quote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:46 schreef TheVulture het volgende:
Ik hoop op Chrisitan in de sing-off
Als je van neuk-vakanties houdt is Salou best leukquote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:45 schreef Cee het volgende:
Salou, zou ik nog niet dood gevonden willen worden.
ja dies wel goedquote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:46 schreef Cee het volgende:
Dancing in the moonlight.Toploader, heb ik een keer live gezien.
edit: ow fuck, verkeerde versie van het liedje.![]()
Die was leuker geweest!quote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:46 schreef Cee het volgende:
Dancing in the moonlight.Toploader, heb ik een keer live gezien.
edit: ow fuck, verkeerde versie van het liedje.![]()
Als je zo slecht bent is middelmatig verbetering jaquote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:46 schreef D.Rose het volgende:
toegeven.....Christian wordt steeds beter
en toen had ie geen broek en blouse meer die bij elkaar paste...quote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:46 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Volgens mij was Christian als laatste aan de beurt met de styling en moest hij maar iets van zichzelf aan.
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:48 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Meisje denkt: LAAT ME LOS! Ik wil Richyyyy!
maar hij is wel de enige die stappen vooruit gaatquote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:47 schreef WaStEd het volgende:
[..]
Als je zo slecht bent is middelmatig verbetering ja
Was nauwelijks te verstaan. Bij een liedje dat je kent valt dat minder op, denk ik.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:48 schreef TheVulture het volgende:
Onbekend nummer... gaat hem stemmen kosten want niemand weet of dit goed gezongen is.... tot morgen Christian
Acda & De Munnikquote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:49 schreef WaStEd het volgende:
Henk Henk Henk Henk Henk Henk Henk Henk Henk Henk Henk Henk Henk Henk Henk Henk Henk Henk Henk Henk Henk Henk Henk Henk Henk Henk Henk Henk Henk Henk Henk Henk Henk Henk Henk Henk Henk Henk Henk Henk Henk Henk Henk Henk Henk Henk Henk Henk Henk Henk Henk Henk Henk Henk Henk Henk Henk Henk Henk Henk Henk Henk Henk Henk Henk Henk
Wat een onzin ... dus als het liedje anders wordt gezongen dan het origineel is het altijd slechtquote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:48 schreef TheVulture het volgende:
Onbekend nummer... gaat hem stemmen kosten want niemand weet of dit goed gezongen is.... tot morgen Christian
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |