quote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:03 schreef amaranta het volgende:
Wij gaan dus trouwen in April. Over iets meer dan 3 maanden. Ik wil op zich best zwanger zijn als ik trouw...maar dan wel pril.
Aan de andere kant stel ik dat constant misselijk, dan is dat ook niet echt leuk op je trouwdag.
Ik zie wel.
Kan iemand mij uitleggen hoe het eigenlijk werkt? Ik moet noteren op welke dag ik ongi zou moeten worden? En als ik het niet wordt dan is dat mijn NOD? Dus stel dat ik zo rond maart/april zwanger wil raken, dan is of 8 maart mijn NOD of 8 april? (ongeveer)
en nu ben ik hier heel snel weer weg.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:06 schreef bixister het volgende:
amaranta, je NOD is gewoon de eerstvolgende datum dat je normaal gesproken ongesteld zou worden, maar waarvan je hoopt dat je het NIET wordt als je zwanger wil worden.
Jouw NOD wijzigt normaalgezien elke maand.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:03 schreef amaranta het volgende:
Wij gaan dus trouwen in April. Over iets meer dan 3 maanden. Ik wil op zich best zwanger zijn als ik trouw...maar dan wel pril.
Aan de andere kant stel ik dat constant misselijk, dan is dat ook niet echt leuk op je trouwdag.
Ik zie wel.
Kan iemand mij uitleggen hoe het eigenlijk werkt? Ik moet noteren op welke dag ik ongi zou moeten worden? En als ik het niet wordt dan is dat mijn NOD? Dus stel dat ik zo rond maart/april zwanger wil raken, dan is of 8 maart mijn NOD of 8 april? (ongeveer)
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:58 schreef Nijna het volgende:
Zou iemand mijn naam in de openingspost met een hoofdletter willen maken? Ben verder helemaal geen pietje precies ofzo hoor![]()
![]()
Dank uquote:Op zaterdag 20 januari 2007 13:11 schreef Brighteyes het volgende:Nijna, je hebt groot gelijk hoor!
Aangepast!
Tja... wie zal het zeggen...quote:Op zaterdag 20 januari 2007 16:03 schreef amaranta het volgende:
volgens deze kalender zou het toch echt in maart moeten gebeurenof anders mei, dat kan ook
http://www.babypret.net/zwangbevgeslacht2.htm
maar het is natuurlijk onzin![]()
Je eieren??? Die springen hoorquote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:57 schreef LittleMissSunshine het volgende:
Vriendlief vraagt net: "Wanneer gaan die dingen eigenlijk lopen?"![]()
Thnx!!quote:07 februari Diaan73 (04-2005) NOD
Thnxquote:
Dat heb ik ook hoor, ga nergens vanuit en verwacht altijd een ongi en dat valt het idd niet zo hard tegen.. zelfbescherming denk ik.quote:Op maandag 22 januari 2007 09:20 schreef lunastar het volgende:
mercikes diaan voor de knuffel, maar al bij al viel het wel mee.. ik had niks anders verwacht dus viel niet zo hard tegen...
groetjes en tot later
lunastar
Ja, hoor kan makkelijk je hebt veel verschillende merken.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 07:42 schreef amaranta het volgende:
hmm..dan ga ik vanmiddag maar een pot halen.
Is kruidvat huismerk ook goed?
Ik heb het heel dubbel. Ik hoop heel hard dat het raak is... Mijn lief blijft heel nuchter en reeël en blijft maar herhalen dat die kans helemaal niet zo groot is. En waar hij altijd de optimist is en ik de pessimist lijkt het nu andersomquote:Op maandag 22 januari 2007 14:04 schreef Diaan73 het volgende:
Dat heb ik ook hoor, ga nergens vanuit en verwacht altijd een ongi en dat valt het idd niet zo hard tegen.. zelfbescherming denk ik.
en overal waar je kijkt lopen dikke buikenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 08:50 schreef Nijna het volgende:
[..]
Ik heb het heel dubbel. Ik hoop heel hard dat het raak is... Mijn lief blijft heel nuchter en reeël en blijft maar herhalen dat die kans helemaal niet zo groot is. En waar hij altijd de optimist is en ik de pessimist lijkt het nu andersom.
Ergens zit ik nu te wachten op het rooie gedonder, maar eigenlijk wil ik dat het gewoon heel ver weg blijft.
Kan mezelf helemaal gek lopen maken en het lijkt wel of ineens iedereen het maar heeft over zwangerschap en aanverwante dingen. Pfff.
Ik denk dat ik niet goed genoeg kijkquote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:02 schreef amaranta het volgende:
[..]
en overal waar je kijkt lopen dikke buiken
komt wel... echt waaraquote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:20 schreef Nijna het volgende:
[..]
Ik denk dat ik niet goed genoeg kijk... Offe... het niet wil zien
.
Ik wil oooohooooook!
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:02 schreef amaranta het volgende:
[..]
en overal waar je kijkt lopen dikke buiken
ik ben nog aan het oefenen....en eigenlijk wil ik zo rond maart-april voor het eggie gaan, maar stel ik raak nu zwanger dan vind ik het ook primageweldigquote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:37 schreef lunastar het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik was de vrijdag met wat dames die in mmm zitten iets gaan drinken, en het was precies om te doen.. Er waren koppels met een baby'tje van maar enkele weken oud en recht over ons zat iemand met een ronde buik... We konden onze hoofden nergens naar draaien want overal zat wel iemand... En dat is soms zo frustrerend...
![]()
Ik weet niet of ik het gezegd heb maar welkom amaranta.. Of ga je nog niet voor het eggie???
onderschrift van liedje van k3, mijn dochtertje zingt er altijd uit volle borst mee, mee...![]()
Voor iedereen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bij ons is het juist andersom. Mijn vriend is ervan overtuigd dat hij superzaad heeft en dat ik binnen no time zwanger benquote:Op dinsdag 23 januari 2007 08:50 schreef Nijna het volgende:
Mijn lief blijft heel nuchter en reeël en blijft maar herhalen dat die kans helemaal niet zo groot is.
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:37 schreef lunastar het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik was de vrijdag met wat dames die in mmm zitten iets gaan drinken, en het was precies om te doen.. Er waren koppels met een baby'tje van maar enkele weken oud en recht over ons zat iemand met een ronde buik... We konden onze hoofden nergens naar draaien want overal zat wel iemand... En dat is soms zo frustrerend...
![]()
Ik weet niet of ik het gezegd heb maar welkom amaranta.. Of ga je nog niet voor het eggie???
onderschrift van liedje van k3, mijn dochtertje zingt er altijd uit volle borst mee, mee...![]()
Voor iedereen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gooi die boxen maar open (geluidsboxen dus en niet babyboxen ;') )
Ik ben meer zoals jou.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:12 schreef LittleMissSunshine het volgende:
[..]
Bij ons is het juist andersom. Mijn vriend is ervan overtuigd dat hij superzaad heeft en dat ik binnen no time zwanger benIk ben me heel erg bewust van alle mogelijke problemen en durf niet te hopen op een snelle zwangerschap. Maar dat is ook zelfbescherming, zodat ik niet zo teleurgesteld ben als het allemaal nog een tijd gaat duren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |