quote:Op zondag 21 januari 2007 00:20 schreef F04 het volgende:
Misschien dat HiDiHo misschien het heeft opgenomen. Hopelijk zet hij 't later nog wel op megaupload/rapidshare ofzo..
Misschien heeft de voorkeur van -sum- (zie titel filmpje) daar iets mee te maken.quote:Op zondag 21 januari 2007 00:07 schreef Hanekrooi het volgende:
[..]
Jammer dat het filmpje ergens in het midden van de ruzie begint. Oorzaak en gevolg mis je nu, en het lijkt nu net of Huub de ruziemaker was, terwijl Satanael duidelijk al een tijdje Huub aan het provoceren was, terwijl Huub gezellig in gesprek was met Nena en Ilona.
Serieus? Ik had toch sterk de indruk dat hij zich met z'n dronken hoofd helemaal liet opnaaien, en daarbij ook zijn knie verdraaide. Wel een top-acteur dan.quote:Op zondag 21 januari 2007 01:01 schreef kissa het volgende:
NL is niet goed bij zijn hoofd of hij acteert. Ik denk het laatste!
hahaahah jaaah ik ben ook net terug van StappenN!N!!!quote:Op zondag 21 januari 2007 02:26 schreef Suikeroom het volgende:
Bart is stappen met Stijn.. hij is om 5 uur weer terug
Ben benieuwd of .NL en Bart straks nog wel geassocieerd willen worden met deze actie...quote:Op zondag 21 januari 2007 11:20 schreef happyme28 het volgende:
Dat was al geregeld voor zaterdag en het was meer als geintje. Een belletje naar achter en that's it.
Op deze foto is Hupert bijna een soort van knap.....quote:
Ja vind ik ook. Ik vind trouwens veel mensen er sochtends net uit bed heel lekker uitzien. En als ik iemand leuk vind vind ik hem ook vaak knapper worden, of andersom. Vond Bart leuk en nu lelijkquote:Op zondag 21 januari 2007 11:50 schreef Elounda het volgende:
[..]
Op deze foto is Hupert bijna een soort van knap.....
Off Topique:quote:Op zondag 21 januari 2007 11:52 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ja vind ik ook. Ik vind trouwens veel mensen er sochtends net uit bed heel lekker uitzien. En als ik iemand leuk vind vind ik hem ook vaak knapper worden, of andersom. Vond Bart leuk en nu lelijk
Tot een bepaalde leeftijd wel ja.quote:Op zondag 21 januari 2007 11:52 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ja vind ik ook. Ik vind trouwens veel mensen er sochtends net uit bed heel lekker uitzien.
1969 kan nog netquote:
Je kunt hem ook verassen met naaienquote:Op zondag 21 januari 2007 12:02 schreef demins het volgende:
Huub"(over Nathanael en zichzelf, hij wil wel iets leuks terug doen voor .NL):
"Je kan elkaar met negatieve acties naaien, maar je kan elkaar ook met positieve acties euh, verrassen!"
![]()
Nou heb je de clou verklapt!quote:Op zondag 21 januari 2007 12:04 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Je kunt hem ook verassen met naaien
Hoe kan ik het ooit goedmaken ?quote:
Daar zal ik eens eventjes over nadenken...quote:
Ze voelt zich vandaag heel puurtjes!quote:Op zondag 21 januari 2007 12:11 schreef kleinzusje het volgende:
Waarom is ZDNGMW zo aardig tegen Huub en Syl ????
Hij is niet het hek uit geweest hoor. Dat stappen met Stijn was een grapjequote:Op zondag 21 januari 2007 12:02 schreef Sarah-Louise het volgende:
Goeiemorgen allemaal .... en bedankt weer voor het verslaan van de streams. Tot ik naar bed ging was het dodelijk saai en zo te lezen is er niets meer gebeurd daarna. Maar wat lees ik nou, is Bart tot vijf uur weg geweest?
quote:Op zondag 21 januari 2007 12:12 schreef demins het volgende:
[..]
Ze voelt zich vandaag heel puurtjes!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |