maar zonder nummer, TT en op dus die moet op slot, omdat die van mij goed isquote:
jaquote:Op zondag 21 januari 2007 12:16 schreef sjimz het volgende:
Moet het niet "bij de tijd" zijn?:P
Correctquote:
Five of a Kindquote:
klotequote:Op zondag 21 januari 2007 13:40 schreef clauwheee het volgende:
Hoi.
Hoort Clau nu niet in de bus naar Arnhem te zitten? Ja
Donderdag en vrijdag al niet veel slaap..vannacht al helemaal niet. Wezen stappen met vriendinnen..later nog wat mensen van de FC tegengekomen. Clau wil weg..nieuw jas kwijt/gestolen..whatever. Balen. In de jas van een vriend naar huis. Thuis..Noca ziek. Ik lag om zeven uur in mn bed. Negen uur wekker, want moest die jas nog terugbrengen (hij ging ook naar Arnhem) en bussen zouden om kwart voor elf weg. Maar druk op de weg en toen Clau bij Euroborg was..bussen weg.
Conclusie. Supernacht gehad totdat ik wegging, 60 euro voor die schijtcombikaarten lichter van Noca en mij en een jas armer.
Hoppa.
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:33 schreef SCH het volgende:
Ik hoop dat Bos81 een reclamebord op zijn hoofd krijgt. Geen doodsverwensing hoor, gewoon hersenSCHuddinkje ofzo
Klinkt heel bekend, heb ik vorig weekend ook meegemaakt. Tis echt klotequote:Op zondag 21 januari 2007 13:40 schreef clauwheee het volgende:
Clau wil weg..nieuw jas kwijt/gestolen..whatever. Balen. In de jas van een vriend naar huis.
Vast een rubbereendquote:Op zondag 21 januari 2007 13:34 schreef Da_Sandman het volgende:
Eend overleeft schot en verblijf in koelkast.
die beelden lieten ze bij tien ook zien, maar wat was er hier dan met die borden?quote:Op zondag 21 januari 2007 13:47 schreef SCH het volgende:
Trouwens Bossie, over die reclameborden: gisteren bij StudioSport beelden vanwedstrijd in volgens mij Z-afrika waar de borden echt over het veld waaiden en publiek en spelers raakten
Ja, klopt dat heb ik ook gezien.quote:Op zondag 21 januari 2007 13:47 schreef SCH het volgende:
Trouwens Bossie, over die reclameborden: gisteren bij StudioSport beelden vanwedstrijd in volgens mij Z-afrika waar de borden echt over het veld waaiden en publiek en spelers raakten
quote:Op zondag 21 januari 2007 13:46 schreef SCH het volgende:
Feli Bossie - hoeveel heeft de collecte voor Luinge opgeleverd?
Dat was toch bij Tien?quote:Op zondag 21 januari 2007 13:47 schreef SCH het volgende:
SCH wenste mij een reclamebord op mijn kop. Zie de quote in een post van mij, of de vorige editie van Hools.quote:Op zondag 21 januari 2007 13:51 schreef pascalheister het volgende:
[..]
die beelden lieten ze bij tien ook zien, maar wat was er hier dan met die borden?
okquote:Op zondag 21 januari 2007 13:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
SCH wenste mij een reclamebord op mijn kop. Zie de quote in een post van mij, of de vorige editie van Hools.
Wat klinkt dat grofquote:Op zondag 21 januari 2007 13:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
SCH wenste mij een reclamebord op mijn kop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |