Nou ga het dan maar snel geloven, want ik zie toch écht een plusjequote:Op zondag 28 januari 2007 11:12 schreef Nijna het volgende:
Leonieke, dit was idd de eerste keer dat we besloten hadden er echt voor te gaan...
Met ook in het achterhoofd dat de kans dat het gelijk raak zou zijn niet echt groot was... We durven het allebei ook nog niet zo erg te geloven...
Leuk!quote:Op zondag 28 januari 2007 11:12 schreef Nijna het volgende:
Leonieke, dit was idd de eerste keer dat we besloten hadden er echt voor te gaan...
Met ook in het achterhoofd dat de kans dat het gelijk raak zou zijn niet echt groot was... We durven het allebei ook nog niet zo erg te geloven...
Jaaaa en mn beste vriendinnetje was hier vanmiddag en die zei: joh dan test je toch morgen nog een keerquote:Op zondag 28 januari 2007 15:11 schreef Smoezie het volgende:
(Zou je nu het liefst niet nog 4 testen achter elkaar doen? Kan ik me zo voorstellen)
Mariposa, ik heb daar ook last vanquote:Op maandag 29 januari 2007 10:36 schreef Mariposa het volgende:
Ik heb toch weer een vraagje, sinds donderdag of zo voel ik telkens steken linksonder in de schaamstreek bij mijn lies. Klinkt dat betekent? Het doet niet pijn, maar het is wel irritant. Ik kan me dit van de vorige keer eigenlijk niet herinneren.
Heb je ook nog steeds last van je tepels/borsten? Daar heb ik ook nog steeds last van, we gaan wel gelijk op wat dat betreftquote:Op maandag 29 januari 2007 10:44 schreef Diaan73 het volgende:
Mariposa, ik heb daar ook last vanIk heb ook geen idee wat het betekent.....
We gaan inderdaad gelijk op. Inderdaad nog last van mn borsten en ik heb heel veel puistjes. Ik heb zelf het gevoel dat mn eisprong eerder is geweest (had 1,5 week geleden ong. dat cervixslijm), maar ik snap soms gewoon niets van mn lichaam.quote:Op maandag 29 januari 2007 11:55 schreef Mariposa het volgende:
[..]
Heb je ook nog steeds last van je tepels/borsten? Daar heb ik ook nog steeds last van, we gaan wel gelijk op wat dat betreft
Ik zag dat je NOD de 7e is, ik verwacht nu, nadat ik dat cervixslijm pas later gehad heb, dat me NOD rond de 5e zal liggen. Maar goed, deze keer weet ik nog niets van mijn cyclus dus dat wordt afwachten.
Hoe lang heb jij dan last van die steekjes?
Ja zo'n gevoel had ik eerst ook, dat ik mischien wel zwanger was, maar nu dus niet meer. Wat wel vreemd is is dat mijn bloeddruk gisteren heel mooi laag was, terwijl hij bij de pil-menstruaties telkens een heel stuk omhoog schoot. Maar dat kan misschien nog veranderen.quote:Op woensdag 31 januari 2007 09:16 schreef Kleintje het volgende:
Mariposa... balen.
Maar dat je gevoelige borsten haden helder slijm kan ook betekenen dat je zwanger was. Veel mensen raken wel zwanger maar raken het in de eerste 2 weken al kwijt waardoor lijkt of je altijd gewoon ongesteld bent.
Kun je ook helder slijm hebben en zwanger zijn eigenlijk?quote:Op woensdag 31 januari 2007 09:16 schreef Kleintje het volgende:
Mariposa... balen.
Maar dat je gevoelige borsten haden helder slijm kan ook betekenen dat je zwanger was. Veel mensen raken wel zwanger maar raken het in de eerste 2 weken al kwijt waardoor lijkt of je altijd gewoon ongesteld bent.
Ik hoop het ook (dat je niet gelijk met mij op gaat). Maar dank je. Jullie allemaal trouwensquote:Op woensdag 31 januari 2007 14:51 schreef Diaan73 het volgende:
Mariposaik hoop dat ik nu niet gelijk met je opga... al denk ik niet dat het deze maand raak is hoor. We hebben niet echt ons best gedaan laat ik het maar zo zeggen
maar desalniettemin: dikke knuffel voor jou
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |