Je al afgevraagd waarom NL er niet op doorgaat.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:15 schreef Sonique het volgende:
[..]
Okauy, kan ik inkomen, maar waarom jezelf dat verlagen naar dat niveau?
Sta er dan boven en biedt je excusses aan...
Dat is wat ik zou doen iig...
Maar hier heb ik dan toch ook niets aan?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:23 schreef Borga het volgende:
Ik heb het live gezien vannacht en kan je verzekeren dat SatanaHel begon met het zuigen en wanneer Huub dan ook wat opmerkingen maakt SatanaHel daar niet tegen kan. DE HUILLUHBALK
Nu volg ik het niet meer.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:24 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Je al afgevraagd waarom NL er niet op doorgaat.
Vorige keer bleef hij maar doorzagen.
Denk dat achter hem aardig heeft aangepakt aan de telefoon.
Anders had hij dit nooit gepikt.
Waarom zat NL te zuigen, en waarom ging Huub er zo met volle overgave tegenin..quote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:27 schreef Borga het volgende:
Wat wil je horen dan?
Ik denk ook dat "achter"tegen .NL heeft gezegd dat hij zich niet moet aanstellen en dat hij zelf begonnen was.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:29 schreef Sonique het volgende:
[..]
Nu volg ik het niet meer.
NL was toch de aanstichter en niet huub?
Waarom zou NL zich er dan iets van aan moeten trekken?
Omdat hij altijd de zielige wil spelen.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:29 schreef Sonique het volgende:
[..]
Nu volg ik het niet meer.
NL was toch de aanstichter en niet huub?
Waarom zou NL zich er dan iets van aan moeten trekken?
Dus we gooien het incident even op een 'out of character' bij NL...quote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:32 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ik denk ook dat "achter"tegen .NL heeft gezegd dat hij zich niet moet aanstellen en dat hij zelf begonnen was.
We horen hem er nauwelijks meer over.
Dat was wel anders geweest als hij van "achter' meer steun had gekregen.
Dat is zijn niveauquote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:34 schreef bunnyma het volgende:
Ik vind Bart wel weer erg kinderachtig bezig.
Okee.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:36 schreef Sonique het volgende:
[..]
Dus we gooien het incident even op een 'out of character' bij NL...
Daar kan ik wel mee leven...
Helaas voor NL denk ik dat hij door zo 'uit z'n rol' te vallen nou juist zijn ware karakter blootgaf.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:36 schreef Sonique het volgende:
[..]
Dus we gooien het incident even op een 'out of character' bij NL...
Daar kan ik wel mee leven...
JA maar ik ben van mening dat ook dat bellen en het janken bij bijvoorbeeld Natasia van NL bij z'n spel hoort.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:36 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Omdat hij altijd de zielige wil spelen.
meteen de kliklijn bellen en dreigen met naar huis gaan.
En jij geeft toch aan dat Huub de schuldige is,dus had NL het harder kunnen spelen.
Maar achter had het ook goed gezien en ging er niet in mee.
Kunnen ze niet meer doen.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:38 schreef Mika25 het volgende:
Nl en Natasia hadden het vanmiddag nog over "achter". Toen Nl vannacht na z'n aggressieve actie ging klagen via de telefoon werd hij afgekapt door een vrouw aan de andere kant van de lijn. Toen kregen we ineens een streamlock dus wat Natas en NL verder besproken hebben weten we niet, maar het was in ieder geval niet voor onze oren bedoeld.
En ik wacht nog steeds op een sanctie! (alcohol-verbod voor Huub en NL) !
Onzin.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:39 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Helaas voor NL denk ik dat hij door zo 'uit z'n rol' te vallen nou juist zijn ware karakter blootgaf.
It wasn't pretty...
Wat dat betreft was Huub ook al de hele avond aan het zuigen bij de anderen.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:42 schreef Fikkert het volgende:
huub probeert nog ff de man uit de hangen en begon over de gezichten van gisteren, priceless blablabla,het slaat niet aan en men lult er gewoon over heen, gaat ie straks weer praatjes krijgen bij sylvia, 'hoorde wat ik zei' blabla, op een grote paddestoel...
En zijn lachen vind ik griezelig, brrrrrrrrr... !!!quote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:42 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Bart kan alleen maar lollig zijn ten koste van een ander.![]()
Vind het echt een galbak.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:42 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Bart kan alleen maar lollig zijn ten koste van een ander.![]()
Dat is geen eigenschap!quote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:48 schreef BONG4002 het volgende:
Bart probeert de gasbrander buiten aan te krijgen
Ik vond het zoenen van Huub met Gaby ook wel wat aanstootgevend en over de top.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:43 schreef Sonique het volgende:
[..]
Wat dat betreft was Huub ook al de hele avond aan het zuigen bij de anderen.
Maar goed, next subject.
Zo belangrijk is dit ook weer niet speltechnisch gezien...
Moet dat dan.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:49 schreef Suikeroom het volgende:
waarom volgen jullie niet de streams van de muisjes die nu weer in hun holletje onder de grond zitten?
Huub naar NL later die avond: "Beter een hoer, dan in een hoekje jezelf afrukken" (wat al dan niet waar is)quote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:49 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ik vond het zoenen van Huub met Gaby ook wel wat aanstootgevend en over de top.
nee joh, dat was toch geweldig, iedereen jaloers, zn moeder trotsquote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:49 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ik vond het zoenen van Huub met Gaby ook wel wat aanstootgevend en over de top.
Haar moeder trots... Een win-win-win-situatie!quote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:53 schreef Fikkert het volgende:
[..]
nee joh, dat was toch geweldig, iedereen jaloers, zn moeder trots![]()
Jaloers waren ze toch al, maar ik vond het net ietsje teveel.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:53 schreef Fikkert het volgende:
[..]
nee joh, dat was toch geweldig, iedereen jaloers, zn moeder trots![]()
Ilona is echt saai.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:55 schreef Meneermax het volgende:
What the hell, die jongen heeft geen relatie, geen kids, is volwassen. Waar zou hij rekening mee moeten houden, zijn medebewoners? Dat zijn nog altijd z'n concurrenten dus een f%ck-it is al snel gemaakt. En als hij daar ook de stress&irritatiefactor bij andere bewoners mee kan verhogen, dat doet hij er toch alleen maar slim aan om los te gaan?
Wees eerlijk, je kijkt liever naar een Huub die stoute dingen doet dan bijv. een Ilona die alleen maar zit te vegeteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |