quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:56 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Sing-off:
Richy en Anja
Exit:
Anja
Ze is gewoon totaal niet geschikt voor live-tvquote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:32 schreef charmed_angel het volgende:
Wendyik vind haar echt raar doen
![]()
Dat was inderdaad een verrassend leuke uitzending! Met een verrassend leuke uitkomst.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:35 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Vanmiddag Tooske en Chantal gezien i/d herhaling van Tarzan.
Wat je ook zegt over de schreeuwerigheid van Tooske, ze doet het wel gigantisch goed!
Hij heet Ranjaquote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:35 schreef Yoni het volgende:
Wie is die vent met die rode trui? De man van Anja?
Ronquote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:35 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat was inderdaad een verrassend leuke uitzending! Met een verrassend leuke uitkomst.![]()
veel korter idd.... dit is GEEN GEZICHTquote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:37 schreef PPL het volgende:
Die rokjes hadden wel wat korter gemogen.
Was toch het optreden waarmee ze er uit vloog?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:38 schreef Silver87 het volgende:
Marieke-idols-deja vu
jaquote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Was toch het optreden waarmee ze er uit vloog?
Zoals elke weekquote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Geluid is weer ruk.
Ze moeten gewoon één of twee hoofdzangeressen kiezen.... het is nu teveel een allegaartjequote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
X6 is duidelijk over hun hoogtepunt heen.
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:37 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Voel ik een XFA meet aankomen in het Circustheater?
Met z'n allen kwijlend op de eerste rij?
Ron halfnaakt. Yum.quote:
Nee dat hadden we al gehoordquote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:41 schreef miss_dynastie het volgende:
Tis geen payblack, mensen.
Je moet echt een keer uit die kleedkamers blijven.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:40 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ron halfnaakt. Yum.
Heb hem al een keer in boxer gezien tijdens IDO2
*gruwelquote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:40 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ron halfnaakt. Yum.
Hij heeft toch ook ergens naakt op een site gestaanquote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:40 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik stond onder t raam en Meneer had t niet door. Stond uitgebreid zich uit te rekkenquote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:41 schreef Cee het volgende:
[..]
Je moet echt een keer uit die kleedkamers blijven.![]()
OMG als je heel vluchtig die zin doorleest lijkt het alsof ie iets anders uitgebreid aan het doen was.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:42 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik stond onder t raam en Meneer had t niet door. Stond uitgebreid zich uit te rekken, totdat ie ons zag en t gordijn indok
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:46 schreef TheVulture het volgende:
Ik hoop op Chrisitan in de sing-off
Als je van neuk-vakanties houdt is Salou best leukquote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:45 schreef Cee het volgende:
Salou, zou ik nog niet dood gevonden willen worden.
ja dies wel goedquote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:46 schreef Cee het volgende:
Dancing in the moonlight.Toploader, heb ik een keer live gezien.
edit: ow fuck, verkeerde versie van het liedje.![]()
Die was leuker geweest!quote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:46 schreef Cee het volgende:
Dancing in the moonlight.Toploader, heb ik een keer live gezien.
edit: ow fuck, verkeerde versie van het liedje.![]()
Als je zo slecht bent is middelmatig verbetering jaquote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:46 schreef D.Rose het volgende:
toegeven.....Christian wordt steeds beter
en toen had ie geen broek en blouse meer die bij elkaar paste...quote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:46 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Volgens mij was Christian als laatste aan de beurt met de styling en moest hij maar iets van zichzelf aan.
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:48 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Meisje denkt: LAAT ME LOS! Ik wil Richyyyy!
maar hij is wel de enige die stappen vooruit gaatquote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:47 schreef WaStEd het volgende:
[..]
Als je zo slecht bent is middelmatig verbetering ja
Was nauwelijks te verstaan. Bij een liedje dat je kent valt dat minder op, denk ik.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:48 schreef TheVulture het volgende:
Onbekend nummer... gaat hem stemmen kosten want niemand weet of dit goed gezongen is.... tot morgen Christian
Acda & De Munnikquote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:49 schreef WaStEd het volgende:
Henk Henk Henk Henk Henk Henk Henk Henk Henk Henk Henk Henk Henk Henk Henk Henk Henk Henk Henk Henk Henk Henk Henk Henk Henk Henk Henk Henk Henk Henk Henk Henk Henk Henk Henk Henk Henk Henk Henk Henk Henk Henk Henk Henk Henk Henk Henk Henk Henk Henk Henk Henk Henk Henk Henk Henk Henk Henk Henk Henk Henk Henk Henk Henk Henk Henk
Wat een onzin ... dus als het liedje anders wordt gezongen dan het origineel is het altijd slechtquote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:48 schreef TheVulture het volgende:
Onbekend nummer... gaat hem stemmen kosten want niemand weet of dit goed gezongen is.... tot morgen Christian
Voor twee gepekelde forellen. Die hebben meer nut in dit programma dan Wendy.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:50 schreef charmed_angel het volgende:
Kunnen ze Wendy niet inruilen ofzo?
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:51 schreef Cee het volgende:
[..]
Voor twee gepekelde forellen. Die hebben meer nut in dit programma dan Wendy.
Ja, daar dacht ik ook al aan. Dat meisje zal het vast niet leuk gevondne hebben om kind genoemd te worden.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:50 schreef D.Rose het volgende:
Wendy: Hij haalde het kind uit het podium
Kind dacht: ik ben geen kind, ik ben al elf
Wat was ook alweer de zomerhit in 1939 ?quote:
quote:
dat zal niet in de verzekering zitten denk ikquote:
Ik vond Fantasia niet zó.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:53 schreef Cee het volgende:
Mark my words. Dat wordt 'Summertime' van Porgy & Bess. Heb het net opgezocht en het komt uit 1935! Wordt bij American Idol vaak gezongen.
Zou ik wel toepasselijk en bij haar stem passend vinden als ze die gaat zingen.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:53 schreef Cee het volgende:
Mark my words. Dat wordt 'Summertime' van Porgy & Bess. Heb het net opgezocht en het komt uit 1935! Wordt bij American Idol vaak gezongen.
Helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:53 schreef Knipoogje het volgende:
Itt Richie en Anja straalt Christian wel plezier uit. En hij zingt nog goed ook
Hij wordt steeds beter
Wel foute keuze natuurlijk voor die kleuter ipv een mooi dametje van zijn eigen leeftijd
Ja, maar dan heb je het ook over Fanfuckingtasia!quote:
Al heeeeeeeeeeeeeeeel lang hoorquote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:54 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
WHAT?! Janine doet een Garnier commercial?
Ehh ja die is al een half jaar op zo ongeveerquote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:54 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
WHAT?! Janine doet een Garnier commercial?
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:55 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik kijk heel weinig Nederlandse TVlang leve torrents
ik precies anderomquote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:55 schreef Tinkepink het volgende:
Mijn top zoveel tot dusver
Christian
X6
Richy
Anja
Vond Anja niets aan vandaag.
eensquote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Alles wat aan X-factor mee doet mag nog niet in de schaduw van hem en Hind staan
Bij mij normaal gesproken ook. Ik hoop dat sharon niet teleurstelt.quote:
Dat is ut um juist: niemand heeft weet hoe het orgineel wordt gezongen, omdat niemand het nummer bijna kent.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:50 schreef SnowDoggg het volgende:
[..]
Wat een onzin ... dus als het liedje anders wordt gezongen dan het origineel is het altijd slecht![]()
Ik hou niet van die fronsjes van Sharonquote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:57 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Bij mij normaal gesproken ook. Ik hoop dat sharon niet teleurstelt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |