Ah.... daar kunnen we in voorzien denk ikquote:Op dinsdag 13 februari 2007 07:45 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Tvp. Lijkt mij ook heel gaaf om een paar foto's van mezelf te hebben/laten maken.
Nou... tijd om een afspraak te maken danquote:Op dinsdag 13 februari 2007 08:19 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Idd dichtbij, ik heb net naar een paar fotos op je website gekeken en ik had zoiets van... hey hier ben ik gisteren nog geweest![]()
Voor jou waarschijnlijk ook een thuiswedstrijd Delftquote:Op dinsdag 13 februari 2007 08:19 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Idd dichtbij, ik heb net naar een paar fotos op je website gekeken en ik had zoiets van... hey hier ben ik gisteren nog geweest![]()
quote:Op woensdag 14 februari 2007 18:31 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Thuiswedstrijd?
Welk team?quote:Op woensdag 21 februari 2007 21:47 schreef don-diablo het volgende:
@ de fotografen die in Drenthe wonen. Is er nog 1 die eventueel behoefte heeft om ons team op de foto te zetten tijdens training of tijdens een wedstrijd? Laat me maar even weten dmv een berichtje hier in het topic of anders een pm![]()
alvast bedankt!![]()
edit :quote:Op woensdag 21 februari 2007 21:52 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
Welk team?
voor mij is het wat ver rijden maar wat voor team bedoel je?
of heb ik iets niet goed gelezen
quote:Op woensdag 21 februari 2007 21:47 schreef don-diablo het volgende:
@ de fotografen die in Drenthe wonen. Is er nog 1 die eventueel behoefte heeft om ons team op de foto te zetten tijdens training of tijdens een wedstrijd? Laat me maar even weten dmv een berichtje hier in het topic of anders een pm![]()
alvast bedankt!![]()
Wauw nu pas pauzequote:
Lijkt me niet. Ik vind het juist een uitdaging om het beste uit de eigenschappen van iemand te halen, zowel leerzaam in de communicatie met mensen als voor je fotografische vaardigheden.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:06 schreef Kyara het volgende:
Moeten de modellen ook nog aan bepaalde eisen voldoen?
Op zich zou ik nl best wel wat mooie foto's van mijzelf willen hebben.
ze moeten blijven plakken op de foto maar tot nu toe is dat nog nooit een probleem geweest voor een model. (of ik heb iets in de geschiedenis lessen gemist)quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:06 schreef Kyara het volgende:
Moeten de modellen ook nog aan bepaalde eisen voldoen?
Op zich zou ik nl best wel wat mooie foto's van mijzelf willen hebben.
Het merendeel van de fotografen werkt op een TFP-basisquote:Op zondag 25 februari 2007 13:34 schreef Kyara het volgende:
en hoe zit het eigenlijk met de kosten? Er zitten hier volgens mij zowel professionele als amateurfotografen toch?
waar is dat ministudiotje?quote:Op zondag 25 februari 2007 14:13 schreef An24 het volgende:
Hoewel ik nog steeds niet in het lijstje sta, stel ik me wel beschikbaar.
Ik wil veel oefenen nu ik thuis en ministudiotje heb![]()
Volgens mij eindje weg voor je, Dordrecht!quote:Op zondag 25 februari 2007 16:14 schreef B_BOY het volgende:
[..]
waar is dat ministudiotje?
ik wil namelijk best eens op de gevoelige plaat vastgelegd worden
kom ik dagelijks langs zo ongeveer. (studeer in rotterdam, dus als je interrese hebt hoor ik het graag via pm of mail ofzo)quote:Op zondag 25 februari 2007 16:53 schreef An24 het volgende:
[..]
Volgens mij eindje weg voor je, Dordrecht!
Is goed...gaan we doenquote:Op zondag 25 februari 2007 22:27 schreef B_BOY het volgende:
[..]
kom ik dagelijks langs zo ongeveer. (studeer in rotterdam, dus als je interrese hebt hoor ik het graag via pm of mail ofzo)
Hm nee, volgens mij ook niet. Als ik me niet vergis is fr.oosje (semi?)prof geweest en zijn er een paar die af en toe eens wat bijverdienen, maar dat is meestal met andere specialiteiten dan modelfotografie.quote:Op zondag 25 februari 2007 13:58 schreef PdeHoog het volgende:
En zoveel professionele fotografen lopen hier nu ook niet echt rond volgens mij hoor
Waarom diequote:Op maandag 12 maart 2007 20:33 schreef Bizznitch het volgende:
Ik wil wel in de lijst bij regio 4-5. als model.
Tevens TVP.
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 12:53 schreef HoansCage het volgende:
Mijn vriendin en ik zouden graag een fotoshoot van ons twee hebben. (paar duo foto's enkele los) als cadeau voor een verjaardag. Nu heb ik even gekeken naar wat online modelfotografie echter daar zijn de kosten zo richting de 100 euro met visagi, en dat is me net te duur als student. Iemand die het ziet zitten om deze fotoshoot te realiseren (het liefst met visagi)?
Wil er best wat voor geven naast natuurlijk de eeuwige dank. Reizen is geen probleem (mits door de week i.v.m. OV), woon zelf nabij Zwolle.
En dat gaat ie vragen op een 13e van de maandquote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:54 schreef pirke het volgende:
Waarom sta ik nog steeds niet bij Oost-brabant??? Die modjes van tegenwoordig ook, je kan ze erop blijven wijzen maar je krijgt nooit wat gedaan...
Ik hou wel van een 13e maand hoorquote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:31 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
En dat gaat ie vragen op een 13e van de maand
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |