Hm..heb je opzich ook wel een punt, hij zorgt dat hij nadrukkelijk in the picture blijft, itt zo'n ilona.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:41 schreef Sonique het volgende:
[..]
Huub zit volgens mij niet als vlierenfluiter in het huis hoor. Als er ééntje zichzelf als speler i het huis neerzet is het Huub (na NL)..
Dat maakt die nietszeggende acties van Huub de laatste tijd in mijn ogen zo raar... Die zijn idd van een vlierenfluiter
Ik neig naar arrogantie aan huub z'n kant..quote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:48 schreef s0k het volgende:
[..]
Hm..heb je opzich ook wel een punt, hij zorgt dat hij nadrukkelijk in the picture blijft, itt zo'n ilona.
Het kan ook gewoon zijn dat hij vol op dat 'catenaccio' speelt. Zorgen dat je geen fouten maakt, en een beetje vlierenfluiten en zodra hij z'n kans schoon ziet om het huis te winnen, dat hij dan pas echt in actie komt.
Het is allemaal mogelijk.
maar wat is er dan meer nietszeggend aan de acties van Huub, dan aan de acties van NL?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:41 schreef Sonique het volgende:
[..]
Huub zit volgens mij niet als vlierenfluiter in het huis hoor. Als er ééntje zichzelf als speler i het huis neerzet is het Huub (na NL)..
Dat maakt die nietszeggende acties van Huub de laatste tijd in mijn ogen zo raar... Die zijn idd van een vlierenfluiter
De acties van Huub zijn in mijn ogen zo nietszeggend omdat ze hem niets opleveren dan zelfvoldoening...quote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:52 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
maar wat is er dan meer nietszeggend aan de acties van Huub, dan aan de acties van NL?
Ik denk dat Huub trouwens, méér dan NL, meerdere sporen heeft, meerdere paden bewandelt. Hij is ook de enige van de momenteel in de Villa aanwezige miljonairs die dat vermogen heeft. Maar hij is ook de enige in de Villa die het vermogen heeft het er té dik op te leggen, té ver door de draven, en dat kan hem gaan opbreken.
Maar zo kijk ik niet naar DGK.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:53 schreef Mika25 het volgende:
Al was Huub arrogant, hij zorgt voor actie in het huis, daar gaat het ons toch om? Denk Huub weg, en wat hou je dan over?
- De liefde tussen Bart en Lesley?
- De not-relatie tussen Brian en Nena?
- het eeuwige gezeur aandachtsgeile gedrag van Natasia?
Kortom...geef mij Huub dan maarHoewel er dus wel duidelijk nieuw bloed het huis in mag komen.
N.L is straks de looser ...en waarom ? omdat bart volgende week donderdag er zowieso 1 persoon uit wil hebbenquote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:39 schreef s0k het volgende:
huub is gewoon het huis gegaan met het idee 'ik zie wel waar het schip strand. in het mooiste geval heb ik 6mln + een huis, in het slechtste geval zorg ik ervoor dat ik iig een mooie tijd gehad heb'
.NL wilt koste wat kost hier als winnaar uit komen, en dat gaat hem opbreken.
Het kan ja.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:57 schreef snetje het volgende:
[..]
N.L is straks de looser ...en waarom ? omdat bart volgende week donderdag er zowieso 1 persoon uit wil hebben
sylvia lukt niet
huub lukt ook niet
natasia mag niet
ilona mag ook niet
brian heeft tie een deal mee ( alhoewel dat ook minder wordt geloof ik )
nena ik kan me niet indenken waarom iemand nena weg wil hebben
nattenel blijft dus over en niemand die hem er echt in wil blijven houden ...zelfs bart niet ...dus toedeledookie N.L![]()
Ik zie tot nu toe weinig verschil, met uitzondering van het wegstemmen van mensen. Maar dat kan komen omdat ik het pas 3 weken volg. Ik kan me voorstellen dat iemand die DGK al vanaf het begin kijkt de verschillen beter ziet, maar ik denk dat de verschillen, voor zover die er zijn, steeds verder zullen verdwijnen want "achter" zal steeds vaker invloed proberen te krijgen om de kijkcijfers op peil te houden.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:55 schreef Sonique het volgende:
[..]
Maar zo kijk ik niet naar DGK.
Dan kijk ik wel naar BB...
wie zou er tegen stemmen danquote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:59 schreef Sonique het volgende:
[..]
Het kan ja.
MAar gebeurt niet, want de optie 'niet unaniem' vergeet je.
En Bart kan zoveel willen, bovendien is Bart ook een optie voor de andere bewoners om eruit te stemmen...
Voor mij gaat het om 'het spel' wat de bewoners spelen om te kunnen winnen.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:02 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Ik zie tot nu toe weinig verschil, met uitzondering van het wegstemmen van mensen. Maar dat kan komen omdat ik het pas 3 weken volg. Ik kan me voorstellen dat iemand die DGK al vanaf het begin kijkt de verschillen beter ziet, maar ik denk dat de verschillen, voor zover die er zijn, steeds verder zullen verdwijnen want "achter" zal steeds vaker invloed proberen te krijgen om de kijkcijfers op peil te houden.
Hoogstwaarschijnlijk Brian en/of Natasia omdat die nog niet (zoals Bart) inzien dat het gewoon van belang is dat er iedere maand iemand uitgaat.quote:
Natasia zal NL erin willen houden, want als NL weg is, dan zal haar positie ook heel wat zwakker worden. Het meest tactische zou zijn om eerst Natasia eruit te stemmen zodat NL alleen komt te staan.quote:
Ilona zou niet mee kunnen gaan.quote:
Ik denk echt dat je daar mis mee zit, iedereen ging er in met de intentie het hele zootje te winnen, wellicht met uitzondering van Nena die gewoon nix beters te doen had.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:06 schreef Sonique het volgende:
Voor mij gaat het om 'het spel' wat de bewoners spelen om te kunnen winnen.
Tot zover gebeurt er vrij wienig idd, maar dat komt omdat het huis nagenoeg vol zit met 'clueless' mensen.
De enige die er mee bezig zijn zijn NL, Huub (maar dat is nu een beetje wazig zeg maar), en Sylvia.
Bart hoorde daar ook een beetje bij, maar die is afgeschreven.
De rest zijn leeches en zitten daar voor rijbewijzen, facelifts etc etc...
Geen idee, ik heb het geluid uitquote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:23 schreef uniekhoorn het volgende:
Waarom heeft natasia soms wel humor als ze met een wildvreemde praat?
En dat terwijl het eindelijk eens leerzaam is voor de kijker thuisquote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:24 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb het geluid uit
Da's wel een goed idee maar er is reclame bij x-factorquote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:24 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb het geluid uit
brian gaat draaien in de zebralounge, nena mag meequote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:21 schreef kleinzusje het volgende:
met wie gaat Brian nu wat doen ?
Omdat het gisteravond niet saai wasquote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:26 schreef Brici het volgende:
Waaarom is het nu zo saaaai?
Wil je ajb je avantar veranderen ?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:25 schreef s0k het volgende:
[..]
En dat terwijl het eindelijk eens leerzaam is voor de kijker thuis
En gisteravond heb ik niet gezienquote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:27 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Omdat het gisteravond niet saai was
Dank je, dus dat is unaniem besloten ?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:26 schreef Fikkert het volgende:
[..]
brian gaat draaien in de zebralounge, nena mag mee
Ik vind de reclame spannender dan de x factorquote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:25 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Da's wel een goed idee maar er is reclame bij x-factor![]()
Ik ook, alleen de audities zijn wel leuk maar daarna hoeft het voor mij niet meer zoquote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:28 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik vind de reclame spannender dan de x factor
Zelfs ZDNGMW is beterquote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:29 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik ook, alleen de audities zijn wel leuk maar daarna hoeft het voor mij niet meer zo
yep, huub had een anti-stem voor NL, toen werd het nenaquote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:27 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Dank je, dus dat is unaniem besloten ?
NIET!! veel beterquote:
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:31 schreef Fikkert het volgende:
[..]
yep, huub had een anti-stem voor NL, toen werd het nena
Ik slikquote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:34 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
NIET!! veel beter![]()
Trouwens, wie slikt door en wie spuugt uit?
natasia is zo omgeluld door bart ....hij hoeft maar aan te geven als N.L niet vertrekt bart zelf weg gaat....en dat wil natasia niet en brian ook nietquote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hoogstwaarschijnlijk Brian en/of Natasia omdat die nog niet (zoals Bart) inzien dat het gewoon van belang is dat er iedere maand iemand uitgaat.
Ik ook maar niet puur, da's niet lekker. Gewoon met colaquote:
Ik heb geen flauw ideequote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:41 schreef uniekhoorn het volgende:
Boring!
Komt die masseur nog of is het wel gecancelled?
Hoe zie je dat?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:41 schreef BONG4002 het volgende:
ff infoalert: DGK_REDACTIE is nu weer aanwezig
oké dan houden we erover opquote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:41 schreef BONG4002 het volgende:
ff infoalert: DGK_REDACTIE is nu weer aanwezig
Ach, het wisselt elkaar mooi afquote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:45 schreef mrSPLIFFY het volgende:
in verhouding tot gister is t wel erg saai vandaag
Natasia ziet Nathanael wel als enige die het echt tegen Huub kan en wil opnemen, dus ik denk niet dat ze zich zo snel door Bart laat omlullen, Natasia heeft een probleem met Sylvia en met Huub, die problemen worden niet minder als Nathanael er niet meer is, en dat weet ze dondersgoed.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:36 schreef snetje het volgende:
natasia is zo omgeluld door bart ....hij hoeft maar aan te geven als N.L niet vertrekt bart zelf weg gaat....en dat wil natasia niet en brian ook niet
van sylvia mag hij ook weg ! zij houdt niet van zijn smerige spelletjes en ilona zal ook voor stemmen omdat zij niet tegen de vijandige sfeer kan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |