Dat zeg je nu wel de hele tijd, maar er zijn dus alleen filmbeelden van flares, en getuigenissen van flares. Die ene malloot die een hele beschrijving gaf (Ley), had tijd genoeg om er een speelfilm van te maken, aangezien hij dat niet gedaan heeft geloof ik daar dus geen reet van.quote:Op zondag 28 januari 2007 20:26 schreef DizzyDizzer het volgende:
[..]
Dat bewijs is er in de vorm van filmbeelden en in de vorm van de verhalen van deze getuigen. Als jij dat niet kan accepteren dan ben ik inderdaad klaar met jou. Simpel figuur.
lol, en nu hebben we dus een persoon die een foto heeft genomen van een ufo, en diegene roept dat een andere foto van dezelfde ufo fake zou zijn.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:58 schreef awesomedude het volgende:
"Hi, this probably seems crazy, but I was at o'hair airport in a terminal
waiting to board a flight (which happened to be delayed), and I saw the
supposed UFO. I snapped a picture with my camera phone. this is not FAKE.
It's not a hoax, and it looks somewhat similar to the picture posted,
however I think the one already posted might be a fake because in that
picture the object looks bigger than in the picture I took. I was looking
out one of the terminal windows during that time and snapped the pic.
Dat heb ik toevallig net besloten, dat figuren als proteus geen tijd waard zijn. Er staat in ieder geval een bewezen HOAX in dit topic, namelijk de bewering dat hij sceptisch zou zijn. Dat woord mag hij eens opzoeken in de dikke van dale. Om daarna aan een pyscholoog te vragen wat het betekend om in de ontekkingsfase te zitten. Ik vind dit stuk wel heel toepasselijk voor hem: http://www.ufowijzer.nl/tekstpagina/OngeinformeerdeSceptici.htmlquote:Op zondag 28 januari 2007 20:29 schreef huupia het volgende:
verspil je moeite niet aan lieden als proteus , dizzydizzer
de phoenix lights is een van de beste ufo cases met honderden getuigen en meneer komt aan met flares.
sommige mensen willen gewoon de waarheid niet onderkennen.
Je bent weer lekker dom bezig he dizzy... Eerst zeg je dat ik geen skeptic ben, om me dan een ongeinformeerde sceptic te noemen. En type eens wat rustiger, wat is in hemelsnaam 'ontekking'?quote:Op zondag 28 januari 2007 20:57 schreef DizzyDizzer het volgende:
[..]
Dat heb ik toevallig net besloten, dat figuren als proteus geen tijd waard zijn. Er staat in ieder geval een bewezen HOAX in dit topic, namelijk de bewering dat hij sceptisch zou zijn. Dat woord mag hij eens opzoeken in de dikke van dale. Om daarna aan een pyscholoog te vragen wat het betekend om in de ontekkingsfase te zitten. Ik vind dit stuk wel heel toepasselijk voor hem: http://www.ufowijzer.nl/tekstpagina/OngeinformeerdeSceptici.html
Altijd weer die oude koeien uit de sloot halen. Dit zijn stofdeeltjes en digitale camera's.quote:Met daarin De vraag: wat is bewijs? Foto's en videomateriaal is in ieder geval geen bewijs. Zelfs niet als het van de NASA afkomstig is (zie 'The secret nasa transmissions, the smoking gun'
Open misschien wel, gezond lijkt me niet.quote:Gelukkig behoren wij tot de weinigen die een echt gezonde open geest hebben.![]()
met die foto's moeten we voorzichtig zijn. ze komen nu pas 2 maanden na het gebeuren naar buiten.quote:Op zondag 28 januari 2007 20:36 schreef haaahaha het volgende:
[..]
lol, en nu hebben we dus een persoon die een foto heeft genomen van een ufo, en diegene roept dat een andere foto van dezelfde ufo fake zou zijn.
Over betrouwbaarheid van getuigen en hun verklaringen gesproken zeg
Wat is in Jezus zijn naam een sceptic? Eerst was het nog skeptic? Waar ik ook al nog nooit van had gehoord.quote:Op zondag 28 januari 2007 21:05 schreef proteus het volgende:
[..]
Je bent weer lekker dom bezig he dizzy... Eerst zeg je dat ik geen skeptic ben, om me dan een ongeinformeerde sceptic te noemen. En type eens wat rustiger, wat is in hemelsnaam 'ontekking'?
Digitale camera's? HAHAHAHAHAHA. ONGEÏNFORMEERD meteen nadat ik er een artikel over plaats bewezen. Ongelooflijk grappig. Je hebt keer op keer geen idee waar het allemaal over gaat, leest niks van de informatie die geplaatst wordt. Je reageert op zaken zonder ze te bekijken, bizar. Alsof je helemaal de weg kwijt bent. Het gaat om FILM beelden pik. Met je digitale camera's. HAHAHAHAHAHA. En dan ook nog stofdeeltjes erbij noemen!!!!!!!!! hahahahaha Al zo vaak zijn The secret NASA transmissions besproken en jij hebt het over digitale camerra's HAHAAA. Heb lang niet meer een ontkenner zo hard uitgelachen. Bedankt daarvoor. Dat was dan echt het laatste wat ik jou te melden heb. Nu niet als een klein kindje elke keer door blijven reageren nu je weet dat ik geen interesse meer in jou heb he? Want dat is een veelgebruikte truuk. Om dan vervolgens extra aandacht proberen te vragen, reacties uitlokken. Laat mij met rust, dan laat ik jou met rust. Of daag me uit en krijg een spijker op je kop.quote:Altijd weer die oude koeien uit de sloot halen. Dit zijn stofdeeltjes en digitale camera's.
En waar FILM jij mee dan? Een digitale camera toch...quote:Op zondag 28 januari 2007 21:58 schreef DizzyDizzer het volgende:
[..]
Digitale camera's? HAHAHAHAHAHA. ONGEÏNFORMEERD meteen nadat ik er een artikel over plaats bewezen. Ongelooflijk grappig. Je hebt keer op keer geen idee waar het allemaal over gaat, leest niks van de informatie die geplaatst wordt. Je reageert op zaken zonder ze te bekijken, bizar. Alsof je helemaal de weg kwijt bent. Het gaat om FILM beelden pik. Met je digitale camera's. HAHAHAHAHAHA.
Ja hoor gozer, de NASA beelden die gaat over beelden in de ruimte die worden gefilmd met een digitale camera, truste.quote:Op zondag 28 januari 2007 22:03 schreef proteus het volgende:
[..]
En waar FILM jij mee dan? Een digitale camera toch...
Jij bent echt een raar figuur.
Jij bent nog dommer dan Bonnie StClair. Hoe is het mogelijk. Die NASA beelden zijn CCD ja. Digitaal dus.quote:Op zondag 28 januari 2007 22:04 schreef DizzyDizzer het volgende:
[..]
Ja hoor gozer, de NASA beelden die gaat over beelden in de ruimte die worden gefilmd met een digitale camera, truste.![]()
he, don't fuck with bonnie , hik,hikquote:Op zondag 28 januari 2007 22:14 schreef proteus het volgende:
[..]
Jij bent nog dommer dan Bonnie StClair. Hoe is het mogelijk. Die NASA beelden zijn CCD ja. Digitaal dus.
En stofdeeltjes maken bochten van 45 graden. Jij bent nog dommer dan een stofdeeltje.quote:Op zondag 28 januari 2007 22:14 schreef proteus het volgende:
[..]
Jij bent nog dommer dan Bonnie StClair. Hoe is het mogelijk. Die NASA beelden zijn CCD ja. Digitaal dus.
Je zou je er bijna voor verontschuldigen.quote:Op zondag 28 januari 2007 22:12 schreef popolon het volgende:
Post ik toch zo eventjes tussen een ordinaire ruzie door zeg.
Zoek jij maar eens naar Oberg. En dan is een stofdeeltje blijkbaar heel wat slimmer dan jij.quote:Op zondag 28 januari 2007 22:19 schreef DizzyDizzer het volgende:
[..]
En stofdeeltjes maken bochten van 45 graden. Jij bent nog dommer dan een stofdeeltje.
"Nieuw bewijsmateriaal omtrent UFO’s die door de Amerikaanse Space Shuttle gefilmd zouden zijn is teruggevonden."
O ja joh, is dat met CCD gefilmd? Bron?
He NorthernStar, wat mij betreft gooi je alles weg wat niet met O 'Hare te maken heeft. Dizzy loopt de zaak weer eens te vervuilen.quote:Op zondag 28 januari 2007 22:20 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Je zou je er bijna voor verontschuldigen.
Dat filmje deed mij ook aan de Phoenix Lights denken. Dacht eerst dat de opnames daarvan waren.
Het is overigens niet van de sighting van november vorig jaar.
Jij vervuilt zaken, oa met stofdeeltjes.quote:Op zondag 28 januari 2007 22:25 schreef proteus het volgende:
[..]
He NorthernStar, wat mij betreft gooi je alles weg wat niet met O 'Hare te maken heeft. Dizzy loopt de zaak weer eens te vervuilen.
Wil je daar echt een antwoord op :-)quote:Op zondag 28 januari 2007 22:28 schreef huupia het volgende:
ik mis een paar posts , zit er iemand te wissen hier of ben ik gek aan het worden?
Een smiliepost en een reactie van jou daarop is weg.quote:Op zondag 28 januari 2007 22:28 schreef huupia het volgende:
ik mis een paar posts , zit er iemand te wissen hier of ben ik gek aan het worden?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |