Heb jij helemaal niet nodig, heb je toch gezienquote:Op zondag 15 april 2007 09:52 schreef B_BOY het volgende:
[..]
je mag mij wel sminken
als je dat lukt ben je zo geslaagd voor school.
Dat vind ik wel leuk om een keertje te doen, ga met regelmaat naar Limburg, dus dan kan ik dat wel een keertje combinerenquote:Op zaterdag 14 april 2007 13:22 schreef Amable het volgende:
Ik zou me ook graag als model opgeven voor de regio Oost-Brabant omgeving Eindhoven. Eventueel samen met paard. Zie ook mijn fotoboek
dat wil ik maar net zeggen.quote:Op zondag 15 april 2007 17:00 schreef An24 het volgende:
[..]
Heb jij helemaal niet nodig, heb je toch gezienOnee, je moet alles nog krijgen van me
![]()
![]()
quote:Op zondag 22 april 2007 22:24 schreef Xilantof het volgende:
Binnenkort gaat hier even een tijdelijk slotje op om e.e.a. aan wijzigingen door te voeren.
Ook zullen mensen daarna een PM kunnen verwachten met de vraag of ze nog op de lijst genoemd willen worden (we vermoeden namelijk dat een aantal user gewoon dit topic voorbij zag komen en momenteel geen/weinig interesse meer heeft, hebben ze dit wel, dan komt dit topic mooi weer onder de aandacht) en of er misschien wijzigen gedaan moeten worden m.b.t. hun locatie e.d.
Verder zal in de toekomst aanmelden nog alleen via PM gaan gebeuren.
Wanneer dit precies ingaat moet nog overlegd worden. Komende week (misschien morgen zelfs al) ga ik beginnen aan de wijzigingen doorvoeren.
Het hele forum is vrijwillig.quote:Op maandag 23 april 2007 00:39 schreef PKfotografie het volgende:
voor achterstallig onderhoud hoefd het topic toch niet opslot?
en waarom aanmelden via PM?
pm is vrijwillig, op deze manier sluit je mensen uit.
dus aanmelden via mail of pm. en niet alleen via PM.
Nope, als je er in wil, kan je PM aanzetten. Is niet eng hoor, echt niet. Ik heb gePMd (met 'D', 't kofschip he...), en het deed geen pijn. Sterker nog, met PM zjin dit soort dingen veel beter bij te houden! Echt? Ja echt! In PM kan je namelijk ook zien welk berichtje je al gelezen hebt. Magie zeg je? Nee! PM kan dat echt! Het schijnt zelfs zo te zijn dat het makkelijk is om met een PM mensen te benaderen! Echt waar! Ik stuurde eens een PM, en kreeg er eentje terug!quote:Op maandag 23 april 2007 00:39 schreef PKfotografie het volgende:
voor achterstallig onderhoud hoefd het topic toch niet opslot?
en waarom aanmelden via PM?
pm is vrijwillig, op deze manier sluit je mensen uit.
dus aanmelden via mail of pm. en niet alleen via PM.
Je bent vergeten te vragen of hij een PM stuurt als het beter gaatquote:Op maandag 23 april 2007 09:04 schreef freud het volgende:
[..]
Nope, als je er in wil, kan je PM aanzetten. Is niet eng hoor, echt niet. Ik heb gePMd (met 'D', 't kofschip he...), en het deed geen pijn. Sterker nog, met PM zjin dit soort dingen veel beter bij te houden! Echt? Ja echt! In PM kan je namelijk ook zien welk berichtje je al gelezen hebt. Magie zeg je? Nee! PM kan dat echt! Het schijnt zelfs zo te zijn dat het makkelijk is om met een PM mensen te benaderen! Echt waar! Ik stuurde eens een PM, en kreeg er eentje terug!
Kortom, PM is niet eng. Er loopt in R&P volgens mij een topic voor mensen met PM-vrees. PMobie is ook erkend door de vereniging van psychiaters, en is prima te behandelen. Kijk daar eens rond, gesprekken met lotgenoten schijnen goed te helpen. Misschien een keer een meet afspreken om gezamenlijk elkaar op PM te helpen.
Sterkte, we begrijpen het, en staan achter je.
we moesten ooit ook nog eens een keer gaan iPodden huh?quote:Op maandag 23 april 2007 09:24 schreef PiperMaru het volgende:
Ik weet niet of dit nog in dit topic kan dan na bovenstaande discussie... maar toch maar even:
Ik zou heel graag een paar portretfoto's van mezelf willen in jaren '50/jaren '60 stijl, waarvan er minstens 1 goed genoeg is om op groot formaat canvas te laten drukken. Kleding kan ik wel zelf voor zorgen denk ik, maar visagie/haar niet.
Is er een fotograaf die interesse heeft om dit te doen?
Ik woon in omg Utrecht maar ben bereid om te reizen.
Hey idd! Da's er nooit van gekomen helaas... ( te chickenquote:Op maandag 23 april 2007 09:25 schreef Re het volgende:
[..]
we moesten ooit ook nog eens een keer gaan iPodden huh?Visagie zou ik eventueel kunnen regelen...
Oeh, een stijl die me ook erg aanstaat. Ik zal je wel even PMmen. Moet je even kijken of je bij Re en/of mij langs wil komen.quote:Op maandag 23 april 2007 09:24 schreef PiperMaru het volgende:
Ik weet niet of dit nog in dit topic kan dan na bovenstaande discussie... maar toch maar even:
Ik zou heel graag een paar portretfoto's van mezelf willen in jaren '50/jaren '60 stijl, waarvan er minstens 1 goed genoeg is om op groot formaat canvas te laten drukken. Kleding kan ik wel zelf voor zorgen denk ik, maar visagie/haar niet.
Is er een fotograaf die interesse heeft om dit te doen?
Ik woon in omg Utrecht maar ben bereid om te reizen.
we gaan wel ff kijken wat de mogelijkheiden zijnquote:Op maandag 23 april 2007 09:28 schreef PiperMaru het volgende:
[..]
Hey idd! Da's er nooit van gekomen helaas... ( te chicken)
Maarre als jij 't wilt doen en je kunt visagie regelen, heel graag!!
Ik zou eventueel ook vaker dan 1 keer gefotografeerd willen worden, dus niet voor eenmaligquote:Op zondag 22 april 2007 22:11 schreef MaLcOm het volgende:
Hallo,![]()
het zou mij leuk lijken om van mezelf echt een paar mooie foto's te hebben, en daarom wou ik mij aanmelden als model, heb geen ervaring, ben wel eens gevraagd om kleding te showen maar that's it.
Woon in deventer(schalkhaar), Ik kan verplaatsen binnen overijsel/ west gelderland,
En of de mod mij even in het lijstje wil zettendanku
quote:Op maandag 23 april 2007 09:04 schreef freud het volgende:
[..]
Nope, als je er in wil, kan je PM aanzetten. Is niet eng hoor, echt niet. Ik heb gePMd (met 'D', 't kofschip he...), en het deed geen pijn. Sterker nog, met PM zjin dit soort dingen veel beter bij te houden! Echt? Ja echt! In PM kan je namelijk ook zien welk berichtje je al gelezen hebt. Magie zeg je? Nee! PM kan dat echt! Het schijnt zelfs zo te zijn dat het makkelijk is om met een PM mensen te benaderen! Echt waar! Ik stuurde eens een PM, en kreeg er eentje terug!
Kortom, PM is niet eng. Er loopt in R&P volgens mij een topic voor mensen met PM-vrees. PMobie is ook erkend door de vereniging van psychiaters, en is prima te behandelen. Kijk daar eens rond, gesprekken met lotgenoten schijnen goed te helpen. Misschien een keer een meet afspreken om gezamenlijk elkaar op PM te helpen.
Sterkte, we begrijpen het, en staan achter je.
Raar, bij mij zit daar een PM knop, geen mail icoontje... Ik ben blontquote:Op maandag 23 april 2007 20:24 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
![]()
als je het quote knopje kan vinden,
ga dan 2 symbolen naar links.
kun je op klikken en een mailtje sturen naar me.
gevonden?
goedzo.
![]()
wel, ik heb bruin haar, maar zelfde verhaalquote:Op dinsdag 24 april 2007 00:17 schreef freud het volgende:
[..]
Raar, bij mij zit daar een PM knop, geen mail icoontje... Ik ben blont.
quote:Op dinsdag 24 april 2007 00:17 schreef freud het volgende:
[..]
Raar, bij mij zit daar een PM knop, geen mail icoontje... Ik ben blont.
Dat kan hierquote:Op dinsdag 24 april 2007 23:28 schreef chromosoompje het volgende:
Kan je hier fotoshoot aanvragen? of zit ik hier verkeerd?
Ik woon in Den Haagquote:Op donderdag 26 april 2007 23:25 schreef santax het volgende:
Geen idee waar je woon admiraal, maar ik zoek nog mensen om op te oefenen
Zelf woon ik in zuid limburg, en als je je tijd wil opofferen zodat ik kan oefenen, is dat gratis natuurlijk
Hey, Delft dichtbij genoeg? Lijkt me wel leuk om eens twee mensen op de plaat te zetten.quote:Op donderdag 26 april 2007 23:20 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik wil dat ook eigenlijk wel, alleen of samen met me dinnieliefst zwart-wit ofzo, heb niet echt ideeen maar zou het wel leuk vinden..... wat kost zoiets nou?
Ik wil wel een keer met jouquote:Op vrijdag 27 april 2007 09:29 schreef Maneki.Neko het volgende:
Hier een Westlander die wel weer eens wil modellen
Een buitenshoot lijkt me wel eens wat
Sgoed hoorquote:Op vrijdag 27 april 2007 10:20 schreef Maneki.Neko het volgende:
ga ik vanmiddag ff doen, nu moet ik m`n haar ff uitspoelen voor de blaren er op staan(ben aanhet blonderen)
quote:Op vrijdag 27 april 2007 20:39 schreef m@x het volgende:
Ik wil wel een keer mooi op de foto (alleen en samen met mijn peuter). Yoni, heb je een plekje vrij voor Kai en mij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |