Aan shmoopyquote:
Wanneer is hij dat niet?quote:Op zondag 21 januari 2007 13:12 schreef Sonique het volgende:
hmmm, Bart is pissed?
Zou wel logisch zijn, als Natasia er door de andere uit wordt gestemt kan ze er een mega drama van maken door de schuld bij de andere te leggen en haar eigen handen in onschuld te wassen.quote:Op zondag 21 januari 2007 13:13 schreef Sarah-Louise het volgende:
Trouwens ... ik denk dat ze inderdaad met elkaar afgesproken hebben om Natasia eruit te stemmen. Vanmorgen in de game room vroeg Huub naar de plannen van Natasia ... ze roept af en toe dat ze tot half september moet blijven zitten en Huub vroeg of haat 10K dan geen probleem was. Natasia zei toen dat ze zich geen 10K kon veroorloven maar dat er wel iets op gevonden zou worden. Huub zei toen dat hij haar hoofd eigenlijk niet uit kon staan en Natasia zei toen tegen hem die gedachte vooral vast te houden. Zou het dan toch ..... ?
Gewoon blijven zeggen! Het klopt namelijk...quote:Op zondag 21 januari 2007 13:14 schreef Sonique het volgende:
En toch zeg ik dat ze het kantoor een andere kleur hebben gegeven...
Wat het niet eers rood met zwart?
hahahahaquote:Op zondag 21 januari 2007 13:20 schreef demins het volgende:
[..]
Gewoon blijven zeggen! Het klopt namelijk...
Droomscenario: de heren besluiten dat Natasia eruit moet, Brian kan zijn mond niet houden en vertelt het voor dinsdag aan Natasia, Natasia wordt woedend en draagt als tegenactie Nathanael voor voor ontslag.quote:Op zondag 21 januari 2007 13:20 schreef Sarah-Louise het volgende:
Oh, de heren bespreken weer wie er uit moet deze maand ....
Als ze dat rondkrijgen dan naaien ze Ilona dus gewoon, die mocht er deze maand toch niet uitgestemd worden omdat ze zelf aangegeven had te willen gaan?? Dan kost het haar gewoon 10 Kquote:Op zondag 21 januari 2007 13:22 schreef Sonique het volgende:
Lol
Nathanael vraagt het wel aan om Ilona eruit te krijgen... Nathanael weet zeker dat dat niet unaniem zal worden. Sylvia of Huub zal nooit mee stemmen lijkt me...
Hiermee gaat hij Bart frustreren...
Er gaat niemand uit....quote:Op zondag 21 januari 2007 13:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Droomscenario: de heren besluiten dat Natasia eruit moet, Brian kan zijn mond niet houden en vertelt het voor dinsdag aan Natasia, Natasia wordt woedend en draagt als tegenactie Nathanael voor voor ontslag.
Denk ik ook..... alleen als Bart lef heeft draagt hij Nathanael voor...... dat zou nog wel kunnen lukken (hoewel dat ook lastig wordt want Natasia zou dat kunnen frustreren)quote:Op zondag 21 januari 2007 13:25 schreef Sonique het volgende:
Er gaat niemand uit....
Let op m'n woorden
Ik let opquote:Op zondag 21 januari 2007 13:25 schreef Sonique het volgende:
[..]
Er gaat niemand uit....
Let op m'n woorden
quote:Op zondag 21 januari 2007 13:26 schreef Sonique het volgende:
Brian: "OP CDtje per email of per post....
Per post is makkelijker"
echt.... die gozer....
Ik drink ze in als ware het nectar van de Goden!quote:Op zondag 21 januari 2007 13:25 schreef Sonique het volgende:
[..]
Er gaat niemand uit....
Let op m'n woorden
Er is vast ergens een geheime tunnelquote:Op zondag 21 januari 2007 13:29 schreef Kinga het volgende:
Vreselijke indeling heeft die villa toch.... als je naar dat kantoor wil moet je via buiten...
Ja.. alleen die loopt door natasia..quote:Op zondag 21 januari 2007 13:30 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Er is vast ergens een geheime tunnel
Ach, hij weet tegen wie NL het heeft... 'tis gewoon frans toch?'quote:Op zondag 21 januari 2007 13:32 schreef uitgeslapen het volgende:
Frans Guyana ia gewoon EU? Is wel heel kort door de bocht
Dus als je slim bent,dan ga je roepen ik wil naar huis.quote:Op zondag 21 januari 2007 13:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als ze dat rondkrijgen dan naaien ze Ilona dus gewoon, die mocht er deze maand toch niet uitgestemd worden omdat ze zelf aangegeven had te willen gaan?? Dan kost het haar gewoon 10 K
Good old Godfried Bomansquote:Op zondag 21 januari 2007 13:33 schreef kleinzusje het volgende:
[afbeelding]
Ik zat eens voor het vensterraam
en zat mij te vervelen
ik wou dat ik 2 hondjes was
dan kon ik samen spelen
En wat als je er dan toch uitgestemd wordt?? Kost het je dus 10 K ?!!quote:Op zondag 21 januari 2007 13:34 schreef rooie3 het volgende:
Dus als je slim bent,dan ga je roepen ik wil naar huis.
En dan kunnen ze je er niet uitstemmen omdat het niet mag.
Kijk maar bij Ilona en Natasia.
Roepen het wel en dan zeggen ze meteen mag niet van achter.
Gert.....modder-eter?????quote:Op zondag 21 januari 2007 13:02 schreef Leandra het volgende:
Zeg ehm Gert....... nu jij hier de modder-eter bent..... kun je die 2 tussen COS en # even vervangen voor een spatie??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |