die rotkop van jou kan niet op de fotoquote:Op maandag 19 maart 2007 18:37 schreef Qwea het volgende:
Hoi! ik ben even heel brutaal.
N.a.v dit topic Foto's laten maken bij de fotograaf (prijs + ervaringen) , kwam Ynkse met het idee of het geen plan was om te kijken of er in mijn buurt geen fotograaf zit die eventueel van mij en MikeyMo samen een case wil maken. Het is orgineel bedoelt voor mn ouders zn trouwdag. Maar wat extra foto's voor onszelf is natuurlijk ook erg leuk
Is er iemand die dit eventueel voor 21 april zou willen en kunnen doen? Zo ja, zou je erbij willen vermelden wat het kost?
Ik woon zelf in Emmen, maar zit regelmatig in Den Helder. Dus 1 van die 2 buurten zou fijn zijn
of is dit een heel slecht idee allemaal ?
hey kutsnolquote:Op maandag 19 maart 2007 18:52 schreef roooosje het volgende:
[..]
die rotkop van jou kan niet op de foto![]()
![]()
PMquote:
Heb je al een idee?? Anders ben ik wel bereid om je te helpen met een shoot.quote:Op maandag 19 maart 2007 19:49 schreef Pr0-n00b het volgende:
Wil me wel opgeven als fotograaf voor de provincie Friesland. Heb nog weinig gedaan met portetfotografie maar wil graag oefenen, en mooie foto's voor/van een model maken
Nou niet echt. Zal sowieso een buitenshoot worden aangezien ik 0.0 studiospul heb. Denk dat ik mijn vriendin binnenkort eerst maar eens onder handen neemquote:Op maandag 19 maart 2007 20:06 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Heb je al een idee?? Anders ben ik wel bereid om je te helpen met een shoot.![]()
Beetje z'n eigen vriendin martellenquote:Op maandag 19 maart 2007 20:09 schreef Pr0-n00b het volgende:
[..]
Nou niet echt. Zal sowieso een buitenshoot worden aangezien ik 0.0 studiospul heb. Denk dat ik mijn vriendin binnenkort eerst maar eens onder handen neemDan kan ik even zien wat ik tot nu kan bereiken met mijn camera.
Ideen zijn natuurlijk welkomVooral ideen voor een leuke omgeving lijken me erg handig
![]()
Ik zeg maar altijd zo, pijn is fijnquote:Op maandag 19 maart 2007 20:17 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Beetje z'n eigen vriendin martellen
Mocht je een keer met studio-set willen proberen.. Kan je mijn ook vragen. Leeuwarden is nog geen uur rijden (stadsgrenzz)![]()
OP is lange wachttijd..quote:Op maandag 19 maart 2007 22:20 schreef Pr0-n00b het volgende:
[..]
Ik zeg maar altijd zo, pijn is fijn
Bedankt voor het aanbod, misschien doe ik er wel een keer wat mee
Word ik nu trouwens in de OP gezet of moet ik daarvoor iemand PM'en ?
Om in de OP te komen moet je een maagdelijke Nikon offeren op het altaar der CMOS pixies.quote:Op maandag 19 maart 2007 22:20 schreef Pr0-n00b het volgende:
[..]
Ik zeg maar altijd zo, pijn is fijn
Bedankt voor het aanbod, misschien doe ik er wel een keer wat mee
Word ik nu trouwens in de OP gezet of moet ik daarvoor iemand PM'en ?
Ik dacht dat dingen die geofferd worden waarde moeten hebben?quote:Op maandag 19 maart 2007 22:54 schreef freud het volgende:
[..]
Om in de OP te komen moet je een maagdelijke Nikon offeren op het altaar der CMOS pixies.
Ohh waar is dat? zal ik er morgen ff langsquote:Op maandag 19 maart 2007 22:54 schreef freud het volgende:
[..]
Om in de OP te komen moet je een maagdelijke Nikon offeren op het altaar der CMOS pixies.
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 00:04 schreef Pr0-n00b het volgende:
[..]
Ohh waar is dat? zal ik er morgen ff langs
Hebben ze nou nog steeds geen electriciteit uitgevonden in het hoge noorden?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 08:53 schreef HMaster-II het volgende:
Dat altaar is bij HM2 'zelfnoemende'FOT_GOD a.k.a. The Dark Lord of FOT
![]()
Tsssk electridinges heb ik niet nodig... Ik gebruik magnesium voor flitsenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:04 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Hebben ze nou nog steeds geen electriciteit uitgevonden in het hoge noorden?
the Mg-flashLordquote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:06 schreef HMaster-II het volgende:
Tsssk electridinges heb ik niet nodig... Ik gebruik magnesium voor flitsen![]()
ssssssssttttt Dat klinkt toch voor geen meterquote:
Effe je FoBo bekeken.. Maak je geen zorgen... Laat An24 maar haar werk doen..quote:Op woensdag 28 maart 2007 10:52 schreef B_BOY het volgende:
morgen heb ik een afspraak met an24 hoop dat ze iets moois geschote kirjgt van mij. ik twijfel nog. ben volgens mij niet fotogeniek maarja dat zien we dan nog wel. foto's zullen hier wel ergens komen ooit.
Veel plezierquote:Op woensdag 28 maart 2007 10:52 schreef B_BOY het volgende:
morgen heb ik een afspraak met an24 hoop dat ze iets moois geschote kirjgt van mij. ik twijfel nog. ben volgens mij niet fotogeniek maarja dat zien we dan nog wel. foto's zullen hier wel ergens komen ooit.
Maak je niet druk, we maken er gewoon een paar gezellige uurtjes van, wedden dat je leuk op de foto komt!quote:Op woensdag 28 maart 2007 10:52 schreef B_BOY het volgende:
quote:Op woensdag 28 maart 2007 18:12 schreef B_BOY het volgende:
maken we ook buiten wat plaatjes met dit weer moet dat wel he![]()
Nou zo erg was het toch niet? Ik zal er snel voor gaan zitten. Het zijn er namelijk nogal watquote:Op donderdag 29 maart 2007 18:14 schreef B_BOY het volgende:
zo tis, gebeurt An24 heeft me vastgelegd op de gevoelige kaart (of moet ik Card zeggen?)
ook buiten plaatjes geschoten maar dat was wel wat frisjes.
anyway ik ben benieuwd wat het eindresultaat word.
en bij deze het bewijs: een voorproefjequote:Op donderdag 29 maart 2007 21:12 schreef An24 het volgende:
[..]
Nou zo erg was het toch niet? Ik zal er snel voor gaan zitten. Het zijn er namelijk nogal wat![]()
Die foto is tof!quote:Op maandag 2 april 2007 16:03 schreef B_BOY het volgende:
nou zelfs ik heb een fot-meet gehad dus nu moet iedereen durven hup hup
Waar kom je dan vandaan? en natuurlijk - wat voor foto's wil je graag?quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:41 schreef Viswijfje het volgende:
ik ben hier op gewezen door iemand van Hollands topmodel!
ik heb geen ambitie maar ik wil wel graag mooie fotos hebben, leuk voor straks in me huisje![]()
ik kan al wel poseren maar ik heb nooit les gevolgd!
ik ben blond, blauwe ogen, 60 kilo, 1 m 79
ik heb geen rijbewijs maar kan wel overal heen komen!![]()
Dat klinkt interessantquote:Op donderdag 12 april 2007 23:15 schreef miss_sly het volgende:
Is er wel eens iemand (omgeving Amsterdam) die er een visagist bij zou willen?
Ik ben in opleiding, en het zou voor mij een goede oefening zijn en indien mooie foto's een goede aanvulling op mijn portfolio
In de OP is een ideequote:Op donderdag 12 april 2007 23:20 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat klinkt interessantMisschien is het handig als de modjes je ook in de OP zetten
Is buiten omgeving Amsterdan een groot probleem
hoiquote:Op donderdag 12 april 2007 23:15 schreef miss_sly het volgende:
Is er wel eens iemand (omgeving Amsterdam) die er een visagist bij zou willen?
Ik ben in opleiding, en het zou voor mij een goede oefening zijn en indien mooie foto's een goede aanvulling op mijn portfolio
We zitten te denken over een grote meet op Pampus, en visagie zou zeer welkom zijn. Ik woon in Delft, en doe shoots toch meestal in het weekend. Als het een keer nodig is ga ik je gewoon heeeeeeeeeeel lief aankijkenquote:Op donderdag 12 april 2007 23:28 schreef miss_sly het volgende:
[..]
In de OP is een idee
Buiten Amsterdam is op zich neit echt een heel erg groot probleem, maar aangezien ik gewoon een fulltime baan heb, zie ik het niet zitten om ieder weekend heel Nederland door te rijden om te visagerenBeetje in de buurt zou dan wel fijn zijn, dan blijft het te combineren
Ow jee, daar ben ik doorgaans niet echt tegen bestandquote:Op vrijdag 13 april 2007 08:48 schreef freud het volgende:
[..]
We zitten te denken over een grote meet op Pampus, en visagie zou zeer welkom zijn. Ik woon in Delft, en doe shoots toch meestal in het weekend. Als het een keer nodig is ga ik je gewoon heeeeeeeeeeel lief aankijken.
Afstand is bij jou zeker geen probleem, dan kom ik op de fietsquote:Op donderdag 12 april 2007 23:37 schreef Re het volgende:
[..]
hoi
ik heb er altijd wel eentje nodig, en je zit in de buurt
... ik mail wel ff
je mag mij wel sminkenquote:Op donderdag 12 april 2007 23:28 schreef miss_sly het volgende:
[..]
In de OP is een idee
Buiten Amsterdam is op zich neit echt een heel erg groot probleem, maar aangezien ik gewoon een fulltime baan heb, zie ik het niet zitten om ieder weekend heel Nederland door te rijden om te visagerenBeetje in de buurt zou dan wel fijn zijn, dan blijft het te combineren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |