Gewoon die pincode invullen op de nintendo sitequote:Op zondag 21 januari 2007 13:59 schreef Robhimself.2 het volgende:
Help! Ik kan mijn Wii niet registeren......
heb je weer toegevoegd.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:47 schreef Neverstop het volgende:
[..]
Niet fokken met Paul.
Gooi jou denk ik ook maar in m'n Wii, zo even doen.
M'n adresboek was leeg en heb niet de moeite genomen om de hele lijst erin te gooien.
Dus wie wil er doooolllgraag op de lijst van de Wii die Paul in z'n handen heeft gehad? Stuur me een PM dan zet ik je erbij.
_GdR_ en BMH zijn de enige die er nu in staan.
dat komt waarschijnlijk omdat de wii's gekoppeld zijn aan wii nummersquote:Op zondag 21 januari 2007 14:02 schreef Neverstop het volgende:
[..]
Je probeert je eigen Wii in je Wii te zetten? Denk niet dat dat kan hehe.
Misschien moet je proberen onze Wii's in je Wii te zetten.
Ik heb trouwens een nieuw fenomeen ontdekt op mijn Wii, ik noem ze: "undead Mii's".
Op mijn plein lopen de Mii's rond die ik met mijn vorige Wii heb gemaakt, nu wilde ik er gisteravond 1 bewerken "Je kan alleen je eigen Mii's bewerken".
De Wii staat dus niet toe dat ik de Mii's bewerk die met mijn vorige Wii gemaakt zijn. De vorige Wii bestaat niet meer => "Undead Mii's". Of zombii's ofzo
.
Mii's bedoel je neem ik aan?quote:Op zondag 21 januari 2007 16:02 schreef mschol het volgende:
[..]
dat komt waarschijnlijk omdat de wii's gekoppeld zijn aan wii nummers
Ja het is heel logisch.quote:Op zondag 21 januari 2007 16:02 schreef mschol het volgende:
[..]
dat komt waarschijnlijk omdat de wii's gekoppeld zijn aan wii nummers
hij moet nog syncen bij mij. je bent nog grijs.quote:Op zondag 21 januari 2007 16:20 schreef Neverstop het volgende:
[..]
Ja het is heel logisch.
Het is hetzelfde als wanneer je bijvoorbeeld Dr. Phil opgestuurd krijgt van iemand. Deze kan je ook niet bewerken.
Het is alleen apart dat de Mii's die ik zelf gemaakt heb nu "niet meer van mij zijn" terwijl overal mijn naam onder staat etc. Alleen het Wii nummer is veranderd.
En de Wii die ik hiervoor had is waarschijnlijk al terug bij Nintendo voorzien van nieuwe software en weet ik het allemaal.
De Mii's zijn dus door niemand meer te bewerken en op die manier "dood". Ze lopen alleen nog rond op mijn plein en waarschijnlijk bij andere mensen, "undead" dus.
En _GdR_, ik zie mijn blauwe led alweer onheilspellend branden.
de classic controller is een prima controller voor mario kart imho...quote:Op zondag 21 januari 2007 13:26 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
Daar wacht ik altijd op!![]()
Mario kart niet zo zeer, die speel ik liever op mijn SNES. Nostalgie weet je.
toegevoegd...quote:Op zondag 21 januari 2007 16:43 schreef Robhimself.2 het volgende:
Yeah, het werkt. Mailtjes aangekomen op de Wii en reply idem!
Mijn Wii code:
5130 3006 3279 6689
Ow, GDR, ik kom ook uit nieuwegein en houd wel van obscure mailtjes.
Oeehhh spannend!!!quote:Op zondag 21 januari 2007 16:28 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
hij moet nog syncen bij mij. je bent nog grijs.
maar ik heb wel weer een reeks stomme plaatjes enzo.
vind ik af en toe ook, lijkt normaal te zijn...quote:Op zondag 21 januari 2007 16:57 schreef Neverstop het volgende:
[..]
Oeehhh spannend!!!
Heb ook SHOOTO en mschol even in m'n lijst gezet.
Valt me trouwens op dat deze Wii een vrij harde "klak!" laat horen als ik terug ga uit een menu. Klinkt alsof hij de CD snel stil zet ofzo. Het feit dat het me opvalt doet me twijfelen of m'n vorige het ook had.
Kan iemand bevestigen dat het zo hoort?
ik kom niet uit nieuwegein...quote:Op zondag 21 januari 2007 16:43 schreef Robhimself.2 het volgende:
Yeah, het werkt. Mailtjes aangekomen op de Wii en reply idem!
Mijn Wii code:
5130 3006 3279 6689
Ow, GDR, ik kom ook uit nieuwegein en houd wel van obscure mailtjes.
ga morgen nou gewoon langs paul. en neem fototoestel meequote:Op zondag 21 januari 2007 17:04 schreef Neverstop het volgende:
Moet de geluid productie ook eigenlijk met een korrel zout nemen, hij staat bovenop een houten kastje met daaronder een open "gat". Fungeert een beetje als een klankkast denk ik.
Zie nu sowieso overal spoken met dat ding, ben panisch dat er weer iets mis mee is. Zal over een week of wat wel minder zijn, kom ik hier ook niet meer zeuren
.
Ow, dat dacht ik....... Hoe dan ook, feel free to add if you wish.quote:
Nog geen blauwe gloed...quote:
hij wordt pas plauw als je volgens mij een berichtje of mii's stuurt, maar aangezien het eff duurt voordat de wii's doorhebben dat je elkaar hebt toegevoegd kan ik nie direct mii's sturenquote:
Zou wel gaaf zijn. Online tennis enzoquote:Op zaterdag 20 januari 2007 01:40 schreef bdt het volgende:
Nee dat is geen grap, check hetvolgende bericht. Kun je zien als je op de link van Wii Sports 2 klikt bij gerelateerde nieuwsberichten:
http://www.wii-like-nintendo.nl/nieuws/bericht/89/
Ik zit bij precies dezelfde vast...quote:Op zaterdag 20 januari 2007 17:31 schreef Kersje86 het volgende:
hij blijft gewoon door spinnen tot ik uit dat ronde platform ben :S egt lastig... vandaag weer 5 x gespeeld en niet doorheen... nu weet ik zowiezo dat ik wordl 9 en 10 niet meer kan unlocken :S
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Ik ben er ook nog niet voorbij
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |