote:Op maandag 22 januari 2007 12:38 schreef Poncho het volgende:
[..]
Ik zal een toespraak houden waardoor heel de zaal in een staande ovatie uitbarst babe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |