quote:
ja fuck admiraalquote:
Doe jij dat ook dan?quote:Op zondag 29 april 2007 19:30 schreef fraubitch het volgende:
[..]
ja fuck admiraalje kunt toch ook mij vragen?
Goed idee.quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:30 schreef RonaldV het volgende:
Zou iemand mijn naam even vakkundig uit de OP willen slopen? Niet dat ik niet zou willen, maar ik kijk toch nauwelijks meer in Fok! en FOT.
Mijn dank.
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:05 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Goed idee.
Haal mij er ook maar uit. Gezien de enorme hoeveelheid traffic die ik krijg via dit topic (0,0) heeft het w.m.b. geen zin. Als ik iemand voorbij zie komen di ik wel wil fotograferen (al enkele geweest) dan geef ik wel een gil.
Niemand?quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:35 schreef Diemietuhriej het volgende:
TVP.Wil misschien samen met mijn vriendin eens een keer foto's laten maken..
![]()
Maar kwil eigenlijk eerst wat meer info inwinnen, voor foto's zie Fobo.. Woon in Noord Limburg - Zuid Oost Brabant.
Maar moet eigenlijk eerst nog wat info inwinnen..Over hoe en wat enzo.
Zelfs de mods kijken hier niet meer, anders waren er wel namen verwijderd. De verzoeken staan lang genoeg.quote:
Zeg, we worden toch geen oude zeurpiet het hequote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:23 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Zelfs de mods kijken hier niet meer, anders waren er wel namen verwijderd. De verzoeken staan lang genoeg.
wordenquote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:24 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Zeg, we worden toch geen oude zeurpiet het he
Verzuurde ex-crew!quote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:24 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Zeg, we worden toch geen oude zeurpiet het he
ik woon in weert (omgeving) dus roep maar als je wiltquote:Op woensdag 2 mei 2007 23:35 schreef Diemietuhriej het volgende:
TVP.Wil misschien samen met mijn vriendin eens een keer foto's laten maken..
![]()
Maar kwil eigenlijk eerst wat meer info inwinnen, voor foto's zie Fobo.. Woon in Noord Limburg - Zuid Oost Brabant.
Maar moet eigenlijk eerst nog wat info inwinnen..Over hoe en wat enzo.
ja dat doe ik ook. en die collega's heb ik niet meer.quote:Op zondag 29 april 2007 22:00 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Doe jij dat ook dan?weet ik toch niet, enige wat ik weet is dat je rond loopt te paraderen met dat lekkere bekkie, afentoe drabje neukt en verder dat je kutcollega's heb, verder weet ik niks van je behalve je foonnummer
Bedankt, maar heb nu (zo goed als) afgesproken met Pea4fun om een keer foto's te gaan maken.quote:Op maandag 7 mei 2007 02:07 schreef fraubitch het volgende:
[..]
ik woon in weert (omgeving) dus roep maar als je wilt![]()
Goed om te horen...quote:Op maandag 7 mei 2007 12:49 schreef B_BOY het volgende:
ik heb weer een paar fotows gekregen van an24 en ze zijn zo mooi.
dit smaakt naar meer...
het enige nadeel is dat ik zelf geen ideeen heb dus heeft iemand ideeen en wil die daar mij voor gebruiken. u roept maar. ik ben niet te beroerd om te reizen heb toch ov.
de bodyguard shoot vond ik bijvoorbeeld erg mooi.
quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:30 schreef RonaldV het volgende:
Zou iemand mijn naam even vakkundig uit de OP willen slopen? Niet dat ik niet zou willen, maar ik kijk toch nauwelijks meer in Fok! en FOT.
Mijn dank.
Niet dat S.B en ik haast hebben, maar kunnen we het misschien beter even vragen aan Nikky of zo?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:05 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Goed idee.
Haal mij er ook maar uit. Gezien de enorme hoeveelheid traffic die ik krijg via dit topic (0,0) heeft het w.m.b. geen zin. Als ik iemand voorbij zie komen di ik wel wil fotograferen (al enkele geweest) dan geef ik wel een gil.
Da's één van de grote problemen van deze wereld. SPAM. Maar wat heeft dat met dit verzoek te maken?quote:Op zondag 13 mei 2007 18:54 schreef ..zapper het volgende:
Ja jullie worden natuurlijk helemaal overstelpt met ongewenste mail.
-edit- Dank je Yoniquote:Op zondag 13 mei 2007 22:57 schreef Ymke het volgende:
Waar is dat nou weer voor nodig ?
Ik heb je gemaildquote:Op donderdag 31 mei 2007 22:59 schreef Monk het volgende:
Beste aanwezige fotografen,
Mijn vriendin wil heel erg graag mooie sexy foto's (halfnaakt/naakt) van zichzelf laten maken. Dus ik dacht gelijk jullie, aangezien ik hier al aardig wat mooie fotoshots voorbij heb zien komen.
Wij wonen in Hilversum en kunnen makkelijk ontvangen, maar eventueel ergens anders afspreken is geen probleem (zolang het met OV te bereiken is).
Als je interesse en/of leuke ideen hebt kun je die mailen naar jeffmiz (at) gmail.com
[afbeelding]
Je hebt mailquote:Op zaterdag 2 juni 2007 20:53 schreef NoralyZ het volgende:
Hey,
eigenlijk vind ik het wel eng om dit te vragen (ben nieuw en zo), maar ik zou graag een mooie serie foto's van mezelf willen voor mijn vriend (niet erotisch, maar gewoon, leuke, vrolijke maar mooie foto's), omdat hij voor een vrij lange tijd naar het buitenland gaat en ik hem wat mee wil geven als aandenken.
Ik woon in omgeving Den Haag, maar wil best naar Utrecht/Amsterdam/Rotterdam of zo komen. Als iemand me wil helpen, graag, emailadres is noraly.schiet @ gmail.com
Thanks voor alle reacties. We binnenkort laten weten met wie we verder gaan (we hadden niet zoveel reacties verwachtquote:
ik dacht dat de mods het topic zouden updatenquote:Op maandag 23 april 2007 01:00 schreef Petre het volgende:
@modjes, ik heb een wijziging al eens aangegeven maar die is niet verwerkt. Dus qua up-2-date brengen van de lijst is het een goed idee!
( ik was petre86, nu dus Petre, woon in Den Haag ( regio 6) )
quote:Op maandag 4 juni 2007 12:33 schreef Petre het volgende:
[..]
ik dacht dat de mods het topic zouden updaten
Dat dus. Even doorzeuren, en uiteindelijk gaat het je lukken!quote:Op zondag 13 mei 2007 15:12 schreef RonaldV het volgende:
[..]
[..]
Niet dat S.B en ik haast hebben, maar kunnen we het misschien beter even vragen aan Nikky of zo?
Of ze alles opschonen of niet, daar gaat het mij niet echt omquote:Op maandag 4 juni 2007 20:32 schreef RonaldV het volgende:
[..]
[..]
Dat dus. Even doorzeuren, en uiteindelijk gaat het je lukken!
Maar Xila heeft wel nog veel meer te doen, dus!![]()
waar woon je?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:38 schreef AFX. het volgende:
Ik wil ook weer eens op de kiek!
Over 3 weekjes heb ik tijd, tijd en nog meer tijd. Dus Ronald, *kijkt lief*
Pleeeeaaaase?
dat is bij mij om de hoekquote:
Gelul, je kan ook al leuke foto's maken hoor...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 01:24 schreef fraubitch het volgende:
[..]
dat is bij mij om de hoek
mocht je interesse hebben.. ik ben alleen nog niet zo goed als de echte fotters hier
Je bent wel lekker bezig de verzuurde ex-crew te spelen hequote:Op maandag 4 juni 2007 20:32 schreef RonaldV het volgende:
[..]
[..]
Dat dus. Even doorzeuren, en uiteindelijk gaat het je lukken!
Maar Xila heeft wel nog veel meer te doen, dus!![]()
ik had het ook niet zozeer over de foto'squote:Op dinsdag 5 juni 2007 08:16 schreef freud het volgende:
[..]
Gelul, je kan ook al leuke foto's maken hoor...
Dat kan jij ook wel hoorquote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:44 schreef fraubitch het volgende:
[..]
ik had het ook niet zozeer over de foto'sik had het meer over de nabewerking a la jou of erik ofzo
Nee hoor, elders op Fok vermaak ik me primaquote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:19 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je bent wel lekker bezig de verzuurde ex-crew te spelen he
In de komende tijd zal nog e.e.a. veranderen aan het topic. Dit omdat we van mening zijn dat 't niet allemaal even soepeltjes loopt. (Discussie hierover loopt in Feedback en ook graag daar reageren als je leuke ideeën hebt voor dit topic).quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |