vergeleken met de andere fotografen is dit de goedkoopste. De anderen vragen rond de 30 aan opname kosten en rond de 7 euro aan afdruk kosten.quote:Op maandag 19 maart 2007 18:00 schreef ..zapper het volgende:
De opname kosten zijn inderdaad niet duur. De afdrukken daarintegen zijn wel duur. Wellicht dat ie daar dan weer op terug wil verdienen ofzo.
ik ben goed te spreken over de afdrukken van de foto's bij de hemaquote:Op maandag 19 maart 2007 18:06 schreef Qwea het volgende:
Dat zou ook een optie zijn ynske![]()
Mochten er mensen wonen in drenthe (omgeving emmen) of Den helder die zoiets zouden willen doen, zouden die zich willen melden? En er even bij willen vermelden wat dat kost dan?
Overigens ynske, wordt dat afdrukken bij de hema wel net zo mooi?
hmm okequote:Op maandag 19 maart 2007 18:09 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik ben goed te spreken over de afdrukken van de foto's bij de hema
appie happie, blokker en kruidvat is een stuk minder is mijn ervaring
Ik meen dat er 5 of 6 mei een meet in de dierentuin van Emmen isquote:Op maandag 19 maart 2007 18:06 schreef Qwea het volgende:
Dat zou ook een optie zijn ynske![]()
Mochten er mensen wonen in drenthe (omgeving emmen) of Den helder die zoiets zouden willen doen, zouden die zich willen melden? En er even bij willen vermelden wat dat kost dan?
Overigens ynske, wordt dat afdrukken bij de hema wel net zo mooi?
ik zou zelf naar de resultaten kijken, heb je die gezien? heeft hij een website met voorbeelden?quote:Op maandag 19 maart 2007 17:46 schreef Qwea het volgende:
Dit is toch niet duur? De rest van de fotografen die ik belde waren veel duurder. Overigens heeft iemand ervaring met Henk Heideveld? Doet hij het een beetje goed?
ik heb gepost! dank je welquote:Op maandag 19 maart 2007 18:14 schreef ..zapper het volgende:
Wellicht dat je het hier ook even kunt plaatsen: Fotografen en modellen ontmoetingsplaats (deel IX)
Ik zag hem al langskomen. En we zijn druk aan het PM'en. Aangezien hij ook de shoot voor poekie (huisdier van het jaar) verkiezing gaat doenquote:Op maandag 19 maart 2007 20:32 schreef freud het volgende:
Ik heb HMaster2 ook even een seintje gegeven. Heeft studio, en woont bij je om de hoek zowat.
Ik denk dat ik beide ga doenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 11:00 schreef horney_dorney het volgende:
dit is echt niet duur. De prijs voor de shoot is onder kostprijs waarschijnlijk; de prints zelf zijn ook niet duur. Je mag er vanuitgaan dat 'ie betere afdrukken maakt dan de Hema en dergelijke.
Een enthousiaste Fok!ker is natuurlijk wel een net zo leuke optie!
Het nadeel van die low buget dingen is dat hij je neerzet, klik doet, en je er dan weer uit schopt. Iemand met een normale digicam en een egale achtergrond kan het net zo goed imo.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 11:00 schreef horney_dorney het volgende:
dit is echt niet duur. De prijs voor de shoot is onder kostprijs waarschijnlijk; de prints zelf zijn ook niet duur. Je mag er vanuitgaan dat 'ie betere afdrukken maakt dan de Hema en dergelijke.
Een enthousiaste Fok!ker is natuurlijk wel een net zo leuke optie!
Volgens heideveld konden we verschillende poses aannemen, de leukste uitkiezen en die werden dan afgedrukt enzoquote:Op dinsdag 20 maart 2007 11:26 schreef freud het volgende:
[..]
Het nadeel van die low buget dingen is dat hij je neerzet, klik doet, en je er dan weer uit schopt. Iemand met een normale digicam en een egale achtergrond kan het net zo goed imo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |