ok .. thanks (hoewel mij het niet eens meer zou verbazen)quote:Op zondag 21 januari 2007 12:13 schreef crohntje het volgende:
[..]
Hij is niet het hek uit geweest hoor. Dat stappen met Stijn was een grapje
Je hebt z'n innerlijk leren kennenquote:Op zondag 21 januari 2007 11:54 schreef Elounda het volgende:
[..]
Off Topique:
Ow, heel herkenbaar... ik vond B. eerst ook leuk, nu kan ik die plofkop niet meer zien...![]()
Meen je? Ik kijk even geen streams... Wat een kapsones, het gaat me steeds meer tegenstaan. Thuis zit ze met haar verjaardag in een kringetje met een Hema-taart, en hier moet het weer over the top! Ik snap niet dat John dM er nog geld instoptquote:Op zondag 21 januari 2007 12:16 schreef Sarah-Louise het volgende:
en dáár komt de verjaardag van Natasia weer voorbij .. danseressen, taart, DJ, iemand die drankjes maakt ...... een soort van uitje maar dan binnen het hek
quote:Op zondag 21 januari 2007 12:23 schreef Lunaflame het volgende:
Nasty vertelt tegen Brian dat ze het champagneontbijt bij Syl en Huub heeft gebracht en Brian vraagt "was het MET champagne" . Ja duhh waarom heet het dan zo oen.
Deofris... Niet schoon wel fris.quote:Op zondag 21 januari 2007 12:41 schreef Sarah-Louise het volgende:
Brian is blij dat hij de frisse persoon kan zijn die hij eigenlijk is.
Dat is een héééééél onfris statement!quote:Op zondag 21 januari 2007 12:41 schreef Sarah-Louise het volgende:
Brian is blij dat hij de frisse persoon kan zijn die hij eigenlijk is.
In dichtvorm ?quote:Op zondag 21 januari 2007 12:44 schreef Sarah-Louise het volgende:
Brian trekt een A4 uit zijn zak met dingen die uit het gesprek met de psycholoog zijn gekomen.
Natasia denkt echt dat Huub en Sylvia verliefd zijn en denkt dus ook echt dat ze gaan trouwen, en ze denkt met dit gedrag een kans te maken op het vervullen van de beste bijrol: de getuige.....quote:Op zondag 21 januari 2007 12:11 schreef kleinzusje het volgende:
Waarom is ZDNGMW zo aardig tegen Huub en Syl ????
kweenie ... Natasia moest snel even plassen en liep weg van tafel. Ze duiken nu het kantoor in dus misschien horen we nog wat het op het A4-tje staatquote:
Zo hier hep ik weer papierquote:
Nee, Brian begrijpt het niet goed volgens mij...quote:Op zondag 21 januari 2007 12:36 schreef Sarah-Louise het volgende:
Brian legt ons even uit dat er constant van achter druk is geweest om alles met Nena uit te praten en bij te leggen. Dat is de modderfokking shit die niemand heeft gezien, zegt hij waardoor niemand er meer wat van begreep.
Neuh.... achter zal bedoeld hebben "praat het uit want je bent te ver gegaan" wat Brian begrepen heeft als "gooi er nog wat Loverboy-babbels tegenaan, dan krijg je haar wel weer om"quote:Op zondag 21 januari 2007 12:57 schreef Sonique het volgende:
Nee, Brian begrijpt het niet goed volgens mij...
Waren dat zijn letterlijke woorden?quote:Op zondag 21 januari 2007 12:26 schreef Sarah-Louise het volgende:
Hij vindt het wel vies omdat Huub net aan een hoer had zitten likken.
quote:Op zondag 21 januari 2007 12:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Neuh.... achter zal bedoeld hebben "praat het uit want je bent te ver gegaan" wat Brian begrepen heeft als "gooi er nog wat Loverboy-babbels tegenaan, dan krijg je haar wel weer om"
graag gedaanquote:
Natasia en Brian geilen gewoon op Nena. En houden zichzelf voor de gek door te denken dat het wederzijds is.quote:Op zondag 21 januari 2007 12:40 schreef happyme28 het volgende:
Blijkt maar weer wat een achterbaks wijf die Natasia is.
Maar Brian en Natasia snappen Nena echt van geen kanten. Ik zit met mijn mond open. Ze trekken conclusies op basis van een hele verkeerde perceptie van Nena's gedrag. Die Brian en Natasia dichten zichzelf veel te veel credits toe wat betreft Nena.
Dat stukje zit er nu wel goed in bij Natasia! Qua tekst dan.quote:Op zondag 21 januari 2007 13:08 schreef Sonique het volgende:
"sjust ze toe of ussssss"
O YES!!!quote:Op zondag 21 januari 2007 13:02 schreef Sonique het volgende:
[..]
Brian is Nena haar sexslaafje, als ze dat zou willen. En dat is ut um juist. Brian denk just andersom.
Zelfs als Nena hem gewoon keihard confronteerd en zegt van hem te kotsen en hem letterlijk in de hoek lult met z'n eigen uitspraken en acties, denk brian nog steeds dat dat NEna z'n chickie is...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |