Daar heb je het over resucitatie van een man, het letterlijk redden van een leven. Lijkt me zelfs strafbaar als ze dit zou weigeren. Je hebt het niet over een arrestatie. Zal zij een arrestatie aan een mannelijke partner overlaten? Bijvoorbeeld zorgen dat je altijd net iets later ter plaatse bent. Tja, je bent een vrouw en loopt iets minder hard. Zoiets.quote:Op maandag 22 januari 2007 12:27 schreef soylent het volgende:
Bij deze dan:
leuk plaatje .. lolquote:Op zondag 21 januari 2007 12:19 schreef Toeps het volgende:
[..]
In dit geval niet. Mevrouw is politie-agente, en het zou nog wel eens levensgevaarlijk kunnen worden als zij mannen een hand weigert. *Ziet Bruce Willis-scenario voor zich, waar iemand met één hand aan de dakrand van een wolkenkrabber bungelt, en zij daar staan van: "Euh... Allah?"
Dan zij dat zo.quote:Op maandag 22 januari 2007 12:26 schreef Hathor het volgende:
[..]
Oooooh, dat word dan een openbare steniging.![]()
Ik heb het nergens over, ik help je alleen even begrijpen met een quote omdat je zei dat je het niet begreep. Maar ik heb nu zo'n idee dat je het met alle macht niet wil begrijpen en daardoor altijd weer wat nieuws erbij zal slepenquote:Op maandag 22 januari 2007 12:52 schreef Gia het volgende:
[..]
Daar heb je het over resucitatie van een man, het letterlijk redden van een leven. Lijkt me zelfs strafbaar als ze dit zou weigeren. Je hebt het niet over een arrestatie.
Dat is een interessant argument tegen vrouwen bij 't korps in het algemeen. Maar we kunnen wel stellen dat vrouwen bij de politie niet heeft geleid tot meetbaar hogere criminaliteit. Je zou zelfs kunnen opperen dat vrouwen weer andere kwaliteiten hebben, bijvoorbeeld om de zaak te sussen zonder geweld. Kort en goed, iedereen heeft zijn kwaliteiten en relatieve nadelen en het is aan de politie om daar bij de selectie en opleiding rekening mee te houden. Als de politie het wil aanzien met deze vrouw, wie ben jij om het te veroordelen.quote:Zal zij een arrestatie aan een mannelijke partner overlaten? Bijvoorbeeld zorgen dat je altijd net iets later ter plaatse bent. Tja, je bent een vrouw en loopt iets minder hard. Zoiets.
Precies, maar het lijkt erop dat jij die vraag al wil beantwoorden voordat er enig bewijs is dat ze een slechte cop zal zijn.quote:In dit geval blijft echt wel de vraag in hoeverre haar functioneren kan lijden onder het al dan niet willen aanraken van iemand van het andere geslacht.
Ik zal het aan wat moslims vragen.quote:En dan gaat het niet eens zozeer om die hand geven, maar om het feit dat ze wel op ergere manieren in contact komt met mannen. Erbovenop liggen bijvoorbeeld. Wat is er dan zo erg aan die hand?
Dat zien we dan straks wel, als jouw scenario's uitkomen. Ik ben overigens nog nooit aangeraakt door een politieagent; toch een paar keer met ze in aanraking geweest. Maar ik ging altijd braaf mee.quote:En nu is het haar chef. Straks [...] Stel [...] Zoveel gevallen [...]
Het is geen club, het is een agente. En het is geen gedragseis, de baas van die vrouw heeft hier de gedragseis, en hij is de enige die mag zeggen of hij haar als werknemer wil of niet.quote:Ik vind niet dat wij als Nederland maar weer ons moeten neerleggen bij weer eens een gedragseis van deze club.
Jaaaa nog meer hypothetische situaties!!!quote:Nog effe en ze gaan eisen dat Nedelandse vrouwen zich moeten bedekken tot de enkels en polsen, zelfs hoogzomer!!
Ik las ook even dat verhaal van die islamitische onderwijsassistente die volledig gesluierd les gaf op een christelijke school en dan valt dit verhaal meteen erbij in het niet.quote:Op maandag 22 januari 2007 12:27 schreef soylent het volgende:
[..]
Bij deze dan:
[..]
[..]
Maar volgens diverse personen geen essentieel iets.
[..]
Je haalt er weer van alles bij. Het gaat hier om het geven van een hand aan de baas en nee ik vind niet dat een agent dat per se hoeft te doen.
Precies, waar praten we over.quote:Op maandag 22 januari 2007 13:01 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Ik las ook even dat verhaal van die islamitische onderwijsassistente die volledig gesluierd les gaf op een christelijke school en dan valt dit verhaal meteen erbij in het niet.
In veel gevallen heb ik liever een hand dan drie (of vier) zoenen bij de begroeting.quote:Op maandag 22 januari 2007 12:53 schreef moussie het volgende:
[..]
leuk plaatje .. lol
maar idd .. hoe zit dat .. gaat die regel van geen handjes schudden alleen maar op voor bij begroetingen ed, situaties dus waarbij diegene wiens had je schud een huwelijks/sexpartner zou kunnen zijn ?
voor de rest kan dat hele handen geschud mij nou werkelijk niet boeien .. achterlijk gezeur om uiterlijke symboliek de laatste jaren, alsof het niet dragen van een hoofddoek of het wel schudden van handen betekent dat je ineens wel geïntegreerd bent .. pff .. er is meer dan een weg naar Rome, en zo is er ook meer dan een manier om een ander met respect te groeten
en het valt dan ook niemand op hé, dat hoe harder wij zeuren hoe meer moslima's ineens op hun strepen gaan staan .. ineens willen we geen handjes meer schudden en dat hoofddoek moet op ..
waar ze gisteren nog met papa in de clinch lag omdat zij het hoofddoek niet op wou, draagt zij het vandaag vrijwillig, uit protest omdat haar de vrije keuze wordt ontnomen (hoe absurd dat ook mag klinken, maar ja, dat is wat wij doen)
De ouders.quote:Op maandag 22 januari 2007 13:03 schreef __Saviour__ het volgende:
Waar hebben ze dat achterlijke regeltje eigenlijk vandaan? Wie prent ze dat in?
Ach...men probeert gewoon de best mogelijke educatie te geven.quote:Op maandag 22 januari 2007 13:02 schreef soylent het volgende:
[..]
Precies, waar praten we over.
Christelijke scholen... walgelijk.![]()
En die hebben het van?quote:Op maandag 22 januari 2007 13:04 schreef soylent het volgende:
[..]
De ouders.
http://www.kindengeloof.nl/
In plaats dat je dan boos wordt op de obstinaatheid van die moslima, geef je ook daar weer de schuld aan de Nederlander. Ja, ze doen dat expres en ja juist daarom moeten we er hardere maatregelen tegen nemen en op ONZE strepen gaan staan.quote:Op maandag 22 januari 2007 12:53 schreef moussie het volgende:
waar ze gisteren nog met papa in de clinch lag omdat zij het hoofddoek niet op wou, draagt zij het vandaag vrijwillig, uit protest omdat haar de vrije keuze wordt ontnomen (hoe absurd dat ook mag klinken, maar ja, dat is wat wij doen)
quote:Op maandag 22 januari 2007 13:26 schreef Ichthus het volgende:
wat een interessante topic, en ik d8 dat verhongerende kinderen in Afrika geholpen moeten worden.
Terwijl hier westerse en islamitische landen met elkaar (koude)oorlog voeren, gaat er in afrika elke 3 sec. een kind dood door een ziekte.
En VS geeft 300 miljoen dollar uit in 1 jaar aan oorlog in Irak….. wat leuk, ze doen het voor democratie….ik hoop dat er nog mensen over zijn als VS alle landen “democratisch” heeft gebombardeerd.
wat is democratie alles er elke land zijn haar eigen belang zoekt? wat is democratie als elke mens haar/zijn eigen belangen zoekt en niet aan medemens denkt??
als we vandaag 1 cd minder kopen kan een kind 2 maanden eten hebben.
Ik wel. Na een aangifte kreeg ik netjes een hand van de dienstdoende, mannelijke, agent. Zou het belachelijk vinden als dit een moslim was geweest die mij mijn uitgestoken hand zou weigeren.quote:Op maandag 22 januari 2007 13:00 schreef soylent het volgende:
Ik ben overigens nog nooit aangeraakt door een politieagent; toch een paar keer met ze in aanraking geweest
Och jeetje. Houdt Afrika, het meest kloterige continent ter wereld, er even buiten.quote:Op maandag 22 januari 2007 13:26 schreef Ichthus het volgende:
wat een interessante topic, en ik d8 dat verhongerende kinderen in Afrika geholpen moeten worden.
Terwijl hier westerse en islamitische landen met elkaar (koude)oorlog voeren, gaat er in afrika elke 3 sec. een kind dood door een ziekte.
Stop met fokken. Zeg je internetabonnement op. Doneer al je geld totdat je terugvalt tot een absoluut minimuminkomen.quote:wat als we vandaag 1 cd minder kopen kan een kind 2 maanden eten hebben.
wat een k*tvent ben jij.quote:Op maandag 22 januari 2007 13:29 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Och jeetje. Houdt Afrika, het meest kloterige continent ter wereld, er even buiten.
[..]
Stop met fokken. Zeg je internetabonnement op. Doneer al je geld totdat je terugvalt tot een absoluut minimuminkomen.
Doei.
Voor zover ik weet (maar ik weet er niet veel van) staat het inderdaad niet in de Koran.quote:Op maandag 22 januari 2007 13:10 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
En die hebben het van?
Het staat niet in de koran lijkt me.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |