maar zonder nummer, TT en op dus die moet op slot, omdat die van mij goed isquote:
jaquote:Op zondag 21 januari 2007 12:16 schreef sjimz het volgende:
Moet het niet "bij de tijd" zijn?:P
Correctquote:
Five of a Kindquote:
klotequote:Op zondag 21 januari 2007 13:40 schreef clauwheee het volgende:
Hoi.
Hoort Clau nu niet in de bus naar Arnhem te zitten? Ja
Donderdag en vrijdag al niet veel slaap..vannacht al helemaal niet. Wezen stappen met vriendinnen..later nog wat mensen van de FC tegengekomen. Clau wil weg..nieuw jas kwijt/gestolen..whatever. Balen. In de jas van een vriend naar huis. Thuis..Noca ziek. Ik lag om zeven uur in mn bed. Negen uur wekker, want moest die jas nog terugbrengen (hij ging ook naar Arnhem) en bussen zouden om kwart voor elf weg. Maar druk op de weg en toen Clau bij Euroborg was..bussen weg.
Conclusie. Supernacht gehad totdat ik wegging, 60 euro voor die schijtcombikaarten lichter van Noca en mij en een jas armer.
Hoppa.
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:33 schreef SCH het volgende:
Ik hoop dat Bos81 een reclamebord op zijn hoofd krijgt. Geen doodsverwensing hoor, gewoon hersenSCHuddinkje ofzo
Klinkt heel bekend, heb ik vorig weekend ook meegemaakt. Tis echt klotequote:Op zondag 21 januari 2007 13:40 schreef clauwheee het volgende:
Clau wil weg..nieuw jas kwijt/gestolen..whatever. Balen. In de jas van een vriend naar huis.
Vast een rubbereendquote:Op zondag 21 januari 2007 13:34 schreef Da_Sandman het volgende:
Eend overleeft schot en verblijf in koelkast.
die beelden lieten ze bij tien ook zien, maar wat was er hier dan met die borden?quote:Op zondag 21 januari 2007 13:47 schreef SCH het volgende:
Trouwens Bossie, over die reclameborden: gisteren bij StudioSport beelden vanwedstrijd in volgens mij Z-afrika waar de borden echt over het veld waaiden en publiek en spelers raakten
Ja, klopt dat heb ik ook gezien.quote:Op zondag 21 januari 2007 13:47 schreef SCH het volgende:
Trouwens Bossie, over die reclameborden: gisteren bij StudioSport beelden vanwedstrijd in volgens mij Z-afrika waar de borden echt over het veld waaiden en publiek en spelers raakten
quote:Op zondag 21 januari 2007 13:46 schreef SCH het volgende:
Feli Bossie - hoeveel heeft de collecte voor Luinge opgeleverd?
Dat was toch bij Tien?quote:Op zondag 21 januari 2007 13:47 schreef SCH het volgende:
SCH wenste mij een reclamebord op mijn kop. Zie de quote in een post van mij, of de vorige editie van Hools.quote:Op zondag 21 januari 2007 13:51 schreef pascalheister het volgende:
[..]
die beelden lieten ze bij tien ook zien, maar wat was er hier dan met die borden?
okquote:Op zondag 21 januari 2007 13:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
SCH wenste mij een reclamebord op mijn kop. Zie de quote in een post van mij, of de vorige editie van Hools.
Wat klinkt dat grofquote:Op zondag 21 januari 2007 13:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
SCH wenste mij een reclamebord op mijn kop.
In elk geval 2 mensen in Groningen.quote:Op zondag 21 januari 2007 12:25 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Dat is, eeh, apart.
*Zet azijn vast koud.*
Someone's gonna need it.
quote:Op zondag 21 januari 2007 13:56 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben nu wel blij dat je ongedeerd terug bent hoor![]()
quote:Op zondag 21 januari 2007 13:57 schreef Eilanden het volgende:
[..]
SCH is gewoon een Tieme Klompe lul!![]()
Wat een spamquote:Op zondag 21 januari 2007 14:14 schreef borisz het volgende:
en ff spammen TV TIP: Ajax Missie kaapstad 20.30 NL3
Ze wisselen hoogtepunten en dieptepunten daar rap met elkaar af ja en er lijkt bijna geen tussenweg. Dan spelen ze goed en winnen ze vol overtuiging en dan krijgen ze genadeloos op de kloten van een middenmotertje.quote:
Lazovic JA!quote:Op zondag 21 januari 2007 14:29 schreef tong80 het volgende:
Ze zouden wel een type Lazovic of Leonardo kunnen gebruiken.
quote:Op zondag 21 januari 2007 14:33 schreef tong80 het volgende:
Ach je kunt het ook gewoon een gebrek aan kwaliteit noemen als Theo Lucius de aanvoerder en belangrijkste speler is.
quote:
Na de winterstop is de azijn toch weer wennen hèquote:
quote:Op zondag 21 januari 2007 14:56 schreef dndiek het volgende:
[..]
Na de winterstop is de azijn toch weer wennen hè
quote:Op zondag 21 januari 2007 14:56 schreef dndiek het volgende:
[..]
Na de winterstop is de azijn toch weer wennen hè
quote:Op zondag 21 januari 2007 14:57 schreef rubbereend het volgende:
hoeveel azijn heeft SCH al op? het was dat Alves meedeed anders was het helemaal bedroevend geweest voor hem
Huhquote:Op zondag 21 januari 2007 15:17 schreef TerroRobbie het volgende:
Bij de tijd, zo heette mijn geschiedenisboek op de basisschool.
2-0, dus jaquote:Op zondag 21 januari 2007 15:34 schreef Suijk het volgende:
Middag, alles ok met jullie?
Ja hoor, met jou ook ?quote:Op zondag 21 januari 2007 15:34 schreef Suijk het volgende:
Middag, alles ok met jullie?
Doe maar nietquote:Op zondag 21 januari 2007 15:49 schreef sjimz het volgende:
Nu kunnen we gewoon een heel topic volspammen zonder dat we het zien
Ja, netjes!quote:
Doe maar een theetje als je nog hebtquote:
Tquote:Op zondag 21 januari 2007 16:01 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Doe maar een theetje als je nog hebt![]()
dat was duidelijk een pingel, maar het had geen rood hoeven zijn. Voor de rest had PSV er eigenlijk gewoon een paar meer moeten maken.quote:Op zondag 21 januari 2007 15:27 schreef SCH het volgende:
[..]Ik was wel tevreden eigenlijk, gezien die vroege rode kaart. Jammer van die 2e wat gemakkelijk gegeven pingel.
Nou dank je wel...quote:
waar? ik zie er alleen eentje boven aan de pagina in het overzicht van de onderdelen van fokquote:
Ik dus ook, zal wel aan de lay-out liggen.quote:Op zondag 21 januari 2007 16:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]
waar? ik zie er alleen eentje boven aan de pagina in het overzicht van de onderdelen van fok
Bij het quote knopje.quote:Op zondag 21 januari 2007 16:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]
waar? ik zie er alleen eentje boven aan de pagina in het overzicht van de onderdelen van fok
Nee hoor.quote:Op zondag 21 januari 2007 16:06 schreef Suijk het volgende:
ctrl F5 heren!
nou in Fokforum_darkquote:
Dat is nog eens een mooi envelopje!quote:
nee, da's lelijkquote:
Dit silver ziet er inderdaad erg modern uitquote:
Uiteraard.quote:Op zondag 21 januari 2007 16:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dit silver ziet er inderdaad erg modern uit![]()
Van welke Jessica heb/had jij een foto open staan?quote:
en die andere is eentonig, depressief grijs.......quote:
Tss, Silver.quote:
Zag ik ook netquote:Op zondag 21 januari 2007 16:12 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Van welke Jessica heb/had jij een foto open staan?![]()
Van een collegaquote:Op zondag 21 januari 2007 16:12 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Van welke Jessica heb/had jij een foto open staan?![]()
Je bent 20 minuten te laatquote:Op zondag 21 januari 2007 16:20 schreef Suijk het volgende:
Iemand soep?
OKee, dan hoef je hem hier niet te laten zien. ALs het een bekende Jessica was geweest (m.u.v Fletcher) had je hem hier wel mogen posten.quote:
nu wil ik die foto juist zien!quote:Op zondag 21 januari 2007 16:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
OKee, dan hoef je hem hier niet te laten zien. ALs het een bekende Jessica was geweest (m.u.v Fletcher) had je hem hier wel mogen posten.
hij is ook in dark gelandquote:Op zondag 21 januari 2007 16:33 schreef Bos81 het volgende:
Mooi het icoontje van de PM's zie ik nu ook
Sorry maar dat gaat niet gebeurenquote:
daar was ik al bang voorquote:
Wel lastig dat de mensen die de PM functie niet hebben geactiveerd, wel zo'n envelopje hebben.quote:Op zondag 21 januari 2007 16:35 schreef rubbereend het volgende:
niet iedereen is er blij meedat envelopje is lelijk
je bent nu meteen iedereen aan het PMen?quote:Op zondag 21 januari 2007 16:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wel lastig dat de mensen die de PM functie niet hebben geactiveerd, wel zo'n envelopje hebben.
Nee, Iemand vroeg me via MSN hoe hij kon zien hoe of er nieuwe berichten waren binnengekomen. Dus ik stuur hem een PM, maar dat versturen lukte niet omdat hij zijn PM-box niet heeft geactiveerd.quote:Op zondag 21 januari 2007 16:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
je bent nu meteen iedereen aan het PMen?
En nu verwacht je zeker dat 1 van ons je even een PM stuurtquote:Op zondag 21 januari 2007 16:47 schreef appelsientje het volgende:
Ik zie dat envelopje ook niet
Maar goed ik krijg ook nooit een PM....
quote:Op zondag 21 januari 2007 16:47 schreef appelsientje het volgende:
Maar goed ik krijg ook nooit een PM....
quote:Op zondag 21 januari 2007 16:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
En nu verwacht je zeker dat 1 van ons je even een PM stuurt![]()
Mwa, het was er de wedstrijd ook niet naar voor een echte supersfeer. De actie voor Gomes was wel leuk natuurlijk. Zal er wel mooi hebben uitgezien vanaf het veld/tribunes. Misschien wel mooier dan op TV.quote:Op zondag 21 januari 2007 16:52 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Jij begrijpt de hint
Was 't nog een beetje gezellig gisteren in het stadion??
euh... als rubbereendje?quote:Op zondag 21 januari 2007 16:55 schreef rubbereend het volgende:ik ben nu al een tijdje aan het speuren naar iets goeds voor carnaval maar ik kan nog niks bedenken over hoe ik verkleed moet gaan
Als biertje, maar dat doet tachtig procent waarschijnlijk alquote:Op zondag 21 januari 2007 16:55 schreef rubbereend het volgende:ik ben nu al een tijdje aan het speuren naar iets goeds voor carnaval maar ik kan nog niks bedenken over hoe ik verkleed moet gaan
Nee, dat hadden ze moeten doenquote:
Mooie voorzet van Adebayor zeg!quote:Op zondag 21 januari 2007 16:56 schreef borisz het volgende:
de klok slaat bijna 5 uur, Arsenal - ManU begint bijna![]()
quote:Op zondag 21 januari 2007 17:41 schreef borisz het volgende:
lang leve TVU player, goed proggie en nu ook engels commentaar
![]()
quote:Op zondag 21 januari 2007 16:55 schreef rubbereend het volgende:ik ben nu al een tijdje aan het speuren naar iets goeds voor carnaval maar ik kan nog niks bedenken over hoe ik verkleed moet gaan
Hoe lang zit jij nou al op Fok...quote:
Die is op padquote:Op zondag 21 januari 2007 17:58 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ze wacht totdat golfer de kikker kust
Ja lik je ff inquote:
De briljantste kloon. Van GHavenquote:Op zondag 21 januari 2007 18:04 schreef sjimz het volgende:
[..]
Daar was Kikkerlikker vroeger goed in!
quote:Op zondag 21 januari 2007 18:06 schreef sjimz het volgende:
Toen bestond ik ook al op het forum, alleen als likker
Grappig. Ik heb ook eerst een paar manden gelurkt. Totdat ik dronken genoeg was om half zes zondag ochtends om het risiko te nemen me aan te melden bij BB-2. Kwam er na 3 weken achter dat er meer was dan alleen BB op het forum.quote:Op zondag 21 januari 2007 18:06 schreef sjimz het volgende:
[..]
Toen bestond ik ook al op het forum, alleen als lurker
quote:
Je weet het dus al... Lachen.quote:Op zondag 21 januari 2007 18:35 schreef tong80 het volgende:
Zo de wedstrijden. Geen uitslagen verklappen.Ben benieuwd naar Feijenoord.
als je ajax een beetje volgt dit seizoen dan wist je dat toch alquote:Op zondag 21 januari 2007 19:22 schreef SCH het volgende:
Eindelijk Babel gezien - beetje gekunsteld hier en daar.
Het lijkt inderdaad wel of deze verandering het forum geen goed heeft gedaan.quote:Op zondag 21 januari 2007 21:12 schreef Suijk het volgende:
Doe dat envelopje maar weer weg, het wordt er niet sneller op.
quote:Op zondag 21 januari 2007 21:44 schreef tong80 het volgende:
Gaat ie fokken film kijken als fok het niet doet.
quote:Op zondag 21 januari 2007 22:37 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Doen we het onderhand alweer of niet?
hm, viel mee hierquote:Op maandag 22 januari 2007 07:37 schreef DIGGER het volgende:
Wat een K-weer (en dus dito file)
ik hoef pas om half 10 de weg op... dus hopelijk dat het weer rustig isquote:Op maandag 22 januari 2007 08:32 schreef Againzender het volgende:
goedemorgen
[..]
hm, viel mee hierzit zo te zien net tussen twee neerslagbanden in.
quote:This is a transcript of an actual radio conversation of a US Naval ship with Canadian authorities off the coast of Newfoundland in October 1995. The transcipt of the Radio conversation was released by the Chief of Naval operations on the 10th october 1995.
Americans: Please divert your course 15 degrees to the North to avoid a collision.
Canadians: Recommend you divert your course 15 degrees to the south to avoid collision.
Americans: This is the Captain of a US Navy Ship, I say again, divert your course.
Canadians: Number One, I say again, divert your course.
Americans: This is the aircraft carrier USS Lincoln, the second largest ship in the United States Atlantic fleet. We are accompanied by three destroyers, three cruisers and numerous support vessels. I demand that you change your course 15 degrees north. Thats on five degrees north, or counter measures will be undertaken to ensure the safety of this ship.
Canadians: This is a lighthouse. Your call.
leuk verhaal, maar vraag mij toch af of het echt gebeurd isquote:
Hij is nep, kom ik nu net achter, maar hij blijft leuk.quote:Op maandag 22 januari 2007 09:13 schreef Againzender het volgende:
[..]
leuk verhaal, maar vraag mij toch af of het echt gebeurd is
Ja, gedeeld door 8quote:Op maandag 22 januari 2007 11:38 schreef BliksemSchigt het volgende:
Vom, heb jij al glasvezel internet via SW?
Ja prima snelheid, wordt wel minder natuurlijk als iedereen er tegelijk op zit, maar het valt mee.quote:Op maandag 22 januari 2007 11:47 schreef BliksemSchigt het volgende:. Nice. Snelheden ook relaxed?
Bij mij is er een storing nog steeds. Hoop dat het snel gefixed wordt. Deel ik het alleen
.
Zoals Ronaldo?quote:Op maandag 22 januari 2007 12:16 schreef rubbereend het volgende:
heee het forum loopt weer.
quote:
Wha! In Tilburg?quote:Op maandag 22 januari 2007 12:47 schreef maril het volgende:
T sneeuwt hier!
Hier alleen een strakblauwe luchtquote:Op maandag 22 januari 2007 12:47 schreef maril het volgende:
T sneeuwt hier!
Meer een gebroken voetquote:Op maandag 22 januari 2007 13:22 schreef TerroRobbie het volgende:
Luie agenten.
Haha, leuke sport dat Rugby, sterkte ermee.quote:
Dat is je geraden ookquote:Maar ik ga deze week nog wel werken hoor
Waarom denk je dat ik op maandag rugby?quote:Op maandag 22 januari 2007 13:25 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Haha, leuke sport dat Rugby, sterkte ermee.![]()
[..]
Dat is je geraden ook![]()
Een agente op je voet gaan staan?quote:Op maandag 22 januari 2007 13:22 schreef sjimz het volgende:
[..]
Meer een gebroken voet
Maar ik ga deze week nog wel werken hoor
Misschien van afgelopen weekend. Dat leek me de enige logische verklaring gezien je toch kantoorwerk doet???quote:Op maandag 22 januari 2007 13:26 schreef sjimz het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik op maandag rugby?![]()
Wie zegt dat ik kantoorwerk doe?quote:Op maandag 22 januari 2007 13:34 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Misschien van afgelopen weekend. Dat leek me de enige logische verklaring gezien je toch kantoorwerk doet???
Of is er een bureaulade op je voet gevallen?
Ik. Nee dacht dat ik dat een keer gelezen had hier ofzo.. wist het ook niet zeker vandaar de vraagtekens. Zal Golfer wel geweest zijn dan.quote:
Dat ook jaquote:Op maandag 22 januari 2007 13:37 schreef VoreG het volgende:
[..]
Het aantal posts dat jij op een normale werkdag doet
Een normale werkdag kan voor mij ook van 10 uur savonds tot 6 uur sochtends zijn (bijvoorbeeld)quote:Op maandag 22 januari 2007 13:37 schreef VoreG het volgende:
[..]
Het aantal posts dat jij op een normale werkdag doet
Ik heb het wel eens voor de gein gezegd, maar daarna al gelijk toegegeven dat ik een echte straatduitser benquote:Op maandag 22 januari 2007 13:37 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ik. Nee dacht dat ik dat een keer gelezen had hier ofzo.. wist het ook niet zeker vandaar de vraagtekens. Zal Golfer wel geweest zijn dan.
[..]
Was wel met een aanhouding en in een soort van gevecht..quote:Op maandag 22 januari 2007 13:41 schreef TerroRobbie het volgende:
Maar hoe heb je je voet nou gebroken?Of is dat beroepsgeheim.
Je hebt de verdachte K1-stijl neergetraptquote:Op maandag 22 januari 2007 13:42 schreef sjimz het volgende:
[..]
Was wel met een aanhouding en in een soort van gevecht..
De rest van het verhaal mogen jullie zelf bedenken
Alleen iets harder dan ik dachtquote:Op maandag 22 januari 2007 13:45 schreef Vom het volgende:
[..]
Je hebt de verdachte K1-stijl neergetrapt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |