abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † donderdag 8 februari 2007 @ 11:17:23 #226
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_46099394
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 10:10 schreef ThaMadEd het volgende:

[..]

Dan zou het in Nederland ook vermeld zijn lijkt me
Wat AIRmichael zegt klopt dus die gaapsmiley mag je achterwege laten. Wat je nu doet is lijkt iets teveel op trollen.

Hier heb je het CNN item

http://www.youtube.com/watch?v=AoRr05yAGFk
pi_46099640
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 11:17 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Wat AIRmichael zegt klopt dus die gaapsmiley mag je achterwege laten. Wat je nu doet is lijkt iets teveel op trollen.

Hier heb je het CNN item

http://www.youtube.com/watch?v=AoRr05yAGFk
Trollen is wel een stopwoordje hier he

Overigens haalt die werknemer aan het eind van een filmpje EXACT hetzelfde argument aan wat ik eerder aanhaalde: waarom zou iemand met zulke technologische mogelijkheden een beetje rondjes gaan cirkelen boven een vliegveld?
pi_46099988
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 11:25 schreef ThaMadEd het volgende:
Overigens haalt die werknemer aan het eind van een filmpje EXACT hetzelfde argument aan wat ik eerder aanhaalde: waarom zou iemand met zulke technologische mogelijkheden een beetje rondjes gaan cirkelen boven een vliegveld?
Tja ...
Waarom doet onze mensheid, met zulke technologische middelen, niets anders dan elkaar uitmoorden ?
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  † In Memoriam † donderdag 8 februari 2007 @ 11:39:46 #229
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_46100066
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 11:25 schreef ThaMadEd het volgende:

[..]

Trollen is wel een stopwoordje hier he
Het is dan ook een favoriet tijdverdrijf van enkelen.
quote:
Goede vraag. Misschien zouden we eerst moeten weten wie of wat het zijn voor we iets zinnigs over een eventuele bedoeling kunnen zeggen.

Dus wat is het argument? Iets willen afleiden uit het niet kunnen ontwaren van een bedoeling??
pi_46100424
quote:
Het is dan ook een favoriet tijdverdrijf van enkelen.
Als je hiermee een zinspeling richting mij maakt, zie je dat verkeerd .
quote:
Goede vraag. Misschien zouden we eerst moeten weten wie of wat het zijn voor we iets zinnigs over een eventuele bedoeling kunnen zeggen.
Dat lijkt me wel zo verstandig ja . En bij het bepalen van wat het is staat een macht van "outer space" toch laag op het lijstje bij mij van mogelijkheden.
quote:
Dus wat is het argument? Iets willen afleiden uit het niet kunnen ontwaren van een bedoeling??
Daar heb je ook gelijk in. Maar het lijkt mij sterk dat een zeer ontwikkelde macht grote afstanden overbrugt om alleen maar een paar rondjes te gaan cirkelen boven een vliegveld. Ik zou bijv. contact proberen te zoeken . Maar goed nu gaan we menselijke eigenschappen toedichten aan iets wat misschien helemaal geen menselijke eigenschappen hoeft te hebben. Maar vooralsnog blijf ik bij mijn standpunt dat ik het afschuiven van fenomenen zijnde aliens te kort door de bocht vind.
  † In Memoriam † donderdag 8 februari 2007 @ 12:17:03 #231
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_46101420
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 11:50 schreef ThaMadEd het volgende:

[..]
Daar heb je ook gelijk in. Maar het lijkt mij sterk dat een zeer ontwikkelde macht grote afstanden overbrugt om alleen maar een paar rondjes te gaan cirkelen boven een vliegveld. Ik zou bijv. contact proberen te zoeken . Maar goed nu gaan we menselijke eigenschappen toedichten aan iets wat misschien helemaal geen menselijke eigenschappen hoeft te hebben. Maar vooralsnog blijf ik bij mijn standpunt dat ik het afschuiven van fenomenen zijnde aliens te kort door de bocht vind.
Als het technologie is, dat wil zeggen een toestel zoals de meeste getuigen het beschrijven cq. interpreteren, dan blijven er maar twee opties over. Of onbekende aardse technologie of het komt van elders (wat dat elders ook mag zijn). In beide gevallen is er op zich weinig logica te ontdekken in een tijdje in zicht boven een vliegveld hangen, maar ja, dan kom je dus weer op het punt dat je te weinig weet om te kunnen zeggen wat hier wel en niet logisch is.
pi_46102361
Het is niet zomaar een vliegveld. Het is gemiddeld het ena drukst bezochte vliegveld van de wereld. ( Bron: Wikipedia ). En misschien zelfs op dat moment het meest bezochte vliegveld van heel de wereld. Als je je duidelijk wilt laten zien, moet je op dat tijdsstip dus daar aanwezig zijn
pi_46104344
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 12:48 schreef AIRmichael het volgende:
Het is niet zomaar een vliegveld. Het is gemiddeld het ena drukst bezochte vliegveld van de wereld. ( Bron: Wikipedia ). En misschien zelfs op dat moment het meest bezochte vliegveld van heel de wereld. Als je je duidelijk wilt laten zien, moet je op dat tijdsstip dus daar aanwezig zijn
Nee, dan ga je 's middags boven het witte huis hangen waar duizenden mensen met een camera rondlopen. Dan komt er gegarandeerd een keer een mooie foto en een geloofwaardig filmpje. Idem dito met graancirkels: als die binnen een paar seconden kunnen ontstaan zoals soms wordt beweerd, doen ze dat maar een keer in het grasveld van het witte huis. Geen mens zou dat ongemerkt kunnen doen, dus menselijke invloeden kunnen dan direct buitengesloten worden
pi_46106906
Nice, hier wil ik meer over horen!
pi_46111438
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 13:44 schreef ThaMadEd het volgende:

[..]

Nee, dan ga je 's middags boven het witte huis hangen waar duizenden mensen met een camera rondlopen. Dan komt er gegarandeerd een keer een mooie foto en een geloofwaardig filmpje. Idem dito met graancirkels: als die binnen een paar seconden kunnen ontstaan zoals soms wordt beweerd, doen ze dat maar een keer in het grasveld van het witte huis. Geen mens zou dat ongemerkt kunnen doen, dus menselijke invloeden kunnen dan direct buitengesloten worden
Van bovenaf gezien is het gebied bij het witte huis een saaie boel, en er is totaal geen luchtverkeer rond dat gebied. Dat van die graancirckels hou ik er maar ff buiten
pi_46111886
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 14:59 schreef bigore het volgende:
Nice, hier wil ik meer over horen!
hopelijk kunnen bigore en ik dan samen een keer tegen 2 aliens gaan boksen (bigore weet wel waar het over gaat)
pi_46112197
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 17:05 schreef AIRmichael het volgende:

[..]

Van bovenaf gezien is het gebied bij het witte huis een saaie boel, en er is totaal geen luchtverkeer rond dat gebied. Dat van die graancirckels hou ik er maar ff buiten
Als die aliens slim genoeg zijn om hier te komen, zijn ze ook slim genoeg om uit te vogelen dat het witte huis belangrijk is. Bovendien worden er ook ufo's gespot in rustige gebieden, om over graancirkels maar te zwijgen. Die worden alleen in zeer dunbevolkte gebieden gespot. Geef toch te denken he

Zijn er overigens ook wel eens ufo sightings bij Schiphol geweest of een andere drukke Europese luchthaven?
  donderdag 8 februari 2007 @ 17:31:06 #238
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_46112414
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 17:24 schreef ThaMadEd het volgende:

[..]

Als die aliens slim genoeg zijn om hier te komen, zijn ze ook slim genoeg om uit te vogelen dat het witte huis belangrijk is. Bovendien worden er ook ufo's gespot in rustige gebieden, om over graancirkels maar te zwijgen. Die worden alleen in zeer dunbevolkte gebieden gespot. Geef toch te denken he

Zijn er overigens ook wel eens ufo sightings bij Schiphol geweest of een andere drukke Europese luchthaven?
ze zullen de weg naar het witte huis ongetwijfeld kennen. zoek maar eens naar de ufo sightings van 1952 of 53, toen tientallen ufo's werden gespot boven washington en het witte huis.

wat is je punt nu eigenlijk
  donderdag 8 februari 2007 @ 17:32:31 #239
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_46112452
heb zelf ff voor je opgezocht :

http://www.ufocasebook.com/washingtondc1952.html
pi_46113190
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 17:31 schreef huupia het volgende:

[..]

ze zullen de weg naar het witte huis ongetwijfeld kennen. zoek maar eens naar de ufo sightings van 1952 of 53, toen tientallen ufo's werden gespot boven washington en het witte huis.

wat is je punt nu eigenlijk
Ook weer zo'n overduidelijke foto op die site

Mijn punt zou onderhand duidelijk moeten zijn. Ik acht het bestaan van een buitenaardse beschaving zeer goed mogelijk, alleen ik acht het minder mogelijk dat ze ons bezoeken.

En nog een vraagje aan jou: je link was naar een overduidelijke ufosite. Wie garandeert mij dat het verhaal wat op die site staat waar is en niet verdraaid? Wat is de bron? Waarom geloof je zo'n site wel klakkeloos en "de mainstream media" niet? Je moet kritisch staan tegenover elke informatiebron. Zeker op internet kan iedereen wat beweren.
pi_46113464
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 17:56 schreef ThaMadEd het volgende:

[..]

Mijn punt zou onderhand duidelijk moeten zijn. Ik acht het bestaan van een buitenaardse beschaving zeer goed mogelijk, alleen ik acht het minder mogelijk dat ze ons bezoeken.

En nog een vraagje aan jou: je link was naar een overduidelijke ufosite. Wie garandeert mij dat het verhaal wat op die site staat waar is en niet verdraaid? Wat is de bron? Waarom geloof je zo'n site wel klakkeloos en "de mainstream media" niet? Je moet kritisch staan tegenover elke informatiebron. Zeker op internet kan iedereen wat beweren.
Dit is een oude sighting die al meerdere keren op discovery is geweest... nog in de jaren 90 zelfs en ongetwijfeld nog veel eerder in de media.
En als ik het me nog correct herinner zijn er ook nog videofragmenten van. (Maar dat weet ik niet zeker)

En waarom acht jij het onmogelijk dat ze ons bezoeken?
pi_46114076
Al eerder gezegd. Afstandsoverbrugging en daarmee gepaard gaande tijd, bij het aankomen niks concreets doen / geen overduidelijk bewijs van hun bestaan achterlatend. De mogelijke plaatsen waar stabiele levensvormen zich kunnen ontwikkelen zijn niet dichtbij etc.
pi_46114253
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 17:17 schreef Wouter2006 het volgende:

[..]

hopelijk kunnen bigore en ik dan samen een keer tegen 2 aliens gaan boksen (bigore weet wel waar het over gaat)
Whehe, i will fuck you up!
  donderdag 8 februari 2007 @ 18:41:10 #244
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_46114456
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 17:56 schreef ThaMadEd het volgende:

[..]

dit heeft in alle kranten in de wereld gestaan
pi_46114507
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 18:41 schreef huupia het volgende:

[..]

dit heeft in alle kranten in de wereld gestaan
Dan trek ik mijn woorden terug. Maar wat was de conclusie? Is ooit verklaard wat het was? Hoe kan je dan zo stellig beweren dat het aliens waren?
  donderdag 8 februari 2007 @ 18:48:51 #246
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_46114732
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 18:42 schreef ThaMadEd het volgende:

[..]

Dan trek ik mijn woorden terug. Maar wat was de conclusie? Is ooit verklaard wat het was? Hoe kan je dan zo stellig beweren dat het aliens waren?
dat heb ik er niet bij gezegt ., maar dat denk ik wel. de ufo's vertonen namelijk intelligent gedrag en zijn klaarblijkelijk van een metaal achtige stof.

in de jaren 50 hadden de vs en ook de russen niet deze technologie, dus blijft voor mij over: bezoekers van buiten de aarde
pi_46115292
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 18:48 schreef huupia het volgende:

[..]

dat heb ik er niet bij gezegt ., maar dat denk ik wel. de ufo's vertonen namelijk intelligent gedrag en zijn klaarblijkelijk van een metaal achtige stof.

in de jaren 50 hadden de vs en ook de russen niet deze technologie, dus blijft voor mij over: bezoekers van buiten de aarde
of tijdreizigers uit de toekomst van deze aarde
pi_46115650
quote:
En dit weet jij omdat? Denk je dat alles waar zij aan werken publiekelijk bekend is? Juist in de jaren '50 was de ruimtevaart / luchtvaart redelijk ontwikkeld omdat er allerlei Nazigeleerden naar beide kanten waren gehaald. Overigens is de conclusie: het is niet van de VS/Rusland, dus het is iets buitenaards wel ERG kort door de bocht.
pi_46115712
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 18:29 schreef ThaMadEd het volgende:
Al eerder gezegd. Afstandsoverbrugging en daarmee gepaard gaande tijd,
Zoals eerder gezegd... geen enkel punt voor een bschaving die mogelijk meer dan een paar miljoen jaar voor ligt op technologisch vlak.
Stasis bv. 1000 jaar reizen is dan een makkie.
quote:
bij het aankomen niks concreets doen / geen overduidelijk bewijs van hun bestaan achterlatend.
Niks concreets? Hoe weet jij nou wat ze zijn aan het doen?
En geen overduidelijk bewijs achterlaten... moet dat dan?
Waarom vind jij dat ze perce iets moeten achterlaten? Of dat ze zich uberhaupt kenbaar moeten maken.
Zij hebben hoogtswaarschijnlijk hun eigen plannen... en daar hebben jou persoonlijke wensen bar weinig meer te maken.
quote:
De mogelijke plaatsen waar stabiele levensvormen zich kunnen ontwikkelen zijn niet dichtbij etc.
Binnen ons eigen zonnestelsel zijn al 3 mogelijke plaatsen waar leven kan ontstaan. (Europa, Titan, Mars... en nog een paar kandidaten)
Van de 260.000 (tweehonderzestigduizend) sterren binnen een straal van 250 lichtjaar (en die afstand stelt geen flikker voor, onze eigen galactische straat bij wijze van spreken), weten we al helemaal NIKS! 0,0!! Dus daar kun je al helemaal geen zinnige uitspraak over doen.

Maar volgens mij had ik deze dingen al eerder gezegd.
pi_46123100
quote:
Binnen ons eigen zonnestelsel zijn al 3 mogelijke plaatsen waar leven kan ontstaan. (Europa, Titan, Mars... en nog een paar kandidaten)
Van de 260.000 (tweehonderzestigduizend) sterren binnen een straal van 250 lichtjaar (en die afstand stelt geen flikker voor, onze eigen galactische straat bij wijze van spreken), weten we al helemaal NIKS! 0,0!! Dus daar kun je al helemaal geen zinnige uitspraak over doen.

Maar volgens mij had ik deze dingen al eerder gezegd.
Op Mars en Europa en Titan is echter geen leven. En als het er was bacterieën, geen intelligente levensvormen. Daar heb je betere condities voor nodig. En 250 lichtjaar is ver genoeg, ook voor een beschaving met miljoenen jaren technologische voorsprong . Je kan niet sneller reizen dan C, daardoor ben je honderden jaren onderweg
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')