Ja maar natuurlijk.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:55 schreef Meneermax het volgende:
What the hell, die jongen heeft geen relatie, geen kids, is volwassen. Waar zou hij rekening mee moeten houden, zijn medebewoners? Dat zijn nog altijd z'n concurrenten dus een f%ck-it is al snel gemaakt. En als hij daar ook de stress&irritatiefactor bij andere bewoners mee kan verhogen, dat doet hij er toch alleen maar slim aan om los te gaan?
Wees eerlijk, je kijkt liever naar een Huub die stoute dingen doet dan bijv. een Ilona die alleen maar zit te vegeteren.
Vind ik ook hoor.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:56 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Jaloers waren ze toch al, maar ik vond het net ietsje teveel.
Het had ook wel wat subtieler gekund. Nu lag het er wel erg dik op dat hij het alleen deed om te stangen.
Ilona heeft ook niet voor niets zo'n rimpelbek op haar 45e, zit maar te roken en niks te doen.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:55 schreef Meneermax het volgende:
What the hell, die jongen heeft geen relatie, geen kids, is volwassen. Waar zou hij rekening mee moeten houden, zijn medebewoners? Dat zijn nog altijd z'n concurrenten dus een f%ck-it is al snel gemaakt. En als hij daar ook de stress&irritatiefactor bij andere bewoners mee kan verhogen, dat doet hij er toch alleen maar slim aan om los te gaan?
Wees eerlijk, je kijkt liever naar een Huub die stoute dingen doet dan bijv. een Ilona die alleen maar zit te vegeteren.
Wisten we al.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:00 schreef Sonique het volgende:
Huub: 'Bart dacht blablablabla'
Ik begin moe te worden van Huub
Daar heb je inderdaad wel gelijk in.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:58 schreef Sonique het volgende:
[..]
Ja maar natuurlijk.
Maar profileer je dan ook zo, en niet als winnaar van het DGK spel...
Nou ik luister.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:04 schreef Sonique het volgende:
LEt op het gesprek van NL,bart en Natasia...
Let op wat Bart en Natasia zeggen, en wat Nl zegt...
Ik heb dat met Bart...Als hij niet bij lesley zit dan zit hij of heel sjacharijnig voor zich uit te staren, of hij is weer over Huub aan het praten. En aangezien de relatie met Lesley op een dood spoor zit (verhaal-wijs) voegd hij niets meer toe aan het programma.quote:
Word een beetje moe van elke keer dezelfde discussies.quote:
goed luisteren...quote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:06 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Nou ik luister.
Wat moet ik horen dan
Zijn logica gisteravondquote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:20 schreef Sonique het volgende:
Wat is briasn voor een lulletje dan?
Hij nodigt Nena uit, maar wilt eigenlijk niet dat ze mee gaat...
Wat voor een logica heeft brian?
Is hij bang voor haar?
Echt waar?? Jezus, dat het bestaat! Cool.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:24 schreef Sonique het volgende:
Flesje van 7000 euro, 80 jaar oud...
*proest*quote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:24 schreef Sonique het volgende:
Flesje van 7000 euro, 80 jaar oud...
Lekker voor in de cola dus......
1e keus Natasia: wilt nietquote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:20 schreef Sonique het volgende:
Wat is briasn voor een lulletje dan?
Hij nodigt Nena uit, maar wilt eigenlijk niet dat ze mee gaat...
Wat voor een logica heeft brian?
Is hij bang voor haar?
Dat is dus de rol die NL voor zichzelf ziet (of misschien wel móet spelen...).quote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:18 schreef Sonique het volgende:
[..]
goed luisteren...
Het enige wat Bart en Natsia doen is bashen (zeg maar)
Nathanael zegt eigenlijk bijna niets, daarintegen is het enige wat hij zegt uiters zinnig: 'ik ken iemand die niet tegen drank kan, vooral sterke drank, ik ben benieuwt hoe dat gaat af lopen'
Niet alleen lokt hij daar verdere reactie uit bij Bart en Natasia. Hij zet meteen de toon voor de avond bij deze twee. De twee die sowieso behoorlijk de toon weten te zetten in het huis...
Als er iets gaat gebeuren tijdens het proeven, dan zal het door Natasia of Bart worden uitgelokt...
Kat in het zakkie zeg maar...
Ik wardeer hem om het spel, en Huub in zekere zin ook. Maar zoals ik al zei, de intentie van huub ligt ergens anders dan de intnetie van NL.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:31 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Dat is dus de rol die NL voor zichzelf ziet (of misschien wel móet spelen...).
Hoog en droog te paard, onaantastbaar, en als de enig echte puppetmaster.
Daarom wilde hij ook zijn matties erbij roepen vannacht, om ze als zijn vazallen aan het werk te zetten.
Of het nou een rol is of niet, de manier waarop hij zich hiermee presenteert doet mij geregeld walgen, met name de hautainiteit (is dat een woord?) waarmee hij zich presenteert.
Daarom vond ik het zo leuk dat Huub met zijn dronken en melige replieken hem helemaal over de emmer kreeg.
Nenaquote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:39 schreef fokkerd het volgende:
En wie gaat er nu mee naar de Zebralounge?
Huub zit volgens mij niet als vlierenfluiter in het huis hoor. Als er ééntje zichzelf als speler i het huis neerzet is het Huub (na NL)..quote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:39 schreef s0k het volgende:
huub is gewoon het huis gegaan met het idee 'ik zie wel waar het schip strand. in het mooiste geval heb ik 6mln + een huis, in het slechtste geval zorg ik ervoor dat ik iig een mooie tijd gehad heb'
.NL wilt koste wat kost hier als winnaar uit komen, en dat gaat hem opbreken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |