brian gaat draaien in de zebralounge, nena mag meequote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:21 schreef kleinzusje het volgende:
met wie gaat Brian nu wat doen ?
Omdat het gisteravond niet saai wasquote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:26 schreef Brici het volgende:
Waaarom is het nu zo saaaai?
Wil je ajb je avantar veranderen ?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:25 schreef s0k het volgende:
[..]
En dat terwijl het eindelijk eens leerzaam is voor de kijker thuis
En gisteravond heb ik niet gezienquote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:27 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Omdat het gisteravond niet saai was
Dank je, dus dat is unaniem besloten ?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:26 schreef Fikkert het volgende:
[..]
brian gaat draaien in de zebralounge, nena mag mee
Ik vind de reclame spannender dan de x factorquote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:25 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Da's wel een goed idee maar er is reclame bij x-factor![]()
Ik ook, alleen de audities zijn wel leuk maar daarna hoeft het voor mij niet meer zoquote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:28 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik vind de reclame spannender dan de x factor
Zelfs ZDNGMW is beterquote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:29 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik ook, alleen de audities zijn wel leuk maar daarna hoeft het voor mij niet meer zo
yep, huub had een anti-stem voor NL, toen werd het nenaquote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:27 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Dank je, dus dat is unaniem besloten ?
NIET!! veel beterquote:
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:31 schreef Fikkert het volgende:
[..]
yep, huub had een anti-stem voor NL, toen werd het nena
Ik slikquote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:34 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
NIET!! veel beter![]()
Trouwens, wie slikt door en wie spuugt uit?
natasia is zo omgeluld door bart ....hij hoeft maar aan te geven als N.L niet vertrekt bart zelf weg gaat....en dat wil natasia niet en brian ook nietquote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hoogstwaarschijnlijk Brian en/of Natasia omdat die nog niet (zoals Bart) inzien dat het gewoon van belang is dat er iedere maand iemand uitgaat.
Ik ook maar niet puur, da's niet lekker. Gewoon met colaquote:
Ik heb geen flauw ideequote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:41 schreef uniekhoorn het volgende:
Boring!
Komt die masseur nog of is het wel gecancelled?
Hoe zie je dat?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:41 schreef BONG4002 het volgende:
ff infoalert: DGK_REDACTIE is nu weer aanwezig
oké dan houden we erover opquote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:41 schreef BONG4002 het volgende:
ff infoalert: DGK_REDACTIE is nu weer aanwezig
Ach, het wisselt elkaar mooi afquote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:45 schreef mrSPLIFFY het volgende:
in verhouding tot gister is t wel erg saai vandaag
Natasia ziet Nathanael wel als enige die het echt tegen Huub kan en wil opnemen, dus ik denk niet dat ze zich zo snel door Bart laat omlullen, Natasia heeft een probleem met Sylvia en met Huub, die problemen worden niet minder als Nathanael er niet meer is, en dat weet ze dondersgoed.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:36 schreef snetje het volgende:
natasia is zo omgeluld door bart ....hij hoeft maar aan te geven als N.L niet vertrekt bart zelf weg gaat....en dat wil natasia niet en brian ook niet
van sylvia mag hij ook weg ! zij houdt niet van zijn smerige spelletjes en ilona zal ook voor stemmen omdat zij niet tegen de vijandige sfeer kan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |