Nee dit is het Commentaren Op de Streams topic van DGKquote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:51 schreef classpc het volgende:
Is dit slowchat topic ofzo?
Ik kon het niet helemaal opmaken uit de TT
Mijn fireworks skillsquote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:54 schreef mrSPLIFFY het volgende:
classpc die ava is bruut!!
ok ill be zo back... ff film kijken (candy) doeiii
Heeft Natasia toch ook niet nodig joh, die roept strax als ze rijk rijk rijk is gewoon "doe maar de duurste" omdat ze dan denkt dat ze ook het beste heeft... en nee dat kan ze dan op geen enkele manier controleren (behalve dmv haar CreditCard afschrijvingen)quote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:53 schreef classpc het volgende:
Natasia zat volgens mij totaal niet op te letten toen die man zonet z'n verhaal over kurk hield, of wel?
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 22:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Heeft Natasia toch ook niet nodig joh, die roept strax als ze rijk rijk rijk is gewoon "doe maar de duurste" omdat ze dan denkt dat ze ook het beste heeft... en nee dat kan ze dan op geen enkele manier controleren (behalve dmv haar CreditCard afschrijvingen)
Op de TIEN-site :quote:Op zaterdag 20 januari 2007 22:03 schreef BONG4002 het volgende:
De Cognac-man gaat zo weer weg, mss dat de boel dan ietsje spannender wordt....
quote:21:11 - Licht aangeschoten
De sfeer wordt hoe langer, hoe gezelliger. Hoe kan het ook anders. De Miljonairs proeven de meest lekkere cognacs en uitspugen zit er deze keer niet bij. Zelfs Nena, die het eerste glaasje cognac echt niet zag zitten, heeft de smaak inmiddels te pakken gekregen. Toch heeft al dat geproef wel een negatieve bijwerking; Hans, de man die de cursus verzorgd, komt soms bijna niet meer boven de giechelende dames en heren uit. Toch zullen de Miljonairs goed moeten blijven opletten. Aan het eind van deze cursus wordt er namelijk nog het een en ander van hen verwacht.
Hmm.....ff afwachten dan maarquote:Op zaterdag 20 januari 2007 22:07 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Op de TIEN-site :
[..]
als in nena ??... die zuipt de meeste daar onder tafelquote:Op zaterdag 20 januari 2007 22:06 schreef classpc het volgende:
Volgens mij heeft die blonde mevrouw ook al haar glazen leeg gedronken.
Nena? Ik weet alle namen nog nietquote:Op zaterdag 20 januari 2007 22:07 schreef Fikkert het volgende:
[..]
als in nena ??... die zuipt de meeste daar onder tafel
Jong, blond, ziet er dommer uit dan ze is maar roept ook regelmatig "weet ik niet" om dat beeld te bevestigen.quote:
Bulls eye!quote:Op zaterdag 20 januari 2007 22:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jong, blond, ziet er dommer uit dan ze is maar roept ook regelmatig "weet ik niet" om dat beeld te bevestigen.
Geeft nix, die drankmeneer zet het wel op de rekeningquote:Op zaterdag 20 januari 2007 22:17 schreef Meneermax het volgende:
Natas ritselt ff een fles voor Wilgo?
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 22:26 schreef Leandra het volgende:
Wat zit Nena weer charmant bij Brian op t bureau.
Het lijkt Miss Fine wel die bij Mr. Sheffield op kantoor is.... alleen het korte rokje ontbreekt.
Talpa is hier momenteel doodquote:Op zaterdag 20 januari 2007 22:32 schreef avonne het volgende:
ik ga zo Gladiatoren op Talpa kijken
Ik denk het ook niet nee, ondanks het stukje wat Tien aangaf dat er nog iets zou gebeuren, lijkt niet te kloppen. Alleen die masseur voor Nena komt nog maar daar ga ik absoluut niet op wachtenquote:Op zaterdag 20 januari 2007 22:31 schreef uniekhoorn het volgende:
Volgens mij gebeurd er echt niks meer![]()
crack killsquote:Op zaterdag 20 januari 2007 22:36 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Deze is beter
[afbeelding]
Top!quote:Op zaterdag 20 januari 2007 23:11 schreef Gert het volgende:
Het kruit is duidelijk gisteravond al verschoten.
Voor de mensen die er geen genoeg van kunnen krijgen: in het update-topic staat nu een filmpje van de bonje tussen Huub en NL.![]()
Top van -sum-quote:
Thnx, ik had geen geluid, alleen beeldquote:Op zaterdag 20 januari 2007 23:24 schreef happyme28 het volgende:
zucht, steun, klaag want er mag geen tv gekeken worden ondanks dat ze nog tv-tijd hebben. Ze gaan demonstratief slapen zeggen ze. Er wordt niet gezegd dat er nog iets komt, maar dat zal dan dus wel. Nu namelijk streamlock
Het ziet er idd niet naar uitquote:Op zaterdag 20 januari 2007 23:33 schreef snetje het volgende:
dus geen masseur voor nena![]()
wat een bullshit![]()
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 23:11 schreef Gert het volgende:
Voor de mensen die er geen genoeg van kunnen krijgen: in het update-topic staat nu een filmpje van de bonje tussen Huub en NL.![]()
Tja, gisteren waren alle remmen al losgegaanquote:Op zaterdag 20 januari 2007 23:42 schreef snetje het volgende:
what's upzaterdagavond en dan al om kwart voor twaalf gaan slapen ..........tjonge .....
![]()
Tsja, als je niet kunt gaan stappen en thuis ook geen feestje geregeld hebt..... ze kunnen geen DGK streams gaan zitten kijken ofzoquote:Op zaterdag 20 januari 2007 23:42 schreef snetje het volgende:
what's upzaterdagavond en dan al om kwart voor twaalf gaan slapen ..........tjonge .....
![]()
en dat is ook al haast zo zaaai, nou ja haast tis zaai.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 23:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tsja, als je niet kunt gaan stappen en thuis ook geen feestje geregeld hebt..... ze kunnen geen DGK streams gaan zitten kijken ofzo![]()
Nl is een nieuwe verhaallijn aan het creeeren.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 23:43 schreef yellowfirst het volgende:
NL gaat morgen een "handwritten" brief schrijven....![]()
Alles voor de popi pollquote:Op zaterdag 20 januari 2007 23:49 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Nl is een nieuwe verhaallijn aan het creeeren.
Verliefd op de kapster..... hoe zal deze liefde verder gaan?????
Ik denk dat Nathanael een Bartje probeert te doen: zich door een "romance" onmisbaar maken, want hij weet dat hij zelfs bij Bart op de schopstoel zit als er niemand anders unaniem uitgestemd kan worden.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 23:49 schreef bunnyma het volgende:
Nl is een nieuwe verhaallijn aan het creeeren.
Verliefd op de kapster..... hoe zal deze liefde verder gaan?????
Bedankt, dat is leuk om even te zien. Wat een domme verongelijkte rukker is die NL toch. Geweldig hoe Huub zijn knopjes indrukt.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 23:11 schreef Gert het volgende:
En als hij dan wint hoeft zij niet meer te werken..... Gaby wordt zijn "goede doel"quote:Op zaterdag 20 januari 2007 23:55 schreef bunnyma het volgende:
MIsschien krijgen we daarna: Huub wordt verliefd op zijn hoertje Gaby!![]()
Nee, door zijn nieuwe verhaallijn.... dan gaat hij er voorlopig niet uit.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 23:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Door voor middernacht in bed te liggen?![]()
Ik denk dat Nathanael binnenkort weer een slok teveel opheeft en dat Natasia dan niet in de buurt is om ertussen te springen..... en dan is het Bye Bye Nathanaelquote:Op zaterdag 20 januari 2007 23:56 schreef bunnyma het volgende:
Nee, door zijn nieuwe verhaallijn.... dan gaat hij er voorlopig niet uit.
ben trouwens benieuwd of er nog maatregelen genomen gaan worden nav gisteravondquote:Op zaterdag 20 januari 2007 23:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk dat Nathanael binnenkort weer een slok teveel opheeft en dat Natasia dan niet in de buurt is om ertussen te springen..... en dan is het Bye Bye Nathanael![]()
Me 2quote:Op zaterdag 20 januari 2007 23:59 schreef petraa het volgende:
ben trouwens benieuwd of er nog maatregelen genomen gaan worden nav gisteravond
Bang dat ie gaat winnen?quote:Op zondag 21 januari 2007 00:03 schreef BONG4002 het volgende:
Ik knal m ook af![]()
OT: Houden jullie Bart in de gaten?
En een geweldige verhaallijn om zeep helpen? Het lijkt me toch sterk.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 23:59 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik ga ook met je mee, heb vannacht te lang gezeten. trusteeeeeee all en hou ff alles goed bij voor ons, wil nix missen eigenlijkquote:Op zondag 21 januari 2007 00:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Bang dat ie gaat winnen?![]()
Maarre...... truste, ik ga met je mee, ben nog niet zo fit als ik dacht![]()
![]()
![]()
Jammer dat het filmpje ergens in het midden van de ruzie begint. Oorzaak en gevolg mis je nu, en het lijkt nu net of Huub de ruziemaker was, terwijl Satanael duidelijk al een tijdje Huub aan het provoceren was, terwijl Huub gezellig in gesprek was met Nena en Ilona.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 23:11 schreef Gert het volgende:
denk eerder dat gaby huub leuk vindtquote:Op zaterdag 20 januari 2007 23:55 schreef bunnyma het volgende:
MIsschien krijgen we daarna: Huub wordt verliefd op zijn hoertje Gaby!![]()
helemaal mee eens !!!!!!quote:Op zondag 21 januari 2007 00:07 schreef Hanekrooi het volgende:
[..]
Jammer dat het filmpje ergens in het midden van de ruzie begint. Oorzaak en gevolg mis je nu, en het lijkt nu net of Huub de ruziemaker was, terwijl Satanael duidelijk al een tijdje Huub aan het provoceren was, terwijl Huub gezellig in gesprek was met Nena en Ilona.
ik had wel weer een waarschuwing verwacht voor nattenel ....oh nee dan zou het een exit zijn ...quote:Op zaterdag 20 januari 2007 23:59 schreef petraa het volgende:
[..]
quote:Op zondag 21 januari 2007 00:20 schreef F04 het volgende:
Misschien dat HiDiHo misschien het heeft opgenomen. Hopelijk zet hij 't later nog wel op megaupload/rapidshare ofzo..
Misschien heeft de voorkeur van -sum- (zie titel filmpje) daar iets mee te maken.quote:Op zondag 21 januari 2007 00:07 schreef Hanekrooi het volgende:
[..]
Jammer dat het filmpje ergens in het midden van de ruzie begint. Oorzaak en gevolg mis je nu, en het lijkt nu net of Huub de ruziemaker was, terwijl Satanael duidelijk al een tijdje Huub aan het provoceren was, terwijl Huub gezellig in gesprek was met Nena en Ilona.
Serieus? Ik had toch sterk de indruk dat hij zich met z'n dronken hoofd helemaal liet opnaaien, en daarbij ook zijn knie verdraaide. Wel een top-acteur dan.quote:Op zondag 21 januari 2007 01:01 schreef kissa het volgende:
NL is niet goed bij zijn hoofd of hij acteert. Ik denk het laatste!
hahaahah jaaah ik ben ook net terug van StappenN!N!!!quote:Op zondag 21 januari 2007 02:26 schreef Suikeroom het volgende:
Bart is stappen met Stijn.. hij is om 5 uur weer terug
Ben benieuwd of .NL en Bart straks nog wel geassocieerd willen worden met deze actie...quote:Op zondag 21 januari 2007 11:20 schreef happyme28 het volgende:
Dat was al geregeld voor zaterdag en het was meer als geintje. Een belletje naar achter en that's it.
Op deze foto is Hupert bijna een soort van knap.....quote:
Ja vind ik ook. Ik vind trouwens veel mensen er sochtends net uit bed heel lekker uitzien. En als ik iemand leuk vind vind ik hem ook vaak knapper worden, of andersom. Vond Bart leuk en nu lelijkquote:Op zondag 21 januari 2007 11:50 schreef Elounda het volgende:
[..]
Op deze foto is Hupert bijna een soort van knap.....
Off Topique:quote:Op zondag 21 januari 2007 11:52 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ja vind ik ook. Ik vind trouwens veel mensen er sochtends net uit bed heel lekker uitzien. En als ik iemand leuk vind vind ik hem ook vaak knapper worden, of andersom. Vond Bart leuk en nu lelijk
Tot een bepaalde leeftijd wel ja.quote:Op zondag 21 januari 2007 11:52 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ja vind ik ook. Ik vind trouwens veel mensen er sochtends net uit bed heel lekker uitzien.
1969 kan nog netquote:
Je kunt hem ook verassen met naaienquote:Op zondag 21 januari 2007 12:02 schreef demins het volgende:
Huub"(over Nathanael en zichzelf, hij wil wel iets leuks terug doen voor .NL):
"Je kan elkaar met negatieve acties naaien, maar je kan elkaar ook met positieve acties euh, verrassen!"
![]()
Nou heb je de clou verklapt!quote:Op zondag 21 januari 2007 12:04 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Je kunt hem ook verassen met naaien
Hoe kan ik het ooit goedmaken ?quote:
Daar zal ik eens eventjes over nadenken...quote:
Ze voelt zich vandaag heel puurtjes!quote:Op zondag 21 januari 2007 12:11 schreef kleinzusje het volgende:
Waarom is ZDNGMW zo aardig tegen Huub en Syl ????
Hij is niet het hek uit geweest hoor. Dat stappen met Stijn was een grapjequote:Op zondag 21 januari 2007 12:02 schreef Sarah-Louise het volgende:
Goeiemorgen allemaal .... en bedankt weer voor het verslaan van de streams. Tot ik naar bed ging was het dodelijk saai en zo te lezen is er niets meer gebeurd daarna. Maar wat lees ik nou, is Bart tot vijf uur weg geweest?
quote:Op zondag 21 januari 2007 12:12 schreef demins het volgende:
[..]
Ze voelt zich vandaag heel puurtjes!![]()
ok .. thanks (hoewel mij het niet eens meer zou verbazen)quote:Op zondag 21 januari 2007 12:13 schreef crohntje het volgende:
[..]
Hij is niet het hek uit geweest hoor. Dat stappen met Stijn was een grapje
Je hebt z'n innerlijk leren kennenquote:Op zondag 21 januari 2007 11:54 schreef Elounda het volgende:
[..]
Off Topique:
Ow, heel herkenbaar... ik vond B. eerst ook leuk, nu kan ik die plofkop niet meer zien...![]()
Meen je? Ik kijk even geen streams... Wat een kapsones, het gaat me steeds meer tegenstaan. Thuis zit ze met haar verjaardag in een kringetje met een Hema-taart, en hier moet het weer over the top! Ik snap niet dat John dM er nog geld instoptquote:Op zondag 21 januari 2007 12:16 schreef Sarah-Louise het volgende:
en dáár komt de verjaardag van Natasia weer voorbij .. danseressen, taart, DJ, iemand die drankjes maakt ...... een soort van uitje maar dan binnen het hek
quote:Op zondag 21 januari 2007 12:23 schreef Lunaflame het volgende:
Nasty vertelt tegen Brian dat ze het champagneontbijt bij Syl en Huub heeft gebracht en Brian vraagt "was het MET champagne" . Ja duhh waarom heet het dan zo oen.
Deofris... Niet schoon wel fris.quote:Op zondag 21 januari 2007 12:41 schreef Sarah-Louise het volgende:
Brian is blij dat hij de frisse persoon kan zijn die hij eigenlijk is.
Dat is een héééééél onfris statement!quote:Op zondag 21 januari 2007 12:41 schreef Sarah-Louise het volgende:
Brian is blij dat hij de frisse persoon kan zijn die hij eigenlijk is.
In dichtvorm ?quote:Op zondag 21 januari 2007 12:44 schreef Sarah-Louise het volgende:
Brian trekt een A4 uit zijn zak met dingen die uit het gesprek met de psycholoog zijn gekomen.
Natasia denkt echt dat Huub en Sylvia verliefd zijn en denkt dus ook echt dat ze gaan trouwen, en ze denkt met dit gedrag een kans te maken op het vervullen van de beste bijrol: de getuige.....quote:Op zondag 21 januari 2007 12:11 schreef kleinzusje het volgende:
Waarom is ZDNGMW zo aardig tegen Huub en Syl ????
kweenie ... Natasia moest snel even plassen en liep weg van tafel. Ze duiken nu het kantoor in dus misschien horen we nog wat het op het A4-tje staatquote:
Zo hier hep ik weer papierquote:
Nee, Brian begrijpt het niet goed volgens mij...quote:Op zondag 21 januari 2007 12:36 schreef Sarah-Louise het volgende:
Brian legt ons even uit dat er constant van achter druk is geweest om alles met Nena uit te praten en bij te leggen. Dat is de modderfokking shit die niemand heeft gezien, zegt hij waardoor niemand er meer wat van begreep.
Neuh.... achter zal bedoeld hebben "praat het uit want je bent te ver gegaan" wat Brian begrepen heeft als "gooi er nog wat Loverboy-babbels tegenaan, dan krijg je haar wel weer om"quote:Op zondag 21 januari 2007 12:57 schreef Sonique het volgende:
Nee, Brian begrijpt het niet goed volgens mij...
Waren dat zijn letterlijke woorden?quote:Op zondag 21 januari 2007 12:26 schreef Sarah-Louise het volgende:
Hij vindt het wel vies omdat Huub net aan een hoer had zitten likken.
quote:Op zondag 21 januari 2007 12:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Neuh.... achter zal bedoeld hebben "praat het uit want je bent te ver gegaan" wat Brian begrepen heeft als "gooi er nog wat Loverboy-babbels tegenaan, dan krijg je haar wel weer om"
graag gedaanquote:
Natasia en Brian geilen gewoon op Nena. En houden zichzelf voor de gek door te denken dat het wederzijds is.quote:Op zondag 21 januari 2007 12:40 schreef happyme28 het volgende:
Blijkt maar weer wat een achterbaks wijf die Natasia is.
Maar Brian en Natasia snappen Nena echt van geen kanten. Ik zit met mijn mond open. Ze trekken conclusies op basis van een hele verkeerde perceptie van Nena's gedrag. Die Brian en Natasia dichten zichzelf veel te veel credits toe wat betreft Nena.
Dat stukje zit er nu wel goed in bij Natasia! Qua tekst dan.quote:Op zondag 21 januari 2007 13:08 schreef Sonique het volgende:
"sjust ze toe of ussssss"
O YES!!!quote:Op zondag 21 januari 2007 13:02 schreef Sonique het volgende:
[..]
Brian is Nena haar sexslaafje, als ze dat zou willen. En dat is ut um juist. Brian denk just andersom.
Zelfs als Nena hem gewoon keihard confronteerd en zegt van hem te kotsen en hem letterlijk in de hoek lult met z'n eigen uitspraken en acties, denk brian nog steeds dat dat NEna z'n chickie is...
Aan shmoopyquote:
Wanneer is hij dat niet?quote:Op zondag 21 januari 2007 13:12 schreef Sonique het volgende:
hmmm, Bart is pissed?
Zou wel logisch zijn, als Natasia er door de andere uit wordt gestemt kan ze er een mega drama van maken door de schuld bij de andere te leggen en haar eigen handen in onschuld te wassen.quote:Op zondag 21 januari 2007 13:13 schreef Sarah-Louise het volgende:
Trouwens ... ik denk dat ze inderdaad met elkaar afgesproken hebben om Natasia eruit te stemmen. Vanmorgen in de game room vroeg Huub naar de plannen van Natasia ... ze roept af en toe dat ze tot half september moet blijven zitten en Huub vroeg of haat 10K dan geen probleem was. Natasia zei toen dat ze zich geen 10K kon veroorloven maar dat er wel iets op gevonden zou worden. Huub zei toen dat hij haar hoofd eigenlijk niet uit kon staan en Natasia zei toen tegen hem die gedachte vooral vast te houden. Zou het dan toch ..... ?
Gewoon blijven zeggen! Het klopt namelijk...quote:Op zondag 21 januari 2007 13:14 schreef Sonique het volgende:
En toch zeg ik dat ze het kantoor een andere kleur hebben gegeven...
Wat het niet eers rood met zwart?
hahahahaquote:Op zondag 21 januari 2007 13:20 schreef demins het volgende:
[..]
Gewoon blijven zeggen! Het klopt namelijk...
Droomscenario: de heren besluiten dat Natasia eruit moet, Brian kan zijn mond niet houden en vertelt het voor dinsdag aan Natasia, Natasia wordt woedend en draagt als tegenactie Nathanael voor voor ontslag.quote:Op zondag 21 januari 2007 13:20 schreef Sarah-Louise het volgende:
Oh, de heren bespreken weer wie er uit moet deze maand ....
Als ze dat rondkrijgen dan naaien ze Ilona dus gewoon, die mocht er deze maand toch niet uitgestemd worden omdat ze zelf aangegeven had te willen gaan?? Dan kost het haar gewoon 10 Kquote:Op zondag 21 januari 2007 13:22 schreef Sonique het volgende:
Lol
Nathanael vraagt het wel aan om Ilona eruit te krijgen... Nathanael weet zeker dat dat niet unaniem zal worden. Sylvia of Huub zal nooit mee stemmen lijkt me...
Hiermee gaat hij Bart frustreren...
Er gaat niemand uit....quote:Op zondag 21 januari 2007 13:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Droomscenario: de heren besluiten dat Natasia eruit moet, Brian kan zijn mond niet houden en vertelt het voor dinsdag aan Natasia, Natasia wordt woedend en draagt als tegenactie Nathanael voor voor ontslag.
Denk ik ook..... alleen als Bart lef heeft draagt hij Nathanael voor...... dat zou nog wel kunnen lukken (hoewel dat ook lastig wordt want Natasia zou dat kunnen frustreren)quote:Op zondag 21 januari 2007 13:25 schreef Sonique het volgende:
Er gaat niemand uit....
Let op m'n woorden
Ik let opquote:Op zondag 21 januari 2007 13:25 schreef Sonique het volgende:
[..]
Er gaat niemand uit....
Let op m'n woorden
quote:Op zondag 21 januari 2007 13:26 schreef Sonique het volgende:
Brian: "OP CDtje per email of per post....
Per post is makkelijker"
echt.... die gozer....
Ik drink ze in als ware het nectar van de Goden!quote:Op zondag 21 januari 2007 13:25 schreef Sonique het volgende:
[..]
Er gaat niemand uit....
Let op m'n woorden
Er is vast ergens een geheime tunnelquote:Op zondag 21 januari 2007 13:29 schreef Kinga het volgende:
Vreselijke indeling heeft die villa toch.... als je naar dat kantoor wil moet je via buiten...
Ja.. alleen die loopt door natasia..quote:Op zondag 21 januari 2007 13:30 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Er is vast ergens een geheime tunnel
Ach, hij weet tegen wie NL het heeft... 'tis gewoon frans toch?'quote:Op zondag 21 januari 2007 13:32 schreef uitgeslapen het volgende:
Frans Guyana ia gewoon EU? Is wel heel kort door de bocht
Dus als je slim bent,dan ga je roepen ik wil naar huis.quote:Op zondag 21 januari 2007 13:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als ze dat rondkrijgen dan naaien ze Ilona dus gewoon, die mocht er deze maand toch niet uitgestemd worden omdat ze zelf aangegeven had te willen gaan?? Dan kost het haar gewoon 10 K
Good old Godfried Bomansquote:Op zondag 21 januari 2007 13:33 schreef kleinzusje het volgende:
[afbeelding]
Ik zat eens voor het vensterraam
en zat mij te vervelen
ik wou dat ik 2 hondjes was
dan kon ik samen spelen
En wat als je er dan toch uitgestemd wordt?? Kost het je dus 10 K ?!!quote:Op zondag 21 januari 2007 13:34 schreef rooie3 het volgende:
Dus als je slim bent,dan ga je roepen ik wil naar huis.
En dan kunnen ze je er niet uitstemmen omdat het niet mag.
Kijk maar bij Ilona en Natasia.
Roepen het wel en dan zeggen ze meteen mag niet van achter.
Gert.....modder-eter?????quote:Op zondag 21 januari 2007 13:02 schreef Leandra het volgende:
Zeg ehm Gert....... nu jij hier de modder-eter bent..... kun je die 2 tussen COS en # even vervangen voor een spatie??
quote:Op zondag 21 januari 2007 14:04 schreef uitgeslapen het volgende:
Huub brengt het leven in Nena wel weer terug hoor, geef hem een maandje de tijd..
onzin dit.. Bart voegt enorm veel toe.. hij is de leider daar in huis en geld speelt voor hem geen rolquote:Op zondag 21 januari 2007 14:06 schreef Mika25 het volgende:
Ik denk niet dat er iemand uit gaat deze maand, tenzij Natasia een afspraak heeft met "achter". Het probleem van DGK op dit moment is dat alle "verhaal lijnen" al uitgespeeld zijn. Lesley-Bart is vrijwel dood. De acties van BBNN tegenover Huub/Sylvia, maar sinds de kaarten-actie is dat op een laag pitje geraakt. Brian-Nena begint ook te vervelen. Er gebeurt dus eigenlijk niets in het huis momenteel, met uitzondering van de incidentele uitspattingen van Huub en NL. De enige manier om weer wat nieuw elan aan het programma toe te voegen is door nieuwe bewoners, en hoe wou je dat doen als er een bewoner unaniem uitgestemd gaat worden?
De beste oplossing IMHO is dat de redactie een eenmalige aanbieding doet van "wie er aan het eind van DEZE maand uit gaat mag z`n 10K inleg houden". Dat betekent dat of Ilona of Bart weggaan, wat positief is want die 2 voegen toch niets toe aan het programma, dan kan je beter een willekeurige persoon als vervanger aanwijzen...
quote:Op zondag 21 januari 2007 14:12 schreef Leandra het volgende:
Toch prettig om te zien dat Natasia zich tegen visite wel weet te gedragen, ook al is het visite van Huub, of het is omdat het kinderen zijn..... ze is gek op kinderen... (van een ander)
Was ook stom verbaasdquote:Op zondag 21 januari 2007 14:15 schreef Leandra het volgende:
Kinderen krijgen fristie in een glas en Nena en consorten drinken rommel en rotzooi uit een pakje?![]()
Het zijn idd schatjes....... Huub gaat er ook enorm leuk mee omquote:Op zondag 21 januari 2007 14:16 schreef Kinga het volgende:
Wat een lieverds...
Dus de prijs van een uur gedeeld door 3??quote:Op zondag 21 januari 2007 14:29 schreef BONG4002 het volgende:
Ze moeten al weer gaan, Huub had maar 20min met ze
Jepquote:Op zondag 21 januari 2007 14:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dus de prijs van een uur gedeeld door 3??
Op zich kan alles geregeld worden op een zondag...... maar het gaat wel erg ver.. zou de Belastingdienst meekijken??quote:Op zondag 21 januari 2007 14:29 schreef Lieve het volgende:
Kapsters? OP ZONDAG? Doe ff normaal DGK! Hier gaat dus dat programma mank aan. Sorry hoor, hier kan ik geen enkel respect voor opbrengen. Mik dan de regels tbv bezoek maar weg! Laat Wilgo en de kids ook maar intrekken, ik had al grote moeite met Leslie, maar dit... slaat alles. Twee kapster om 1 krul uit nastys haar te halen op zondag ¿¿¿¿¿
Op die met dat sluike haar, die ook werkelijk met Natasia dr haar bezig is..... wat die andere er doet is me sowieso niet duidelijk.quote:Op zondag 21 januari 2007 14:36 schreef Lieve het volgende:
op welke in 666 dan...' verliefd'? ( wil hij gratis sex?)
Agreed.quote:Op zondag 21 januari 2007 14:36 schreef Sarah-Louise het volgende:
Ik vond het bezoek van de neefjes leuk om naar te kijken. Wat een leuke oom is Huub. Huub IS gewoon een leuke gozer !
Waarom geld voor Natasia dan eigenlijk, 2 kleine mensjes geldt voor 1 groot mens (kinderen met kerst) en voor Huub niet ?quote:Op zondag 21 januari 2007 14:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dus de prijs van een uur gedeeld door 3??
Dat was een uitzondering vanwege Kerst, maar er moest wel over gestemd worden, dus was anders als een regulier bezoeksysteemquote:Op zondag 21 januari 2007 14:39 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Waarom geld voor Natasia dan eigenlijk, 2 kleine mensjes geldt voor 1 groot mens (kinderen met kerst) en voor Huub niet ?
Voor Natasia geldt een heel apart reglement geloof ikquote:Op zondag 21 januari 2007 14:39 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Waarom geld voor Natasia dan eigenlijk, 2 kleine mensjes geldt voor 1 groot mens (kinderen met kerst) en voor Huub niet ?
Dat is eigen hè...... je kunt moeilijk stellen dat ze een keuze tussen haar kinderen moet maken.quote:Op zondag 21 januari 2007 14:39 schreef Kaleddis het volgende:
Klopt, maar ik kan me niet herinneren dat ze hebben gestemd of de kinderen allebei mochten komen voor dezelfde tijd.quote:Op zondag 21 januari 2007 14:40 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat was een uitzondering vanwege Kerst, maar er moest wel over gestemd worden, dus was anders als een regulier bezoeksysteem
EDIT: toen konden ze kiezen voor Kerst of O&N om bezoek te krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |