Voor twee gepekelde forellen. Die hebben meer nut in dit programma dan Wendy.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:50 schreef charmed_angel het volgende:
Kunnen ze Wendy niet inruilen ofzo?
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:51 schreef Cee het volgende:
[..]
Voor twee gepekelde forellen. Die hebben meer nut in dit programma dan Wendy.
Ja, daar dacht ik ook al aan. Dat meisje zal het vast niet leuk gevondne hebben om kind genoemd te worden.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:50 schreef D.Rose het volgende:
Wendy: Hij haalde het kind uit het podium
Kind dacht: ik ben geen kind, ik ben al elf
Wat was ook alweer de zomerhit in 1939 ?quote:
quote:
dat zal niet in de verzekering zitten denk ikquote:
Ik vond Fantasia niet zó.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:53 schreef Cee het volgende:
Mark my words. Dat wordt 'Summertime' van Porgy & Bess. Heb het net opgezocht en het komt uit 1935! Wordt bij American Idol vaak gezongen.
Zou ik wel toepasselijk en bij haar stem passend vinden als ze die gaat zingen.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:53 schreef Cee het volgende:
Mark my words. Dat wordt 'Summertime' van Porgy & Bess. Heb het net opgezocht en het komt uit 1935! Wordt bij American Idol vaak gezongen.
Helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:53 schreef Knipoogje het volgende:
Itt Richie en Anja straalt Christian wel plezier uit. En hij zingt nog goed ook
Hij wordt steeds beter
Wel foute keuze natuurlijk voor die kleuter ipv een mooi dametje van zijn eigen leeftijd
Ja, maar dan heb je het ook over Fanfuckingtasia!quote:
Al heeeeeeeeeeeeeeeel lang hoorquote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:54 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
WHAT?! Janine doet een Garnier commercial?
Ehh ja die is al een half jaar op zo ongeveerquote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:54 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
WHAT?! Janine doet een Garnier commercial?
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:55 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik kijk heel weinig Nederlandse TVlang leve torrents
ik precies anderomquote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:55 schreef Tinkepink het volgende:
Mijn top zoveel tot dusver
Christian
X6
Richy
Anja
Vond Anja niets aan vandaag.
eensquote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Alles wat aan X-factor mee doet mag nog niet in de schaduw van hem en Hind staan
Bij mij normaal gesproken ook. Ik hoop dat sharon niet teleurstelt.quote:
Dat is ut um juist: niemand heeft weet hoe het orgineel wordt gezongen, omdat niemand het nummer bijna kent.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:50 schreef SnowDoggg het volgende:
[..]
Wat een onzin ... dus als het liedje anders wordt gezongen dan het origineel is het altijd slecht![]()
Ik hou niet van die fronsjes van Sharonquote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:57 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Bij mij normaal gesproken ook. Ik hoop dat sharon niet teleurstelt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |