Hij geeft een kruisjequote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:36 schreef MissBliss het volgende:
Ik twijfel of dit een portret is... Maar ik moet hem toch ergens posten
[afbeelding]
Oh jaquote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:52 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hij geeft een kruisjeEn de link een foutmelding "not authorised"
Nicequote:
Dank jequote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:56 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
NiceLekkere toning ook
klein minpuntje, maar echt voor de miereneukers onder ons
... kijk ff naar de nagels en soep die paar onregelmatigheidjes ff weg
Ik ben een man....ik heb daar dus geen verstand vanquote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:57 schreef MissBliss het volgende:
Dat zijn glittertjes/versierseltjes op haar nagels
Het is je vergevenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:58 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik ben een man....ik heb daar dus geen verstand van![]()
Mooie foto! Kleine puntjes:quote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:36 schreef MissBliss het volgende:
[afbeelding]
Mooiquote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:36 schreef MissBliss het volgende:
[afbeelding]
ik vind het ook een fijne plaat. scherp, mooie scherptediepte en blik past bij de pose. Leuk FBquote:Op woensdag 28 maart 2007 18:35 schreef fraubitch het volgende:
ik ook!
gister een shoot gehad met 2 meiden
meid 1 alvast:
[afbeelding]
Strakke foto met mooie scherptediepte.. Oogt fijn.quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:39 schreef fraubitch het volgende:
ja dankjewelben er ook erg blij mee!
had veel goeie foto's moeilijk om daar een allertofste uit te kiezen
meid 2:
[afbeelding]
klikbaar, is net iets te groot namelijk
Ik zie niet wat je bedoelt hoorquote:Op donderdag 29 maart 2007 09:52 schreef HMaster-II het volgende:
Alleen trek de horizon van de onderster foto even recht..
Thnxquote:Op donderdag 29 maart 2007 09:59 schreef freud het volgende:
@P: goeie compo!! Bij de eerste was een reflectiescherm toch wel handig geweest denk ik. Tipje: eerst even ogen dicht, en vlak voor afdrukken ogen open laten doen. Dan voorkom je geknepen ogen.
Hij kan wel luisteren/lezenquote:
Rawshooter had hem dus al rechtgezet, maar blijkbaar niet genoegquote:
Het viel me meteen op..quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:34 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Rawshooter had hem dus al rechtgezet, maar blijkbaar niet genoegHet scheelde nog 0.42 graden
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 17:40 schreef freud het volgende:
Lekkere blik! Piercings goed gepakt zeg!
Deze hadden jullie nog tegoed
[afbeelding]
Die weg vind het zelfs beste navigatiesysteem niet meerquote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:02 schreef An24 het volgende:
[..]
Bizzy Bee en ik zijn de weg beetje kwijt
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
zie mijn editquote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:03 schreef PdeHoog het volgende:
Zoals ik al zei....hij is tof. Het enige wat me nu opeens opvalt is dat, ondanks dat het studiowerk is, er geen flitspunt in zijn oog te vinden is. Dat oogt enigzins onnatuurlijk eigenlijk.
Die zag ikquote:
nee daar heb ik niets aan gedaan...quote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:09 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Die zag ikDaar werd ik door getriggerd
Je hebt met de pupillen lopen shoppen volgens mij en dat maakt ze hier net iets te onnatuurlijk.
Hmmm....vreemdquote:
Er mooi An, B-Boy is er vast blij mee. Wat ik van de toning en korrel vind ben ik nog niet over uit. Zou ik eigenlijk afgedrukt moeten zien....quote:Op zaterdag 31 maart 2007 22:55 schreef An24 het volgende:
Voorproefje portret van B-Boy, die zich meldde via het Fot meets modellen topic:
De vraag wat jullie ervan vinden..kijken of ik de rest ook zo bewerk, B-Boy vind het vast nie erg![]()
[afbeelding]
-edit- bij nader inzien irriteert het linker oog mij, die ga ik nog ff netjes maken!
Ik heb er expres voor gekozen om 1 kant van het gezicht onscherp te houden (op 2,8) B-BOY liet een voorbeeld zien qua (scherptediepte) sfeer die hij wilde. En dan moet je natuurlijk aan de opdracht voldoen (naast het feit dat ik het wel mooi vind)quote:Op maandag 2 april 2007 14:46 schreef Gose het volgende:
Toning en uitsnede vind ik lekker, maar ik vind de scherptediepte weer net te kort. Ik weet niet aan wat jij aan zn ogen vond storen, maar ik stoor me aan zijn rechteroog (kijkers links) die is al redelijk onscherp en had ook nog wel scherp gemogen. Maarja alles is smaak natuurlijk![]()
quote:Op maandag 2 april 2007 21:13 schreef Vliegvrager het volgende:
Een teaser, showcase volgt over ongeveer een week:
[afbeelding]
model: Lisa
visa: Adaja
knoppies en lampies: moi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |