Die ondernemers hebben helemaal niks met de homobeweging te maken hoor, dat haal je door elkaar.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:10 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Waarom probeer je mij een probleem aan te praten, ik heb toch al tot in den treure verteld dat ik geen homofoob ben, maar dat ik de werkwijze van een aantal genaste ondernemers uiterst verwerpelijk vindt. Ik ben tegen de polariserende werking die de homo-beweging op gang brengt en dat doet zij door vage problematiek op de agenda te zetten. Noch jij, noch een ander heeft me precies uitgelegd waar het probleem nou precies ligt en toch moet er onderscheid gemaakt worden. Dat is een beetje een rare gedachtengang, vind je niet?
Stel je voor, iemand zou bij elke gelegenheid roepen dat hij hetero is, moet je dat dan grappig vinden? Ik vind het ronduit vervelend
GBA is de verantwoordelijke voor de gay pride die nu door de Amsterdammer betaalt mag wordenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:11 schreef SCH het volgende:
[..]
Die ondernemers hebben helemaal niks met de homobeweging te maken hoor, dat haal je door elkaar.
Ja, en wat heeft dat met de homobeweging te maken? Het COC is een homobeweging, de GBA is gewoon een horecaclubje.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:12 schreef Aoristus het volgende:
[..]
GBA is de verantwoordelijke voor de gay pride die nu door de Amsterdammer betaalt mag worden
met invloed en alleen voor homo'squote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:16 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja, en wat heeft dat met de homobeweging te maken? Het COC is een homobeweging, de GBA is gewoon een horecaclubje.
Maar het heeft niks met de homolobby of homobeweging te maken. Kom op zeg. Het zijn gewoon kroegbazen die toevallig allemaal dezelfde doelgroep in hun tent krijgen en een goedlopend evenement organiseren en sponsoren. Over dat evenement kan je van alles zeggen.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:24 schreef Aoristus het volgende:
[..]
met invloed en alleen voor homo's
Moeten homo's er persee voor uit komen dan? Dat ze van mannen of bij vrouwen van vrouwen houden moeten ze toch lekker zelf weten. Daar heeft de rest van wereld toch geen reet mee te maken?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:04 schreef SCH het volgende:
Het is maar de vraag of die vrijheid er is. Kan je er op een gemiddelde voetbalvereniging zo gemakkelijk voor uit komen, denk je? Of in het bejaardentehuis. Ik weet wel zeker van niet en daarom is het goed dat er nog steeds van alles gebeurt op dat vlak.
Het moet niet, het moet wel kunnen.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:31 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Moeten homo's er persee voor uit komen dan? Dat ze van mannen of bij vrouwen van vrouwen houden moeten ze toch lekker zelf weten. Daar heeft de rest van wereld toch geen reet mee te maken?
Je moet niks. Maar homo's moeten wel de vrijheid en de openheid voelen om zichzelf te kunnen zijn.quote:Ik snap gewoon dat MOETEN accepteren niet zo.
Veel plezier ermee.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:32 schreef SCH het volgende:
Het moet niet, het moet wel kunnen.
Het is toch niet de verplichting aan de maatschappij om homo's zichzelf te laten zijn. Als ik naar alle speciale voor hunzelf opgerichte clubs, feesten, verenigingen, etc. kijk hebben ze die vrijheid ook gewoon.quote:Je moet niks. Maar homo's moeten wel de vrijheid en de openheid voelen om zichzelf te kunnen zijn.
quote:Kamer eist erkenning 'meemoeder' lesbisch paar
DEN HAAG (ANP) - De Tweede Kamer roept het kabinet op beide partners van een lesbisch paar met kinderen dezelfde juridische rechten te geven. Nu is alleen de biologische moeder als ouder erkend. Een Kamermeerderheid steunde dinsdag een motie van D66 om de 'meemoeder' dezelfde positie te geven.
Bij lesbische stellen kan deze zogeheten sociale moeder het ouderschap alleen verkrijgen door een adoptieprocedure, die zeker een half jaar duurt en veel geld kost. De Kamer wil nu dat het kabinet de erkenning en het ouderschap voor lesbische ouderparen regelt in een wetsvoorstel over adoptie door paren van gelijk geslacht.
nah .. dat nog net niet ..quote:Op zondag 21 januari 2007 21:32 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Wat is in vredesnaam homo-emancipatie en waar is het voor nodigVoor zover ik weet is er geen homo van een flatgebouw gesmeten en doet de Nederlander niet aan stenigen..
![]()
maar dit doen ze blijkbaar weer wel .. je hebt je eigen vraag beantwoord dusquote:Op maandag 22 januari 2007 13:07 schreef Aoristus het volgende:
.. .. omdat er weer één onbekende homo een blauw oog heeft opgelopen
Waar verontschuldig je je nou voor?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:26 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Wat een openbaring, ik heb altijd gedacht dat jij een hele agressieve homo was. Sorry daarvoor.
Ik begrijp niets van dat punt. Je zegt: Typisch gevalletje van de pot verwijt te de ketel zou je zeggen., over iemand die de afkeuring van de CU over het heteronaakt aangrijpt om te zeggen: zie je wel: aanstootgevend naakt is geen homoding.quote:[..]
ik begrijp deze zin niet. Mijn punt over de homo- en heteroparade heb ik daarentegen in de openingspost duidelijk gemaakt. Narcisme is iets wat ik niet beloon, eerder afkeur.
Oh, die situatie waarvan je niets wist, nooit van gehoord had en waarvan ik je op de hoogte bracht? Daartegen richtte je je? Knap.quote:[..]
Dat er geen concrete feiten of cijfers uit rollen. Mijn commentaar richt ik dan ook op de nieuwe situatie.
Dat is voor de hand liggend, zoals emancipatie van staphorster katholieken jou ook niet direct als enorm nuttig zal voorkomen. Maakt niet uit, zolang de betrokken groep wil emanciperen is dat aan die groep.quote:[..]
Ik weet nog steeds niet wat homo-emancipatie is en wat het bijdraagt aan de maatschappij. Voor de rest, zie het antwoord hier boven.
Zoiets als iedereen is gelijk en moet gelijk subsidie ontvangen, en als er achterstandgroepen voorgetrokken worden dan is het logisch dat de andere groepen óók voorgetrokken worden?quote:[..]
Dat de stad Amsterdam liever een select clubje financiert, dan dat het iets voor alle Amsterdammers organiseert. Er zou daarnaast ook eens oog moeten komen voor de hetero, als er dan zonodig scheiding gemaakt moet worden op basis van geaardheid.
Nee, de tweede kamer is een stel kritiekloze homoaanbidders, en dat homo's gediscrimineerd zouden worden is vergezocht.quote:[..]
Ik vrees een vangnet waarbij er onderscheid wordt gemaakt tussen de klacht van een homo en een hetero. Dat zou tot hele nare spanningen kunnen leiden op de werkvloer, maar ook in het dagelijks leven. Let wel, ik ben niet tegen emancipatie als zodanig, maar wel als dat gebeurt op basis van vergezochte argumenten. Die punten uit dat stuk waarvan ik zei dat het uitzendbureau taal is, is niet gebonden aan enige vorm van kritisch tegengeluid.
Waarin je een homo aanpraat het CU-standpunt uit te delen (wat niet zo is), en waarin je een stel gewiekste zakenlieden hun gewiekstheid verwijt omdat het homo's zijn?quote:
[..]
Zie mijn lijstje met betrekking tot Amsterdam en de openingspost.
Nee, ik begrijp niks van de strekking, het lijkt te zijn dat je de verloedering van Amsterdam als maatstaf voor landelijk beleid ziet, een homo als mol van de CU ziet, en vindt dat homo's onopvallend homo moeten zijn.quote:[..]
Zie het topic van SCH, waarbij een roze plafond voor de bedrijfstop wordt aangehaald. Dat is slechts een voorbeeld, maar daarmee begrijp je wel de strekking van mijn verhaal.
Zet die roze bril eens af en lees je teksten door.quote:[..]
Dat heet levellen![]()
Het gelijktrekken van de wettelijke rechten (dat is wat ik opmaak uit het artikel tenminste) lijkt me nog iets anders dan het forceren van maatschappelijke acceptatie door de overheid.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:11 schreef sigme het volgende:
Nou ja, dit soort dingen dus, neem ik aan.
[..]
Ik heb geen roze bril op, dat staat nichterig. Je bent aan het zoeken, maar je hebt niets concreets. Maak maar een mooie conclusie van dat rapport, dan praten we verderquote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:27 schreef sigme het volgende:
[..]
Waar verontschuldig je je nou voor?
[..]
Ik begrijp niets van dat punt. Je zegt: Typisch gevalletje van de pot verwijt te de ketel zou je zeggen., over iemand die de afkeuring van de CU over het heteronaakt aangrijpt om te zeggen: zie je wel: aanstootgevend naakt is geen homoding.
De homo-die-de-CU prijst keurt helemaal geen heteronaakt af! Welke pot verwijt hier iemand iets terwijl hij zelf zwart ziet?
[..]
Oh, die situatie waarvan je niets wist, nooit van gehoord had en waarvan ik je op de hoogte bracht? Daartegen richtte je je? Knap.
[..]
Dat is voor de hand liggend, zoals emancipatie van staphorster katholieken jou ook niet direct als enorm nuttig zal voorkomen. Maakt niet uit, zolang de betrokken groep wil emanciperen is dat aan die groep.
[..]
Zoiets als iedereen is gelijk en moet gelijk subsidie ontvangen, en als er achterstandgroepen voorgetrokken worden dan is het logisch dat de andere groepen óók voorgetrokken worden?
[..]
Nee, de tweede kamer is een stel kritiekloze homoaanbidders, en dat homo's gediscrimineerd zouden worden is vergezocht.
[..]
Waarin je een homo aanpraat het CU-standpunt uit te delen (wat niet zo is), en waarin je een stel gewiekste zakenlieden hun gewiekstheid verwijt omdat het homo's zijn?
[..]
Nee, ik begrijp niks van de strekking, het lijkt te zijn dat je de verloedering van Amsterdam als maatstaf voor landelijk beleid ziet, een homo als mol van de CU ziet, en vindt dat homo's onopvallend homo moeten zijn.
[..]
Zet die roze bril eens af en lees je teksten door.
Hoezo ik ben aan het zoeken? Je hebt dat nieuwsbericht wat je in de OP aanhaalt niet begrepen hequote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:52 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Ik heb geen roze bril op, dat staat nichterig. Je bent aan het zoeken, maar je hebt niets concreets. Maak maar een mooie conclusie van dat rapport, dan praten we verder![]()
WTFquote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:34 schreef Aaahikwordgek het volgende:
EenSCH met SCH en sigme. De rest is prietpraat.
Dat bedoel ik dus, er staat niets en je wilt dat ik daar op reageer. Kom maar met iets concreets, dan krijg jij je discussiequote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:51 schreef sigme het volgende:
[..]
Hoezo ik ben aan het zoeken? Je hebt dat nieuwsbericht wat je in de OP aanhaalt niet begrepen he? Kom jij nou maar eens met je punt, in plaats van met je goedkope klapsigaren
.
quote:
Ik geloof u direct en volledig maar het was gewoon even.....nou ja.......eh.......wennenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:21 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
![]()
U en sigme hebben groot gelijk. Oprecht, anders zou ik dat niet zeggen.![]()
Dat geeft niet. Ik ben een open MenSCH.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:22 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik geloof u direct en volledig maar het was gewoon even.....nou ja.......eh.......wennen![]()
![]()
Je zegt dat die homo z'n zin krijgt, in de OP.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:20 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus, er staat niets en je wilt dat ik daar op reageer. Kom maar met iets concreets, dan krijg jij je discussie
Waarin krijgt hij zijn zin, Harry?quote:. Tegelijkertijd lijkt "deelnemer Peter Haarman" zijn zin te krijgen bij de Rotterdamse politiek,
Dasch mooi, dat waardeer ikquote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:25 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Dat geeft niet. Ik ben een open MenSCH.![]()
klopt, dat zeg ik. Wat zeg jij?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:27 schreef sigme het volgende:
[..]
Je zegt dat die homo z'n zin krijgt, in de OP.
[..]
Waarin krijgt hij zijn zin, Harry?
Zo ben ik. Ook voor mijn politicologische rivalen.quote:
Wat is dat nou weer voor idee? Jij vindt dus dat alleen bepaald soort mensen zichzelf mogen zijn in e maatschappij en de rest moet zich maar aanpassen of mag het mikpunt van van alles en nog wat worden?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:39 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Veel plezier ermee.
[..]
Het is toch niet de verplichting aan de maatschappij om homo's zichzelf te laten zijn. Als ik naar alle speciale voor hunzelf opgerichte clubs, feesten, verenigingen, etc. kijk hebben ze die vrijheid ook gewoon.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |